A főni bicaja a Tour-on az időfutamon axem festés nélküli volt.revox írta: ↑2023.08.21., hétf. 21:20Valter bicaján igen komoly festés van. Én tévében nem látom,lehet màsnak jobb a tévéje és a szeme, de ami fekete, az valójában barna vagy karbon és valami brutál szép méhsejt festés van rajta, igaz, nem túl vastag a réteg. Amúgy élőben nem olyan riasztó a forma. Lehet Blanka Specije jobb, föleg nekemlacee írta: ↑2023.08.21., hétf. 20:57Több kerékpáros közvetítésnél volt már téma,ezt elírtam (Nem Colnago) Cervélo+Speci,még a Colnagot is mondták,hogy jó,az eredmények az első kettővel jöttek bőven,nyílván nem mindegy,hogy ki tekeri+csapat ahogy írtam is,már lefaragnak mindenen amin lehet festék helyett csak lakk stb.revox írta: ↑2023.08.21., hétf. 20:23
Azér Nibali a Bahrainnél vergödött, hogy adjanak neki egy rendes bringát :) nemtom, azok a meridák milyenek voltak,de nekem a lampres gépek már nem tetszettek. Ez az 1-2éve előkerült Scultura már jobbnak tünik hozza is az eredményeket, de valahol erröl is olvastam, hogy lehetne feszesebb.
A Colnagot tőlünk kiöregedett srác nem nagyon dicsérte(vr3, mkb csapatbicó). Lassan mindenre van pro és kontra. Ha most bicajt kellene vennem, passzolok. Ráadásul próbàlni itthon lehetetlen, aztàn ha belenyúlsz igen szopattyú, ugrott egy autó arana jó, csak 2/3-a. Harnadáron megveszik,vagy a nyakadon marad.
Srácot látom jól menni egy Colnago C64el. Olyanokat megy, amit nem néztem volna ki belőle. Faxinaknak van itt egy deRosa, újabb... nem nyafog vele. Az is érdekes lehet. De alapvetően lövésem sins. Van mév remélhetőleg pár évem, míh bedarál az alkatrészellátatlanság,bár elvagyok az 1x8 télivel is,ha 11kila is![]()
Valtert én nem hallottam,hogy mindegy neki,én azt hallottam,hogy a mostani bringáját azt megvenné ha lehet mert nagyon szereti……
Nekünk ez amúgy mindegy is:)de nem sugàrozza, amit Ati Cerveloja. Azt nagyon eltalálták optikára. A kormánya fura, eléggé leng. Rátenyerelsz és határozottan látszik, hogy lehajlik. De láttuk, mit megy vele... passzz... ott buzeráltuk nemtom meddig, de nem mertem elkérni olyan nagy
égö lett volna, ha nem tudok átlèpni a vàzon
![]()
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Valter bicaján igen komoly festés van. Én tévében nem látom,lehet màsnak jobb a tévéje és a szeme, de ami fekete, az valójában barna vagy karbon és valami brutál szép méhsejt festés van rajta, igaz, nem túl vastag a réteg. Amúgy élőben nem olyan riasztó a forma. Lehet Blanka Specije jobb, föleg nekemlacee írta: ↑2023.08.21., hétf. 20:57Több kerékpáros közvetítésnél volt már téma,ezt elírtam (Nem Colnago) Cervélo+Speci,még a Colnagot is mondták,hogy jó,az eredmények az első kettővel jöttek bőven,nyílván nem mindegy,hogy ki tekeri+csapat ahogy írtam is,már lefaragnak mindenen amin lehet festék helyett csak lakk stb.revox írta: ↑2023.08.21., hétf. 20:23Azér Nibali a Bahrainnél vergödött, hogy adjanak neki egy rendes bringát :) nemtom, azok a meridák milyenek voltak,de nekem a lampres gépek már nem tetszettek. Ez az 1-2éve előkerült Scultura már jobbnak tünik hozza is az eredményeket, de valahol erröl is olvastam, hogy lehetne feszesebb.
A Colnagot tőlünk kiöregedett srác nem nagyon dicsérte(vr3, mkb csapatbicó). Lassan mindenre van pro és kontra. Ha most bicajt kellene vennem, passzolok. Ráadásul próbàlni itthon lehetetlen, aztàn ha belenyúlsz igen szopattyú, ugrott egy autó arana jó, csak 2/3-a. Harnadáron megveszik,vagy a nyakadon marad.
Srácot látom jól menni egy Colnago C64el. Olyanokat megy, amit nem néztem volna ki belőle. Faxinaknak van itt egy deRosa, újabb... nem nyafog vele. Az is érdekes lehet. De alapvetően lövésem sins. Van mév remélhetőleg pár évem, míh bedarál az alkatrészellátatlanság,bár elvagyok az 1x8 télivel is,ha 11kila is![]()
Valtert én nem hallottam,hogy mindegy neki,én azt hallottam,hogy a mostani bringáját azt megvenné ha lehet mert nagyon szereti……
Nekünk ez amúgy mindegy is:)



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Bárcsak mondhatnám,hogy egyhavi.Szalon írta: ↑2023.08.21., hétf. 09:10Hogy is jött most ide a Pinarello?lacee írta: ↑2023.08.18., pén. 13:28Ha szigorúan ezt nézzük akkor a versenysportban a Pinarello csapatok mostanában nincsenek a helyzet magaslatán, ebből legnagyobb az Ineos,igen kell a csapat kell az ember stb.,tehát reklám értéke így csökkent.Egyébként szokták kérdezni a magyar versenyző fiúkat,szerelőket vagy vendégeket az Eurosporton és most a Colnago és a Specit mondja mindenki, ezekkel jönnek is az eredmények, még ide sorolnám a Meridát.Sajnos státusz szimbólum már nálunk minden, múltkor mentem a gazdaboltoshoz, kérdezte a kerékpározást, milyen a bringám stb. aztán bedobta a Pinarello-t, hu meg há,de életében nem ült szerintem még országúti kerékpáron sem csak valahol olvasta,hogy drága meg jó.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()
![]()
Felesleges ezen vitatkozni nem mirajtunk múlik,hogy mennyibe fog kerülni egy adott márka adott típusa, de egy a lényeg, hogy túlárazott műanyag mind egy alsó kategóriás autó áráért, arról meg nem beszélve, hogy egy komolyabb groupset 1m.![]()
Mindenki azzal teker amivel tud élethelyzetéhez viszonyítva,de sajnos aki újonnan meg tudja venni az nem ismeri el ezeket a tényeket mert be kell beszélje magának,hogy ez éri a kifizetett összeget vagy a másik véglet, hogy elismeri, de megveszi mert megtudja.
Félreértés ne essék tetszenek a Pinarello kerékpárok.
Nekem ilyen gondom nincs mert nem mostanában tudok venni újonnan ilyesmit,de ha tudnám akkor sem korteskednék fölötte(drága meg jó oszt ennyi)![]()
![]()
Csak kiváncsiságból, a mostani bicajod nagyságrendileg hány havi béredbe került? (Campa kerekekkel)
Re: Kerékpározás
Több kerékpáros közvetítésnél volt már téma,ezt elírtam (Nem Colnago) Cervélo+Speci,még a Colnagot is mondták,hogy jó,az eredmények az első kettővel jöttek bőven,nyílván nem mindegy,hogy ki tekeri+csapat ahogy írtam is,már lefaragnak mindenen amin lehet festék helyett csak lakk stb.revox írta: ↑2023.08.21., hétf. 20:23Azér Nibali a Bahrainnél vergödött, hogy adjanak neki egy rendes bringát :) nemtom, azok a meridák milyenek voltak,de nekem a lampres gépek már nem tetszettek. Ez az 1-2éve előkerült Scultura már jobbnak tünik hozza is az eredményeket, de valahol erröl is olvastam, hogy lehetne feszesebb.AAttila írta: ↑2023.08.21., hétf. 15:55Pár hónapja kérdezték Valter Atitól, hogy szerinte melyik gép. Azt mondta, szinte mindegy. Bár ugye a UAE Pogival nyer sokat, de WT-n belül MINDENKI a Colnago-t mondja a leggyengébb bicónak. De szerinte sem ezen múlik 1-1 siker.Snipi írta: ↑2023.08.21., hétf. 10:16Ahhoz képest, hogy a Colnago meg a Speci visz mindent azért most leginkább Cervelo-val nyernek sokat. Vagy ez csak a csapat miatt van? Nem hinném ...
Nem vitatva, hogy a legjobb azért a Speci. Erről nálam hivatottabb emberek is így nyilatkoztak. (Konkrétan egy bizonyos A. C. V. monogramú 2 Giro 2 Tour - papíron - és 3 Vuelta győztes úr is.)
De ettől függetlenül mostanában a Cervelo "arat".![]()
A Colnagot tőlünk kiöregedett srác nem nagyon dicsérte(vr3, mkb csapatbicó). Lassan mindenre van pro és kontra. Ha most bicajt kellene vennem, passzolok. Ráadásul próbàlni itthon lehetetlen, aztàn ha belenyúlsz igen szopattyú, ugrott egy autó arana jó, csak 2/3-a. Harnadáron megveszik,vagy a nyakadon marad.
Srácot látom jól menni egy Colnago C64el. Olyanokat megy, amit nem néztem volna ki belőle. Faxinaknak van itt egy deRosa, újabb... nem nyafog vele. Az is érdekes lehet. De alapvetően lövésem sins. Van mév remélhetőleg pár évem, míh bedarál az alkatrészellátatlanság,bár elvagyok az 1x8 télivel is,ha 11kila is![]()
Valtert én nem hallottam,hogy mindegy neki,én azt hallottam,hogy a mostani bringáját azt megvenné ha lehet mert nagyon szereti……
Nekünk ez amúgy mindegy is:)
Re: Kerékpározás
Nem most hétvégén gondoltam, de még az olymposzi túra előtt.

Re: Kerékpározás
Hétvége nekem nem jó, bár ha gellert kapok, még vasárnap lehet... ja, lehet eső lesz, már néztem...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Azér Nibali a Bahrainnél vergödött, hogy adjanak neki egy rendes bringát :) nemtom, azok a meridák milyenek voltak,de nekem a lampres gépek már nem tetszettek. Ez az 1-2éve előkerült Scultura már jobbnak tünik hozza is az eredményeket, de valahol erröl is olvastam, hogy lehetne feszesebb.AAttila írta: ↑2023.08.21., hétf. 15:55Pár hónapja kérdezték Valter Atitól, hogy szerinte melyik gép. Azt mondta, szinte mindegy. Bár ugye a UAE Pogival nyer sokat, de WT-n belül MINDENKI a Colnago-t mondja a leggyengébb bicónak. De szerinte sem ezen múlik 1-1 siker.Snipi írta: ↑2023.08.21., hétf. 10:16Ahhoz képest, hogy a Colnago meg a Speci visz mindent azért most leginkább Cervelo-val nyernek sokat. Vagy ez csak a csapat miatt van? Nem hinném ...
Nem vitatva, hogy a legjobb azért a Speci. Erről nálam hivatottabb emberek is így nyilatkoztak. (Konkrétan egy bizonyos A. C. V. monogramú 2 Giro 2 Tour - papíron - és 3 Vuelta győztes úr is.)
De ettől függetlenül mostanában a Cervelo "arat".![]()
A Colnagot tőlünk kiöregedett srác nem nagyon dicsérte(vr3, mkb csapatbicó). Lassan mindenre van pro és kontra. Ha most bicajt kellene vennem, passzolok. Ráadásul próbàlni itthon lehetetlen, aztàn ha belenyúlsz igen szopattyú, ugrott egy autó ara

Srácot látom jól menni egy Colnago C64el. Olyanokat megy, amit nem néztem volna ki belőle. Faxinaknak van itt egy deRosa, újabb... nem nyafog vele. Az is érdekes lehet. De alapvetően lövésem sins. Van mév remélhetőleg pár évem, míh bedarál az alkatrészellátatlanság,bár elvagyok az 1x8 télivel is,ha 11kila is

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Na,oda vigyetek el engem is egyszer.


Re: Kerékpározás
csak úgy általánosan: nyugodtan lehet fújni a gumit tovább. a gumin csak azt adják meg, hol optimális a gumi gördülési ellenállása, de jelentósen többet elbír. a felni más kérdés. a peremesekkel azért óvatosabban kell bánni, de azok is bizt túl vannak méretezve, kis ideig biztos bírják a nagyobb nyomást.
mondjuk furá az ajánlás néha az optimálisra. a vittoria corsam axxem 8-14bar


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ez így szép, kerekpärt írta: ↑2023.08.20., vas. 23:46Másfél óra tekerés volt az egész, és tényleg csak azt éreztem, hogy még alszik a testem. Nem vagyok egy pacsirta alkat, na.revox írta: ↑2023.08.20., vas. 21:13
na, azt hittem mire levakarom az egyik felnit, ízekreszedték a legtovább kitartó, de bedarált Pärtot![]()
kiv vagyok, milyen az aluhoz képest. gyorsulás, tempótartás síkon, mászás (bár az megvan, hogy macskás lábak, de mégis miben más?). ereszkedés, kanyarstabilitás, kényelem? mesélj, engem érdekel.![]()
Röviden: szerintem nem a karbonkerék fogja megmenteni az emberiséget.Kerek, gurul, szép a hangja, ha tekerem a kormányt, kanyarodik, ha odalépek, megindul, ha szar az aszfalt, ráz...szóval teszi, amit egy keréknek tennie kell.
Elöljáróban annyit, hogy nagyon keveset mentem vele, de idáig semmi különöset nem tapasztaltam. Ezek egyébként kb. belépő szintű kerekek minimális aero profillal, nem is különösebben könnyűek, de korrektül megépített, minőségi darabok. A tippre húsz éves ős-Ksyrium rotorjában már kicsit kikopott a műanyag siklócsapágy, úgyhogy rendelni kellene bele egy újat. Ezt használtam fel ürügyként, hogy kipróbáljam a jövő technikáját (és hogy leküzdjem a mindig éberen őrködő racionális énemet). A terv egy használt, de jobb állapotú, tubeless-es, kicsit szélesebb, kicsit magasabb, nem túl nehéz szett volt. Hirdetéseket böngészve kiderült, hogy a jobb darabok kilencven százalékban szingósok, és persze maradékot sem a szomszédban hirdetik. Ahhoz nem sok kedvem volt, hogy egy telefonbeszélgetésben hibátlan állapotúnak felszopott kerékért pár száz kilométert autózzak, hogy aztán a tetthelyen kiderüljön, hogy lóg a bele. Ismerős ajánlott itt Eger mellett egy komát, aki bringákat, alkatrészeket hoz be, nála tettem egy látogatást. Ugyanaz a felállás, mint az aprókban: rakásnyi szingó, pár peremes, azok közt is jópár alu-karbon bohóckodás, de ami szinte mindben közös, hogy a gazdik magasról szartak a csapágyak állapotára. Ez nekem azért fura, mert a muzeális Mavic-omban még az eredeti csapágyak vannak és köszönik, jól érzik magukat - kivéve az említett siklócsapágyat, de a zárt golyósak rendben vannak. Aztán egy magas profilú Vision Metront majdnem elhoztam, de az egyik felni a fékfelületénél kicsit ütött meg ebben sem volt százas mindegyik csapágy. Ekkor már belül eldöntöttem, hogy nem lesz kedvem meg cérnám használt cuccal idegelődni sem itt, sem másutt. Volt viszont egy pár új, dobozos Vittoria. Semmi különös technológiai sziporka, ultralight villogás, de jól össze van rakva, és kinézem belőle, hogy egy-egy benézett kátyút képes túlélni. Árban pedig annyi, mint az úribb, de használt példányok, úgyhogy ezt hoztam el. Csak 30-as, de kb. 25 széles - ez jól passzol a 25-ös külsőkhöz - a nagyon könnyű peremeseknél nehezebb, de a Kyriumnál még így is könnyebb. Azokat most mértem le, majdnem 1700g.(Valami első szériás darabok lehetnek, amúgy a legkönnyebb Ksyrium kb.1370g, de nem tudom, hogy az is kibír-e 20 évet, mint az én antikvitásaim.)
Szóval még minimális a tapasztalatom velük.
A héten majd próbálok menni párat a legkedvesebb részemen, egy 45 km-es kb. 450m szintes kis szakaszon. Némi sík, mászás, lejtő. Mivel már készültem az új jövevényekre, korábban többször megnyomtam, ahogy bírtam, hogy legyen összehasonlítási alap. Csodálkozásomra három egymást követő alkalommal azonos átlag jött ki. Ha nem lesz ezeknél jobb eredmény vagy nem alélok el a megnövekedett komforttól, akkor mennek a gurigák az apróba.Ja, meg persze szeretném kipróbálni a tubelesst is majd, pont az volt az egyik indoka a kíváncsiságnak. Azzal kapcsolatban szívesen veszek jótanácsokat, ajánlásokat, nekem az még szűz terep.
![]()

a ksyriumban van felniszalag? haveréba volt, hiába nem fúrt a felni. azok darabja kb 30g és nem beszámítandó a katalógussúlyba. emlékeim szerint 1640g körül van a régi ksyrium... vagy akkor lehet nem

hajcsad, de csak óvatosan. a hereg rét eddig 26 volt a lejobbad, azt belőttem etalonnak. múltkor 26:04-et mentünk (mikor együtt mentünk egy 100as kört) és még picike lett volna a lábban. de így volt tökéletes. be ne állíts egy jobb időtt. mert eddig tartott a 26perces örömöm

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Pár hónapja kérdezték Valter Atitól, hogy szerinte melyik gép. Azt mondta, szinte mindegy. Bár ugye a UAE Pogival nyer sokat, de WT-n belül MINDENKI a Colnago-t mondja a leggyengébb bicónak. De szerinte sem ezen múlik 1-1 siker.Snipi írta: ↑2023.08.21., hétf. 10:16Ahhoz képest, hogy a Colnago meg a Speci visz mindent azért most leginkább Cervelo-val nyernek sokat. Vagy ez csak a csapat miatt van? Nem hinném ...
Nem vitatva, hogy a legjobb azért a Speci. Erről nálam hivatottabb emberek is így nyilatkoztak. (Konkrétan egy bizonyos A. C. V. monogramú 2 Giro 2 Tour - papíron - és 3 Vuelta győztes úr is.)
De ettől függetlenül mostanában a Cervelo "arat".

Re: Kerékpározás
Ja és ezt a Speci dolgot onnan "tudom", hogy pár éve volt egy akció, hogy lehetett kérdezni a Conta Papától (már nem emlékszem, hogy twitteren vagy FB-n) és én azt kérdeztem, hogy az eddig bicói közül melyik volt szerinte a legjobb, és a Specit írta. (Tinkoff.)
Re: Kerékpározás
Tök aranyos vagy.Szalon írta: ↑2023.08.21., hétf. 10:35Szerintem a legegyszerűbb kipróbálni és utána könnyen el tudod dönteni, számodra melyik illik leginkább.Snipi írta: ↑2023.08.21., hétf. 10:16Ahhoz képest, hogy a Colnago meg a Speci visz mindent azért most leginkább Cervelo-val nyernek sokat. Vagy ez csak a csapat miatt van? Nem hinném ...
Nem vitatva, hogy a legjobb azért a Speci. Erről nálam hivatottabb emberek is így nyilatkoztak. (Konkrétan egy bizonyos A. C. V. monogramú 2 Giro 2 Tour - papíron - és 3 Vuelta győztes úr is.)
De ettől függetlenül mostanában a Cervelo "arat".
Nekem pl se a Colnago (V3Rs), se a Cervelo (S5-R5) nem tetszett próba alapján, és itt nem csak a külakra gondolok, én egyiket sem venném magamnak, ennek ellenére biztosan vannak akiknek meg ezek tetszettek és ezért meg is vették/veszik.
A emberi teljesitményben sokkal nagyobb a különbség, mint a bicajokban, de még abban is több különbség van, hogy jó vagy rossz napja van valakinek...Ha még ehhez hozzáadjuk a csapatot, akkor meg véleményem szerint nem is kérdés, hogy kb kerekitési hiba a top gépek közötti teljesitmény különbség...

Sajna ez van. Marad a kerékpárverseny nézés sok-sok éve, de azt imádom.
Amúgy ezért nem is szoktam a "technikai" hozzászólásokba beleugatni, mert a gyakorlati részéhez nem igen értek. De azt a versenyekből látom, hogy most a Jumbo visz szinte mindent, és hogy ők Cervelo-val mennek, meg azért hallom innen-onnan, hogy az egy piszok jó gép.
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Szerintem a legegyszerűbb kipróbálni és utána könnyen el tudod dönteni, számodra melyik illik leginkább.Snipi írta: ↑2023.08.21., hétf. 10:16Ahhoz képest, hogy a Colnago meg a Speci visz mindent azért most leginkább Cervelo-val nyernek sokat. Vagy ez csak a csapat miatt van? Nem hinném ...
Nem vitatva, hogy a legjobb azért a Speci. Erről nálam hivatottabb emberek is így nyilatkoztak. (Konkrétan egy bizonyos A. C. V. monogramú 2 Giro 2 Tour - papíron - és 3 Vuelta győztes úr is.)
De ettől függetlenül mostanában a Cervelo "arat".
Nekem pl se a Colnago (V3Rs), se a Cervelo (S5-R5) nem tetszett próba alapján, és itt nem csak a külakra gondolok, én egyiket sem venném magamnak, ennek ellenére biztosan vannak akiknek meg ezek tetszettek és ezért meg is vették/veszik.
A emberi teljesitményben sokkal nagyobb a különbség, mint a bicajokban, de még abban is több különbség van, hogy jó vagy rossz napja van valakinek...

Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Ahhoz képest, hogy a Colnago meg a Speci visz mindent azért most leginkább Cervelo-val nyernek sokat. Vagy ez csak a csapat miatt van? Nem hinném ...
Nem vitatva, hogy a legjobb azért a Speci. Erről nálam hivatottabb emberek is így nyilatkoztak. (Konkrétan egy bizonyos A. C. V. monogramú 2 Giro 2 Tour - papíron - és 3 Vuelta győztes úr is.)
De ettől függetlenül mostanában a Cervelo "arat".
Nem vitatva, hogy a legjobb azért a Speci. Erről nálam hivatottabb emberek is így nyilatkoztak. (Konkrétan egy bizonyos A. C. V. monogramú 2 Giro 2 Tour - papíron - és 3 Vuelta győztes úr is.)
De ettől függetlenül mostanában a Cervelo "arat".
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Ugyan otthon nagyon népszerű a Conti 5000-es, de én kerülném helyedben és Specialized S-Works Turbo 2Bliss Ready T2/T5 https://www.bike24.com/p2728717.html gumit raknék rá, létezik 24 és 26-os méretben is, én a 26-osra szavaznék számodra! Talán kicsit gyorsabban kopik mint a Conti, de számodra igy is években lesz mérhető az élettartama (nekem kb 5-10.000km) Kényelmesebb, jobban tapad.
Lötyinek ORANGE SEAL Endurance: https://www.bike24.com/p2293761.html második a Speci https://www.bike24.com/p2366970.html de kb holtversenyben a Botragerrel https://www.bike24.com/p2364454.html
Praktikus dolgok: Ha sima pumpával nem pattan fel a gumi, akkor 2 opció létezik, vagy veszel egy speciális pumpát, vagy egy co2 patron minden gumicserénél... (én utibbi utat járom, mert egyszerű és gyors, valamint a spec pumpa számodra a soha meg nem térülő befektetés lenne amennyi gumit csereberélsz) https://www.bike24.com/cycling/accessor ... ,1823,1826
Valamint menet közben is könnebb magaddal vinni, mint egy kis pumpát.
Gumi peremét szappanos vizzel bekenheted a felrakás előtt. Utána felfújod minimum max nyomásig, vagy kicsit tovább, hogy biztos kipattanjon a gumi pereme. Ha ez megvan, utána leereszted arra figyelve hogy a felpattant oldalfalat ne nyomd újra be. Ezután töltsd csak fel lötyivel, én egy kis műanyag fecskendővel nyomom be (szeleptűt természetesen kiszedem, már a fellfújáshoz is) Első körben csak 15-20ml-t rakok bele, utána megpörgetem vizszintesen mind a 2 oldalon, valamint ajánlatos egy kicsit gurulni is vele, de az se baj, ha nem. Miután mentél vele 1-2 alkalommal, látod, hogy mennyit ereszt. Amennyiben másnapra teljesen leenged, akkor a következő indulás előtt rakok bele még 5-10ml-t. Eddig még sosem kellet több. Nálam kb 6-6,5 barrol 4 ig megy le 1-2 nap alatt, szerintem ez kb normális.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Mondanál néhány konrét példát az áremelkedésekre, hogy mire gondolsz?Vinkler írta: ↑2023.08.20., vas. 12:06Hajlamosak a gyártok a fejlesztés szó mögé bújni, mikor az áremelkedés mértékét kifogásolják a fogyasztók. Így van ez a hifiben is és a kerékpároknál is, meg egy tucat más területen is. Tisztelet a kivételnek én ezt nem vagyok hajlandó benyelni, sokszor egyáltalán nem érzem a fejlesztést, sőt volt ahol kifejezett visszaesést tapasztaltam, de ez az én problémám.
Cserében fogynak azért a top bringák is, egy barátom a múlt héten vehette át személyesen Blankától az új Speialized Sworks Tarmac Sl 8-as bringáját, szép piros színben.![]()
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Hogy is jött most ide a Pinarello?lacee írta: ↑2023.08.18., pén. 13:28Ha szigorúan ezt nézzük akkor a versenysportban a Pinarello csapatok mostanában nincsenek a helyzet magaslatán, ebből legnagyobb az Ineos,igen kell a csapat kell az ember stb.,tehát reklám értéke így csökkent.Egyébként szokták kérdezni a magyar versenyző fiúkat,szerelőket vagy vendégeket az Eurosporton és most a Colnago és a Specit mondja mindenki, ezekkel jönnek is az eredmények, még ide sorolnám a Meridát.Sajnos státusz szimbólum már nálunk minden, múltkor mentem a gazdaboltoshoz, kérdezte a kerékpározást, milyen a bringám stb. aztán bedobta a Pinarello-t, hu meg há,de életében nem ült szerintem még országúti kerékpáron sem csak valahol olvasta,hogy drága meg jó.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()
![]()
Felesleges ezen vitatkozni nem mirajtunk múlik,hogy mennyibe fog kerülni egy adott márka adott típusa, de egy a lényeg, hogy túlárazott műanyag mind egy alsó kategóriás autó áráért, arról meg nem beszélve, hogy egy komolyabb groupset 1m.![]()
Mindenki azzal teker amivel tud élethelyzetéhez viszonyítva,de sajnos aki újonnan meg tudja venni az nem ismeri el ezeket a tényeket mert be kell beszélje magának,hogy ez éri a kifizetett összeget vagy a másik véglet, hogy elismeri, de megveszi mert megtudja.
Félreértés ne essék tetszenek a Pinarello kerékpárok.
Nekem ilyen gondom nincs mert nem mostanában tudok venni újonnan ilyesmit,de ha tudnám akkor sem korteskednék fölötte(drága meg jó oszt ennyi)![]()

Csak kiváncsiságból, a mostani bicajod nagyságrendileg hány havi béredbe került? (Campa kerekekkel)
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
És nem is akármilyen csapattal. Rogla, Vingi, Sepp, Wilco, Dylan Van Barlee, Gesink, Tratnik (szerintem ő lesz Rogla szobatársa, így nem kell nekik tolmács

Remélem legyakják az egész mezőnyt ! És Ati amilyen jómunkásember (ezt még a Tirreno-Adriatico-kor találtam ki, és be is írtam az esbringára, és be is mondták a kommentátorok


Ja jut eszembe vicc : (előre is elnézést a pihent agyamért)
Milyen zenei stílust szeret a kerékpár rajongó hifista ?
-
-
-
-
Pog&Rog
(Főleg, ha a Kuzma lemezjátszókat előállító országból származik

- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3937
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5031
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Másfél óra tekerés volt az egész, és tényleg csak azt éreztem, hogy még alszik a testem. Nem vagyok egy pacsirta alkat, na.revox írta: ↑2023.08.20., vas. 21:13
na, azt hittem mire levakarom az egyik felnit, ízekreszedték a legtovább kitartó, de bedarált Pärtot![]()
kiv vagyok, milyen az aluhoz képest. gyorsulás, tempótartás síkon, mászás (bár az megvan, hogy macskás lábak, de mégis miben más?). ereszkedés, kanyarstabilitás, kényelem? mesélj, engem érdekel.

Röviden: szerintem nem a karbonkerék fogja megmenteni az emberiséget.

Elöljáróban annyit, hogy nagyon keveset mentem vele, de idáig semmi különöset nem tapasztaltam. Ezek egyébként kb. belépő szintű kerekek minimális aero profillal, nem is különösebben könnyűek, de korrektül megépített, minőségi darabok. A tippre húsz éves ős-Ksyrium rotorjában már kicsit kikopott a műanyag siklócsapágy, úgyhogy rendelni kellene bele egy újat. Ezt használtam fel ürügyként, hogy kipróbáljam a jövő technikáját (és hogy leküzdjem a mindig éberen őrködő racionális énemet). A terv egy használt, de jobb állapotú, tubeless-es, kicsit szélesebb, kicsit magasabb, nem túl nehéz szett volt. Hirdetéseket böngészve kiderült, hogy a jobb darabok kilencven százalékban szingósok, és persze maradékot sem a szomszédban hirdetik. Ahhoz nem sok kedvem volt, hogy egy telefonbeszélgetésben hibátlan állapotúnak felszopott kerékért pár száz kilométert autózzak, hogy aztán a tetthelyen kiderüljön, hogy lóg a bele. Ismerős ajánlott itt Eger mellett egy komát, aki bringákat, alkatrészeket hoz be, nála tettem egy látogatást. Ugyanaz a felállás, mint az aprókban: rakásnyi szingó, pár peremes, azok közt is jópár alu-karbon bohóckodás, de ami szinte mindben közös, hogy a gazdik magasról szartak a csapágyak állapotára. Ez nekem azért fura, mert a muzeális Mavic-omban még az eredeti csapágyak vannak és köszönik, jól érzik magukat - kivéve az említett siklócsapágyat, de a zárt golyósak rendben vannak. Aztán egy magas profilú Vision Metront majdnem elhoztam, de az egyik felni a fékfelületénél kicsit ütött meg ebben sem volt százas mindegyik csapágy. Ekkor már belül eldöntöttem, hogy nem lesz kedvem meg cérnám használt cuccal idegelődni sem itt, sem másutt. Volt viszont egy pár új, dobozos Vittoria. Semmi különös technológiai sziporka, ultralight villogás, de jól össze van rakva, és kinézem belőle, hogy egy-egy benézett kátyút képes túlélni. Árban pedig annyi, mint az úribb, de használt példányok, úgyhogy ezt hoztam el. Csak 30-as, de kb. 25 széles - ez jól passzol a 25-ös külsőkhöz - a nagyon könnyű peremeseknél nehezebb, de a Kyriumnál még így is könnyebb. Azokat most mértem le, majdnem 1700g.

Szóval még minimális a tapasztalatom velük.
A héten majd próbálok menni párat a legkedvesebb részemen, egy 45 km-es kb. 450m szintes kis szakaszon. Némi sík, mászás, lejtő. Mivel már készültem az új jövevényekre, korábban többször megnyomtam, ahogy bírtam, hogy legyen összehasonlítási alap. Csodálkozásomra három egymást követő alkalommal azonos átlag jött ki. Ha nem lesz ezeknél jobb eredmény vagy nem alélok el a megnövekedett komforttól, akkor mennek a gurigák az apróba.


Re: Kerékpározás
na, azt hittem mire levakarom az egyik felnit, ízekreszedték a legtovább kitartó, de bedarált Pärtotpärt írta: ↑2023.08.20., vas. 11:11Ma korán, még félálomban tekertem fel a Bükkbe az új karikákkal. Viszketett a kipróbálhatnékom. Szerencsére elfelejtettem felcsavarozni a küllőre a kerékfordulat szenzor mágnesét, de jobb is, mert a még macskás izmaimmal érzésre gyengébbet mentem, mint az ős-aluval.![]()

kiv vagyok, milyen az aluhoz képest. gyorsulás, tempótartás síkon, mászás (bár az megvan, hogy macskás lábak, de mégis miben más?). ereszkedés, kanyarstabilitás, kényelem? mesélj, engem érdekel.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Gratu hozzá!pärt írta: ↑2023.08.20., vas. 11:11Ma korán, még félálomban tekertem fel a Bükkbe az új karikákkal. Viszketett a kipróbálhatnékom. Szerencsére elfelejtettem felcsavarozni a küllőre a kerékfordulat szenzor mágnesét, de jobb is, mert a még macskás izmaimmal érzésre gyengébbet mentem, mint az ős-aluval.![]()
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Fékpofafüggő is. Nekem a piros Campagnolo betétek vannak (csak feketére mázoltam filccel ami látszik,nem megy a narancs vázhozpärt írta: ↑2023.08.20., vas. 12:42Érzésre 70-80% a fékhatás azonos fékkarmozgás mellett az alu Ksyriumhoz képest. (Még 0 kilométeresek a pofák, de ezeknél a precízen megmunkált felületeknél nincs akkora jelentősége az összekopásnak, mint az őskorban az alu felniknél.) Elég nagy a kezem, meg tudok szorítani is vele, úgyhogy nem jelent gondot a különbség. Meg nem is igazán szeretek sokat fékezni.Vinkler írta: ↑2023.08.20., vas. 11:59Fékhatás milyen volt lefelé?pärt írta: ↑2023.08.20., vas. 11:11Ma korán, még félálomban tekertem fel a Bükkbe az új karikákkal. Viszketett a kipróbálhatnékom. Szerencsére elfelejtettem felcsavarozni a küllőre a kerékfordulat szenzor mágnesét, de jobb is, mert a még macskás izmaimmal érzésre gyengébbet mentem, mint az ős-aluval.![]()
Esőben ki sem mozdulok, de biztos nem nagy öröm olyankor a fékezés. Ha esőben is járnék, már rég tárcsáznék.
Revi Borájával sokkal hatásosabb a fékezés, de azok már újabb szériás, megnövelt hatásfokú fékek, meg a Bora sokadik generációs fékfelülete is nagyon hatásos. Cserébe sikolt, mint egy lenyilazott saskeselyű, de nyilván megszokható.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Gépek nem nyerhetnek!!!zoli73 írta: ↑2023.08.20., vas. 10:10
Szerintem is ez az "X" profil megoldás a felelős a csörgésért, nem tudok másra gondolni. Nagyon egyedit akartak alkotni, sikerült, de maradandót nem sikerült. Örültem, hogy megszabadultam tőle. Már felszerelés után, az állványon tekergetve is feltűnt a zakatolás, de gondoltam terhelés alatt majd elhallgat, meg lehet kell neki némi "bekopás", de nem. Több hónap alatt sem változott semmit, így elengedtem. A Sram lánc már a felszerelés után, még fínomhangolás előtt sem csörgött.

Ma korán keltem,mentem egy kört és kifigyeltem, hogy csak a 19es lánckerèken maradt pici hangja a takarítás után. Miutàn ez megvolt, itthon a nagyítós szemüvegemmel megnéztem, hol és mi ér bele a láncba. A 17 után a 19es fogárok nem túl jól van eltolva és egy forfulaton belül, többdzör kerül egymás mellé a fog fent és lent. Ott a 17es foga lök egyet a láncon. Vannak hézagolóim, de azok 0,2mm-esek. Rámértem a sram spacerre, az 2,2mm. Kerestem egy 10s spacert, ami 2,32mm. Pont ez a tized híja van. Ezt tettem a 17-19 közé és bekussolt. Mondjuk előtte isfigyelni kellett, de visszafele forgatva érezhető volt, hogy nem tisztán fut a lànc. Mostmár tisztán.
Ami érdekes az axxony 11-28 tisztàn fut. Neki sima x11sl van nekem dlc. Elfáradtam mára, most valsz így marad,de van bontatlan simal sl-em, majd rápróbàlom esetleg. Dd tuti a méret hülyíti meg és az egy tized sok is. A váltó finomállítóját néztem vagy 4 pozícióban és sehol nem csörgött, xal kb századokon múlik az egész, de a dlc pont nem fér be a 17-19 közé...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14040
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8992
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Erre büszkék lehetünk!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos