Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14006
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8952
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.08.29., kedd 08:02
Vinkler írta:
2023.08.29., kedd 07:54
Vessetek a mókusok elé, lehet, h sznobság, de 1.1M-ért nem hiszem, hogy Dechas bringát vennék.
Pedig azt rosszul teszed :D
A deca nem aldi vagy lidl. A deca minőséget ad, kedvező áron. Nyilván, nagy a forgalma,elbírja a jó árat. De vegyél puttó kiegészítőkkel, kerékkel szereltet a deda/fulcrum helyet :D
Rengeteg Dechas cuccunk van, sporteszközök, ruházat, stb. családi szinten. Maradjunk annyiban, h vannak egész használható cuccaik viszonylag jó áron.
Ettől függetlenül adnék többet egy kerékpáros gyártó termékéért.
Végül is te sem ezt a vázat használod, hanem ezer mást. ;)
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6132
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7559
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.08.29., kedd 09:06
asebestyen írta:
2023.08.29., kedd 08:16
A Cannondale 7.7kg 56-os méretben, a nagy Garmin tartóval, amire az első lámpát is rá lehet rakni, meg a W mérős Garmin pedállal, az 500g magában. A kormány meg a nyeregcső alap alu. Most kíváncsiságból mértem csak meg, de majdnem olyan szar akkor, mint egy alu Merida. :D
rugózhatsz ezen Sebi, de az az alu merida jól sikerült. ezt nem tudom elmondani minden merida termékről, de voltak jólsikerült darabok.
amúgy míg nálad a kiegészítők nehezek,addig az alu meridán csak a váz volt kicsivel nehezebb, mint egy átlagos karbonváz. cserébe 1320g kerék és ami lehet,karbon. azzal a bicajjal,úgy,hogy csak trénigezni mentem ki,bekönyökölve debreceJózsa-hajdúböszörmény között (kb 7 kili,max 8) 45-ös átlaggal KOM-ot hasítottam. nem PR-t, KOM-ot és nem két füstifecske járt arra rajtam kívül 10 év alatt. már leszedték,de stéherben a kis genyó dksi-s kölykök. ha ráfeküdnének,le tudnák szedni, de 45 az akkor is 45. 30-nál kb mindegy, a Triban Easy-vel is megyek annyival. 45-el már nem. ráadásul az elején lassan indultam meg, 40k körül, a végén mikor lenéztem az órára, láttam 56-57-et is,igaz,ott már van pici lejtése az útnak (de nem olyan, amilyenek felétek vannak :D ). Cserébe folyton kiflaggelték, hogy kamu :D

ha most választanom kell,hogy egy merida reacto alsóvonalas bringa a maga 9 kilójával és expert ekrekeivel,vagy a race lite, úgy felszerelve,ahogy volt fénykorában, utóbbit választanám. eladtam havernak 150-ért :D igaz, olcsóbb maviccal.

de nincs ebben sok csoda... voltak jó hydrofromos vázak. Kis Attila pl egy Kellys aluval lett m2 magyar bajnok 2014-ben. De huszárvágással ide lehet dobni Ganna 1 órás bringáját is, bár az technológiában a jövőt vetíti előre

szereccsük a jót és a felsőházat és ami a prosikban és a neten van szentírás, de a bringa ettől bonyolultabb. nem annyira, mint a hifi (bár az se az, jól szól,vagy nem), de el lehet veszni az erdőben, főleg,hogy mostanra minden neten rendelős jóformán és vakon kell megvenni, olvasva a sorok között a reviewkban.
én kívánok mindenkinek szuper bringát, igényének megfelelőt. avg 25-30-hoz szinte mindegy, ami tetszik, aki fölé akar mászni, az okosan válogasson.
Az ifjúsági világkupán 50 feletti átlagot mentek a legények. :)
Nem tudom, én sose mentem sebességre. Az annyi mindentől függ, legfőképp domborzati viszonyok, útminőség, és persze szél.
Vannak olyan paraméterek, amikből következik is valami, pl W/tskg, VO2 max, fix terheléses pulzusváltozékonyság. Akiknek ezek a paraméterek rendben vannak, azok jól mennek bármivel, akinek nincsenek rendben, azok alá meg tehetsz bármit...
Szerintem Te ezeket a bicajok közti különbségeket, amik tényszerűen persze léteznek, 100x-osára nagyítod fel, de ezzel még lehet keveset is írtam. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13820
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

node,egy érdekes mondat... ki lehet bontakozni, lehet szakérteni :rolleyes:
itt vajon a fordítás sántít, vagy igaz... az fix, hogy az acél mindig jobb,mint az alu, de ezt még, így nem láttam, hallottam. Amikor agyaltam nemrég egy Zero vásárlásán, elemrengtem,nem e inkább az acélküllős 3-ast kellene... csak fura...

ez az 1milkós decathlonos bringa lapján vam...

FULCRUM RACING3 DB Tubeless kerekek (1)
A Racing 3 DB technológia növeli a teljesítményt a legkülönfélébb helyzetekben is, ezáltal megbízhatóságot és elégedettséget biztosít.
A csapágyaknak köszönhetően rendkívüli gördülési hatékonyságot kínál, az acélküllők kényelmet biztosítanak és a Racing Zerohoz képest 25%-kal nagyobb teljesítményt biztosít.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13820
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.08.29., kedd 08:16
A Cannondale 7.7kg 56-os méretben, a nagy Garmin tartóval, amire az első lámpát is rá lehet rakni, meg a W mérős Garmin pedállal, az 500g magában. A kormány meg a nyeregcső alap alu. Most kíváncsiságból mértem csak meg, de majdnem olyan szar akkor, mint egy alu Merida. :D
rugózhatsz ezen Sebi, de az az alu merida jól sikerült. ezt nem tudom elmondani minden merida termékről, de voltak jólsikerült darabok.
amúgy míg nálad a kiegészítők nehezek,addig az alu meridán csak a váz volt kicsivel nehezebb, mint egy átlagos karbonváz. cserébe 1320g kerék és ami lehet,karbon. azzal a bicajjal,úgy,hogy csak trénigezni mentem ki,bekönyökölve debreceJózsa-hajdúböszörmény között (kb 7 kili,max 8) 45-ös átlaggal KOM-ot hasítottam. nem PR-t, KOM-ot és nem két füstifecske járt arra rajtam kívül 10 év alatt. már leszedték,de stéherben a kis genyó dksi-s kölykök. ha ráfeküdnének,le tudnák szedni, de 45 az akkor is 45. 30-nál kb mindegy, a Triban Easy-vel is megyek annyival. 45-el már nem. ráadásul az elején lassan indultam meg, 40k körül, a végén mikor lenéztem az órára, láttam 56-57-et is,igaz,ott már van pici lejtése az útnak (de nem olyan, amilyenek felétek vannak :D ). Cserébe folyton kiflaggelték, hogy kamu :D

ha most választanom kell,hogy egy merida reacto alsóvonalas bringa a maga 9 kilójával és expert ekrekeivel,vagy a race lite, úgy felszerelve,ahogy volt fénykorában, utóbbit választanám. eladtam havernak 150-ért :D igaz, olcsóbb maviccal.

de nincs ebben sok csoda... voltak jó hydrofromos vázak. Kis Attila pl egy Kellys aluval lett m2 magyar bajnok 2014-ben. De huszárvágással ide lehet dobni Ganna 1 órás bringáját is, bár az technológiában a jövőt vetíti előre

szereccsük a jót és a felsőházat és ami a prosikban és a neten van szentírás, de a bringa ettől bonyolultabb. nem annyira, mint a hifi (bár az se az, jól szól,vagy nem), de el lehet veszni az erdőben, főleg,hogy mostanra minden neten rendelős jóformán és vakon kell megvenni, olvasva a sorok között a reviewkban.
én kívánok mindenkinek szuper bringát, igényének megfelelőt. avg 25-30-hoz szinte mindegy, ami tetszik, aki fölé akar mászni, az okosan válogasson.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6132
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7559
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

A Cannondale 7.7kg 56-os méretben, a nagy Garmin tartóval, amire az első lámpát is rá lehet rakni, meg a W mérős Garmin pedállal, az 500g magában. A kormány meg a nyeregcső alap alu. Most kíváncsiságból mértem csak meg, de majdnem olyan szar akkor, mint egy alu Merida. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13820
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.08.29., kedd 07:54
Vessetek a mókusok elé, lehet, h sznobság, de 1.1M-ért nem hiszem, hogy Dechas bringát vennék.
Pedig azt rosszul teszed :D
A deca nem aldi vagy lidl. A deca minőséget ad, kedvező áron. Nyilván, nagy a forgalma,elbírja a jó árat. De vegyél puttó kiegészítőkkel, kerékkel szereltet a deda/fulcrum helyet :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14006
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8952
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Vessetek a mókusok elé, lehet, h sznobság, de 1.1M-ért nem hiszem, hogy Dechas bringát vennék.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13820
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Megvan a matek axxem. A campa mindig ügyelt arra, hogy az azonos évjáratban a fulcrumtól hajszállal könnyeb legye. De itt, ha kivonom a gumik különbségét,kb egàl jön ki. Vittoria mastik pro... a campát most azzal ragasztottam, amire elmegy kb 1,5 tubus ilyen. Van egy teljesen beszáradt tubusom, ami 21g. Csomagolása 2-3g. Xal ráment kb 30g ragasztó(mint egy felniszalag). Csak elötte lemértem a felniről levakart conti ragasztót, ami kiszáradva 7g volt. Kicsi maradt a gumin is,de közel se ennyi,de legyen 15g. Itt a campa hiúsága, ebben a 10-15 ragacskülönbözetben...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2023.08.29., kedd 07:55-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13820
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.08.29., kedd 00:00
revox írta:
2023.08.28., hétf. 23:19
a mérleg elvileg OK. vissza a pinarelora, 7,6... azért az már egy tele kulacs difi...
Nem baj Revi, majd a hegy lábánál eldobod a kulacsokat,mint a nagyok ;peace; meg a pumpát,műzli szeletet, esetleg az egyik pedált is (úgyis szépen forgatsz 1 lábbal is 31_1_21.gif ). Ja, és még lefogysz 3 kg-t ;peace;
4-et :D úgy tűnik, megálltam 57kg-nál. bár nem mértem mostanában, de sokáig nem mozgott, most se érzek se többet. se kevesebbet.
az a gáz. volt itthon még szűz elite ride gumi. amilyet nemrég a fulcrum speedre tettem, ahol kimondottan jól működik. de volt itthon conti sprinterem és valamikor volt egy vision tc24-em, amin sprinter volt és az jól ment. aztán ezeket arra vettem. de a kereket eladtam, ezek meg itt maradtak. a competitionhoz képest ez ful slick, de a defektvédelme még a régi contis "safety system", amivel bármin átmentem még monti slickekkel... de alapvetően csak kiv voltam, milyen ez a gumi, de ilyen súlytöbbletre nem számítottam. összemértem a fulcrummal,ami lényegében ugyanez, a hátsónak van bő 40g előnye :D már a speed+tufo elite ride a könnyebb.
na, majd holnap megnézem hogy gurul...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5714
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3540

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2023.08.28., hétf. 23:19
a mérleg elvileg OK. vissza a pinarelora, 7,6... azért az már egy tele kulacs difi...
Nem baj Revi, majd a hegy lábánál eldobod a kulacsokat,mint a nagyok ;peace; meg a pumpát,műzli szeletet, esetleg az egyik pedált is (úgyis szépen forgatsz 1 lábbal is 31_1_21.gif ). Ja, és még lefogysz 3 kg-t ;peace;

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13820
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ha már olcsóbb kategória:
nem slopingos, ami tizen-X éve se volt anyira nagy ötlet, nemhigy 2023-ban. hasonló tömeg, de merevebb vázgeo, értelmesebb kerekekkel. az ultegrás ennyiért egész elfogadható vétel

https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... mc=8581111

https://www.decathlon.hu/p/orszaguti-ke ... 6&c=FEKETE
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13820
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.08.28., hétf. 21:46
pärt írta:
2023.08.28., hétf. 21:38
asebestyen írta:
2023.08.28., hétf. 19:33
Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba. :D (Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt. :rolleyes: :D
Nem állítottam, hogy 1millióba bele kell férjen egy 0.5milliós kerékszett - a nagyon elemi matek még megy - azt viszont igen, hogy nagyon hamar le lesznek cserélve, és szerintem amúgy kb. 60 ezer körül még jó vétel is lehet egy városi szaladgálósba. Ez a gép így egy remek váz egy jó szettel, korrekt kormánnyal, stucnival, nyereggel, a kerekek, nos a kerekek meg már igazán csak afféle ráadás, ajándék. De azért kezet a magasba, ha kerékszettet akarna venni, ki az, aki ezeket a J küllős, betonnal kiöntött darabokat választaná? ;)
De ez ne tartson vissza itt senkit; ha ilyet vesz, agyon fogom dícsérni. ;peace; De nyilván én nem tartozom a célcsoportba.
Persze, nem is Neked írtam. ;) Az az igazság, hogy az alu, már nem olyan olcsó, de még nem is jó kerekeket is kéne dobni belőle egyből, ha olyat tennének bele.
Ez egy tök jó univerzális gép, amiből még bátmit is lehet csinálni alu Meridán kívül. :D Lehetne finomabb a véred, Revi. :D
miért lenne? egy jó alu sajnos jobb, mint egy rossz karbon. de a meridának sikerült felülmúlnia önmagát. ugyanis a race lite alu előtti Scultura karbon a teszteken alulmaradt (race lite kontra scultura egy szériával korábban). Tökönrúgták magukat :D csak ma már mindenki karbont akar. vázat, kereket, kormányt, mismást... csak. nehogy a 3D technika majd visszahozza az ötvözeteket a vázak világába ...

Egyébként az a 8,3kg katalógusadat, ha mérlegre teszik, több lesz és még nincs rajta a pedál, a garmin és a kulacstartók, az 9kila lesz. azzal is lehet bicajozni, lehet 10kg fölött is. más kérdés, ez a bicaj toppos kivitelben se esetem (geo), így az árára nem tudok mit mondani. nálam más a sztori, mert valsz vázszettben gondlkodnék és felépíteném, ahogy nekem jó.

de ma nekem is sikerült rekordlt döntenem. az 50-es boràra vaskosab gumit tettem hátra, aminek brutál defekttűrése van. rajta van a nagy sram sor... éreztem, hogy nehéz, de amit a mérleg mutatott, arra nem gondoltam volna... 7,6kg... gondoltam, a mérleg behülyült... elő a rakciós. 7kereken... 2 hete is ennyi volt, akkor a mérleg elvileg OK. vissza a pinarelora, 7,6... azért az már egy tele kulacs difi... sikerült egy bazi nehéz hátsókereket kreálnom :D még a vision meteonnal is csak 7,5 volt... :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6132
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7559
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2023.08.28., hétf. 21:38
asebestyen írta:
2023.08.28., hétf. 19:33
Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba. :D (Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt. :rolleyes: :D
Nem állítottam, hogy 1millióba bele kell férjen egy 0.5milliós kerékszett - a nagyon elemi matek még megy - azt viszont igen, hogy nagyon hamar le lesznek cserélve, és szerintem amúgy kb. 60 ezer körül még jó vétel is lehet egy városi szaladgálósba. Ez a gép így egy remek váz egy jó szettel, korrekt kormánnyal, stucnival, nyereggel, a kerekek, nos a kerekek meg már igazán csak afféle ráadás, ajándék. De azért kezet a magasba, ha kerékszettet akarna venni, ki az, aki ezeket a J küllős, betonnal kiöntött darabokat választaná? ;)
De ez ne tartson vissza itt senkit; ha ilyet vesz, agyon fogom dícsérni. ;peace; De nyilván én nem tartozom a célcsoportba.
Persze, nem is Neked írtam. ;) Az az igazság, hogy az alu, már nem olyan olcsó, de még nem is jó kerekeket is kéne dobni belőle egyből, ha olyat tennének bele.
Ez egy tök jó univerzális gép, amiből még bátmit is lehet csinálni alu Meridán kívül. :D Lehetne finomabb a véred, Revi. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2023.08.28., hétf. 19:33
Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba. :D (Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt. :rolleyes: :D
Nem állítottam, hogy 1millióba bele kell férjen egy 0.5milliós kerékszett - a nagyon elemi matek még megy - azt viszont igen, hogy nagyon hamar le lesznek cserélve, és szerintem amúgy kb. 60 ezer körül még jó vétel is lehet egy városi szaladgálósba. Ez a gép így egy remek váz egy jó szettel, korrekt kormánnyal, stucnival, nyereggel, a kerekek, nos a kerekek meg már igazán csak afféle ráadás, ajándék. De azért kezet a magasba, ha kerékszettet akarna venni, ki az, aki ezeket a J küllős, betonnal kiöntött darabokat választaná? ;)
De ez ne tartson vissza itt senkit; ha ilyet vesz, agyon fogom dícsérni. ;peace; De nyilván én nem tartozom a célcsoportba.

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6132
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7559
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.08.28., hétf. 14:51
pärt írta:
2023.08.28., hétf. 14:39
Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.
de legalább a bandázs lite verzió :rolleyes:
alsóhangon 9kg megvan egy ilyen pedállal. a merida race lite bringám (alu) volt 8 kg és ment is rendesen...
Tessék, íme a 2022-es Giant outi felhozatal és a tömegei az egyes verzióknak, lehet szörnyülködni :fekverohog:
.
Giant 2022 weight.jpg
Giant 2022 weight.jpg (61.53 KiB) Megtekintve 599 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6132
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7559
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba. :D (Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt. :rolleyes: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13820
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.28., hétf. 14:39
Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.
de legalább a bandázs lite verzió :rolleyes:
alsóhangon 9kg megvan egy ilyen pedállal. a merida race lite bringám (alu) volt 8 kg és ment is rendesen...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2083
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1261
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Szalon írta:
2023.08.24., csüt. 14:49
...
Azért sztem továbbra sem ilyen rossza helyzet, nézzetek szét nyugodtan...
Giant Advance Ultegrával 1,08 misi
...
Próbáljatok már kicsit pozitivabb dolgat nézegetni, dobjatok be inkább jó áras dolgokat!
Kösz a linkeket. És most még ennél is 10 %-al olcsóbb: https://speedbike.hu/giant-tcr-advanced ... i-kerekpar

Vagy ha megfelel a 105 groupset is: https://speedbike.hu/giant-tcr-advanced ... i-kerekpar

Én aztán tényleg sóher vagyok, :D de ilyenkor azért elbizonytalanodom, hogy - hozzá nem értőként - vajon érdemes-e alsóhangon 4-500 E Ft körül megvenni egy ki tudja ki által (és hogyan) használt, ki tudja milyen "csontvázakat" rejtegető bringát egy "0 km-es", garanciális helyett. gondolkodik.gif

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13820
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.27., vas. 16:39
Pár menet megvolt a kerekekkel, ma is mentem - ezúttal 35°-ban, szóval ez a nap sem a nagy rekordkísérletről szólt.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.
Majd,ha jársz vele és átszokdz erre, érdemes visszatenni az alut. Én se éreztem azt a fene nagy csodát, de betettem a fulcrun4et a bükkbe, akkor azért a karbonra voksoltam. Síkon a téliben van f4. Azon csak 39T van elől, de szerintem ha feltenném az 52est, nem menne sokkal rosszabbat 30-35 körül. Lendkerèk.

Nekem meg behalt a fulcrum speeden az első vittoria corsa is (nemrég a hátsó xart be,az ragadt össze). Ez ugyanott, a szelepnél. De legalább megszabadultam tőle...
Amúgy érdekes, hogy a latexes gumik nálam jobban gurulnak, de a butyl a megindításokban jobb. Hegyen is jobbnak érzem, főleg ha hullámzik, a ritmusváltásokat jobban leköveti.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

lacee írta:
2023.08.27., vas. 16:45
Felétek 35 c fok van? ott mindig 4-5 fokkal kevesebb szokott lenni,pont mondtam is ma magamnak,hogy most a Bükkben lenne jó tekerni…..
Most nincs hűvösebb, ma már tényleg több volt, mint elég, (most már 36° van :o, a kutya meg huhog, hogy indulhatnánk sétálni). Ahogy közelít a külső hőmérséklet a testhőmérséklethez, exponenciálisan nő a szervezet terhelése. Tegnap még Kékest terveztem, de ahhoz hajnalban kellene indulni, hogy mondjuk 30-31° legyen csak, mikor hazaérek.

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2784
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

pärt írta:
2023.08.27., vas. 16:39
Pár menet megvolt a kerekekkel, ma is mentem - ezúttal 35°-ban, szóval ez a nap sem a nagy rekordkísérletről szólt.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.
Felétek 35 c fok van? ott mindig 4-5 fokkal kevesebb szokott lenni,pont mondtam is ma magamnak,hogy most a Bükkben lenne jó tekerni…..

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Pár menet megvolt a kerekekkel, ma is mentem - ezúttal 35°-ban, szóval ez a nap sem a nagy rekordkísérletről szólt.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nagy ember nagy pumpával jár. :D
Ja, hiába lenne könnyebb, ha nem fúj rendesen, meg egy ilyen nehéz váz mellett hülyeség volna grammozni.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5714
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3540

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2023.08.27., vas. 11:43
A gyors karbonkerekek életveszélyesek! Kérdezd Bögöly Benőt! :D IMG20230827113934.jpg
Te sem vagy az az igazi Grammhuszár, ekkora pumpával 31_1_21.gif

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”