Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3974
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5081
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nálam valami ilyesmire futna ki a nagy keresgélés
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Tök komolyan kérdezem, hogy minek?
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3974
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5081
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Revi, nézz rá a meteora! Du. 3 körül eső lehet. Az 12-13h indulással nem nagyon jó.
Online
Re: Kerékpározás
Vennék,mint írtam is lentebb,most mindegy melyik márkát,de köpködve,hogy hülyének néznek….asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 13:57De ha lenne rá, vennél azért?lacee írta: ↑2023.08.18., pén. 13:28Ha szigorúan ezt nézzük akkor a versenysportban a Pinarello csapatok mostanában nincsenek a helyzet magaslatán, ebből legnagyobb az Ineos,igen kell a csapat kell az ember stb.,tehát reklám értéke így csökkent.Egyébként szokták kérdezni a magyar versenyző fiúkat,szerelőket vagy vendégeket az Eurosporton és most a Colnago és a Specit mondja mindenki, ezekkel jönnek is az eredmények, még ide sorolnám a Meridát.Sajnos státusz szimbólum már nálunk minden, múltkor mentem a gazdaboltoshoz, kérdezte a kerékpározást, milyen a bringám stb. aztán bedobta a Pinarello-t, hu meg há,de életében nem ült szerintem még országúti kerékpáron sem csak valahol olvasta,hogy drága meg jó.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()
![]()
Felesleges ezen vitatkozni nem mirajtunk múlik,hogy mennyibe fog kerülni egy adott márka adott típusa, de egy a lényeg, hogy túlárazott műanyag mind egy alsó kategóriás autó áráért, arról meg nem beszélve, hogy egy komolyabb groupset 1m.![]()
Mindenki azzal teker amivel tud élethelyzetéhez viszonyítva,de sajnos aki újonnan meg tudja venni az nem ismeri el ezeket a tényeket mert be kell beszélje magának,hogy ez éri a kifizetett összeget vagy a másik véglet, hogy elismeri, de megveszi mert megtudja.
Félreértés ne essék tetszenek a Pinarello kerékpárok.
Nekem ilyen gondom nincs mert nem mostanában tudok venni újonnan ilyesmit,de ha tudnám akkor sem korteskednék fölötte(drága meg jó oszt ennyi)![]()
Online
Egyébként én ezt a többi márkára is értettem.
Nem tudok menni,megyünk a muterhoz,névnap stb.
Re: Kerékpározás
Nem ment félre ,értettem és nem akartam senkit piszkálni ezzel, Szalont sem,csak a mai trendre a státuszszimbólumokra értettem,menj be a facéén a outis csoportba vagy hirdetős csoportba,mindenki a Pincsire rejszol:)revox írta: ↑2023.08.18., pén. 13:57Lacee!
A mellett,hogy lényegében teljesen egyetértek a beárazást illetően, szerintem félrement, amit Szalon írt. Nem a Pinarellot emelte a top-ra, csak arra célzott, hogy míg én beszélek a tévékről,ami egy hétköznapi tárgy, egy top bicaj, amiről szó van, gyártótól függetlenül, az egy top versenykategória és nem lehet az árát hétköznapi fogyasztási cikkekhez hasonlítani.
amúgy igen. ez nálam is veri az ingerküszöböt, hogy egy autó ára. nem reális. Az autópiac már megérezte, mert a felvert árakat,most nem győzik akciózni,meg nulla thm-el adni. a bringapiac nem biztos, hogy ezt meg fogja érezni, mert itthon szerintem eddig is elenyésző volt a top szériát újonnan vásárlók köre, főleg az itthon vásárlóké. pl a bikefun oldalon nem is láttam merida reacto team bringát, de lehet nem jól néztem. de ha nincs,az nem véletlen...
gyere inkább Bükkbe... axxony is jön :)

Egyébként én ezt a többi márkára is értettem.
Nem tudok menni,megyünk a muterhoz,névnap stb.
Online
Re: Kerékpározás
Lacee!
A mellett,hogy lényegében teljesen egyetértek a beárazást illetően, szerintem félrement, amit Szalon írt. Nem a Pinarellot emelte a top-ra, csak arra célzott, hogy míg én beszélek a tévékről,ami egy hétköznapi tárgy, egy top bicaj, amiről szó van, gyártótól függetlenül, az egy top versenykategória és nem lehet az árát hétköznapi fogyasztási cikkekhez hasonlítani.
amúgy igen. ez nálam is veri az ingerküszöböt, hogy egy autó ára. nem reális. Az autópiac már megérezte, mert a felvert árakat,most nem győzik akciózni,meg nulla thm-el adni. a bringapiac nem biztos, hogy ezt meg fogja érezni, mert itthon szerintem eddig is elenyésző volt a top szériát újonnan vásárlók köre, főleg az itthon vásárlóké. pl a bikefun oldalon nem is láttam merida reacto team bringát, de lehet nem jól néztem. de ha nincs,az nem véletlen...
gyere inkább Bükkbe... axxony is jön :)
A mellett,hogy lényegében teljesen egyetértek a beárazást illetően, szerintem félrement, amit Szalon írt. Nem a Pinarellot emelte a top-ra, csak arra célzott, hogy míg én beszélek a tévékről,ami egy hétköznapi tárgy, egy top bicaj, amiről szó van, gyártótól függetlenül, az egy top versenykategória és nem lehet az árát hétköznapi fogyasztási cikkekhez hasonlítani.
amúgy igen. ez nálam is veri az ingerküszöböt, hogy egy autó ára. nem reális. Az autópiac már megérezte, mert a felvert árakat,most nem győzik akciózni,meg nulla thm-el adni. a bringapiac nem biztos, hogy ezt meg fogja érezni, mert itthon szerintem eddig is elenyésző volt a top szériát újonnan vásárlók köre, főleg az itthon vásárlóké. pl a bikefun oldalon nem is láttam merida reacto team bringát, de lehet nem jól néztem. de ha nincs,az nem véletlen...
gyere inkább Bükkbe... axxony is jön :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
De ha lenne rá, vennél azért?lacee írta: ↑2023.08.18., pén. 13:28Ha szigorúan ezt nézzük akkor a versenysportban a Pinarello csapatok mostanában nincsenek a helyzet magaslatán, ebből legnagyobb az Ineos,igen kell a csapat kell az ember stb.,tehát reklám értéke így csökkent.Egyébként szokták kérdezni a magyar versenyző fiúkat,szerelőket vagy vendégeket az Eurosporton és most a Colnago és a Specit mondja mindenki, ezekkel jönnek is az eredmények, még ide sorolnám a Meridát.Sajnos státusz szimbólum már nálunk minden, múltkor mentem a gazdaboltoshoz, kérdezte a kerékpározást, milyen a bringám stb. aztán bedobta a Pinarello-t, hu meg há,de életében nem ült szerintem még országúti kerékpáron sem csak valahol olvasta,hogy drága meg jó.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()
![]()
Felesleges ezen vitatkozni nem mirajtunk múlik,hogy mennyibe fog kerülni egy adott márka adott típusa, de egy a lényeg, hogy túlárazott műanyag mind egy alsó kategóriás autó áráért, arról meg nem beszélve, hogy egy komolyabb groupset 1m.![]()
Mindenki azzal teker amivel tud élethelyzetéhez viszonyítva,de sajnos aki újonnan meg tudja venni az nem ismeri el ezeket a tényeket mert be kell beszélje magának,hogy ez éri a kifizetett összeget vagy a másik véglet, hogy elismeri, de megveszi mert megtudja.
Félreértés ne essék tetszenek a Pinarello kerékpárok.
Nekem ilyen gondom nincs mert nem mostanában tudok venni újonnan ilyesmit,de ha tudnám akkor sem korteskednék fölötte(drága meg jó oszt ennyi)![]()
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
Re: Kerékpározás
Egyébként számomra ami sikeres sztorinak tűnik az a Specialized-Sagan csillagzat együttálása,rengeteg limitált kiadású kerékpárt,cipőt stb. eredményezett amit vettek is mint a cukrot.
Ezt más márkánál még nem igazán láttam csak elvétve.
Ezt más márkánál még nem igazán láttam csak elvétve.
Online
Felesleges ezen vitatkozni nem mirajtunk múlik,hogy mennyibe fog kerülni egy adott márka adott típusa, de egy a lényeg, hogy túlárazott műanyag mind egy alsó kategóriás autó áráért, arról meg nem beszélve, hogy egy komolyabb groupset 1m.
Mindenki azzal teker amivel tud élethelyzetéhez viszonyítva,de sajnos aki újonnan meg tudja venni az nem ismeri el ezeket a tényeket mert be kell beszélje magának,hogy ez éri a kifizetett összeget vagy a másik véglet, hogy elismeri, de megveszi mert megtudja.
Félreértés ne essék tetszenek a Pinarello kerékpárok.
Nekem ilyen gondom nincs mert nem mostanában tudok venni újonnan ilyesmit,de ha tudnám akkor sem korteskednék fölötte(drága meg jó oszt ennyi)
Re: Kerékpározás
Ha szigorúan ezt nézzük akkor a versenysportban a Pinarello csapatok mostanában nincsenek a helyzet magaslatán, ebből legnagyobb az Ineos,igen kell a csapat kell az ember stb.,tehát reklám értéke így csökkent.Egyébként szokták kérdezni a magyar versenyző fiúkat,szerelőket vagy vendégeket az Eurosporton és most a Colnago és a Specit mondja mindenki, ezekkel jönnek is az eredmények, még ide sorolnám a Meridát.Sajnos státusz szimbólum már nálunk minden, múltkor mentem a gazdaboltoshoz, kérdezte a kerékpározást, milyen a bringám stb. aztán bedobta a Pinarello-t, hu meg há,de életében nem ült szerintem még országúti kerékpáron sem csak valahol olvasta,hogy drága meg jó.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()

Felesleges ezen vitatkozni nem mirajtunk múlik,hogy mennyibe fog kerülni egy adott márka adott típusa, de egy a lényeg, hogy túlárazott műanyag mind egy alsó kategóriás autó áráért, arról meg nem beszélve, hogy egy komolyabb groupset 1m.

Mindenki azzal teker amivel tud élethelyzetéhez viszonyítva,de sajnos aki újonnan meg tudja venni az nem ismeri el ezeket a tényeket mert be kell beszélje magának,hogy ez éri a kifizetett összeget vagy a másik véglet, hogy elismeri, de megveszi mert megtudja.
Félreértés ne essék tetszenek a Pinarello kerékpárok.
Nekem ilyen gondom nincs mert nem mostanában tudok venni újonnan ilyesmit,de ha tudnám akkor sem korteskednék fölötte(drága meg jó oszt ennyi)

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára asebestyen 2023.08.18., pén. 13:32-kor.
Ok: Idézési hiba javítása
Ok: Idézési hiba javítása
Online
Re: Kerékpározás
konzumbici-versenysport...
én azt gondolom, ez ugyanúgy konzumtermék, mint bármi más. bemégy a boltba, megveszed. A versenysport ott fog elkezdődni, amikor megkapod a 127mm hosszú stucnival szerelt 413mm széles kormányt. A felsőcsövet a kedvedért meghosszabbítják 4mm-el és elkövetnek egyéb nxyalánkságot, mint volt nemrég az a sztori,hogy XY átfűzette a kereket nagyobb küllőkkel,mert nem tartott eléggé. és jönnek a spéci tányérok,láncok,isten tudja, miket csereberélnek.
emlékszem,amikor megvettem a bicajomat, azonos méretű stucniból vettem vagy 3 féle gyártótól, mert hiába papíron azonosak, a valóságban van, hogy akár 5mm-t is szórnak. ez a konzumtermék racsingosítása
ráadásul,amit nemrég Mártika mesélt a tdf közvíttésen, hogy már a Pincsi is azt csinálja,hogy adott vázmérethez megvan, mekkora stucni,komrány,stb... dukál és az van rajta, nem lehet variálni. természetesen, "külön ezeket meg lehet venni,ha nem a megfelelő méret van rajta,amiben készségesen segítünk". Nagyon bízom benne, hogy ez csak a Biondo agymenése, de ha nem, még jobban konzumálódik a dolog. Nem is tudom, mi lenne, ha nekem egy 465,urambocsá egy 440 kellene? megkapnám 60-as stucnival?
Sebi hunyja be szemét, mert most jön az, hogy már nem is választhatok mechanikus és villany, ill felni és tárcsa között a gyártók 99%-ánál (1% csak a véletlen miatt,hátha van még,ahol
).
de értem, tévé,mint hétköznapi használati tárgy és bicaj a top szériából. de én ezt még mindig inkább tekintem konzumterméknek.
én azt gondolom, ez ugyanúgy konzumtermék, mint bármi más. bemégy a boltba, megveszed. A versenysport ott fog elkezdődni, amikor megkapod a 127mm hosszú stucnival szerelt 413mm széles kormányt. A felsőcsövet a kedvedért meghosszabbítják 4mm-el és elkövetnek egyéb nxyalánkságot, mint volt nemrég az a sztori,hogy XY átfűzette a kereket nagyobb küllőkkel,mert nem tartott eléggé. és jönnek a spéci tányérok,láncok,isten tudja, miket csereberélnek.
emlékszem,amikor megvettem a bicajomat, azonos méretű stucniból vettem vagy 3 féle gyártótól, mert hiába papíron azonosak, a valóságban van, hogy akár 5mm-t is szórnak. ez a konzumtermék racsingosítása

ráadásul,amit nemrég Mártika mesélt a tdf közvíttésen, hogy már a Pincsi is azt csinálja,hogy adott vázmérethez megvan, mekkora stucni,komrány,stb... dukál és az van rajta, nem lehet variálni. természetesen, "külön ezeket meg lehet venni,ha nem a megfelelő méret van rajta,amiben készségesen segítünk". Nagyon bízom benne, hogy ez csak a Biondo agymenése, de ha nem, még jobban konzumálódik a dolog. Nem is tudom, mi lenne, ha nekem egy 465,urambocsá egy 440 kellene? megkapnám 60-as stucnival?


de értem, tévé,mint hétköznapi használati tárgy és bicaj a top szériából. de én ezt még mindig inkább tekintem konzumterméknek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
jogos... én hozzá voltam szokva ahhoz, hogy racionális árat fizettem egy bicajért és nem tudok azzal azonosulni, ami most van. de van ez így kenyérrel is, való igaz, csak nem tudom, mibe kerül, mert nem eszek kenyeret
amúgy itt találtam egy 12ezrest, ez gondolom,afféle emag oldal, vagy fene tudja mi,de itt van egy "festett" is 13,5-ért. ezek szerint azóta is ment fentebb
https://bike-room.com/product/merida-re ... r-tl-disc/
ja, megyek ma,ráborítom az auchanosokra a kenyerespultot
Re: Kerékpározás
Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 12:18Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.revox írta: ↑2023.08.18., pén. 11:21akkor valami jó árat találtál ,mert nemrég, amikor valahol láttam az árát,csak annyi maradt meg, hogy a merida is felzárkózott,mint megannyi más gyártó a sorba,ahol a csúcsgép eléri az 5millát.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 10:47Másik oldalról nézve a bicaj árak nagyjából lekövették a kereset emelkedést. Amennyiben 1,5 misi volt a csús Reacto 10-12 éve, most az új Team verziós Reacto wattmérős DA-val ~10.000 EUR, azaz mai árfolyamon ~3.8 misi. Ha igy nézzük, 10 éve is ugyanúgy túl voltak ám árazva...![]()
de ha a Pincsit nézzük, az F8 még csak 10-11ezer EUR volt. most 14-16 az F? mennyi? jobb az új,de ez a természetes fejlődési folyamat. Egyébként a társadalmi fejlődés azt kívánja meg, hogy fogyasztási cikkek elérhetőbbek legyenek az idő előrehaladtával, így egy felzárkózó országban ez nem megfelelő tendencia. kb 20 éve vettem egy lapostévét 300-ért. Ennyiért ma is tudok venni egy tűrhetőt, csak nem 104 centist, hanem 124-est. Hasonló kategóriát, mint a régi 300as volt, csak felvértezve minden modern jósággal, mondjuk 600-ért. nekem ez az elfogadható tendencia, hogy most kb a jövedelemhez mérten, a korábbi feléért megvehető egy termék.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...
Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...![]()


amúgy itt találtam egy 12ezrest, ez gondolom,afféle emag oldal, vagy fene tudja mi,de itt van egy "festett" is 13,5-ért. ezek szerint azóta is ment fentebb
https://bike-room.com/product/merida-re ... r-tl-disc/
ja, megyek ma,ráborítom az auchanosokra a kenyerespultot

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1507
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Annyira nem kerestem, ez jött szembe elsőre, ahol listaárat találtam.revox írta: ↑2023.08.18., pén. 11:21akkor valami jó árat találtál ,mert nemrég, amikor valahol láttam az árát,csak annyi maradt meg, hogy a merida is felzárkózott,mint megannyi más gyártó a sorba,ahol a csúcsgép eléri az 5millát.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 10:47Másik oldalról nézve a bicaj árak nagyjából lekövették a kereset emelkedést. Amennyiben 1,5 misi volt a csús Reacto 10-12 éve, most az új Team verziós Reacto wattmérős DA-val ~10.000 EUR, azaz mai árfolyamon ~3.8 misi. Ha igy nézzük, 10 éve is ugyanúgy túl voltak ám árazva...![]()
de ha a Pincsit nézzük, az F8 még csak 10-11ezer EUR volt. most 14-16 az F? mennyi? jobb az új,de ez a természetes fejlődési folyamat. Egyébként a társadalmi fejlődés azt kívánja meg, hogy fogyasztási cikkek elérhetőbbek legyenek az idő előrehaladtával, így egy felzárkózó országban ez nem megfelelő tendencia. kb 20 éve vettem egy lapostévét 300-ért. Ennyiért ma is tudok venni egy tűrhetőt, csak nem 104 centist, hanem 124-est. Hasonló kategóriát, mint a régi 300as volt, csak felvértezve minden modern jósággal, mondjuk 600-ért. nekem ez az elfogadható tendencia, hogy most kb a jövedelemhez mérten, a korábbi feléért megvehető egy termék.
https://www.bikeradar.com/reviews/bikes ... to-team-e/
Az a baj, h versenysport legtetejét hasonltod a consumer termékekhez...
Viszont 1kg fehér kenyérben tényleg semmi fejlesztés nem történt, mégis jobban drágult, mint egy bicaj...

Kenyérhez viszonyitva a 6.700 EUR Meridának most akkor bő 23.000 EUR-ba kellene kerülni...

- Csatolmányok
-
- kenyér.JPG (27.05 KiB) Megtekintve 649 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
mi 50/60%-os áron kaptunk mindent, az volt reális egy bicajért, most is az
edit: nem 10, a reacto se, megkerestem. nyilván szezonból kifele megyünk és ilyenkor már debütál a 2024, de így is 12-13,5 környékén vannak (ezt a ketőtt találtam hirtelen). biztos van 10-ért is valahol, ahogy más is van olcsósítva, ha kiszórják. továbbra is azt mondom, túl vannak húzva ezek az árak, de hangsúlyozom, hogy szerintem
Re: Kerékpározás
megkerestem a 2012-es team árát, 6700 EUR volt. ha rátolom az inflációt,valóban eléri majdnem a 10e eurot. akkor régen is túlárazott voltSzalon írta: ↑2023.08.18., pén. 10:47
Másik oldalról nézve a bicaj árak nagyjából lekövették a kereset emelkedést. Amennyiben 1,5 misi volt a csús Reacto 10-12 éve, most az új Team verziós Reacto wattmérős DA-val ~10.000 EUR, azaz mai árfolyamon ~3.8 misi. Ha igy nézzük, 10 éve is ugyanúgy túl voltak ám árazva...![]()

edit: nem 10, a reacto se, megkerestem. nyilván szezonból kifele megyünk és ilyenkor már debütál a 2024, de így is 12-13,5 környékén vannak (ezt a ketőtt találtam hirtelen). biztos van 10-ért is valahol, ahogy más is van olcsósítva, ha kiszórják. továbbra is azt mondom, túl vannak húzva ezek az árak, de hangsúlyozom, hogy szerintem

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2023.08.18., pén. 12:28-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
amúgy meg mindegy
a bicaj úgyis fejben dől el
Re: Kerékpározás
skacok, az nem a múlton való kesergés, ha egy soron azt látom,hogy a régi fém-tartóbakot műanyagra cserélték. vagy nem őskor, ha az xarrágyűrődött alu záróanyát lecseréled egy acélra,ami legalább tart is rendesen. Csendben mondom, egy BBB acél záróanya külön 5-6ezer/ebay. Valsz ezt már más is észrevette. üdvözöljük az újításokat, de csak racionálisan.pärt írta: ↑2023.08.18., pén. 11:0054 vagyok, és szerintem holnap minden jobb lesz.asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 10:38
Le vagyunk nyugodva, de huszadjára nem lépek már bele ugyanabba a gödörbe azért.![]()
1 dologra figyelek nagyon, hogy megjelenik-e nálam a "régen minden jobb vót", mert akkor és ott igazolódik, hogy megöregedtem. Ez nem hiba, csak egy állapot, amibe még nem szeretnék belekerülni, bár tudom, hogy előbb-utóbb elkerülhetetlen. Zoli 52, de még nem jelentkezik Nála, ez némi reményt ad, hogy talán nem holnap lesz.![]()
(Fiaimnak szoktam mondani, hogy ha majd nosztalgikus hangulatban kezdek mesélni a honvédségi élményeimről, akkor megérkeztem az időskori demencia kapujába, altassanak le.)
Hétvégén mindenki tekerjen, aki még nem haldoklik, mert közeleg a tél!Utána lefáradva senkinek se lesz kedve ezen a végtelen körhintán pörögni.
amúgy meg mindegy


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
de ha a Pincsit nézzük, az F8 még csak 10-11ezer EUR volt. most 14-16 az F? mennyi? jobb az új,de ez a természetes fejlődési folyamat. Egyébként a társadalmi fejlődés azt kívánja meg, hogy fogyasztási cikkek elérhetőbbek legyenek az idő előrehaladtával, így egy felzárkózó országban ez nem megfelelő tendencia. kb 20 éve vettem egy lapostévét 300-ért. Ennyiért ma is tudok venni egy tűrhetőt, csak nem 104 centist, hanem 124-est. Hasonló kategóriát, mint a régi 300as volt, csak felvértezve minden modern jósággal, mondjuk 600-ért. nekem ez az elfogadható tendencia, hogy most kb a jövedelemhez mérten, a korábbi feléért megvehető egy termék.
Re: Kerékpározás
akkor valami jó árat találtál ,mert nemrég, amikor valahol láttam az árát,csak annyi maradt meg, hogy a merida is felzárkózott,mint megannyi más gyártó a sorba,ahol a csúcsgép eléri az 5millát.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 10:47Másik oldalról nézve a bicaj árak nagyjából lekövették a kereset emelkedést. Amennyiben 1,5 misi volt a csús Reacto 10-12 éve, most az új Team verziós Reacto wattmérős DA-val ~10.000 EUR, azaz mai árfolyamon ~3.8 misi. Ha igy nézzük, 10 éve is ugyanúgy túl voltak ám árazva...![]()
de ha a Pincsit nézzük, az F8 még csak 10-11ezer EUR volt. most 14-16 az F? mennyi? jobb az új,de ez a természetes fejlődési folyamat. Egyébként a társadalmi fejlődés azt kívánja meg, hogy fogyasztási cikkek elérhetőbbek legyenek az idő előrehaladtával, így egy felzárkózó országban ez nem megfelelő tendencia. kb 20 éve vettem egy lapostévét 300-ért. Ennyiért ma is tudok venni egy tűrhetőt, csak nem 104 centist, hanem 124-est. Hasonló kategóriát, mint a régi 300as volt, csak felvértezve minden modern jósággal, mondjuk 600-ért. nekem ez az elfogadható tendencia, hogy most kb a jövedelemhez mérten, a korábbi feléért megvehető egy termék.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online

(Fiaimnak szoktam mondani, hogy ha majd nosztalgikus hangulatban kezdek mesélni a honvédségi élményeimről, akkor megérkeztem az időskori demencia kapujába, altassanak le.)
Hétvégén mindenki tekerjen, aki még nem haldoklik, mert közeleg a tél!
Utána lefáradva senkinek se lesz kedve ezen a végtelen körhintán pörögni.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3974
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5081
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
54 vagyok, és szerintem holnap minden jobb lesz.asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 10:38
Le vagyunk nyugodva, de huszadjára nem lépek már bele ugyanabba a gödörbe azért.![]()
1 dologra figyelek nagyon, hogy megjelenik-e nálam a "régen minden jobb vót", mert akkor és ott igazolódik, hogy megöregedtem. Ez nem hiba, csak egy állapot, amibe még nem szeretnék belekerülni, bár tudom, hogy előbb-utóbb elkerülhetetlen. Zoli 52, de még nem jelentkezik Nála, ez némi reményt ad, hogy talán nem holnap lesz.![]()

(Fiaimnak szoktam mondani, hogy ha majd nosztalgikus hangulatban kezdek mesélni a honvédségi élményeimről, akkor megérkeztem az időskori demencia kapujába, altassanak le.)
Hétvégén mindenki tekerjen, aki még nem haldoklik, mert közeleg a tél!

Online

miért kell ahhoz gyógyszer, hogy kicsit mélyebben átgondoljunk dolgokat. A géptan az erőkről szól, vektorokról, eredő erőkről. A kerékpár, akármerről nézem, egy gép... szerkezeti elemek, szervezetten együttműködő egysége. és egy gépnek van hatásfoka. a szekunder jellemzőkkel, ezt a primer értéket igyekszünk javítani.
De valamit nagyon benéztél, csak simán beszélgetünk
ettől egy bicaj fogy ára a szememben nem ér többet 3 milkónál, főleg nem, hogy nekem nem tetsző dolgokat kellene elfogadnom, mint nem kivehető opció. Nem 1-et mondtam, 3-at. akiket én ismerek, mind röhögnek a jelenkori árakon. Ha Te ezt reálisnak érzed, lelked rajta
Re: Kerékpározás
asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 10:14Látom, megint elgurult Nálad a gyógyszer Revi, nem baj, sőt, innentől biztos, hogy nem érdemes 1 karaktert se leütni a billentyűzeten, mert már csak a jól megszokott régi programod fut végtelenítve. Ha Neked ez jó, hajrá, én kiszálltam.revox írta: ↑2023.08.18., pén. 10:07há mer kell egy bicaj is,amivel járni is lehet,nem csak méregetni![]()
mindenesetre, nem gyenge adatde nem vagyok róla meggyőződve, hogy érdemes eddig lemenni. én sose méregettem a bicajt. pl a stucnim 180-190g, lehet 200?. tehetnék rá sokkal könnyebbet, van is otthon, de ezzel stabilabb az eleje a bicajnak. max,ha kész van,lemérem, kíváncsiságból,de nem állok le reszelni, ha olyan számot látok. a súlycsökkentés jó dolog, csak, ha a súllyal nyert wattok elrugóznak, nem vagyunk előrébb .én most pl a sorokon cseréltem le az alu záróanyákat acélra. korábban az alu rotorokat acélra. igyekszem olyan sort,hajtókart,lánctányért hasznáélni,amiben csak fémek vannak, lehetőleg minél több acél (a DA tiánlánckereket is kerülöm. sokkal kisebb a rugalmassági modulusa, mint az edzett acélé). ezek mind súlytöbbletet jelentenek, de megéri
![]()

miért kell ahhoz gyógyszer, hogy kicsit mélyebben átgondoljunk dolgokat. A géptan az erőkről szól, vektorokról, eredő erőkről. A kerékpár, akármerről nézem, egy gép... szerkezeti elemek, szervezetten együttműködő egysége. és egy gépnek van hatásfoka. a szekunder jellemzőkkel, ezt a primer értéket igyekszünk javítani.
De valamit nagyon benéztél, csak simán beszélgetünk


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1507
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Másik oldalról nézve a bicaj árak nagyjából lekövették a kereset emelkedést. Amennyiben 1,5 misi volt a csús Reacto 10-12 éve, most az új Team verziós Reacto wattmérős DA-val ~10.000 EUR, azaz mai árfolyamon ~3.8 misi. Ha igy nézzük, 10 éve is ugyanúgy túl voltak ám árazva...revox írta: ↑2023.08.17., csüt. 21:41szerintem kezdjünk gyűjteni szegény gyártóknak szélcsatornatesztreérdekes, volt az 10 éve is és egy top vázszett volt kb 500ezer. ultegrával 1mill, DA-val, nagy kerékkel 1,5... igaza van lacinak. ezek túl vannak árazva.
amúgy az a 20-30W kicsit erős... 2-3, esetleg 4. ha létezik egyáltalán és nem csak vakítanak. ne azt nézd, Te mivel falngáltál 10 éve, hanem mondjuk Bradley Wiggins. nekem van olyan campa kerekem, amit 10 éve is gyártottak (6. generáció), de van 7. és a legújabb 8.gen is... a 6. a leggyorsabb.
de alapvetően elfogadhatjuk, hogy az új bicajok jobbak, mint elődeik, de ez igaz a tévékre is, mégse emelkedik az áruk. ez a normál fejlődési tendencia, ugyanazért jobbat kapsz. na, a bringatyártók az elmúlt 5-6 évben kétévente váltják meg a világot, ami a csúcsmodelleknél egy-egy váltásnál 1-1,5milió emelést jelentett![]()
én gyorsan meg is nyitom a szélcsatornatámogató gyűjtést!
revox: 10Ft

Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
1 dologra figyelek nagyon, hogy megjelenik-e nálam a "régen minden jobb vót", mert akkor és ott igazolódik, hogy megöregedtem. Ez nem hiba, csak egy állapot, amibe még nem szeretnék belekerülni, bár tudom, hogy előbb-utóbb elkerülhetetlen. Zoli 52, de még nem jelentkezik Nála, ez némi reményt ad, hogy talán nem holnap lesz.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Le vagyunk nyugodva, de huszadjára nem lépek már bele ugyanabba a gödörbe azért.

1 dologra figyelek nagyon, hogy megjelenik-e nálam a "régen minden jobb vót", mert akkor és ott igazolódik, hogy megöregedtem. Ez nem hiba, csak egy állapot, amibe még nem szeretnék belekerülni, bár tudom, hogy előbb-utóbb elkerülhetetlen. Zoli 52, de még nem jelentkezik Nála, ez némi reményt ad, hogy talán nem holnap lesz.

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3974
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5081
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Egyre ávéikszesebb a hangulat.
Nyugodjatok le, attól majd lenyugosztok!
Nyugodjatok le, attól majd lenyugosztok!

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Látom, megint elgurult Nálad a gyógyszer Revi, nem baj, sőt, innentől biztos, hogy nem érdemes 1 karaktert se leütni a billentyűzeten, mert már csak a jól megszokott régi programod fut végtelenítve. Ha Neked ez jó, hajrá, én kiszálltam.revox írta: ↑2023.08.18., pén. 10:07há mer kell egy bicaj is,amivel járni is lehet,nem csak méregetni![]()
mindenesetre, nem gyenge adatde nem vagyok róla meggyőződve, hogy érdemes eddig lemenni. én sose méregettem a bicajt. pl a stucnim 180-190g, lehet 200?. tehetnék rá sokkal könnyebbet, van is otthon, de ezzel stabilabb az eleje a bicajnak. max,ha kész van,lemérem, kíváncsiságból,de nem állok le reszelni, ha olyan számot látok. a súlycsökkentés jó dolog, csak, ha a súllyal nyert wattok elrugóznak, nem vagyunk előrébb .én most pl a sorokon cseréltem le az alu záróanyákat acélra. korábban az alu rotorokat acélra. igyekszem olyan sort,hajtókart,lánctányért hasznáélni,amiben csak fémek vannak, lehetőleg minél több acél (a DA tiánlánckereket is kerülöm. sokkal kisebb a rugalmassági modulusa, mint az edzett acélé). ezek mind súlytöbbletet jelentenek, de megéri

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Revi, aki meg azt a munkát végzi Bangladesben, amit Te itthon, azt mondja, hogy nagyon túl vagy fizetve, a reális 27.600.- Ft lenne.revox írta: ↑2023.08.18., pén. 09:42az csak semi-aero. ami full aero ott elkerülhetetlenek a kicsit vaskosabb csövek. egyébként valóban könnyebbek lettek az aero vázak picivel, de arra azért rájönnek sokan idővel,hogy a végtelenségig nem lehet nyújtani a rétest. Cserébe összsúlyban még mindig le vannak maradva bőven.asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 07:44Az új Speci SL8-as váz 56-os méretben 685g.revox írta: ↑2023.08.17., csüt. 23:392012. Annyi bűne van, hogy a drótok nincsenek eldugva. Nehéz pedállal,kulacstartókkal, garminnal és ultegrával. Nem írom mennyi, nagyítva szerintem látszik. BoraOne35.
És arànylag haladós.
Amúgy az úgy volt, első két évben csak a top váz volt DA,red és olcsósítva az ultegra. Aztán jött a comp váz a pro alá,majd jött a lampre és top kiszerelésben is rádobott 1kilot, buta verziók pedig, ahogy írod, fölément a 9kg-nak. Nem,mintha a súly lenne a világmindenség vezérlőelve,de a megspórolt 2 wattok elmennek a súly cipelésére. Amúgy a modern bicajok valsz tènyleg a nagyobb tömeg ellenére,lehetnek hatékonyabbak, mint elődeik, de ez jellemzően ott jön ki, ahol klasszik, vagy sloping georól még most tértek csak át aerora. Az olyanok mint a reakciós, ezen átestek 10-12 éve. Nem sokan vállalták be,hogy a vàz 1kg legyen, ne 800g, de az idő őket igazolta.
3670.jpgKönnyű is meg aero is. Tudom, meg túláraztott is.
![]()
Kínai több kg műanyagot ad ugyanannyiért és olyan gyártó matricáját ragasztja rá, amilyet kérsz.![]()
A túlárazással az a baj, sokan azt hiszik, hogy az tényleg megéri és kifizetik érte. ha mindenki azt mondaná,hogy luf@xt, akkor nem ennyi lenne.nyugodt lehetsz, perccel nem töltenek többet a kísérleti laborban, mint 10 vagy 20.vagy 30-40 éve, csak változik a világ és most mást tesztelnek. de főleg azt, meddig képes még befogadni a mainstream a hülyeséget és mennyit hajlandók kifizetni érte
a számomra felesleges újításokról,mint tárcsafék és villanyváltó ne is beszéljünk.
szerintem, ma, egy végeltekig kihegyezett versenybicaj (nem sport, verseny, tehát nem amit bótban veszel, optimalizálva általános felhasználásra,hanem a vérzőtorkú) reális ára 2,5-3millió Ft.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
mindenesetre, nem gyenge adat
de nem vagyok róla meggyőződve, hogy érdemes eddig lemenni. én sose méregettem a bicajt. pl a stucnim 180-190g, lehet 200?. tehetnék rá sokkal könnyebbet, van is otthon, de ezzel stabilabb az eleje a bicajnak. max,ha kész van,lemérem, kíváncsiságból,de nem állok le reszelni, ha olyan számot látok. a súlycsökkentés jó dolog, csak, ha a súllyal nyert wattok elrugóznak, nem vagyunk előrébb .én most pl a sorokon cseréltem le az alu záróanyákat acélra. korábban az alu rotorokat acélra. igyekszem olyan sort,hajtókart,lánctányért hasznáélni,amiben csak fémek vannak, lehetőleg minél több acél (a DA tiánlánckereket is kerülöm. sokkal kisebb a rugalmassági modulusa, mint az edzett acélé). ezek mind súlytöbbletet jelentenek, de megéri
Re: Kerékpározás
há mer kell egy bicaj is,amivel járni is lehet,nem csak méregetni

mindenesetre, nem gyenge adat

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Arra utaltam, hogy 1.8 m elég szép summa egy használt gépért, ehhez képest meg még simán lehet hogy hamisítvány is. Mi itt azért a társadalom szűk körét reprezentáljuk, akik már láttak repülőhalat, a többség viszont nem is hallott róla, hogy egy bringa ennyibe kerülhet, ha esetleg sikerül erről meggyőzni, akkor is ördögűző papot hív. De még az itt lévők többsége számára sem az ugrik be, hogy "basszus, ez ennyiért ingyen van", hanem, hogy érhet-e ennyit egy ilyen cucc (függetlenül a valódiságától). Innen meg természetesen előkerülnek a szokásos nünükéink, de akkor már rég elkanyarodtunk az eredeti kérdéstől.
Ha a szoba sarkában nézegetsz egy Dogmát, akkor fejből ismered már az összes fénytörést, erotikus hajlatot rajta. Én elég vizuális típus vagyok, de bevallom, ezek a hangyás, szar felbontású fotók nem sokat mondanak. Az utolsón a leizzadt spori is eléggé kitakar; nagyjából annyi látszik, hogy fényes/matt fekete kombó.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3974
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5081
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Akkor ez nagyon félrement.Szalon írta: ↑2023.08.18., pén. 08:36![]()
A 800.000-es chiranerróltól indultunk, meg a 990.000-es limitált froomytól, aztán az oldalra ránézve felbukkantak még olyan Dogmák amiken olyan "furcsán törik a fény"... és még az áruk is olyan (1,8 M), amiből nem is annyira gyanitod, hogy kajla... csupán egy "alkalmi" vétel lebeg a szemed előtt.
Ez a kép a tegnapi gropridról... csak hogy milyen egy eredeti, szar fényekben, telefonnal szarul fotózva...
Részemről téma elengedve, csak annyit remélek, hogy nem a csoprtból talál majd gazdára egyik sem!![]()

Arra utaltam, hogy 1.8 m elég szép summa egy használt gépért, ehhez képest meg még simán lehet hogy hamisítvány is. Mi itt azért a társadalom szűk körét reprezentáljuk, akik már láttak repülőhalat, a többség viszont nem is hallott róla, hogy egy bringa ennyibe kerülhet, ha esetleg sikerül erről meggyőzni, akkor is ördögűző papot hív. De még az itt lévők többsége számára sem az ugrik be, hogy "basszus, ez ennyiért ingyen van", hanem, hogy érhet-e ennyit egy ilyen cucc (függetlenül a valódiságától). Innen meg természetesen előkerülnek a szokásos nünükéink, de akkor már rég elkanyarodtunk az eredeti kérdéstől.
Ha a szoba sarkában nézegetsz egy Dogmát, akkor fejből ismered már az összes fénytörést, erotikus hajlatot rajta. Én elég vizuális típus vagyok, de bevallom, ezek a hangyás, szar felbontású fotók nem sokat mondanak. Az utolsón a leizzadt spori is eléggé kitakar; nagyjából annyi látszik, hogy fényes/matt fekete kombó.
Online
A túlárazással az a baj, sokan azt hiszik, hogy az tényleg megéri és kifizetik érte. ha mindenki azt mondaná,hogy luf@xt, akkor nem ennyi lenne.nyugodt lehetsz, perccel nem töltenek többet a kísérleti laborban, mint 10 vagy 20.vagy 30-40 éve, csak változik a világ és most mást tesztelnek. de főleg azt, meddig képes még befogadni a mainstream a hülyeséget és mennyit hajlandók kifizetni érte
a számomra felesleges újításokról,mint tárcsafék és villanyváltó ne is beszéljünk.
szerintem, ma, egy végeltekig kihegyezett versenybicaj (nem sport, verseny, tehát nem amit bótban veszel, optimalizálva általános felhasználásra,hanem a vérzőtorkú) reális ára 2,5-3millió Ft.
Re: Kerékpározás
az csak semi-aero. ami full aero ott elkerülhetetlenek a kicsit vaskosabb csövek. egyébként valóban könnyebbek lettek az aero vázak picivel, de arra azért rájönnek sokan idővel,hogy a végtelenségig nem lehet nyújtani a rétest. Cserébe összsúlyban még mindig le vannak maradva bőven.asebestyen írta: ↑2023.08.18., pén. 07:44Az új Speci SL8-as váz 56-os méretben 685g.revox írta: ↑2023.08.17., csüt. 23:392012. Annyi bűne van, hogy a drótok nincsenek eldugva. Nehéz pedállal,kulacstartókkal, garminnal és ultegrával. Nem írom mennyi, nagyítva szerintem látszik. BoraOne35.
És arànylag haladós.
Amúgy az úgy volt, első két évben csak a top váz volt DA,red és olcsósítva az ultegra. Aztán jött a comp váz a pro alá,majd jött a lampre és top kiszerelésben is rádobott 1kilot, buta verziók pedig, ahogy írod, fölément a 9kg-nak. Nem,mintha a súly lenne a világmindenség vezérlőelve,de a megspórolt 2 wattok elmennek a súly cipelésére. Amúgy a modern bicajok valsz tènyleg a nagyobb tömeg ellenére,lehetnek hatékonyabbak, mint elődeik, de ez jellemzően ott jön ki, ahol klasszik, vagy sloping georól még most tértek csak át aerora. Az olyanok mint a reakciós, ezen átestek 10-12 éve. Nem sokan vállalták be,hogy a vàz 1kg legyen, ne 800g, de az idő őket igazolta.
3670.jpgKönnyű is meg aero is. Tudom, meg túláraztott is.
![]()
Kínai több kg műanyagot ad ugyanannyiért és olyan gyártó matricáját ragasztja rá, amilyet kérsz.![]()
A túlárazással az a baj, sokan azt hiszik, hogy az tényleg megéri és kifizetik érte. ha mindenki azt mondaná,hogy luf@xt, akkor nem ennyi lenne.nyugodt lehetsz, perccel nem töltenek többet a kísérleti laborban, mint 10 vagy 20.vagy 30-40 éve, csak változik a világ és most mást tesztelnek. de főleg azt, meddig képes még befogadni a mainstream a hülyeséget és mennyit hajlandók kifizetni érte

a számomra felesleges újításokról,mint tárcsafék és villanyváltó ne is beszéljünk.
szerintem, ma, egy végeltekig kihegyezett versenybicaj (nem sport, verseny, tehát nem amit bótban veszel, optimalizálva általános felhasználásra,hanem a vérzőtorkú) reális ára 2,5-3millió Ft.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu