Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Miről.maradtem le?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3915
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5009
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Aranyos ötlet, hogy bevonták Attilát, de azért többet érdemelne annál, hogy a híres ember biodíszlet szerepére kárhoztatják. Pláne úgy, hogy a koncepció alapból az, hogy Mucsi viszi a show-t.
Re: Kerékpározás
kritériumon verte a fiúkat a Veloparkban, csak azok is genyók voltak és kihasználták, mert még túl odaadóan megy. beálltak rá és amikor jöttek a hajrák, ledurrantották. de a saját kategóriáját mostanában mindenhol viszi

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Ebből a csajsziból még lehet valaki. (Bár sajnos életkori sajátosság, fejben vannak problémák. Hátha meg lehet oldani):
Re: Kerékpározás
félre ne menjen, nekem teljesen jó volt, csak meglepődtem,hogy ennyire el tud vinni pár perc pihenő. a hegyen 31.1-el keltünk át,úgy emléxem,ami szerintem jó, tekintve,hogy lefele elég kanyargós, nem lehet úgy rakni (forgalom, motorosok,autók, KAVICSOK...) nem adja vissza,amit felfele kivesz, meg a gördülési ellenállással szórakoztunk és nem tekertünk,csak gurultunk Lillafürednél. ott vixont hibázott a matek, mert azt nem kalkuláltam be,hogy én kisebb felületen hasítom a szeletpärt írta: ↑2023.07.03., hétf. 13:48Tényleg nem jó az a sok rövid leállás, de mire odaértünk a visszamászáshoz, már amúgy sem voltunk túl frissek.
Nekem nincs statisztikám, még a butaórámat sem indítottam el, elvégre elvárások nélküli közös túrázás volt. Amúgy is nagyon ritkán megyek ilyen nagyobbakat, szóval számomra ha másnap nem utálok rágondolni, akkor az teljesen rendben van. Ez össze is jött, persze tegnap azért én is inkább pihentem. Abszolút számokban gondolkozva ez nyilván csak bohóckodás, de kategóriánkban - vén hobbista csontok, kevés kilométerrel a lábukban- nem volt rossz. Miskolcon nézted az átlagot, ott valami 31 volt odáig kb. 700m szinttel. Szerintem 5-10 év múlva párás szemekkel, sóhajtozva fogunk rá visszaemlékezni.
![]()

amúgy így se panaszkodhatok. Part olyan tempót diktált (igazi hajcsár



10 év?


amúgy nekem az a fura,tegnap majdnem kimentem gurulni egy kicsit,de eltököltem az időt és 2kor már kezdtem éhes lenni (meg tudtam,hogy pihenni kellene), de ma reggel voltam inkább romon... de lehet csak a tudta, hogy vár a meló

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Nekem nincs statisztikám, még a butaórámat sem indítottam el, elvégre elvárások nélküli közös túrázás volt. Amúgy is nagyon ritkán megyek ilyen nagyobbakat, szóval számomra ha másnap nem utálok rágondolni, akkor az teljesen rendben van. Ez össze is jött, persze tegnap azért én is inkább pihentem. Abszolút számokban gondolkozva ez nyilván csak bohóckodás, de kategóriánkban - vén hobbista csontok, kevés kilométerrel a lábukban
- nem volt rossz. Miskolcon nézted az átlagot, ott valami 31 volt odáig kb. 700m szinttel. Szerintem 5-10 év múlva párás szemekkel, sóhajtozva fogunk rá visszaemlékezni.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3915
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5009
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Tényleg nem jó az a sok rövid leállás, de mire odaértünk a visszamászáshoz, már amúgy sem voltunk túl frissek.
Nekem nincs statisztikám, még a butaórámat sem indítottam el, elvégre elvárások nélküli közös túrázás volt. Amúgy is nagyon ritkán megyek ilyen nagyobbakat, szóval számomra ha másnap nem utálok rágondolni, akkor az teljesen rendben van. Ez össze is jött, persze tegnap azért én is inkább pihentem. Abszolút számokban gondolkozva ez nyilván csak bohóckodás, de kategóriánkban - vén hobbista csontok, kevés kilométerrel a lábukban


- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6131
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7556
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Srácok! A tehetség, képesség, készség, edzettség nem keverendő, mosandó össze.AAttila írta: ↑2023.07.02., vas. 21:29Hát mi is láttunk már pár bringást és mentünk is már párral,hogy meg tudjuk állapítani Ákos képességeit.csak Ő állítja hogy az semmi amit csinál és bárki képes rá. Hiába mondunk bármit is. Nem kell versenyeznie, de a hobbistáknál jobb állapotban van és még fejlődik.
![]()
Bármilyen edzettséggel lehet amatőrben versenyezni, az eredményesség az meg megint más kérdés, az már tehetség és edzettség, bizonyos esetekben képesség és még egyebek kérdése is.
Továbbra is állítom, hogy aki elvégzi azt a munkát, végigcsinálja azt a diétát és pihen annyit, mint én, simán hozza ezt, átlagban. Lesz aki picit gyengébb marad meg lesznek akik ugyanettől erősebbek/jóval erősebbek. Másik előny még, hogy végeztem olyan iskolát, hogy az edzettség növelésének lehetőségeivel tisztában vagyok, ezt is bárki megcsinálhatja bármilyen korban, én is felnőttképzésben csináltam annó.
A tehetség az nem ilyen. Tessék megnézni a PJ-féle Buzsáki Virág interjút, elmondja, hogy milyen volt együtt edzeni a Blankával meg a Fetter Erikkel, ahogy Neki is meg kell 3 úgy dolgozni mindennel, mint a Blankának vagy az Eriknek, pedig VB-n eléggé az elejében megy montiban, tehát annyira nem lehet tehetségtelen.
Az én fejlődésem kulcsa a tudatosság egyedül, és ezzel együtt sem nagy szám. Engem csak az érdekel, hogy fejlődjek, most volt 2 éve, hogy kezdtem. Még van 1 évem, aztán kb annyi marad, csak a súlypontokat lehet majd tologatni. Jelenleg még minden paramétert párhuzamosan fejlesztek, a gyengeségeimre összpontosítva persze. Nekem a gyors rostok vannak lemaradva, mivel a súlyzós edzés volt a fő csapás azelőtt. Valószínű, eleve az izomrost összetétel arányom is ilyen, tehát ha csinálnának rajtam izom biopsziát, igazolná, hogy az állóképességi sportok nem nekem valók. :) Viszont mivel nem versenyzem, ez nem számít, mivel szeretek tekerni, egyelőre élvezem. Jah, és kifejezetten béna vagyok, ha kerékpárkezelésről van szó, mindegy milyen bicajon ülök.
Aki gyorsabb akar lenni, tekerjen edzésszinten, struktúráltan minél többet minél jobb minőségben, hagyjon időt a szervezetének regenerálódni és táplálja olyan tápanyagokkal, amik a legjobban hasznosulnak számára. Garantálom, hogy a fejlődés nem marad el. Aki nem ért hozzá, kérjen segítséget szakembertől, legalább az elején.
Jó hír nekünk, hogy az állóképesség minden korban fejleszthető, sajnos az izomerő pl egy idő után hanyatlani fog/hanyatlik, ha tetszik, ha nem. Nekem pl nem.

Én most rontom a fitnessem és javítom a formám Cavallino-ban.

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
reviné és revi bótolnak:
né: "tippmix?
j. philipsen-van aert 1,26-3,20 mai szakasz
pogacar-j.hindley 1,36-2,65
j.vingegard-d.gaudu 1,64-1,99
de lehet tenni zöld trikó , fehér ,stb"
R: "sprintes nap lesz. philipsen sprinter. van aert-ot tuti leveri. meg a jumbo ma pihenni fog. van aert nem fog menni,ha csak szökésbe nem kerül, de nem hiszem. gyenge vingegaard, pihenni kell,hogy neki tudjanak segíteni , majd hegyeken.
pogi se fog tolongani,de rámegy a sprintre,csak-hogy előnyt szerezzen vingegaarddal szemben, hindly-t tuti veri
vinge is veri gaudut
fehét trikó pogacar, sárga valsz marad adam yates-en. zöld fingom sinjs,most kin van "
né: "akkor jó, mert már tettem van aeert-ra, hogy jobb lesz. meg pogacar fehért trikót. ennyit tettem, ha nyerek 500-ra 1200-őt kapok. "
akkor mér kérdezed?
bár,ha bejön,lesz lumpolás 
né: "tippmix?
j. philipsen-van aert 1,26-3,20 mai szakasz
pogacar-j.hindley 1,36-2,65
j.vingegard-d.gaudu 1,64-1,99
de lehet tenni zöld trikó , fehér ,stb"
R: "sprintes nap lesz. philipsen sprinter. van aert-ot tuti leveri. meg a jumbo ma pihenni fog. van aert nem fog menni,ha csak szökésbe nem kerül, de nem hiszem. gyenge vingegaard, pihenni kell,hogy neki tudjanak segíteni , majd hegyeken.
pogi se fog tolongani,de rámegy a sprintre,csak-hogy előnyt szerezzen vingegaarddal szemben, hindly-t tuti veri
vinge is veri gaudut
fehét trikó pogacar, sárga valsz marad adam yates-en. zöld fingom sinjs,most kin van "
né: "akkor jó, mert már tettem van aeert-ra, hogy jobb lesz. meg pogacar fehért trikót. ennyit tettem, ha nyerek 500-ra 1200-őt kapok. "



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
TDF... már eltelt az egy nap axxem...
Carapaz... kiv lettem volna,mit megy... már nem tudjuk meg...
Carapaz... kiv lettem volna,mit megy... már nem tudjuk meg...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nu, most ültem rendes gép elé és mivel Part nem stravázik, de amúgy is tanmesének jó, okuljon belőle mindenki,aki mászni akar...
a sztori,hogy egész jól eltempóztunk, még túl sok se volt a lábunkban, de miskolcon (kb féltáv, vagy kevesebb) megálltunk kútnál vizet venni. kicsit eldumáltuk az időt, már itt érezhető volt a savasodás, de hámorról lefele még kiforgattuk, de aztán amikor elkezdtük a 10-11 kili kaptatót,ami merdekebb és mocskosabb,mint az első volt Felsőtárkány felőli (ez azért érdekes,mert ide elvielg több Watt kellene majd) megálltunk még vagy 4-5 percre a hegy lábánál. Ez az én hülyeségem volt,hogy pisiljünk már egyet...
ez a második megállás megint kiöntötte a combunkat betonnal, csak itt már nem volt lejtő,hogy kiforgassuk.
Elég hamar megállípítottuk,hogy ezt az emelkedőt úgy abszolváltjuk, hogy érjünk fel. nem direkt, ennyit ment a lábunk.
A számok,melyek megfontolás tárgyává tesznek minden megállást ha menés van:
saját strava számok, Part nem méri magát. a Watt a strava algoritmus számolja, de ugyanaz az algoritmus számolt, xal nem a pontossága érdekes, hanem az,mi a difi
tárkány felől felfele HR avg 170bpm, max 183 és 200Watt körmyéke...
ehhez képest a tegnap említett 10,9%, ahol a Wattoknak még jobban kellett volna döngenie, a képkivágáson látható satnya eredményt mutatja (teljs mászás még gyengébb) és ha nem igaz, cáfoljon meg, de még a dízelmozdony Partnak se volt kedve gyorsabban menni. Nyugi, nekem se... de ez a Watt és a pulzus is elég vékonka, ahhoz képest, hogy olyan érzésünk volt, nehéz tekerni, xal, azt éreztük, hogy nyomjuk neki
(tudtuk,hogy nem,de nem esett jól)
Nem annyira érdekes ez egy kiránduláson, de ha valaki éppen PR-t akar nyomni, urambocsá KOM-ot, vigyázzon a pihenőkkel, mert jóból is megért a sok
a sztori,hogy egész jól eltempóztunk, még túl sok se volt a lábunkban, de miskolcon (kb féltáv, vagy kevesebb) megálltunk kútnál vizet venni. kicsit eldumáltuk az időt, már itt érezhető volt a savasodás, de hámorról lefele még kiforgattuk, de aztán amikor elkezdtük a 10-11 kili kaptatót,ami merdekebb és mocskosabb,mint az első volt Felsőtárkány felőli (ez azért érdekes,mert ide elvielg több Watt kellene majd) megálltunk még vagy 4-5 percre a hegy lábánál. Ez az én hülyeségem volt,hogy pisiljünk már egyet...
ez a második megállás megint kiöntötte a combunkat betonnal, csak itt már nem volt lejtő,hogy kiforgassuk.
Elég hamar megállípítottuk,hogy ezt az emelkedőt úgy abszolváltjuk, hogy érjünk fel. nem direkt, ennyit ment a lábunk.
A számok,melyek megfontolás tárgyává tesznek minden megállást ha menés van:
saját strava számok, Part nem méri magát. a Watt a strava algoritmus számolja, de ugyanaz az algoritmus számolt, xal nem a pontossága érdekes, hanem az,mi a difi
tárkány felől felfele HR avg 170bpm, max 183 és 200Watt körmyéke...
ehhez képest a tegnap említett 10,9%, ahol a Wattoknak még jobban kellett volna döngenie, a képkivágáson látható satnya eredményt mutatja (teljs mászás még gyengébb) és ha nem igaz, cáfoljon meg, de még a dízelmozdony Partnak se volt kedve gyorsabban menni. Nyugi, nekem se... de ez a Watt és a pulzus is elég vékonka, ahhoz képest, hogy olyan érzésünk volt, nehéz tekerni, xal, azt éreztük, hogy nyomjuk neki

Nem annyira érdekes ez egy kiránduláson, de ha valaki éppen PR-t akar nyomni, urambocsá KOM-ot, vigyázzon a pihenőkkel, mert jóból is megért a sok

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
csak Ő állítja hogy az semmi amit csinál és bárki képes rá. Hiába mondunk bármit is. Nem kell versenyeznie, de a hobbistáknál jobb állapotban van és még fejlődik.
Re: Kerékpározás
Hát mi is láttunk már pár bringást és mentünk is már párral,hogy meg tudjuk állapítani Ákos képességeit.st81 írta: ↑2023.07.02., vas. 20:19Ez így, ebben a formában nem teljesen igaz. Mentünk együtt, van tehetséged hozzá és erőd is. Az új kerekeid pedig a tési tízszázalékos emelkedőért kiáltanak:-)asebestyen írta: ↑2023.06.30., pén. 17:42Az igazság az, némi edzéssel bárki túllépheti ezt. Szó szerint bárki. 0 tehetségem van ehhez a sporthoz és soha nem voltam azelőtt állóképességi sportoló, szóval alapjaim sincsenek.


Re: Kerékpározás
Ez így, ebben a formában nem teljesen igaz. Mentünk együtt, van tehetséged hozzá és erőd is. Az új kerekeid pedig a tési tízszázalékos emelkedőért kiáltanak:-)asebestyen írta: ↑2023.06.30., pén. 17:42Az igazság az, némi edzéssel bárki túllépheti ezt. Szó szerint bárki. 0 tehetségem van ehhez a sporthoz és soha nem voltam azelőtt állóképességi sportoló, szóval alapjaim sincsenek.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Re: Kerékpározás
Tippeltem a 7etpärt írta: ↑2023.07.02., vas. 18:36Ja, akkor lehet, hogy mégsem hülye a lábam, amikor szólt, hogy több ez 7%-nál. 39/23-al elég kékesi hangulat fogott el.![]()
A sok megállás tényleg nem annyira jó, de hát még fiatalok vagyunk, gyorsan regenerálódunk.![]()
Tényleg jó kis kör, eljöhetnénk majd többen is, legfeljebb nem csapatunk majd annyira (lófaxt nem, egyszer élünk!). Majd megkérjük Atit, hogy moderáljon minket.

amúgy a táj is szép, csak markolva a kormányt kevés látszik belőle

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Revi, a lefelében is tekerni kell, hogy kiforgassuk a lábainkat,kidolgozzuk a tejsavat. Neked mondjam?!
Pärt,nem tudom mire gondolsz, hogy moderáljak
szerintem nyomjuk
egyszer élünk 

Pärt,nem tudom mire gondolsz, hogy moderáljak



Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3915
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5009
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ja, akkor lehet, hogy mégsem hülye a lábam, amikor szólt, hogy több ez 7%-nál. 39/23-al elég kékesi hangulat fogott el.
A sok megállás tényleg nem annyira jó, de hát még fiatalok vagyunk, gyorsan regenerálódunk.
Tényleg jó kis kör, eljöhetnénk majd többen is, legfeljebb nem csapatunk majd annyira (lófaxt nem, egyszer élünk!
). Majd megkérjük Atit, hogy moderáljon minket.

A sok megállás tényleg nem annyira jó, de hát még fiatalok vagyunk, gyorsan regenerálódunk.

Tényleg jó kis kör, eljöhetnénk majd többen is, legfeljebb nem csapatunk majd annyira (lófaxt nem, egyszer élünk!

Re: Kerékpározás
nyilván ennek jönnie kellett, de azért én látom, hogy nem olyan sok ez. a pulzusból látszik. hogy igen leengedett árbóccal igyekszem kicsit gyorsabban menni. de egy versenytempós (valsz edzéstempóson is) megrogynék. de alapvetően nekem ez most a lehetőségekhez mérten elég. Ami jó, a térdem nem szokott fájni (már a konstas kisebb fájdalomtól eltekintve, ami ágyban fekve is jelenvan), igaz a terhelésre ügyelek. a jobb kerekeknek köszönhetően hegyen még PR-eket is megyAAttila írta: ↑2023.07.02., vas. 17:45Az biztos,hogy teszi a kereket rendesen és még be is vált vezetni. Nekem is úgy kellett rászólnom, hogy menjen inkább hátul többet, nehogy a térde bánja. Örüljünk,hogy szépen javul, ne baxuk el felesleges vezetgetésekkel. De már egyre jobb átlagokat megy, aminek emelkedni kell, sz emelkedik, aminek csökkenni, az csökken. Nagyon faxa![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
mondja a dízelmozdony, aki lefele is úgy küldi a "pihenőt", hogy rég elsavasodott combokkal még néha be kell váltani és izomból tolni az 50/12-t
egyébként sunyi az a kör, főleg ha végig tolva van. sokszor sunyimód vált meredekséget és ami optikailag síknak tűnik. van, hogy 10%. (emléxel Pärt, ahol mondtam BLaci után az első erkélynél, hogy ott szoktam azt mondani, hogy ledobom a bicajt a völgybe? most megnéztem, ott 1,2km-en 10,7% van, ahol egyik 100méteren 28-32% közti extra emelkedéssel... nem keverendő a bükkSZkereszti 10-es kaptatóval, ami még a végén a lejtmenet után megkínál a postánál
) . de az a mászás a sok szűk kanyar és a szar út miatt sunyi. sok ritmusváltást kér, ami eszi a lábat. föleg most, hogy megálltunk, kis pisa, kis trécs és máris kiöntötték betonnal a combunkat, amivel még xarabb megmászni.
amúgy 1398m lett a szint és 105,5 km a táv. avg 27,9, ami az én értékrendem szerint nem volt rossz, ha hozzávesszük az elsavasodásokat és a xar miskolci vizet. amit ini se lehetett, csak öblíteni, ha nagyon kellett..
ami fent is egyenesnek tűnik, nem annyira egyenes, de azért nagytányéros nagyrésze... főleg ha nem jön közbe defekt, ami után megint betonos érzés visszaülni
egyszer megér egy teljes hifiBZK kört ez is és bár tegnap úgy szálltam le, hogy darabig ne lássak bicót, ma majdnem kimentem egy kis átfrogatásra, de magamraszóltam, hogy kuss, pihenő van

egyébként sunyi az a kör, főleg ha végig tolva van. sokszor sunyimód vált meredekséget és ami optikailag síknak tűnik. van, hogy 10%. (emléxel Pärt, ahol mondtam BLaci után az első erkélynél, hogy ott szoktam azt mondani, hogy ledobom a bicajt a völgybe? most megnéztem, ott 1,2km-en 10,7% van, ahol egyik 100méteren 28-32% közti extra emelkedéssel... nem keverendő a bükkSZkereszti 10-es kaptatóval, ami még a végén a lejtmenet után megkínál a postánál

amúgy 1398m lett a szint és 105,5 km a táv. avg 27,9, ami az én értékrendem szerint nem volt rossz, ha hozzávesszük az elsavasodásokat és a xar miskolci vizet. amit ini se lehetett, csak öblíteni, ha nagyon kellett..
ami fent is egyenesnek tűnik, nem annyira egyenes, de azért nagytányéros nagyrésze... főleg ha nem jön közbe defekt, ami után megint betonos érzés visszaülni

egyszer megér egy teljes hifiBZK kört ez is és bár tegnap úgy szálltam le, hogy darabig ne lássak bicót, ma majdnem kimentem egy kis átfrogatásra, de magamraszóltam, hogy kuss, pihenő van

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Az biztos,hogy teszi a kereket rendesen és még be is vált vezetni. Nekem is úgy kellett rászólnom, hogy menjen inkább hátul többet, nehogy a térde bánja. Örüljünk,hogy szépen javul, ne baxuk el felesleges vezetgetésekkel. De már egyre jobb átlagokat megy, aminek emelkedni kell, sz emelkedik, aminek csökkenni, az csökken. Nagyon faxa 

Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3915
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5009
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Egyébként aki azt gondolja, hogy Revi csak a felesleg ledobásával töltötte az idejét, az téved. Kipattintotta magát rendesen, megy mint a lendkerekes egér.
Elég durva fejlődés egy év alatt - mondjuk nem nulláról kellett felépítenie - csak a térde ne bánja!
Ide eljöhetne majd a hfbzk mazochizmusra hajlamos része. Nekem érzetre nem volt sokkal pihentetőbb, mint a Kékesi köröm, pedig ott jóval több a szint, meg a végéig kitart a dombocskázás (itt jutalomlejtő és sík van).

Ide eljöhetne majd a hfbzk mazochizmusra hajlamos része. Nekem érzetre nem volt sokkal pihentetőbb, mint a Kékesi köröm, pedig ott jóval több a szint, meg a végéig kitart a dombocskázás (itt jutalomlejtő és sík van).
Re: Kerékpározás
Na, mégegy... nem sokat fotóztunk,mert mentünk mindig, de Pärt gépe elég jól néz ki. A hajtás főleg. A vaxos lánc és a sor is csillog-villog, mint a fullosan polír hajtás, vàltás, stb... mint amit vitrinből vettek ki. Mellé az 53as nagytányér és a picike vàltó a kis sorral igen ütős optikát ad... sajna csak ez van, de fotó úgyse adná vissza...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jó hát.. a bükkszentkereszti kaptatót kicsit sajnálom, azt elbaxtam. nem kellett volna a víz után a kaptató tövében megállni pisálni... de víz is van fent kereszten, csak legutóbb zárva volt a kút és ha ott nem veszünk, utána sehol Egerig... Legközelebb ciszünk csöcsös pompomlányokat, hogy lillán adják fel a frissítőt, mi adunk cerébe kiürült kulacsot, ami kap egy második szerepet kacsa dormájában



36PR (persze, van sok átfedés... tárkány- hereg, tamás kút -hereg rét, stb...,)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3915
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5009
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Há' mer hova vittél? Nyugger joyride helyett kavicsos grádicson kergettük a gépet.
A teátrális fejfogás valójában homloktörlés. A két vín hülye a legnagyobb kánikulában indult Everestet mászni. De jó volt.

A teátrális fejfogás valójában homloktörlés. A két vín hülye a legnagyobb kánikulában indult Everestet mászni. De jó volt.

Re: Kerékpározás
a faxom, ez ledefektelt

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu