Az 5000es esetén az oldalfalra és futófelületre kisebb gumiréteg került, ami így gxorsabban le is kopik,de így a gördülési ellenállást csökkentették. Az attack/force pároson még kevesebb volt. Nálam abból egy szezonban hátul 2, elől egy kopott szövetig. Szerintem ettől többet mentél már vele :)
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Így maradt a "V" fék.
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4664
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 3190
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kerékpározás
Ezzel én is pontosan így vagyok. Próbáltam már néhány olajos tárcsával szerelt bringát, nem tagadom tetszett, de azért nem annyira drámai a különbség. Fel is merült már bennem néhányszor, hogy tárcsásítsam a bringámat, csak hogy haladjak a korral, de aztán mindig abban maradtam, hogy a Mi domborzati viszonyainkhoz, az én bringázási szokásaimhoz nincs rá szükségem. Továbbá az anyagi ráfordítás sincs arányban az élvezeti faktorral. Számomra.pärt írta: ↑2023.08.25., pén. 22:30Az olajos tárcsafék teljesen közvetlen érzés, tökéletes visszajelzéssel, hol tartasz éppen a fékerő adagolásában. Hogy lehet nélküle élni, annak mi vagyunk az eleven példái, de ha új gépet vennék, valószínűleg tárcsás lenne. Ha karbonkerekes volna, akkor mindenképp.
Így maradt a "V" fék.
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Bike24-en pakolgatok a kosárba, ránéztem a Conti 5000 TR vásárlói minősítéseire is, azok alapján kb. katasztrófa. Rengetegen írják, hogy az előző széria után egy rakat szar: korán elpusztult oldalfal, futófelületen millió kisebb-nagyobb vágás - utóbiakon már lötty sem segít - defekt hegyek, minimális futásteljesítmény. Nagyjából ezeket írta Szalon is. Árnyalja a képet, hogy a nem TR verziót sem dícsérik túl, azt pedig használom egy ideje és nagyon sok rosszat nem tudok róla mondani, bár az biztos, hogy mind a 3000-es, mind a 4000-es tartósabbak voltak.
A Speci drágább, meg ugye minimum 3 kell belőle+lötty+szelep+egy normálisabb tl szalag+patron v. szuperpumpa, aztán lehet, hogy semmi pozitív változást nem érzek, esetleg szétesz az ideg, ha majd terepen kell a szűzlányosan feszes külsővel kínlódni, és mindezt tömítő-trutymószószban úszva.
Nem, nem kell meggyőzni, hogy nem így lesz és ha már használom, vissza sem akarok nézni.
Ez csak amolyan alanyi szenvelgés, first world problem. 
A Speci drágább, meg ugye minimum 3 kell belőle+lötty+szelep+egy normálisabb tl szalag+patron v. szuperpumpa, aztán lehet, hogy semmi pozitív változást nem érzek, esetleg szétesz az ideg, ha majd terepen kell a szűzlányosan feszes külsővel kínlódni, és mindezt tömítő-trutymószószban úszva.
Nem, nem kell meggyőzni, hogy nem így lesz és ha már használom, vissza sem akarok nézni.


Re: Kerékpározás
Nekem az újperccel , pötykölve adagolás a fura. Bár sanszsos,hogy lehet hosszabbra hagyni a fékar útját,kellő visszajelzéssel. De az fix, amikor 190es pulzuson nyelezel, nemigazán lehet finomkodni.pärt írta: ↑2023.08.25., pén. 22:30Az olajos tárcsafék teljesen közvetlen érzés, tökéletes visszajelzéssel, hol tartasz éppen a fékerő adagolásában. Hogy lehet nélküle élni, annak mi vagyunk az eleven példái, de ha új gépet vennék, valószínűleg tárcsás lenne. Ha karbonkerekes volna, akkor mindenképp.
De elfogadom,ha valaki ezt szereti. Én tuti az utolsók között leszek, de egyelőre nem fenyeget
...
Ha megnyúvasztanak, akkor se emléxem, milyen volt haver SW Vengéje. Pedàlt próbàlni kértem el, megàllt, az a lényeg

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Az olajos tárcsafék teljesen közvetlen érzés, tökéletes visszajelzéssel, hol tartasz éppen a fékerő adagolásában. Hogy lehet nélküle élni, annak mi vagyunk az eleven példái, de ha új gépet vennék, valószínűleg tárcsás lenne. Ha karbonkerekes volna, akkor mindenképp.
Re: Kerékpározás
szerintem is bőven túl lett tolva, pedig már a völgybe is ledobtuk mindet

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6136
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7571
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nah, ok...




Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
ez felhasználásfüggő is. akut vertésen jobb, ha temrészetes ellenállása van a féknek, váltónak. nekem merészebb ereszkedésen volt rossz élményem a villanyváltóval, ahol két mikrokapcsolót nyomogatsz a váltókarnak álcázott kapcsolókkal. akaratlanul is beváltottam. a fék is egy ilyen dolog, hogy kell a visszajelzés, hol jársz, ha pontosan akarsz adagolni. olyen ez, mint a versenyautóban a kormány közvetlensége. normál felhasználáson nem anyira érdekesek ezek, de akik versenyeznek, ott azárt jobban eggyé tudsz válni a simán mechanikai elven működő rendszerekkel. Nyilván, nekem is már tökmindegy lenne, nem használom a bicajt olyan tempón, ahol már jelemtős különbségek vannak bicaj és bicaj közöt, csupán annyi, volt idő, amikor 35el melegítettünk, 50-el mentünk és 40-el pihentünk. olyan szerencsés helyzetben voltam, hogy viszonylag jó hatásfokú bicajon ültem, így megszoktam, hogy mozog lassan is. Egyszerűen nekem az a közvetlen élmény kel, az a nyers érzés.pärt írta: ↑2023.08.25., pén. 21:37Ákos nem is igazán a fékerőt, sokkal inkább az adagolhatóságot kritizálja, amit meg is értek. A városi gépemen SLX van, gyermek kisujjnyi karocskákkal, amiket tényleg nem is annyira húzni kell, inkább csak ujjperc finom mozgásával vezérelni. Ha valaki montin már ehhez szokott, akkor tényleg kínlódás a peremfék.revox írta: ↑2023.08.25., pén. 20:36Áki elég alapos. nyilván nem és valójában ilyenkor nem is Neki szól a dolog. csak. ha már elókerül a téma, nézünk mögé, mi lehet probléma (hátha valakinek segít). amúgy nekem pl a Triban legalja szériás bicajokon olyan a fék, akárhogy markolod, semit nem fog, csak lassít. szerintem ott a féktest maga ennyire nem fog semmit, gondolom, nem elég merev. ugyánezen a keréken az ultegra 6700 elég brutálisan fogott.
amúgy nekem sima jagwire szokott lenni, de nálunk a palacsintán, nem sarkallatos téma, az biztos...
de. ahogy az autós világ megazokta az elektromos gázpedált, ez is szokható dolog, csak ha nem muszáj, még tolom pár évig, míg végleg bezárják a B csoportos rallit

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ákos nem is igazán a fékerőt, sokkal inkább az adagolhatóságot kritizálja, amit meg is értek. A városi gépemen SLX van, gyermek kisujjnyi karocskákkal, amiket tényleg nem is annyira húzni kell, inkább csak ujjperc finom mozgásával vezérelni. Ha valaki montin már ehhez szokott, akkor tényleg kínlódás a peremfék.revox írta: ↑2023.08.25., pén. 20:36Áki elég alapos. nyilván nem és valójában ilyenkor nem is Neki szól a dolog. csak. ha már elókerül a téma, nézünk mögé, mi lehet probléma (hátha valakinek segít). amúgy nekem pl a Triban legalja szériás bicajokon olyan a fék, akárhogy markolod, semit nem fog, csak lassít. szerintem ott a féktest maga ennyire nem fog semmit, gondolom, nem elég merev. ugyánezen a keréken az ultegra 6700 elég brutálisan fogott.
amúgy nekem sima jagwire szokott lenni, de nálunk a palacsintán, nem sarkallatos téma, az biztos...
Re: Kerékpározás
nyugi. én az axxonnyal edződtem. már a lánc csattogásból hallom, hogy lassítanom kell, vagy mehetek, persze, csak óvatosan. ha nem akarom,hogy felaprítsa a bicajt, a hétvégéket nekiadom. hétköznap kihajtom magam, úgy simán belefér a laza gurulás. de jobb, ha én megyek elől. így kilép a konfortzónájából, de arra ügyelek, hogy ne térdeljen lepärt írta: ↑2023.08.25., pén. 21:25Hozd az asszonyt, inkább Ő diktálja a tempót, Te, meg az ellazulós tekerés...![]()
De igazatok van, ha többen összejövünk, akkor a tüzes latinoknak vissza kell fogni magukat, mert másként nem is group ride. Másrészt meg olyan ritkán találkozunk, olyan jó olyankor a lovak közé csapni...nehéz ez. Szóval támogatom, legyen nyáj rájd, nagyon minimális elgurulásokkal.![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hozd az asszonyt, inkább Ő diktálja a tempót, ne Te! Te, meg az ellazulós tekerés...
De igazatok van, ha többen összejövünk, akkor a tüzes latinoknak vissza kell fogni magukat, mert másként nem is group ride. Másrészt meg olyan ritkán találkozunk, olyan jó olyankor a lovak közé csapni...nehéz ez. Szóval támogatom, legyen nyáj rájd, nagyon minimális elgurulásokkal.

De igazatok van, ha többen összejövünk, akkor a tüzes latinoknak vissza kell fogni magukat, mert másként nem is group ride. Másrészt meg olyan ritkán találkozunk, olyan jó olyankor a lovak közé csapni...nehéz ez. Szóval támogatom, legyen nyáj rájd, nagyon minimális elgurulásokkal.

Re: Kerékpározás
sokat csörtézek Ákival, de van egy dolog, amiben teljesen egyetértek vele. az ilyen ride ha arról szól, hogy gurulunk egyet, laza tempón, főleg a bükkben, ahol sokváltozós, ki mennyire bír menni, biztos többen kapacitálnák megukar, de mindig van, aki elkezd combozni és nem biztos. hogy az mindenkinek jólesik. Xal szerintem kezdjünk egy olyat szevezni, ahova várunk mindenkit és mondjuk én diktálok tempót. együtt megyünk, dumálunk, a fékeket ledobjuk a völgybe és kamikáze száguldunk le a Táncsics utcán

ettől függetlenül szervezhetünk tempósabb talit is, nekem kb minden hétvége jó, de lehet egy garantáltan laza bicajozás vonzóbbá tenné a dolgot
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Áki elég alapos. nyilván nem és valójában ilyenkor nem is Neki szól a dolog. csak. ha már elókerül a téma, nézünk mögé, mi lehet probléma (hátha valakinek segít). amúgy nekem pl a Triban legalja szériás bicajokon olyan a fék, akárhogy markolod, semit nem fog, csak lassít. szerintem ott a féktest maga ennyire nem fog semmit, gondolom, nem elég merev. ugyánezen a keréken az ultegra 6700 elég brutálisan fogott.pärt írta: ↑2023.08.25., pén. 20:17Nem hiszem, hogy Ákos vacak bowdent használna, de ott is vannak különbségek. Fékhez húsz éve Nokont használok. Konkrétan azt a szettet, amit akkor megvettem. Ebből egyrészt látszik, hogy mennyit megyek esőben (0.0001%), másrészt mutatja, hogy elég tartós holmi. (Koszt nem kedveli, a szemek érintkezési felületéhez bejutó portól nyikoroghat. Én rezes zsírral kentem az összes felületet, ami pepecs, de megérte, már évek óta nincs hangja.)
Modulációban mindenképp sokkal jobb, mint a normál változatok.1297264929426-1io0z3gpnnuig-58c68b3.jpg
amúgy nekem sima jagwire szokott lenni, de nálunk a palacsintán, nem sarkallatos téma, az biztos...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
3-4 óra... nem kell túlsózni a levest. ennyi idő, nyélen, ilyen korban nehezen kipihenhető. lehet nyúzni magunkat, csak nincs értelme. a master2-es versenyek is 60-80km hosszúak átlagban, ami ilyen korban tökéletesen elég terhelés. nem véletlenül ilyenek a távok, és a master2 ugyi 40 évtől indul és a 40, a 45 és az 50 alja is itt van... alapozónak lehet gurulni ennyit, de veretni sok. nem egyszer és nem kétszer, csak majd 1-2hónap, aztán jön a kipukkanás.
amúgy, ha valaki 50-60 kilin tréningezik. ha véletlenül odakeveredik egy 100-120kilis menésbe, nem fog elpukanni, mert nincs romrajáratva és teljesen kiszipojozva, előkerülnek a tartalékok. de ha valaki ezt a tartalékot éli fel tréningeken, az lesz a tücsök

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, a HFBZK Group Ride Team idén is odateszi magát.

Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nem hiszem, hogy Ákos vacak bowdent használna, de ott is vannak különbségek. Fékhez húsz éve Nokont használok. Konkrétan azt a szettet, amit akkor megvettem. Ebből egyrészt látszik, hogy mennyit megyek esőben (0.0001%), másrészt mutatja, hogy elég tartós holmi. (Koszt nem kedveli, a szemek érintkezési felületéhez bejutó portól nyikoroghat. Én rezes zsírral kentem az összes felületet, ami pepecs, de megérte, már évek óta nincs hangja.)
Modulációban mindenképp sokkal jobb, mint a normál változatok.
Modulációban mindenképp sokkal jobb, mint a normál változatok.
Re: Kerékpározás
Nálam is pont így van/volt. "Bőven" van erőm, csak nincs állóképesség
még 3-4 órás tekerések nem nagyon mennének. Mármint menne alapozó módban, de ahhoz meg nincs kedvem/motivációm. Én talán szeptemberben már majd jobban ráérek. Lesz még akkor is jó idő 


Re: Kerékpározás
ámen testvéremasebestyen írta: ↑2023.08.25., pén. 19:21Ámen!revox írta: ↑2023.08.25., pén. 19:01merthogy, ez a fék dolga![]()
ha nem így műx a felniféked, vagy a fék xar (nem gondolnám) vagy a bowden, vagy a fékbetét, vagy a beállítás. senki nem hülye, ha nem lehetne felnifékkel bicajozni, nem bicajozna vele. ez ilyen -már ne vedd mellre- montis agymenés. outisták teljesen telibexarják.
szomszéd nemrég jöt haza, valsz végleg angliából. nyilván felnifékes a cipollini. kérdezte, nekem tárcsa van é, de mondtam, hogy nem érzek rá késztetést. aki ott élt az örök eső országában, az se érezte ezt fontosnak. de szerintem tubelesst használ, nem kérdeztem, csak tuti nem szingót. fele megvan![]()
![]()
Ha rám hallgat, mindenki azt teker, amit akar. Csak tekerjen, mert azért csak az lenne a dolog lényege.
Az erőm megmaradt kb, úgy érzem így a betegség után, de az állóképességem az jól leromlott, sajnos. :/

tudod,hogy kell még utána vagy két hét, hogy az oxigénellátas visszálljon . nem is érdemes addig nyúzni... csak nyugisan vagy 2 hétig, aztán majd megindul magától. meg regeneráció, de Te tudod ezeket. nyugi, az izmok nem felejtenek

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Ha rám hallgat, mindenki azt teker, amit akar. Csak tekerjen, mert azért csak az lenne a dolog lényege.
Az erőm megmaradt kb, úgy érzem így a betegség után, de az állóképességem az jól leromlott, sajnos. :/
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6136
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7571
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ámen!revox írta: ↑2023.08.25., pén. 19:01merthogy, ez a fék dolga![]()
ha nem így műx a felniféked, vagy a fék xar (nem gondolnám) vagy a bowden, vagy a fékbetét, vagy a beállítás. senki nem hülye, ha nem lehetne felnifékkel bicajozni, nem bicajozna vele. ez ilyen -már ne vedd mellre- montis agymenés. outisták teljesen telibexarják.
szomszéd nemrég jöt haza, valsz végleg angliából. nyilván felnifékes a cipollini. kérdezte, nekem tárcsa van é, de mondtam, hogy nem érzek rá késztetést. aki ott élt az örök eső országában, az se érezte ezt fontosnak. de szerintem tubelesst használ, nem kérdeztem, csak tuti nem szingót. fele megvan![]()

Ha rám hallgat, mindenki azt teker, amit akar. Csak tekerjen, mert azért csak az lenne a dolog lényege.
Az erőm megmaradt kb, úgy érzem így a betegség után, de az állóképességem az jól leromlott, sajnos. :/
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
részemről axxem nulás mindkét nap. szombat biztos, vasárnap is valsz dolog lesz...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
merthogy, ez a fék dolgaasebestyen írta: ↑2023.08.25., pén. 14:46
Én elismerem, hogy nem tudok kerékpározni, viszont ha egyszer mentél már jó tárcsafékkel, onnantól a jó fék mást jelent, mint felnifék esetén. Satuzni bármilyen szarral lehet, persze, ezzel is. Én az 1 ujjal a finom lassítástól a satuig modulálni képes fékre mondom, hogy jó. :)

ha nem így műx a felniféked, vagy a fék xar (nem gondolnám) vagy a bowden, vagy a fékbetét, vagy a beállítás. senki nem hülye, ha nem lehetne felnifékkel bicajozni, nem bicajozna vele. ez ilyen -már ne vedd mellre- montis agymenés. outisták teljesen telibexarják.
szomszéd nemrég jöt haza, valsz végleg angliából. nyilván felnifékes a cipollini. kérdezte, nekem tárcsa van é, de mondtam, hogy nem érzek rá késztetést. aki ott élt az örök eső országában, az se érezte ezt fontosnak. de szerintem tubelesst használ, nem kérdeztem, csak tuti nem szingót. fele megvan

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nekem sárga SwissStop van a Red fékekhez. Eddig száraz úton nem nagyon volt gondom. Leszámítva, a hangját. Amióta ezt használom, azóta megszűnt a csendes fékezés.
de legalább hallják, ha jövök. Ha egyszer fejlesztenék, akkor szerintem már tárcsásat vennék, de ha csak tehetem, kerülöm a vizes úton való tekerést.
és akkor is kerülni fogom 



- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2087
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1264
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Viszont szép.asebestyen írta: ↑2023.08.25., pén. 09:50...1 ujjas Ultegra vagy GRX810 tárcsafék után ez egy fos. :)

Ha eladod, azér' szólj...

Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3917
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A hétvégi esők érdeklődés hiányában elmaradnak. Mehetünk tekerni, csak alacsonyabb guminyomással kell indulni, különben elkezd majd nagyon rázni. 36° lesz.
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6136
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7571
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Én elismerem, hogy nem tudok kerékpározni, viszont ha egyszer mentél már jó tárcsafékkel, onnantól a jó fék mást jelent, mint felnifék esetén. Satuzni bármilyen szarral lehet, persze, ezzel is. Én az 1 ujjal a finom lassítástól a satuig modulálni képes fékre mondom, hogy jó. :)revox írta: ↑2023.08.25., pén. 14:29valamit nagyon rosszul csináltok... nekem tegnap esett meg, hogy 40körül gyorsultam fel az etap végére,de az út végén stoptábla van és nem belátható. amennyire tudtam,kiengedtem, de utána fékezni kellett a Stop miatt. Már megszoktam,hogy azért óvatosan, mert ne radírozzam le a szingót,azt nem akkora buli cserélgetni, meg kockásra koptatni. de még így,óvatosan is sikerült úgy behúzni (rendesen, nyilván két fékkel lassítok),he lesatuzot a segge és sajna meghúztam az aszfalton. persze,reflexből egybők éreztem,hogy el kell engednem, így csak kis csíkot hztam, de én nem tudom, mit műveltek a fékekkelaz elsőt be se merem húzni,mert az ha satuzik,azt nehezebb korrigálni. a fékkar is úgy van állítva,hogy csak lent fogjon rendesen,addig csak lassítson...
semmi extra, fulcrum speed xlr 50-es kerék,de semmi AC3 fékfelület,meg ilyenek. egyezik a kerék a 6. gen borával,csak fukrum,xal nem is mai darab. piros campa fékbetét. a fék se extra, megcsinálja a 6700 ultera is, ez axxem 6800as... ja,az.
vixont,tegnap elbaxtam az egyik kört. a körszámlálót nem nyomtam le időben és nem a résztávot rögzítettem. ma ráment a délelőttöm,de meg tudtam hekkelnia gpx nem tartalmazza a köridőket, így az orginal .fit állományt kellett megmókolni ,de az meg kódolva jön le. először csv-re kell konvertálni, de a csv-ben is kódolva vannak a megtett út és eltelt idő. alapban a logika nem nehéz, a laptime kezdetét át kell tenni oda,ahol indult, persze minden adatát módosítani kell, mint strat és end time, start és end pozíciók, de nem kevés szopás volt, de a gépek nem győzhetnek
![]()
![]()
mindenesetre a fékpofákon gondolkodjatok el, vagy valamin, mert valami nagyon nem OK ott..
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés