Én kb 2 hete nem tudtam edzeni sem.

Én kb 2 hete nem tudtam edzeni sem.
És Te végül nem indultál?
ja, ezt csak piszkoskodásnak írtam oda (pályások és országútisoknál között divat az élcelődés) ráadásul a goodMorning szmájli gőzöm sincs, hogy került belerevox írta: ↑2023.04.23., vas. 22:19
ááá, pályások négyszögtengellyel járnak. Egy mezei integráltat ledarálnak, ha megindul a nyomatékpärt írta: ↑2023.04.23., vas. 22:03Ja, valóban. Azok a mutatós, meseküllőzésű kerekek nem biztos, hogy boldogok lennének a kihívástól. Meg gondolom, a treking némileg alkalmasabb is az újrakezdéshez.
De pofás gép.Azért akármennyire is leslankulsz majd, az a középcsapágy/hajtómű páros mindenképp szűk keresztmetszet lesz.
én se tudom, miért ez, de ez az egy észérv jut eszembe, hogy a sok megindulással járó versenyszámok esetén azokat a bődületes Wattokat az ifx, hogy legjobban a négyszögtengely viseli el. Vinkler tudná ezt jól elmesélni, én bevallom, eltévedek a pályaversenyek nevében, de rengeteg olyan szám van,ahol hirtelen, nagyon rövid távon, 50-100méter kell iszonyatosan nagyot katapultálni. Ezek bicók se elől, se hátul nem rendelkeznek váltóval. a Verseny elején belövöd,mi az az áttétel ami neked jó és azt rakod fel a bicajra és azzal tolod végig az etapot, de ez sok esetben csak 100-200méter, vagy 400méter, vagy 1 kili, vagy 4 kili. A 4km már hosszúnak számítpärt írta: ↑2023.04.24., hétf. 12:05Versenyzéshez úgy általában láma vagyok, pályához meg végképp fogalmatlan, szóval lehet, hogy tényleg beleragadtak a négyszögtengelybe. A négyszögtengelynek több előnye is van:revox írta: ↑2023.04.24., hétf. 07:33Semmi extra, de a pályabringák zöme mai napig négyszögtengelyes. Rövid távokon brutál nagy erőt fejtenek ki a pályás megindulások. Gondolom ez a legbiztosabb kontakt tengely és hajtókar között. Sokan a petentpedál mellé klipszszíjat is használnak a stabil pedálfogásért.
1. Olcsó.
A többi nem jut eszembe. Szerintem ahol a hajtás hatékonysága fontos, ott felejtős. Első váltóssal meg pláne, lehetetlen úgy beállítani, hogy ne súroljon be. Magamfajta pálcikaembernél is, flekkenezős rájderek alatt meg pláne. Már a közel harminc éves Octalink is körökkel jobb nála minden szempontból.
Versenyzéshez úgy általában láma vagyok, pályához meg végképp fogalmatlan, szóval lehet, hogy tényleg beleragadtak a négyszögtengelybe. A négyszögtengelynek több előnye is van:revox írta: ↑2023.04.24., hétf. 07:33Semmi extra, de a pályabringák zöme mai napig négyszögtengelyes. Rövid távokon brutál nagy erőt fejtenek ki a pályás megindulások. Gondolom ez a legbiztosabb kontakt tengely és hajtókar között. Sokan a petentpedál mellé klipszszíjat is használnak a stabil pedálfogásért.
meg sisak, szemüveg... egyesületi megbeszélésen, ahol civilben volt mindenki, volt, akin elgondolkodtam, ki is lehetst81 írta: ↑2023.04.24., hétf. 07:15Nagy a valószínűsége:-) Suhanás közben gyors reakció kell a másik felismerésében:-)asebestyen írta: ↑2023.04.23., vas. 20:38Az is jó kör, 2022-ben elég sokat mentem arra.![]()
Biztos találkoztunk már az úton, csak nem tudtuk, hogy ki a másik.Illetve én néha magamat se ismerem fel.
![]()
![]()
Semmi extra, de a pályabringák zöme mai napig négyszögtengelyes. Rövid távokon brutál nagy erőt fejtenek ki a pályás megindulások. Gondolom ez a legbiztosabb kontakt tengely és hajtókar között. Sokan a petentpedál mellé klipszszíjat is használnak a stabil pedálfogásért.
Nagy a valószínűsége:-) Suhanás közben gyors reakció kell a másik felismerésében:-)asebestyen írta: ↑2023.04.23., vas. 20:38Az is jó kör, 2022-ben elég sokat mentem arra.![]()
Biztos találkoztunk már az úton, csak nem tudtuk, hogy ki a másik.Illetve én néha magamat se ismerem fel.
![]()
![]()
Nah, ezt fejtsd ki, kérlek!
ááá, pályások négyszögtengellyel járnak. Egy mezei integráltat ledarálnak, ha megindul a nyomatékpärt írta: ↑2023.04.23., vas. 22:03Ja, valóban. Azok a mutatós, meseküllőzésű kerekek nem biztos, hogy boldogok lennének a kihívástól. Meg gondolom, a treking némileg alkalmasabb is az újrakezdéshez.
De pofás gép.Azért akármennyire is leslankulsz majd, az a középcsapágy/hajtómű páros mindenképp szűk keresztmetszet lesz.
És hogy tervezed? Mennyi kg-val tudsz felülni?Vinkler írta: ↑2023.04.23., vas. 21:43Nem.
Mondom, h még nem tudok felülni rá.![]()
Ja, valóban. Azok a mutatós, meseküllőzésű kerekek nem biztos, hogy boldogok lennének a kihívástól. Meg gondolom, a treking némileg alkalmasabb is az újrakezdéshez.
Nem.
Ha közelebjönasebestyen írta: ↑2023.04.23., vas. 20:39Gyere!revox írta: ↑2023.04.23., vas. 20:29Én megyekasebestyen írta: ↑2023.04.23., vas. 20:01A HiFibzk tekerés valahogy nem nagyon alakul...![]()
Ha van kedve valakinek nagyságrendileg ugyanannak (táv és szint) a letekerésére, néhány hétig vasárnaponként kb olyanokat fogok gurulni a tehénnel, lassan (máshogy nem is tudok), zsírégető üzemmódban. Ha van kedve valakinek csatlakozni, különösebb szervezgetés nélkül, írjon rám. :) Annyi, hogy Majkon lehetne kb találkozni, szóval az össz táv picit kevesebb lenne, olyan 100km, de a szint alig kevesebb. Én mindenképp megyek, ha a lehetőségek engedik. :)
Amit még fontosnak tartok, csak kék kútnál állok meg 1 - 1 kulacstöltésre, szóval ennek a lényege számomra az, hogy javítsam a zsír metabolizmusom, konstans W-on (kevés W-on) próbálok menni szinte folyamatosan terepviszonyoktól függetlenül és nem jó se megállni, se elrúgni neki, mert a szervezet a max zsírégetést ott, abban a zónában csinálja csak. :)
.
Etyek karika.jpg![]()
![]()
Gyere!revox írta: ↑2023.04.23., vas. 20:29Én megyekasebestyen írta: ↑2023.04.23., vas. 20:01A HiFibzk tekerés valahogy nem nagyon alakul...![]()
Ha van kedve valakinek nagyságrendileg ugyanannak (táv és szint) a letekerésére, néhány hétig vasárnaponként kb olyanokat fogok gurulni a tehénnel, lassan (máshogy nem is tudok), zsírégető üzemmódban. Ha van kedve valakinek csatlakozni, különösebb szervezgetés nélkül, írjon rám. :) Annyi, hogy Majkon lehetne kb találkozni, szóval az össz táv picit kevesebb lenne, olyan 100km, de a szint alig kevesebb. Én mindenképp megyek, ha a lehetőségek engedik. :)
Amit még fontosnak tartok, csak kék kútnál állok meg 1 - 1 kulacstöltésre, szóval ennek a lényege számomra az, hogy javítsam a zsír metabolizmusom, konstans W-on (kevés W-on) próbálok menni szinte folyamatosan terepviszonyoktól függetlenül és nem jó se megállni, se elrúgni neki, mert a szervezet a max zsírégetést ott, abban a zónában csinálja csak. :)
.
Etyek karika.jpg![]()
Az is jó kör, 2022-ben elég sokat mentem arra.
Én megyekasebestyen írta: ↑2023.04.23., vas. 20:01A HiFibzk tekerés valahogy nem nagyon alakul...![]()
Ha van kedve valakinek nagyságrendileg ugyanannak (táv és szint) a letekerésére, néhány hétig vasárnaponként kb olyanokat fogok gurulni a tehénnel, lassan (máshogy nem is tudok), zsírégető üzemmódban. Ha van kedve valakinek csatlakozni, különösebb szervezgetés nélkül, írjon rám. :) Annyi, hogy Majkon lehetne kb találkozni, szóval az össz táv picit kevesebb lenne, olyan 100km, de a szint alig kevesebb. Én mindenképp megyek, ha a lehetőségek engedik. :)
Amit még fontosnak tartok, csak kék kútnál állok meg 1 - 1 kulacstöltésre, szóval ennek a lényege számomra az, hogy javítsam a zsír metabolizmusom, konstans W-on (kevés W-on) próbálok menni szinte folyamatosan terepviszonyoktól függetlenül és nem jó se megállni, se elrúgni neki, mert a szervezet a max zsírégetést ott, abban a zónában csinálja csak. :)
.
Etyek karika.jpg
Nálam az első 10kilonál se csoki, se ropi,se szotya, se krnyér, se zsíros kaja, csirke is csak melle, alsócomb se. Zöldség, kevés gyümölcs. Mostanában már befér a marhagyros. Mennyiség kb fele volt a megszokottnak (elsó lépcsőben "össze kellett szűkíteni a gyomrom",hogy ne legyen folyton üreshasérzetem). Szénhidrátot nem grammozgattam, de fele,harmada a réginek). Ķözben ment a protein is és némi mozgás.
Már volt benne részem,de enni szeretek
Ügyes. Bár ahhoz a kb. 35 Km/órához, településen belül talán kissé pozőrködés.asebestyen írta: ↑2023.04.23., vas. 18:45Nem kell állítani semmit. 2.00-nál van a megoldás.![]()
.
youtu.be/JvyvURguIIU