Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6133
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7562
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.08.28., hétf. 14:51
pärt írta:
2023.08.28., hétf. 14:39
Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.
de legalább a bandázs lite verzió :rolleyes:
alsóhangon 9kg megvan egy ilyen pedállal. a merida race lite bringám (alu) volt 8 kg és ment is rendesen...
Tessék, íme a 2022-es Giant outi felhozatal és a tömegei az egyes verzióknak, lehet szörnyülködni :fekverohog:
.
Giant 2022 weight.jpg
Giant 2022 weight.jpg (61.53 KiB) Megtekintve 600 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6133
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7562
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Hát igen, reális lenne egy 500e Ft-os belépő karbon kerékszett egy 900e Ft-os új bicajba. :D (Pärt kollégának igaza van persze, hogy a 2kg+ -os kerék azért erős túlzás).
És az alu Merida akkor is megcsinálná szegényt. :rolleyes: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13824
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.28., hétf. 14:39
Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.
de legalább a bandázs lite verzió :rolleyes:
alsóhangon 9kg megvan egy ilyen pedállal. a merida race lite bringám (alu) volt 8 kg és ment is rendesen...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nyilván jó kis gépek a kategóriájukban, de lehet, hogy pár dolog hamar a "fejlesztés" áldozatává válik rajtuk. 416 grammos gumik még csak-csak, bár cserébe valószínűleg tartósak, meg jók lehetnek téli használatra, de a kerékszett bőven két kiló fölött már talán kissé túlzás.

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2087
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1263
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Szalon írta:
2023.08.24., csüt. 14:49
...
Azért sztem továbbra sem ilyen rossza helyzet, nézzetek szét nyugodtan...
Giant Advance Ultegrával 1,08 misi
...
Próbáljatok már kicsit pozitivabb dolgat nézegetni, dobjatok be inkább jó áras dolgokat!
Kösz a linkeket. És most még ennél is 10 %-al olcsóbb: https://speedbike.hu/giant-tcr-advanced ... i-kerekpar

Vagy ha megfelel a 105 groupset is: https://speedbike.hu/giant-tcr-advanced ... i-kerekpar

Én aztán tényleg sóher vagyok, :D de ilyenkor azért elbizonytalanodom, hogy - hozzá nem értőként - vajon érdemes-e alsóhangon 4-500 E Ft körül megvenni egy ki tudja ki által (és hogyan) használt, ki tudja milyen "csontvázakat" rejtegető bringát egy "0 km-es", garanciális helyett. gondolkodik.gif

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13824
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.27., vas. 16:39
Pár menet megvolt a kerekekkel, ma is mentem - ezúttal 35°-ban, szóval ez a nap sem a nagy rekordkísérletről szólt.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.
Majd,ha jársz vele és átszokdz erre, érdemes visszatenni az alut. Én se éreztem azt a fene nagy csodát, de betettem a fulcrun4et a bükkbe, akkor azért a karbonra voksoltam. Síkon a téliben van f4. Azon csak 39T van elől, de szerintem ha feltenném az 52est, nem menne sokkal rosszabbat 30-35 körül. Lendkerèk.

Nekem meg behalt a fulcrum speeden az első vittoria corsa is (nemrég a hátsó xart be,az ragadt össze). Ez ugyanott, a szelepnél. De legalább megszabadultam tőle...
Amúgy érdekes, hogy a latexes gumik nálam jobban gurulnak, de a butyl a megindításokban jobb. Hegyen is jobbnak érzem, főleg ha hullámzik, a ritmusváltásokat jobban leköveti.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

lacee írta:
2023.08.27., vas. 16:45
Felétek 35 c fok van? ott mindig 4-5 fokkal kevesebb szokott lenni,pont mondtam is ma magamnak,hogy most a Bükkben lenne jó tekerni…..
Most nincs hűvösebb, ma már tényleg több volt, mint elég, (most már 36° van :o, a kutya meg huhog, hogy indulhatnánk sétálni). Ahogy közelít a külső hőmérséklet a testhőmérséklethez, exponenciálisan nő a szervezet terhelése. Tegnap még Kékest terveztem, de ahhoz hajnalban kellene indulni, hogy mondjuk 30-31° legyen csak, mikor hazaérek.

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2784
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

pärt írta:
2023.08.27., vas. 16:39
Pár menet megvolt a kerekekkel, ma is mentem - ezúttal 35°-ban, szóval ez a nap sem a nagy rekordkísérletről szólt.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.
Felétek 35 c fok van? ott mindig 4-5 fokkal kevesebb szokott lenni,pont mondtam is ma magamnak,hogy most a Bükkben lenne jó tekerni…..

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Pár menet megvolt a kerekekkel, ma is mentem - ezúttal 35°-ban, szóval ez a nap sem a nagy rekordkísérletről szólt.
Amit már korábban is tapasztaltam, csak nem volt számomra egyértelmű a jelenség, hogy kicsit máshogy kanyarodik. Ereszkedésnél az ismerős kanyarokban más íveken találtam magam, mint amikhez szokva voltam. Nem instabil, semmi ég és föld különbség, csak mintha lenne egy minimális "késése", kicsit olyasmi, mint a szervo az autónál. Valószínűleg a zicral küllős alu Ksyrium merevebb egy fokkal, a karbon pedig a csillapítása miatt kevésbé reszponzív.
Ja, átlagok: nagyjából papírforma. Egy nap volt, amikor értelmesebb hőmérsékletben tudtam menni - bár az is 30°-ot jelent - akkor jelentéktelen 0.3 km/h-val volt jobb, mint amiket előtte mértem háromszor egymás után az alukkal, ráadásul pár hete azoknál is volt még egy jobb, 0.7 km/h-val még szintén aluval. Ez a 0.3 kb. hibahatár, meg teljesítmény értékek nélkül nincs is különösebb értelme az összevetésnek. Felfelé a minimális súlyelőny nem hozott, semmit, ereszkedésnél és síkon némi előnye van a külső szélességével jobban összesimuló és enyhén aero felniknek. 40 környékén kicsit könnyebb vele tartani a tempót, meg a komolyabb lejtőn valamivel nagyobb a max, meg kicsit könnyebb is odáig felrúgni, de semmi eget rengető hűhaság.

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nagy ember nagy pumpával jár. :D
Ja, hiába lenne könnyebb, ha nem fúj rendesen, meg egy ilyen nehéz váz mellett hülyeség volna grammozni.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5714
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3540

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2023.08.27., vas. 11:43
A gyors karbonkerekek életveszélyesek! Kérdezd Bögöly Benőt! :D IMG20230827113934.jpg
Te sem vagy az az igazi Grammhuszár, ekkora pumpával 31_1_21.gif

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

A gyors karbonkerekek életveszélyesek! Kérdezd Bögöly Benőt! :D
IMG20230827113934.jpg

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2784
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Vinkler írta:
2023.08.27., vas. 11:17
A tegnap esti időfutam margójára.

Ki a tököm gondolta, hogy este, szinte 0 világítással jó ötlet csapat időfutamot rendezni? :smile51: :smile30:

Ok az esőről nem tehetett, de akkor is, egy ilyen szintű WT versenyen ilyet nem lehetne megengedni szvsz!
Csodálkoztam is,hogy 18 ó. után kezdik….mondom ez így érdekes lehet gondolkodik.gif a rossz idő miatt hamarabb sötétedett.Egyébként sajnos a legtöbb esetben időfutamon nem egyenlőek a feltételek….

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Húvazz! :o Szintet lépett az ipar. Mondjuk normál körülmények közt tényleg nem ilyen irányú terhelésre tervezik a felsőcsövet, na de azért na.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14008
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8953
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Műanyag bringa nem való tanyára. :smile29:
IMG_8028.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14008
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8953
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

A tegnap esti időfutam margójára.

Ki a tököm gondolta, hogy este, szinte 0 világítással jó ötlet csapat időfutamot rendezni? :smile51: :smile30:

Ok az esőről nem tehetett, de akkor is, egy ilyen szintű WT versenyen ilyet nem lehetne megengedni szvsz!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13824
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Guminyomásról: Kint volt a 37°-on. Most nemtom mennyi van. 25 körül...
Screenshot_20230826-212504_Gallery.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13824
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.26., szomb. 14:49
a nem TR verziót sem dícsérik túl, azt pedig használom egy ideje és nagyon sok rosszat nem tudok róla mondani, bár az biztos, hogy mind a 3000-es, mind a 4000-es tartósabbak voltak.
Az 5000es esetén az oldalfalra és futófelületre kisebb gumiréteg került, ami így gxorsabban le is kopik,de így a gördülési ellenállást csökkentették. Az attack/force pároson még kevesebb volt. Nálam abból egy szezonban hátul 2, elől egy kopott szövetig. Szerintem ettől többet mentél már vele :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
zoli73
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4651
Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
Értékelés: 3179
Tartózkodási hely: 2465

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: zoli73 »

pärt írta:
2023.08.25., pén. 22:30
Az olajos tárcsafék teljesen közvetlen érzés, tökéletes visszajelzéssel, hol tartasz éppen a fékerő adagolásában. Hogy lehet nélküle élni, annak mi vagyunk az eleven példái, de ha új gépet vennék, valószínűleg tárcsás lenne. Ha karbonkerekes volna, akkor mindenképp.
Ezzel én is pontosan így vagyok. Próbáltam már néhány olajos tárcsával szerelt bringát, nem tagadom tetszett, de azért nem annyira drámai a különbség. Fel is merült már bennem néhányszor, hogy tárcsásítsam a bringámat, csak hogy haladjak a korral, de aztán mindig abban maradtam, hogy a Mi domborzati viszonyainkhoz, az én bringázási szokásaimhoz nincs rá szükségem. Továbbá az anyagi ráfordítás sincs arányban az élvezeti faktorral. Számomra.
Így maradt a "V" fék.
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Bike24-en pakolgatok a kosárba, ránéztem a Conti 5000 TR vásárlói minősítéseire is, azok alapján kb. katasztrófa. Rengetegen írják, hogy az előző széria után egy rakat szar: korán elpusztult oldalfal, futófelületen millió kisebb-nagyobb vágás - utóbiakon már lötty sem segít - defekt hegyek, minimális futásteljesítmény. Nagyjából ezeket írta Szalon is. Árnyalja a képet, hogy a nem TR verziót sem dícsérik túl, azt pedig használom egy ideje és nagyon sok rosszat nem tudok róla mondani, bár az biztos, hogy mind a 3000-es, mind a 4000-es tartósabbak voltak.
A Speci drágább, meg ugye minimum 3 kell belőle+lötty+szelep+egy normálisabb tl szalag+patron v. szuperpumpa, aztán lehet, hogy semmi pozitív változást nem érzek, esetleg szétesz az ideg, ha majd terepen kell a szűzlányosan feszes külsővel kínlódni, és mindezt tömítő-trutymószószban úszva.
Nem, nem kell meggyőzni, hogy nem így lesz és ha már használom, vissza sem akarok nézni. ;) Ez csak amolyan alanyi szenvelgés, first world problem. :D

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13824
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.25., pén. 22:30
Az olajos tárcsafék teljesen közvetlen érzés, tökéletes visszajelzéssel, hol tartasz éppen a fékerő adagolásában. Hogy lehet nélküle élni, annak mi vagyunk az eleven példái, de ha új gépet vennék, valószínűleg tárcsás lenne. Ha karbonkerekes volna, akkor mindenképp.
Nekem az újperccel , pötykölve adagolás a fura. Bár sanszsos,hogy lehet hosszabbra hagyni a fékar útját,kellő visszajelzéssel. De az fix, amikor 190es pulzuson nyelezel, nemigazán lehet finomkodni.
De elfogadom,ha valaki ezt szereti. Én tuti az utolsók között leszek, de egyelőre nem fenyeget
...
Ha megnyúvasztanak, akkor se emléxem, milyen volt haver SW Vengéje. Pedàlt próbàlni kértem el, megàllt, az a lényeg :D nem maradt meg se mínusz, se plussz, így nekem tökèletes akkor a megszokott.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3917
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5011
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Az olajos tárcsafék teljesen közvetlen érzés, tökéletes visszajelzéssel, hol tartasz éppen a fékerő adagolásában. Hogy lehet nélküle élni, annak mi vagyunk az eleven példái, de ha új gépet vennék, valószínűleg tárcsás lenne. Ha karbonkerekes volna, akkor mindenképp.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13824
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.08.25., pén. 22:25
Nah, ok... :D :smile29: ;peace;
szerintem is bőven túl lett tolva, pedig már a völgybe is ledobtuk mindet :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6133
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7562
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Nah, ok... :D :smile29: ;peace;
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13824
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4327
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.08.25., pén. 21:37
revox írta:
2023.08.25., pén. 20:36
Áki elég alapos. nyilván nem és valójában ilyenkor nem is Neki szól a dolog. csak. ha már elókerül a téma, nézünk mögé, mi lehet probléma (hátha valakinek segít). amúgy nekem pl a Triban legalja szériás bicajokon olyan a fék, akárhogy markolod, semit nem fog, csak lassít. szerintem ott a féktest maga ennyire nem fog semmit, gondolom, nem elég merev. ugyánezen a keréken az ultegra 6700 elég brutálisan fogott.

amúgy nekem sima jagwire szokott lenni, de nálunk a palacsintán, nem sarkallatos téma, az biztos...
Ákos nem is igazán a fékerőt, sokkal inkább az adagolhatóságot kritizálja, amit meg is értek. A városi gépemen SLX van, gyermek kisujjnyi karocskákkal, amiket tényleg nem is annyira húzni kell, inkább csak ujjperc finom mozgásával vezérelni. Ha valaki montin már ehhez szokott, akkor tényleg kínlódás a peremfék.
ez felhasználásfüggő is. akut vertésen jobb, ha temrészetes ellenállása van a féknek, váltónak. nekem merészebb ereszkedésen volt rossz élményem a villanyváltóval, ahol két mikrokapcsolót nyomogatsz a váltókarnak álcázott kapcsolókkal. akaratlanul is beváltottam. a fék is egy ilyen dolog, hogy kell a visszajelzés, hol jársz, ha pontosan akarsz adagolni. olyen ez, mint a versenyautóban a kormány közvetlensége. normál felhasználáson nem anyira érdekesek ezek, de akik versenyeznek, ott azárt jobban eggyé tudsz válni a simán mechanikai elven működő rendszerekkel. Nyilván, nekem is már tökmindegy lenne, nem használom a bicajt olyan tempón, ahol már jelemtős különbségek vannak bicaj és bicaj közöt, csupán annyi, volt idő, amikor 35el melegítettünk, 50-el mentünk és 40-el pihentünk. olyan szerencsés helyzetben voltam, hogy viszonylag jó hatásfokú bicajon ültem, így megszoktam, hogy mozog lassan is. Egyszerűen nekem az a közvetlen élmény kel, az a nyers érzés.
de. ahogy az autós világ megazokta az elektromos gázpedált, ez is szokható dolog, csak ha nem muszáj, még tolom pár évig, míg végleg bezárják a B csoportos rallit :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”