Jó helyre írtál, ez a megfelelő topik

Ez egy új készülék, vagy használtan vetted?
Mert ha nem új, akkor könnyen lehet, hogy az előző használó nem jelentkezett ki a fiókjábó, vagy esetleg valamit nem jól csinált.
Sajnos gyakori hiba, sokan elfelejtik, és ezzel blokkolják az új tulajt!
Bizonyos eszközöknél (Auralic) még külön az eszköz felhasználói fiókját is deaktiválni kell!
Ez nagyon fontos, korábban beleírogattam az ismerősök hirdetéseibe, mások gyakran megsértődtek érte - ma már inkább megköszönnyi szokták
Ha nem ez a gond, akkor pedig egyesével nézd végig az összes appot (Tidal, eszköz app, telefon menü) hogy mindenhol minden hálózati hozzáférés engedélyezve legyen - bár a "bad login" üzenet is inkább egy benne "felejtett" korábbi fiókra utal. Ilyenkor csak azt tudod tenni, hogy az előző tulajtól elkéred a jelszavát, azzal belépsz a fiókba, majd TE végigviszed a kilépési procedúrát, a régi tulaj meg jelszót változtat, mivel sajnos még ezután is előfordulhat "összeakadás" + kilépés után az eszközön factory reset, majd az egész újraindít.