
(De már én is 120 alatt!

áá,így is gumizott a lánc, meg a felnimatricaasebestyen írta: ↑2023.04.21., pén. 09:59Vigyázz, mert hirtelen sok irigyed lesz!![]()
Vigyázz, mert hirtelen sok irigyed lesz!revox írta: ↑2023.04.21., pén. 07:30Le tudok hajolni, bekötni a cipőt![]()
Nyilván jobbde azért keserves út volt ez és még nincs vége, de ez egy mérföldkő volt. Biztos elérhető lett volna hamarabb is, de 62-63 környékén lassítottam
![]()
az axxonytól már kezdek félni...
Le tudok hajolni, bekötni a cipőt
Nagyon komoly, grat!
revox írta: ↑2022.10.03., hétf. 23:27Mégaz,de sorra nyerte a kritériumversenyeket, egy karral... 200+ győzelme volt... Amúgy az 1,5m 2010-es adat.... De mókás néha az utcán látni. Legutóbb egy mezei 28-assal gurult, Sram S60/S80-as kerekekkelpärt írta: ↑2022.10.03., hétf. 23:02Na, ha már szingóvarrás.
Nyolvanas években, Debrecenben a barátommal még kis suttyókként megfordultunk néha Novák Ferencnél, mivel a cimbi Favoritja szingós volt, és az "öreg" varrta, foltozta neki. (Amúgy annyi lehetett akkor, mint most én vagyok, de nekem persze öregúrnak tűnt - bezzeg magamat meg nem érzem most annak) Aki nem ismerné, csak adalékként: egy gyerekkori baleset miatt egy keze van, de ez nem nagyon akadályozta meg, hogy tekerjen több mint másfél millió kilométert . Hogy hogyan varrt így, rejtély.
tavaly volt 90 éves, tiszteletbeli, örökérvényű dksi tag lett az életműdíj mellé :)
– Mindenhez hozzá lehet szokni, ez tény, de mi volt a helyzet a fékezéssel? Egy karra volt bekötve mindkét fék?
– Olyan is volt, de könnyebb, ha külön-külön van. Ha a kettőt egyre rákötöd, akkora lesz a rugóerő, hogy sokkal nehezebb lesz használni. Aztán meg úgyis csak a hátsóval fékeztem, így a hátsó fék a szokásossal ellentétben balra volt kötve, a jobb oldalra meg az első, de azt meg úgysem használtam. Ebben a sportágban amúgy sem fékezni, hanem menni kell…
robogókerekek is vannak így fűzve, most talátlam párat, vagy low rider bringák a dizájn végett. csak gondoltam, hátha próbálkoztak vele, mert annyira tolták, hogy G3 fűzés... de valsz nem védett. Amúgy jó fűzés.... persze addig,míg nem kell hozzányúlnipärt írta: ↑2023.04.20., csüt. 15:04Egyszer egy "ügyes" magyar pék megpróbálta levédetni a kiflit, hogy ne kelljen többet korán kelnie, mert majd ömlik a szabadalmi díj a többiektől. A bíróság úgy ítélt, hogy továbbra is keljen korán.revox írta: ↑2023.04.20., csüt. 10:04campa valamit nem jól védett le... ha le van védve...
https://www.tuffcycle.com/product/helium-g3-56/
![]()
Ezen a fűzésen nincs semmi forradalmian új vagy egyedi, nem öltek bele komoly fejlesztési összegeket. Nem hiszem, hogy ilyesmit le lehetne védetni.
Egyszer egy "ügyes" magyar pék megpróbálta levédetni a kiflit, hogy ne kelljen többet korán kelnie, mert majd ömlik a szabadalmi díj a többiektől. A bíróság úgy ítélt, hogy továbbra is keljen korán.revox írta: ↑2023.04.20., csüt. 10:04campa valamit nem jól védett le... ha le van védve...
https://www.tuffcycle.com/product/helium-g3-56/
![]()
akkor elmennek konticsapatnakasebestyen írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:52
Vagy a könyvelés division-t fejlesztették a géppark helyett.![]()
Az biztos, hogy árban,felesleges is összehasonlítani egy BMC és egy Van Rysel bicótasebestyen írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:52Vagy a könyvelés division-t fejlesztették a géppark helyett.revox írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:42punks not deadAAttila írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:31Egy cikk,melyben bejelentik,hogy az Ag2R a későbbiekben nem BMC bicókkal megy, hanem Van Rysel gépekkel![]()
https://road.cc/content/news/ag2r-citro ... kes-300641![]()
![]()
Vagy a könyvelés division-t fejlesztették a géppark helyett.revox írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:42punks not deadAAttila írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:31Egy cikk,melyben bejelentik,hogy az Ag2R a későbbiekben nem BMC bicókkal megy, hanem Van Rysel gépekkel![]()
https://road.cc/content/news/ag2r-citro ... kes-300641![]()
punks not deadAAttila írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:31Egy cikk,melyben bejelentik,hogy az Ag2R a későbbiekben nem BMC bicókkal megy, hanem Van Rysel gépekkel![]()
https://road.cc/content/news/ag2r-citro ... kes-300641
Van méret,de inaktív és a hablaty végén ez a rész igen megtévesztögeza123 írta: ↑2023.04.20., csüt. 01:10Nem hinném, hogy ez AZ a bizonyos darab lenne. Mivel tudsz méretet választani. Valamint a "lerúgott" bicó, köszöni szépen, jól érzi magát a gyár melletti mintaboltban kiállítva.revox írta: ↑2023.04.19., szer. 23:28
mondjuk, ha ez ténylegesen a Ganna wrec gépe, akkor, ahogy a hablaty végén írják, egy van belőle (ami szerintem kamu, mert egy wr csúcsdöntésre kizárt, hogy tartalék nincs beállítva).
xal ha ez az ominózus verda, elvakult gyűjtők kifizetik érte amit ki kell. ebben csak azt nem értem, ez két embernek érték: Gannának és a Pinarellonak. nekem hiába adnák ide, nem én készítettem és vilgarekordot se hajtottam vele, így semmi közöm ehhez a bicajhoz, számomra értéktelen. talán 50-100 év múlva lesz oldTimer értéke,egyelőre sok értelmét nem látom megvenni (na, nem, mintha szándékomban állna).
20230313_162133.jpg
Nem hinném, hogy ez AZ a bizonyos darab lenne. Mivel tudsz méretet választani. Valamint a "lerúgott" bicó, köszöni szépen, jól érzi magát a gyár melletti mintaboltban kiállítva.revox írta: ↑2023.04.19., szer. 23:28
mondjuk, ha ez ténylegesen a Ganna wrec gépe, akkor, ahogy a hablaty végén írják, egy van belőle (ami szerintem kamu, mert egy wr csúcsdöntésre kizárt, hogy tartalék nincs beállítva).
xal ha ez az ominózus verda, elvakult gyűjtők kifizetik érte amit ki kell. ebben csak azt nem értem, ez két embernek érték: Gannának és a Pinarellonak. nekem hiába adnák ide, nem én készítettem és vilgarekordot se hajtottam vele, így semmi közöm ehhez a bicajhoz, számomra értéktelen. talán 50-100 év múlva lesz oldTimer értéke,egyelőre sok értelmét nem látom megvenni (na, nem, mintha szándékomban állna).
mondjuk, ha ez ténylegesen a Ganna wrec gépe, akkor, ahogy a hablaty végén írják, egy van belőle (ami szerintem kamu, mert egy wr csúcsdöntésre kizárt, hogy tartalék nincs beállítva).pärt írta: ↑2023.04.19., szer. 22:14Uh... én csak most olvastam ezt a céges zagyvalékot, először csak az árát néztem. Mintha egy varázsgombától megkészült, másfél éve magyarul tanuló marketinges írta volna.
A cucc mindenesetre elképesztő, de érdekes lenne látni, hogy mindezt karbonból, azonos geoval milyen súlyból, milyen merevséggel és milyen összegből hozható ki. Bár a súly itt aligha tényező: egyszer rúgja fel a terminátor utazósebességre, aztán annyi.
Ja, és a 60.000 euro csak a váz+kormányszett.![]()