Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Megvan a matek axxem. A campa mindig ügyelt arra, hogy az azonos évjáratban a fulcrumtól hajszállal könnyeb legye. De itt, ha kivonom a gumik különbségét,kb egàl jön ki. Vittoria mastik pro... a campát most azzal ragasztottam, amire elmegy kb 1,5 tubus ilyen. Van egy teljesen beszáradt tubusom, ami 21g. Csomagolása 2-3g. Xal ráment kb 30g ragasztó(mint egy felniszalag). Csak elötte lemértem a felniről levakart conti ragasztót, ami kiszáradva 7g volt. Kicsi maradt a gumin is,de közel se ennyi,de legyen 15g. Itt a campa hiúsága, ebben a 10-15 ragacskülönbözetben...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2023.08.29., kedd 07:55-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
4-et

az a gáz. volt itthon még szűz elite ride gumi. amilyet nemrég a fulcrum speedre tettem, ahol kimondottan jól működik. de volt itthon conti sprinterem és valamikor volt egy vision tc24-em, amin sprinter volt és az jól ment. aztán ezeket arra vettem. de a kereket eladtam, ezek meg itt maradtak. a competitionhoz képest ez ful slick, de a defektvédelme még a régi contis "safety system", amivel bármin átmentem még monti slickekkel... de alapvetően csak kiv voltam, milyen ez a gumi, de ilyen súlytöbbletre nem számítottam. összemértem a fulcrummal,ami lényegében ugyanez, a hátsónak van bő 40g előnye

na, majd holnap megnézem hogy gurul...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nem baj Revi, majd a hegy lábánál eldobod a kulacsokat,mint a nagyok



Re: Kerékpározás
ha már olcsóbb kategória:
nem slopingos, ami tizen-X éve se volt anyira nagy ötlet, nemhigy 2023-ban. hasonló tömeg, de merevebb vázgeo, értelmesebb kerekekkel. az ultegrás ennyiért egész elfogadható vétel
https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... mc=8581111
https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... 6&c=FEKETE
nem slopingos, ami tizen-X éve se volt anyira nagy ötlet, nemhigy 2023-ban. hasonló tömeg, de merevebb vázgeo, értelmesebb kerekekkel. az ultegrás ennyiért egész elfogadható vétel
https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... mc=8581111
https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... 6&c=FEKETE
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
miért lenne? egy jó alu sajnos jobb, mint egy rossz karbon. de a meridának sikerült felülmúlnia önmagát. ugyanis a race lite alu előtti Scultura karbon a teszteken alulmaradt (race lite kontra scultura egy szériával korábban). Tökönrúgták magukatasebestyen írta: ↑2023.08.28., hétf. 21:46Persze, nem is Neked írtam.pärt írta: ↑2023.08.28., hétf. 21:38Nem állítottam, hogy 1millióba bele kell férjen egy 0.5milliós kerékszett - a nagyon elemi matek még megy - azt viszont igen, hogy nagyon hamar le lesznek cserélve, és szerintem amúgy kb. 60 ezer körül még jó vétel is lehet egy városi szaladgálósba. Ez a gép így egy remek váz egy jó szettel, korrekt kormánnyal, stucnival, nyereggel, a kerekek, nos a kerekek meg már igazán csak afféle ráadás, ajándék. De azért kezet a magasba, ha kerékszettet akarna venni, ki az, aki ezeket a J küllős, betonnal kiöntött darabokat választaná?asebestyen írta: ↑2023.08.28., hétf. 19:33Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba.(Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt.![]()
![]()
![]()
De ez ne tartson vissza itt senkit; ha ilyet vesz, agyon fogom dícsérni.De nyilván én nem tartozom a célcsoportba.
Az az igazság, hogy az alu, már nem olyan olcsó, de még nem is jó kerekeket is kéne dobni belőle egyből, ha olyat tennének bele.
Ez egy tök jó univerzális gép, amiből még bátmit is lehet csinálni alu Meridán kívül.Lehetne finomabb a véred, Revi.
![]()

Egyébként az a 8,3kg katalógusadat, ha mérlegre teszik, több lesz és még nincs rajta a pedál, a garmin és a kulacstartók, az 9kila lesz. azzal is lehet bicajozni, lehet 10kg fölött is. más kérdés, ez a bicaj toppos kivitelben se esetem (geo), így az árára nem tudok mit mondani. nálam más a sztori, mert valsz vázszettben gondlkodnék és felépíteném, ahogy nekem jó.
de ma nekem is sikerült rekordlt döntenem. az 50-es boràra vaskosab gumit tettem hátra, aminek brutál defekttűrése van. rajta van a nagy sram sor... éreztem, hogy nehéz, de amit a mérleg mutatott, arra nem gondoltam volna... 7,6kg... gondoltam, a mérleg behülyült... elő a rakciós. 7kereken... 2 hete is ennyi volt, akkor a mérleg elvileg OK. vissza a pinarelora, 7,6... azért az már egy tele kulacs difi... sikerült egy bazi nehéz hátsókereket kreálnom


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Az az igazság, hogy az alu, már nem olyan olcsó, de még nem is jó kerekeket is kéne dobni belőle egyből, ha olyat tennének bele.
Ez egy tök jó univerzális gép, amiből még bátmit is lehet csinálni alu Meridán kívül.
Lehetne finomabb a véred, Revi.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6135
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7562
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Persze, nem is Neked írtam.pärt írta: ↑2023.08.28., hétf. 21:38Nem állítottam, hogy 1millióba bele kell férjen egy 0.5milliós kerékszett - a nagyon elemi matek még megy - azt viszont igen, hogy nagyon hamar le lesznek cserélve, és szerintem amúgy kb. 60 ezer körül még jó vétel is lehet egy városi szaladgálósba. Ez a gép így egy remek váz egy jó szettel, korrekt kormánnyal, stucnival, nyereggel, a kerekek, nos a kerekek meg már igazán csak afféle ráadás, ajándék. De azért kezet a magasba, ha kerékszettet akarna venni, ki az, aki ezeket a J küllős, betonnal kiöntött darabokat választaná?asebestyen írta: ↑2023.08.28., hétf. 19:33Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba.(Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt.![]()
![]()
![]()
De ez ne tartson vissza itt senkit; ha ilyet vesz, agyon fogom dícsérni.De nyilván én nem tartozom a célcsoportba.

Ez egy tök jó univerzális gép, amiből még bátmit is lehet csinálni alu Meridán kívül.


Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nem állítottam, hogy 1millióba bele kell férjen egy 0.5milliós kerékszett - a nagyon elemi matek még megy - azt viszont igen, hogy nagyon hamar le lesznek cserélve, és szerintem amúgy kb. 60 ezer körül még jó vétel is lehet egy városi szaladgálósba. Ez a gép így egy remek váz egy jó szettel, korrekt kormánnyal, stucnival, nyereggel, a kerekek, nos a kerekek meg már igazán csak afféle ráadás, ajándék. De azért kezet a magasba, ha kerékszettet akarna venni, ki az, aki ezeket a J küllős, betonnal kiöntött darabokat választaná?asebestyen írta: ↑2023.08.28., hétf. 19:33Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba.(Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt.![]()
![]()

De ez ne tartson vissza itt senkit; ha ilyet vesz, agyon fogom dícsérni.

Online
.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6135
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7562
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Tessék, íme a 2022-es Giant outi felhozatal és a tömegei az egyes verzióknak, lehet szörnyülködnirevox írta: ↑2023.08.28., hétf. 14:51de legalább a bandázs lite verziópärt írta: ↑2023.08.28., hétf. 14:39Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.![]()
alsóhangon 9kg megvan egy ilyen pedállal. a merida race lite bringám (alu) volt 8 kg és ment is rendesen...

.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6135
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7562
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba.
(Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt.


És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt.


Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
de legalább a bandázs lite verziópärt írta: ↑2023.08.28., hétf. 14:39Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.

alsóhangon 9kg megvan egy ilyen pedállal. a merida race lite bringám (alu) volt 8 kg és ment is rendesen...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2087
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1264
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Kösz a linkeket. És most még ennél is 10 %-al olcsóbb: https://speedbike.hu/giant-tcr-advanced ... i-kerekparSzalon írta: ↑2023.08.24., csüt. 14:49...
Azért sztem továbbra sem ilyen rossza helyzet, nézzetek szét nyugodtan...
Giant Advance Ultegrával 1,08 misi
...
Próbáljatok már kicsit pozitivabb dolgat nézegetni, dobjatok be inkább jó áras dolgokat!
Vagy ha megfelel a 105 groupset is: https://speedbike.hu/giant-tcr-advanced ... i-kerekpar
Én aztán tényleg sóher vagyok,


Re: Kerékpározás
Majd,ha jársz vele és átszokdz erre, érdemes visszatenni az alut. Én se éreztem azt a fene nagy csodát, de betettem a fulcrun4et a bükkbe, akkor azért a karbonra voksoltam. Síkon a téliben van f4. Azon csak 39T van elől, de szerintem ha feltenném az 52est, nem menne sokkal rosszabbat 30-35 körül. Lendkerèk.pärt írta: ↑2023.08.27., vas. 16:39Pár menet megvolt a kerekekkel, ma is mentem - ezúttal 35°-ban, szóval ez a nap sem a nagy rekordkísérletről szólt.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.
Nekem meg behalt a fulcrum speeden az első vittoria corsa is (nemrég a hátsó xart be,az ragadt össze). Ez ugyanott, a szelepnél. De legalább megszabadultam tőle...
Amúgy érdekes, hogy a latexes gumik nálam jobban gurulnak, de a butyl a megindításokban jobb. Hegyen is jobbnak érzem, főleg ha hullámzik, a ritmusváltásokat jobban leköveti.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Most nincs hűvösebb, ma már tényleg több volt, mint elég, (most már 36° van

Re: Kerékpározás
Felétek 35 c fok van? ott mindig 4-5 fokkal kevesebb szokott lenni,pont mondtam is ma magamnak,hogy most a Bükkben lenne jó tekerni…..pärt írta: ↑2023.08.27., vas. 16:39Pár menet megvolt a kerekekkel, ma is mentem - ezúttal 35°-ban, szóval ez a nap sem a nagy rekordkísérletről szólt.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Pár menet megvolt a kerekekkel, ma is mentem - ezúttal 35°-ban, szóval ez a nap sem a nagy rekordkísérletről szólt.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nagy ember nagy pumpával jár.
Ja, hiába lenne könnyebb, ha nem fúj rendesen, meg egy ilyen nehéz váz mellett hülyeség volna grammozni.

Ja, hiába lenne könnyebb, ha nem fúj rendesen, meg egy ilyen nehéz váz mellett hülyeség volna grammozni.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A gyors karbonkerekek életveszélyesek! Kérdezd Bögöly Benőt!

Re: Kerékpározás
Csodálkoztam is,hogy 18 ó. után kezdik….mondom ez így érdekes lehet

- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Húvazz!
Szintet lépett az ipar. Mondjuk normál körülmények közt tényleg nem ilyen irányú terhelésre tervezik a felsőcsövet, na de azért na.

- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14019
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Műanyag bringa nem való tanyára.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14019
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A tegnap esti időfutam margójára.
Ki a tököm gondolta, hogy este, szinte 0 világítással jó ötlet csapat időfutamot rendezni?
Ok az esőről nem tehetett, de akkor is, egy ilyen szintű WT versenyen ilyet nem lehetne megengedni szvsz!
Ki a tököm gondolta, hogy este, szinte 0 világítással jó ötlet csapat időfutamot rendezni?


Ok az esőről nem tehetett, de akkor is, egy ilyen szintű WT versenyen ilyet nem lehetne megengedni szvsz!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Guminyomásról: Kint volt a 37°-on. Most nemtom mennyi van. 25 körül...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Az 5000es esetén az oldalfalra és futófelületre kisebb gumiréteg került, ami így gxorsabban le is kopik,de így a gördülési ellenállást csökkentették. Az attack/force pároson még kevesebb volt. Nálam abból egy szezonban hátul 2, elől egy kopott szövetig. Szerintem ettől többet mentél már vele :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu