Ejj ha két hónappal ezrlőtt jött volnaAAttila írta: ↑2023.08.18., pén. 21:22Ha 52-36-tal lenne, már vinném islacee írta: ↑2023.08.18., pén. 20:57Csak úgy.![]()
https://www.facebook.com/marketplace/it ... 322175781/![]()

Ejj ha két hónappal ezrlőtt jött volnaAAttila írta: ↑2023.08.18., pén. 21:22Ha 52-36-tal lenne, már vinném islacee írta: ↑2023.08.18., pén. 20:57Csak úgy.![]()
https://www.facebook.com/marketplace/it ... 322175781/![]()
Eu Kovács Gyuri, az F lesz. A kerék 5Ft, xal kerék nélküllacee írta: ↑2023.08.18., pén. 20:57Csak úgy.![]()
https://www.facebook.com/marketplace/it ... 322175781/
Ha 52-36-tal lenne, már vinném islacee írta: ↑2023.08.18., pén. 20:57Csak úgy.![]()
https://www.facebook.com/marketplace/it ... 322175781/
most 3 körül 25%-ot mutat... abból bármi lehet. bár az axxony már bemondta az unalmast, fáradt. mondjuk én se vagyok toppon. lehet itthon megyek egy kört. nem szeretem, amikor már az esőn kell agyalni. kifogja a szelet a vitorlából.
Gondoltam,hogy ez lesz a következő kérdés,nem szoktam nézegetni, az idén kevesebbet mentem mint tavaly, ha időm és kedvem van akkor megyek.Mindenkinek más a prioritás,élethelyzet stb. nekem a mostani kerékpár tökéletes nem is vágyom ettől jobbra jelen helyzetben,egy rossz szavam nem lehet még egyszer sem hagyott cserben.asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 14:33Mennyit mész 1 évben? Miben gátol a mostani?
Mennyit mész 1 évben? Miben gátol a mostani?lacee írta: ↑2023.08.18., pén. 14:30Hogy használjam:)
Igaz kitöröltem,hogy igen vennék új biciklit,de lehet használtat vennék inkább féláron:)
De ha pénzem lenne rá bőven akkor még ez beleférne.
Bugattit viszont nem vennék ha telne rá sem:)
Hogy használjam:)
Tök komolyan kérdezem, hogy minek?
Vennék,mint írtam is lentebb,most mindegy melyik márkát,de köpködve,hogy hülyének néznek….asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 13:57De ha lenne rá, vennél azért?lacee írta: ↑2023.08.18., pén. 13:28Ha szigorúan ezt nézzük akkor a versenysportban a Pinarello csapatok mostanában nincsenek a helyzet magaslatán, ebből legnagyobb az Ineos,igen kell a csapat kell az ember stb.,tehát reklám értéke így csökkent.Egyébként szokták kérdezni a magyar versenyző fiúkat,szerelőket vagy vendégeket az Eurosporton és most a Colnago és a Specit mondja mindenki, ezekkel jönnek is az eredmények, még ide sorolnám a Meridát.Sajnos státusz szimbólum már nálunk minden, múltkor mentem a gazdaboltoshoz, kérdezte a kerékpározást, milyen a bringám stb. aztán bedobta a Pinarello-t, hu meg há,de életében nem ült szerintem még országúti kerékpáron sem csak valahol olvasta,hogy drága meg jó.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()
![]()
Felesleges ezen vitatkozni nem mirajtunk múlik,hogy mennyibe fog kerülni egy adott márka adott típusa, de egy a lényeg, hogy túlárazott műanyag mind egy alsó kategóriás autó áráért, arról meg nem beszélve, hogy egy komolyabb groupset 1m.![]()
Mindenki azzal teker amivel tud élethelyzetéhez viszonyítva,de sajnos aki újonnan meg tudja venni az nem ismeri el ezeket a tényeket mert be kell beszélje magának,hogy ez éri a kifizetett összeget vagy a másik véglet, hogy elismeri, de megveszi mert megtudja.
Félreértés ne essék tetszenek a Pinarello kerékpárok.
Nekem ilyen gondom nincs mert nem mostanában tudok venni újonnan ilyesmit,de ha tudnám akkor sem korteskednék fölötte(drága meg jó oszt ennyi)![]()
Nem ment félre ,értettem és nem akartam senkit piszkálni ezzel, Szalont sem,csak a mai trendre a státuszszimbólumokra értettem,menj be a facéén a outis csoportba vagy hirdetős csoportba,mindenki a Pincsire rejszol:)revox írta: ↑2023.08.18., pén. 13:57Lacee!
A mellett,hogy lényegében teljesen egyetértek a beárazást illetően, szerintem félrement, amit Szalon írt. Nem a Pinarellot emelte a top-ra, csak arra célzott, hogy míg én beszélek a tévékről,ami egy hétköznapi tárgy, egy top bicaj, amiről szó van, gyártótól függetlenül, az egy top versenykategória és nem lehet az árát hétköznapi fogyasztási cikkekhez hasonlítani.
amúgy igen. ez nálam is veri az ingerküszöböt, hogy egy autó ára. nem reális. Az autópiac már megérezte, mert a felvert árakat,most nem győzik akciózni,meg nulla thm-el adni. a bringapiac nem biztos, hogy ezt meg fogja érezni, mert itthon szerintem eddig is elenyésző volt a top szériát újonnan vásárlók köre, főleg az itthon vásárlóké. pl a bikefun oldalon nem is láttam merida reacto team bringát, de lehet nem jól néztem. de ha nincs,az nem véletlen...
gyere inkább Bükkbe... axxony is jön :)
De ha lenne rá, vennél azért?lacee írta: ↑2023.08.18., pén. 13:28Ha szigorúan ezt nézzük akkor a versenysportban a Pinarello csapatok mostanában nincsenek a helyzet magaslatán, ebből legnagyobb az Ineos,igen kell a csapat kell az ember stb.,tehát reklám értéke így csökkent.Egyébként szokták kérdezni a magyar versenyző fiúkat,szerelőket vagy vendégeket az Eurosporton és most a Colnago és a Specit mondja mindenki, ezekkel jönnek is az eredmények, még ide sorolnám a Meridát.Sajnos státusz szimbólum már nálunk minden, múltkor mentem a gazdaboltoshoz, kérdezte a kerékpározást, milyen a bringám stb. aztán bedobta a Pinarello-t, hu meg há,de életében nem ült szerintem még országúti kerékpáron sem csak valahol olvasta,hogy drága meg jó.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()
![]()
Felesleges ezen vitatkozni nem mirajtunk múlik,hogy mennyibe fog kerülni egy adott márka adott típusa, de egy a lényeg, hogy túlárazott műanyag mind egy alsó kategóriás autó áráért, arról meg nem beszélve, hogy egy komolyabb groupset 1m.![]()
Mindenki azzal teker amivel tud élethelyzetéhez viszonyítva,de sajnos aki újonnan meg tudja venni az nem ismeri el ezeket a tényeket mert be kell beszélje magának,hogy ez éri a kifizetett összeget vagy a másik véglet, hogy elismeri, de megveszi mert megtudja.
Félreértés ne essék tetszenek a Pinarello kerékpárok.
Nekem ilyen gondom nincs mert nem mostanában tudok venni újonnan ilyesmit,de ha tudnám akkor sem korteskednék fölötte(drága meg jó oszt ennyi)![]()
Ha szigorúan ezt nézzük akkor a versenysportban a Pinarello csapatok mostanában nincsenek a helyzet magaslatán, ebből legnagyobb az Ineos,igen kell a csapat kell az ember stb.,tehát reklám értéke így csökkent.Egyébként szokták kérdezni a magyar versenyző fiúkat,szerelőket vagy vendégeket az Eurosporton és most a Colnago és a Specit mondja mindenki, ezekkel jönnek is az eredmények, még ide sorolnám a Meridát.Sajnos státusz szimbólum már nálunk minden, múltkor mentem a gazdaboltoshoz, kérdezte a kerékpározást, milyen a bringám stb. aztán bedobta a Pinarello-t, hu meg há,de életében nem ült szerintem még országúti kerékpáron sem csak valahol olvasta,hogy drága meg jó.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()
Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.revox írta: ↑2023.08.18., pén. 11:21akkor valami jó árat találtál ,mert nemrég, amikor valahol láttam az árát,csak annyi maradt meg, hogy a merida is felzárkózott,mint megannyi más gyártó a sorba,ahol a csúcsgép eléri az 5millát.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 10:47Másik oldalról nézve a bicaj árak nagyjából lekövették a kereset emelkedést. Amennyiben 1,5 misi volt a csús Reacto 10-12 éve, most az új Team verziós Reacto wattmérős DA-val ~10.000 EUR, azaz mai árfolyamon ~3.8 misi. Ha igy nézzük, 10 éve is ugyanúgy túl voltak ám árazva...![]()
de ha a Pincsit nézzük, az F8 még csak 10-11ezer EUR volt. most 14-16 az F? mennyi? jobb az új,de ez a természetes fejlődési folyamat. Egyébként a társadalmi fejlődés azt kívánja meg, hogy fogyasztási cikkek elérhetőbbek legyenek az idő előrehaladtával, így egy felzárkózó országban ez nem megfelelő tendencia. kb 20 éve vettem egy lapostévét 300-ért. Ennyiért ma is tudok venni egy tűrhetőt, csak nem 104 centist, hanem 124-est. Hasonló kategóriát, mint a régi 300as volt, csak felvértezve minden modern jósággal, mondjuk 600-ért. nekem ez az elfogadható tendencia, hogy most kb a jövedelemhez mérten, a korábbi feléért megvehető egy termék.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.revox írta: ↑2023.08.18., pén. 11:21akkor valami jó árat találtál ,mert nemrég, amikor valahol láttam az árát,csak annyi maradt meg, hogy a merida is felzárkózott,mint megannyi más gyártó a sorba,ahol a csúcsgép eléri az 5millát.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 10:47Másik oldalról nézve a bicaj árak nagyjából lekövették a kereset emelkedést. Amennyiben 1,5 misi volt a csús Reacto 10-12 éve, most az új Team verziós Reacto wattmérős DA-val ~10.000 EUR, azaz mai árfolyamon ~3.8 misi. Ha igy nézzük, 10 éve is ugyanúgy túl voltak ám árazva...![]()
de ha a Pincsit nézzük, az F8 még csak 10-11ezer EUR volt. most 14-16 az F? mennyi? jobb az új,de ez a természetes fejlődési folyamat. Egyébként a társadalmi fejlődés azt kívánja meg, hogy fogyasztási cikkek elérhetőbbek legyenek az idő előrehaladtával, így egy felzárkózó országban ez nem megfelelő tendencia. kb 20 éve vettem egy lapostévét 300-ért. Ennyiért ma is tudok venni egy tűrhetőt, csak nem 104 centist, hanem 124-est. Hasonló kategóriát, mint a régi 300as volt, csak felvértezve minden modern jósággal, mondjuk 600-ért. nekem ez az elfogadható tendencia, hogy most kb a jövedelemhez mérten, a korábbi feléért megvehető egy termék.
megkerestem a 2012-es team árát, 6700 EUR volt. ha rátolom az inflációt,valóban eléri majdnem a 10e eurot. akkor régen is túlárazott voltSzalon írta: ↑2023.08.18., pén. 10:47
Másik oldalról nézve a bicaj árak nagyjából lekövették a kereset emelkedést. Amennyiben 1,5 misi volt a csús Reacto 10-12 éve, most az új Team verziós Reacto wattmérős DA-val ~10.000 EUR, azaz mai árfolyamon ~3.8 misi. Ha igy nézzük, 10 éve is ugyanúgy túl voltak ám árazva...![]()
skacok, az nem a múlton való kesergés, ha egy soron azt látom,hogy a régi fém-tartóbakot műanyagra cserélték. vagy nem őskor, ha az xarrágyűrődött alu záróanyát lecseréled egy acélra,ami legalább tart is rendesen. Csendben mondom, egy BBB acél záróanya külön 5-6ezer/ebay. Valsz ezt már más is észrevette. üdvözöljük az újításokat, de csak racionálisan.pärt írta: ↑2023.08.18., pén. 11:0054 vagyok, és szerintem holnap minden jobb lesz.asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 10:38
Le vagyunk nyugodva, de huszadjára nem lépek már bele ugyanabba a gödörbe azért.![]()
1 dologra figyelek nagyon, hogy megjelenik-e nálam a "régen minden jobb vót", mert akkor és ott igazolódik, hogy megöregedtem. Ez nem hiba, csak egy állapot, amibe még nem szeretnék belekerülni, bár tudom, hogy előbb-utóbb elkerülhetetlen. Zoli 52, de még nem jelentkezik Nála, ez némi reményt ad, hogy talán nem holnap lesz.![]()
(Fiaimnak szoktam mondani, hogy ha majd nosztalgikus hangulatban kezdek mesélni a honvédségi élményeimről, akkor megérkeztem az időskori demencia kapujába, altassanak le.)
Hétvégén mindenki tekerjen, aki még nem haldoklik, mert közeleg a tél!Utána lefáradva senkinek se lesz kedve ezen a végtelen körhintán pörögni.
akkor valami jó árat találtál ,mert nemrég, amikor valahol láttam az árát,csak annyi maradt meg, hogy a merida is felzárkózott,mint megannyi más gyártó a sorba,ahol a csúcsgép eléri az 5millát.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 10:47Másik oldalról nézve a bicaj árak nagyjából lekövették a kereset emelkedést. Amennyiben 1,5 misi volt a csús Reacto 10-12 éve, most az új Team verziós Reacto wattmérős DA-val ~10.000 EUR, azaz mai árfolyamon ~3.8 misi. Ha igy nézzük, 10 éve is ugyanúgy túl voltak ám árazva...![]()
54 vagyok, és szerintem holnap minden jobb lesz.asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 10:38
Le vagyunk nyugodva, de huszadjára nem lépek már bele ugyanabba a gödörbe azért.![]()
1 dologra figyelek nagyon, hogy megjelenik-e nálam a "régen minden jobb vót", mert akkor és ott igazolódik, hogy megöregedtem. Ez nem hiba, csak egy állapot, amibe még nem szeretnék belekerülni, bár tudom, hogy előbb-utóbb elkerülhetetlen. Zoli 52, de még nem jelentkezik Nála, ez némi reményt ad, hogy talán nem holnap lesz.![]()
asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 10:14Látom, megint elgurult Nálad a gyógyszer Revi, nem baj, sőt, innentől biztos, hogy nem érdemes 1 karaktert se leütni a billentyűzeten, mert már csak a jól megszokott régi programod fut végtelenítve. Ha Neked ez jó, hajrá, én kiszálltam.revox írta: ↑2023.08.18., pén. 10:07há mer kell egy bicaj is,amivel járni is lehet,nem csak méregetni![]()
mindenesetre, nem gyenge adatde nem vagyok róla meggyőződve, hogy érdemes eddig lemenni. én sose méregettem a bicajt. pl a stucnim 180-190g, lehet 200?. tehetnék rá sokkal könnyebbet, van is otthon, de ezzel stabilabb az eleje a bicajnak. max,ha kész van,lemérem, kíváncsiságból,de nem állok le reszelni, ha olyan számot látok. a súlycsökkentés jó dolog, csak, ha a súllyal nyert wattok elrugóznak, nem vagyunk előrébb .én most pl a sorokon cseréltem le az alu záróanyákat acélra. korábban az alu rotorokat acélra. igyekszem olyan sort,hajtókart,lánctányért hasznáélni,amiben csak fémek vannak, lehetőleg minél több acél (a DA tiánlánckereket is kerülöm. sokkal kisebb a rugalmassági modulusa, mint az edzett acélé). ezek mind súlytöbbletet jelentenek, de megéri
![]()