Ebbe belefér egy villás reggeli, egy kósza numera és egy sütizés is a kv mellé.
Holnap pakolom az autót a nyaraláshoz, 5-en megyünk. Kíváncsiságból lemérem, mennyi idő alatt pakolok be.

Ebbe belefér egy villás reggeli, egy kósza numera és egy sütizés is a kv mellé.

Menj ki kicsit résztávozni.revox írta: ↑2023.07.09., vas. 09:32
Ja, ezt elfelejtettem
Amúgy tegnapi nap leltára hogy 9kor kezdtünk pakolni.11kor indultunk Miskolctapolcára, ami kb 1:15. 7re éttünk haza. 3:30 totál idő(volt kis nyereg,cipőállítás és egy kút) 3h moving.
A többi rezsiidö a regeneráció rovására megy. 10órából 3h hasznos...
Ma menni akartam kicsit outi, de nem érzem, hogy érdemes kimenni...

Kő Neked lassan egy W-mérő, hogy a terhelés lehessen konstans és konzekvens, a pulzus az nagyon-nagyon csalóka. :)revox írta: ↑2023.07.09., vas. 09:27
A tegnapi utunkban ez a jó, hogy relative egyenletes, ahol meg volt egy kis combosabb, ott kiállva megoldható volt, tartva a pulzust. De monzival ez fixen nehezebb. Bár most nem a zsír miatt keresem a kaptatókat, inkább az egyenletes pulzuson mászás miatt, tegnap a heti bünbeedést levezekeltem![]()
Reggel, 1 banán után. Még megvan, pedig volt a héten csirke felsőcomb is,az meg tocsog a zsírban![]()
3619.jpg
Ja, ezt elfelejtettem
A tegnapi utunkban ez a jó, hogy relative egyenletes, ahol meg volt egy kis combosabb, ott kiállva megoldható volt, tartva a pulzust. De monzival ez fixen nehezebb. Bár most nem a zsír miatt keresem a kaptatókat, inkább az egyenletes pulzuson mászás miatt, tegnap a heti bünbeesést levezekeltemasebestyen írta: ↑2023.07.09., vas. 08:37Montival meg ilyet nem lehet csinálni, mert ennek a lényege a folyamatos és egyenletes terhelés, ami montin lehetetlen. Montival a glikogén raktáraidat tudod kiűríteni, aztán vagy pótolsz, vagy eléhezve tekersz, szóval zsírégetésre alkalmatlan. A

Nem, sajnos a max szírégető zóna, nagyon szűk tartomány, ha kimész belőle, akkor az lótúró lesz onnantól ebből a szempontból. Montival meg ilyet nem lehet csinálni, mert ennek a lényege a folyamatos és egyenletes terhelés, ami montin lehetetlen. Montival a glikogén raktáraidat tudod kiűríteni, aztán vagy pótolsz, vagy eléhezve tekersz, szóval zsírégetésre alkalmatlan. A váltott vezetéses közös tekerés ugyanezért szintén nem jó erre, viszont tök jó másra.revox írta: ↑2023.07.09., vas. 08:13
Mi montizni mentünk, cél kb ugyanez volt, csak rövidebb idő, meg meredekebbre emlékeztem. Bár ahol nem egyenes, vagy lejt, 7-9%, de nem éreztem neccesnek. Az út roxabb volt. Sziklába kimart ipari út volt valamikor, de az idő már szétette és nagyon töredezett. Első 5kili inkább volt triál, mint mtb
xal keresek 5-10km hosszú, 8-12%, egyenletesen meredek kaptatót itthon. Aki tud ilyenről, ne tartsa magában. Elsősorban road, esetleg monti.
Lehet, csak jó lassú haver kell hozzáasebestyen írta: ↑2023.07.09., vas. 00:135h-t terveztem a max zsírégető zónában, hátha tudok javítani kicsit a zsír metabolizmusmon. Hát nem bírtam végig, az utolsó 1.5 órában néha megrúgtam picit 1-1 rövidebb dombra, azt hittem halálra únom magam, borzalmas volt. Szóval 0p-t élveztem belőle. :) De ez nem is az élvezetről szólt. Külön jó volt a tűző Nap.![]()
Haverokkal ilyet nem lehet csinálni, ez magányos feladat.

5h-t terveztem a max zsírégető zónában, hátha tudok javítani kicsit a zsír metabolizmusmon. Hát nem bírtam végig, az utolsó 1.5 órában néha megrúgtam picit 1-1 rövidebb dombra, azt hittem halálra únom magam, borzalmas volt. Szóval 0p-t élveztem belőle. :) De ez nem is az élvezetről szólt. Külön jó volt a tűző Nap.
asebestyen írta: ↑2023.07.08., szomb. 14:38Nagy a csönd... mindenki tekerni van, vagy nézi a tv-ben ahogy mások tekernek, vagy ...![]()
ennyire azért nem jó a tdh, bár ez az év akciódúsnak igérkezik. eddig a giro volt mozgalmas, idén elég trágya volt. cserébe a tdf tele lesz hegyi etapokkal. de a mai nem volt túl érdekes. amíg a jóváírás nem percekben mérhető, esetleg 10perc, két hegyikecske párharca az egész. bár most összecsap a nyers paraszterő egy mai léptékkel jól öszerakott csapattal.asebestyen írta: ↑2023.07.08., szomb. 14:38Nagy a csönd... mindenki tekerni van, vagy nézi a tv-ben ahogy mások tekernek, vagy ...![]()


Már,hogy most nem tekerek?semmit


És mit tudsz felhozni mentségedre?

Még érdemes lehet lemodellezni a gear-calculator.com-on, ott a haladási sebességet is megadja az áttétel és pedálfordulat függvényében.aladin66 írta: ↑2023.07.05., szer. 18:38Jelenleg a 44T első lánctányérral, amiből egy van, csak a 11-13 és esetleg a 15 sort használom a nagy sebesség miatt. Az már kezd kopni emiatt. Ha cserélek láncot és első tányért, akkor nem cserélném a hátsó sort, hanem azokat a fogszámokat szeretném majd használni, amit most soha. Tehát a megfelelő első tányér megválasztásával jutnék (f)el a 19-21-24 fogakra, amin most sosincs a lánc. Ha nem érthető így, még részletesebben leírom.pärt írta: ↑2023.07.05., szer. 15:53Már a 48/11 is elég haladós lesz ötvenes tempóhoz - nem fog túlpörögni a lábad. 52/11-nek csak komolyabb lejtőn van értelme (átlag fizikum mellett).
Ha valamiért nem akarod használni az alsó fokozatokat - bár számomra nem világos, miért nem, valamelyik végén némi kompromisszum mindig lesz a láncvonalban - akkor a sor középső részét használva kb. ugyanott leszel, mint a mostani, 44-es lánckerékkel és a soron a legnehezebb áttételekkel.
Hajtáshatékonyság szempontjából természetesen a nagyobb/nagyobb kombó mindig jobb - persze csak ha nem áll keresztbe a lánc.

Itt mért tömegek vannak: https://r2-bike.com/SRAM-RED-Chain-12-speed-114-linksrevox írta: ↑2023.07.06., csüt. 11:40
akkor az ebike-on hülyeséget írnak,mert ott 173g-t írnak ( https://www.bike24.com/p2313285.html?so ... anonymized )
a 250 a standard tömeg. a kmc-nek az SL szokott könnyebb lenni,de azt nem látok 12 speed-re
na, kicsit tourázzunk...

akkor az ebike-on hülyeséget írnak,mert ott 173g-t írnak ( https://www.bike24.com/p2313285.html?so ... anonymized )asebestyen írta: ↑2023.07.06., csüt. 11:2012s rendszerekhez van. Mér ne lenne jó? 114 szemes 250g. De itt pár g-on nem sok múlik, bárki bármit is állítson.revox írta: ↑2023.07.06., csüt. 11:04Valter bringáján láttam az ilyen láncot (minő véletlenasebestyen írta: ↑2023.07.06., csüt. 10:07
Jah, ez az új Sram flat top lánccsaládból - erős gyanúm szerint - a Sram Red, a csapok és a szemek belseje krómozottak, kívülről nikkelezett.), de igen orrbavert... a mezőnykerójára nem emléxem, hogy ilyen durva lánc volt e fent.
rákeresek, mi ez :) a súlya lehet még érdekes, hogy mezőnybicajra jó e.![]()

12s rendszerekhez van. Mér ne lenne jó? 114 szemes 250g. De itt pár g-on nem sok múlik, bárki bármit is állítson.revox írta: ↑2023.07.06., csüt. 11:04Valter bringáján láttam az ilyen láncot (minő véletlenasebestyen írta: ↑2023.07.06., csüt. 10:07Jah, ez az új Sram flat top lánccsaládból - erős gyanúm szerint - a Sram Red, a csapok és a szemek belseje krómozottak, kívülről nikkelezett.), de igen orrbavert... a mezőnykerójára nem emléxem, hogy ilyen durva lánc volt e fent.
rákeresek, mi ez :) a súlya lehet még érdekes, hogy mezőnybicajra jó e.