A gyártó alapvetően jótállásra kötelezett, ami a meghibásodás esetén történő javítás/csere feladatát takarja.
A hiba pedig szintén a szűk értelemben vett működésképtelenséget jelenti.
Oda akarok kilukadni, hogy jelenleg teljesen elfogadott helyezet, hogy egy szoftveresen és vagy hardveresen kiforratlan készülék lényegileg nem cseréltethető garanciálisan alapon.
A kínai üzleti gondolkodás számára, amit mi itt európában fogyasztói jogok alatt értünk teljesen értelmezhetetlen bénázás. Persze abban a társadalmi szerkezetben az egyén emberi jogai is átléphető kategóriába tartoznak (pld: több hétre be lehet zárni őket karanténba épp ott ahol vannak, elszakítva a családtagoktól).
No most egy ilyen kulturális közegben azt mondani, hogy egy másik kontinensen lévő európai ember szempontjait figyelembe kell venni a termék megbízhatósága, hosszú távú használhatósága kapcsán... ez teljesen UFO kategória.
Komoly euro-atlanti szocializáció szükséges ahhoz hogy egy ottani kulturális közegben felnőtt egyén ezt értelmezni tudja. Nem lehetetlen persze, de nem gyakori.
És ha még meg is érti azt, hogy miért is fontos a fogyasztó jogainak védelme és tisztelete itt az euro-atlanti térségben, akkor is ott van a rövid távú profit kérlelhetetlen zsarnoksága.
[/quote]
jah,csak terméktámogatást x évig a gyártó köteles adni....az hogy bezárta a bazár azon részét,szive joga...

[/quote]