Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Pärt! felétek mi a helyzet eső fronton? bár elég késő van, de aki közel lakik, gurulhatnánk egyet. mintha a meteoblue azt mutatná, hogy nem várható holnap. maszatok délutánra 10-15% esélyt, de tegnap még ez 40-50 volt, regel is még 35...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
a kanalat nem lehet lecserélni a régi váltódon?Rotox írta: ↑2023.06.30., pén. 18:18Nu, Erős Pisták, én meg felraktam a nyugger 12-32 sort az oldtimerre.(Igaz, elöl 52-42, szóval így ez majdnem 36/28.)
Emiatt a régi rövidkanalas váltónak is mennie kellett és sajnos 7-es váltót már csak Claris-t lehet venni (valójában az is 8-as), pedig milyen jól mutatna rajta egy Ultegra.
![]()
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nyugi. outihoz is kell. emléxel még arra a hrGörbére amit egyszer mutattam? a 200as max mellé a versenyt avg 185-el húztam le, ahol az első 10-15 perc csak melegítés volt a mezőny végén a lassúrajtos felvezetést is belértve. utána végig elől nyél. a tréningek avg 170 körül voltak "csak", hogy maradjon szufla. amikor versenyen keményebben bele kell állni és ott nincs pihenő.asebestyen írta: ↑2023.06.30., pén. 17:30Sőt, ha montiznék, csak azt kéne bírni. :)
Enni kéne közben rendesen. De ritkán megyek "hosszan" tempót, most is okkal mentem, valamire kíváncsi voltam.![]()
Variáltam az edzésemen és meg kellett nézzem, az történt-e, amit akartam. Szerencsére az. :) Vagy méginkább nem szerencsére, hanem nem véletlenül.![]()
De ez csak számomra érdekes.
![]()
és mit próbáltál ki?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2078
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1253
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Nu, Erős Pisták, én meg felraktam a nyugger 12-32 sort az oldtimerre.

Emiatt a régi rövidkanalas váltónak is mennie kellett és sajnos 7-es váltót már csak Claris-t lehet venni (valójában az is 8-as


- Csatolmányok
-
- Mali.jpg (4.73 MiB) Megtekintve 795 alkalommal
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6118
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7536
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Az igazság az, némi edzéssel bárki túllépheti ezt. Szó szerint bárki. 0 tehetségem van ehhez a sporthoz és soha nem voltam azelőtt állóképességi sportoló, szóval alapjaim sincsenek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Enni kéne közben rendesen. De ritkán megyek "hosszan" tempót, most is okkal mentem, valamire kíváncsi voltam.
Variáltam az edzésemen és meg kellett nézzem, az történt-e, amit akartam. Szerencsére az. :) Vagy méginkább nem szerencsére, hanem nem véletlenül.
De ez csak számomra érdekes.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6118
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7536
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Sőt, ha montiznék, csak azt kéne bírni. :)
Enni kéne közben rendesen. De ritkán megyek "hosszan" tempót, most is okkal mentem, valamire kíváncsi voltam.

Variáltam az edzésemen és meg kellett nézzem, az történt-e, amit akartam. Szerencsére az. :) Vagy méginkább nem szerencsére, hanem nem véletlenül.



Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Meggurult az 50ea kerék. Még a végén megszereti

Mondjuk egész sokat ment thresholdban, de azt is bírni kell

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jah..egy hajtókarral, farmerben, gyász melegben

"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
he,Sebi tekert egy laza 33,6-ot 84 kilin
oszt van képe panaszkodni 


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
amúgy van egy egyyzerű mászóút... ha hegyre megyünk, én nem szeretem a sok fölös rezsiuítat.
parád-mátraháza-abasár-mátraháza-kékestető-parád
xal kétoldalról megmászod mátraházát és a végén felteszed az i-re a tetőpontot. jó kis mászóka, fölös síkkili nélkül...
csak ne lenne olyan közel és ne esne mindig az eső. lassan visszadagadok,oszt ki se próbáltam pehelysúlyban a kékest
parád-mátraháza-abasár-mátraháza-kékestető-parád
xal kétoldalról megmászod mátraházát és a végén felteszed az i-re a tetőpontot. jó kis mászóka, fölös síkkili nélkül...
csak ne lenne olyan közel és ne esne mindig az eső. lassan visszadagadok,oszt ki se próbáltam pehelysúlyban a kékest

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
valami melüt tesznek bele és az idejük nekik is pénz, de alapvetően ennyi pénzen még osztozni is nehéz,megélni meg nem lehet belőle. ez inkább olyan, hogy azt hiszed valami neves rendezvényre érkezel, közbe meg bérmikor megcsinálhatod magadnak is.... kollégáim is járnak mátra teljesítménytúrára, ahol a másfél órás út szintideje 5-6-7 óra... de amúgy sose mennek, csak erre

majd én is kiírok egy szovátkör teljesítmény-bringatórát 4órás szintidővel... bár itt vannak akadályok is, mint egy jó videójátékban, pl útépítés, sok félkész úttal,ahova ha bemégy, vissza kell fordulni, de van nagyhegyes környékén bokorban megbújó rendőr is, aki ha nem vagy visszaeső, csak 30ezerre büntet, ha nem a bicikliúton mégy

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Akkor ez a tipikus esete,hogy add ide a pénzed,de nem adunk érte semmit. 

Re: Kerékpározás
attól még mehet, csak kicsit mókás olvasni

nekem sanszos, hogy a 45 fő valami olyan határon is belül lehet, amihez nem kell útvonalengedély, meg hasonló, nem számít még csoportosan elkövetett gaztettnek, így főleg nem, hogy szétszélednek az első kaptatón 45 fele
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Bevallom, én nem olvastam a kiírást,csak megláttam ezt a felhívást,hogy VAN MÉG HELY. Ezek után nem csodálkozom
Nem akartam én Ákosnak se rosszat csak eszembe jutott, hogy szeretné a mászást fejleszteni.

Nem akartam én Ákosnak se rosszat csak eszembe jutott, hogy szeretné a mászást fejleszteni.

Re: Kerékpározás
ja,kbpärt írta: ↑2023.06.30., pén. 09:20Ha jól értem, a nevezők exkluzív körének némi méltányos díj fejében garantálják, hogy a táv teljesítése esetén szándékosan senkit nem lőnek tarkón. A többi az én felelősségem, ha már annyira viszket a kalandvágyhatnékom. Azt mondjuk megnézném, hogyan ellenőrzik a követési távolságok megtartását.
Mikor Egerből gurulok nagy kékesi kört, a galyai elágazónál fel szoktam tenni a kérdést magamnak, hogy volna e kedvem egy kis kitérőre arrafelé. Idáig nem volt.![]()

elmegyek magamnak bármikor bicajozni (és ha kedvem úgyhozza,sisaokt se viszek, vagy tandemmel megyek, itt tilos), aztán ha nagyon kell, a decathlonba veszek egy ezresért egy gravírozott érmet, hogy megmásztam a mátrát

de érdemes az egészet elolvasni

https://matrachallenge.hu/
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3878
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4970
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ha jól értem, a nevezők exkluzív körének némi méltányos díj fejében garantálják, hogy a táv teljesítése esetén szándékosan senkit nem lőnek tarkón. A többi az én felelősségem, ha már annyira viszket a kalandvágyhatnékom. Azt mondjuk megnézném, hogyan ellenőrzik a követési távolságok megtartását.
Mikor Egerből gurulok nagy kékesi kört, a galyai elágazónál fel szoktam tenni a kérdést magamnak, hogy volna e kedvem egy kis kitérőre arrafelé. Idáig nem volt.

- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3878
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4970
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Re: Kerékpározás
minap olvastam, hasonlót irattak alá a titánon merülő áldozatokkal..revox írta: ↑2023.06.30., pén. 09:04és még tudták fokozni
Itt azonban a lebonyolítás jellege is nap jellege sajátos: A mászások eleje és vége kötött, mindet egyben kell teljesíteni, de Aaz emelkedők teljesítésének sorrendjét mindenki egyénileg tervezied meg! – mindenki saját stratégiát alkot, melyikkel kezdi, hogy köti össze őket és mit hagy a végére. A mászások eleje és vége kötött csak, ez nem változtatható és az kötött, hogy a mászásokat egyben kell teljesíteni.)
DE: van javasolt útvonal is, lentebb olvasható!
Az esetleges balesetekért és sérülésekért a rendező semmiféle felelősséget nem vállal, kártérítésre nem kötelezhető.


"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
köszi ...szerinted tiszta fémfelületre is mehet?
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
és még tudták fokozni 
Itt azonban a lebonyolítás jellege is nap jellege sajátos: A mászások eleje és vége kötött, mindet egyben kell teljesíteni, de Aaz emelkedők teljesítésének sorrendjét mindenki egyénileg tervezied meg! – mindenki saját stratégiát alkot, melyikkel kezdi, hogy köti össze őket és mit hagy a végére. A mászások eleje és vége kötött csak, ez nem változtatható és az kötött, hogy a mászásokat egyben kell teljesíteni.)
DE: van javasolt útvonal is, lentebb olvasható!
Részvételi feltételek:
Mindenki saját felelősségre csatlakozhat és vehet részt a MbC hegyi maratonon.
Az induláshoz saját felelősség vállalási és hozzájárulási nyilatkozat szükséges, amit a rajt helyszínén lehet majd aláírni.
A részvételhez előzetes online regisztrációt kérünk! Regisztrálni lehet: 2023. június 20-án éjfélig, amennyiben a kijelölt létszám korlát be nem telik (45 fő)! A regisztrációt meghosszabítottuk! Regisztrálj és küldj smst a következő telefonszámra: +36205106379. Ezt követően csak utóregisztráció van, amely elfogadását nem tudjuk garantálni (üresedés, visszamondás esetén nyílhat lehetőség!), de arról e-mailben visszajelzést adunk. A regisztrációban megadott adatokat még a versenyzők körében sem tesszük közzé, elérhetőségekre csak verseny infokat és utólagosan elégedettségi kérdéseket küldünk. Reklámokkal senkit nem bombázunk!
18 év alatt csak szülői felelősségvállalási nyilatkozattal lehet indulni.
Indulni lehet bármilyen típusú (országúti, mountain-bike, trekking, cross, stb.) kerékpárral, de kivételek: tandem, vagy több személy által hajtott kerékpár, fekvő kerékpár, elektromos hajtással, vagy rásegítéssel ellátott kerékpár (utóbbiakkal akkor sem, ha az ki van kapcsolva, stb.).
Időfutam könyöklő, vagy egyéb kormány kiegészítő használata esetén: a rajt 5 méteres távolságtartással történik és a teljes idő alatt a hosszú távú triatlonos versenyeken érvényes távolságtartási szabályokkal egyezően kell a MbC során is közlekedni.
Az indulók számára kerékpározás közben bukósisak viselése kötelező, az ezt elmulasztók kizárásra kerülnek! (Csak megálláskor, vagy gyaloglás esetén vehető le a fejvédő!)
Útvonal lezárás nincs, a résztvevők a KRESZ szabályait tekintetbe véve vehetnek részt.
A maratont feladók és csomagjaik, stb. „összeszedését” és szállítását a szervezők nem tudják kötelezően vállalni. A technikai, logisztikai és erőnléti problémák megoldását mindenki egyénileg kell vállalja. (A szervezők azonban -amellett hogy vállalást nem tudnak tenni – természetesen lehetőségeik szerint igyekeznek segíteni minden helyzetben, ahogy azt a korábbi években is tapasztalhatták)
Az esetleges balesetekért és sérülésekért a rendező semmiféle felelősséget nem vállal, kártérítésre nem kötelezhető.

Itt azonban a lebonyolítás jellege is nap jellege sajátos: A mászások eleje és vége kötött, mindet egyben kell teljesíteni, de Aaz emelkedők teljesítésének sorrendjét mindenki egyénileg tervezied meg! – mindenki saját stratégiát alkot, melyikkel kezdi, hogy köti össze őket és mit hagy a végére. A mászások eleje és vége kötött csak, ez nem változtatható és az kötött, hogy a mászásokat egyben kell teljesíteni.)
DE: van javasolt útvonal is, lentebb olvasható!
Részvételi feltételek:
Mindenki saját felelősségre csatlakozhat és vehet részt a MbC hegyi maratonon.
Az induláshoz saját felelősség vállalási és hozzájárulási nyilatkozat szükséges, amit a rajt helyszínén lehet majd aláírni.
A részvételhez előzetes online regisztrációt kérünk! Regisztrálni lehet: 2023. június 20-án éjfélig, amennyiben a kijelölt létszám korlát be nem telik (45 fő)! A regisztrációt meghosszabítottuk! Regisztrálj és küldj smst a következő telefonszámra: +36205106379. Ezt követően csak utóregisztráció van, amely elfogadását nem tudjuk garantálni (üresedés, visszamondás esetén nyílhat lehetőség!), de arról e-mailben visszajelzést adunk. A regisztrációban megadott adatokat még a versenyzők körében sem tesszük közzé, elérhetőségekre csak verseny infokat és utólagosan elégedettségi kérdéseket küldünk. Reklámokkal senkit nem bombázunk!
18 év alatt csak szülői felelősségvállalási nyilatkozattal lehet indulni.
Indulni lehet bármilyen típusú (országúti, mountain-bike, trekking, cross, stb.) kerékpárral, de kivételek: tandem, vagy több személy által hajtott kerékpár, fekvő kerékpár, elektromos hajtással, vagy rásegítéssel ellátott kerékpár (utóbbiakkal akkor sem, ha az ki van kapcsolva, stb.).
Időfutam könyöklő, vagy egyéb kormány kiegészítő használata esetén: a rajt 5 méteres távolságtartással történik és a teljes idő alatt a hosszú távú triatlonos versenyeken érvényes távolságtartási szabályokkal egyezően kell a MbC során is közlekedni.
Az indulók számára kerékpározás közben bukósisak viselése kötelező, az ezt elmulasztók kizárásra kerülnek! (Csak megálláskor, vagy gyaloglás esetén vehető le a fejvédő!)
Útvonal lezárás nincs, a résztvevők a KRESZ szabályait tekintetbe véve vehetnek részt.
A maratont feladók és csomagjaik, stb. „összeszedését” és szállítását a szervezők nem tudják kötelezően vállalni. A technikai, logisztikai és erőnléti problémák megoldását mindenki egyénileg kell vállalja. (A szervezők azonban -amellett hogy vállalást nem tudnak tenni – természetesen lehetőségeik szerint igyekeznek segíteni minden helyzetben, ahogy azt a korábbi években is tapasztalhatták)
Az esetleges balesetekért és sérülésekért a rendező semmiféle felelősséget nem vállal, kártérítésre nem kötelezhető.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás


A sikeres teljesítők pólót is igényelhetnek majd, ha az ezzel járó plusz költséget – várhatóan kb. 4500 eFt-ot – vállalják!
Előnevezési időszakok és díjak: 2022. november 1. – 2022. december 31. – 4000 Ft, 2023.01.01.-2023.03.31. – 6000 Ft, 2023.04.01.-2023.06.30. – 8000 Ft. Az átutaláshoz szükséges adatokat a regisztrációt visszaigazoló emailben küldjük meg.
A jelentkezési létszámot 2023-ban is, a Mátrai adottságok és lebonyolítási szempontok miatt 45 főben maximalizáljuk. A regisztráció nyitott, de csak az első 45 befizetőnek tudunk indulási lehetőséget biztosítani. (A sikeresen jelentkezettek és befizetetteknek elfogadó e-mailes visszajelzést küldünk!) Regisztráció itt!
Az esetleges visszalépéseket kérjük jelezni, hogy a kimaradó regisztráltaknak felajánlhassuk az indulási lehetőséget!
A teljesítés 2023-ban is csak a mátrai út állapotokat figyelembe véve tud történni, a szervezőknek nincs módjuk az infrastruktúra fejlesztésére! Kérünk mindenkit, aki nem tudja, vagy nem akarja a helyenként egyenetlen aszfalt részekhez (a hosszú táv 10%-a, kb. 15 km a rázós rész) is alkalmazkodva teljesíteni a MbC-t, hogy ne induljon, ne vegye el a helyet másoktól!
A teljesítés útvonala tehát végig országúton, vagy kijelölt, hivatalos (aszfaltozott) kerékpár túra útvonalon zajlik, de helyenként kátyúk közt kell nyomvonalat választani/találni (kb. 75%-ban jó útminőségen, kb. 15%-ban átlagos hazai, közepes út minőségen, 10% pedig rossz úton történik, helyenként lelassítást igénylő részekkel.).
A közlekedése biztonságáért minden induló maga vállalja a felelősséget és erről nyilatkozik az indulást megelőzően. Kérjük, erre tekintettel tervezzen és döntsön mindenki az indulás, vagy nem indulás kérdésében!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
tisztelt kollégák egy kérdésem lenne...öreg waffenradon krómozott felületeket tisztítottam, mivel kell kezelni hogy ne jöjjön vissza a vakrozsda?
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Ákos,ha szeretnél egy "kis" szintet a programodba
:
