Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5692
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

És igazából nekünk ez számít: Tapasztalat. Ne egy marketinges mondja meg,hogy nekünk mi a jó. Aki már bringázik egy ideje, össze tudja hasonlítani a gumikat (is) és tudja,hogy neki melyik szélesség a megfelelő. :smile32:

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8918
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Nekem az az észrevételem, hogy a szélesebb gumik stabilabbak kanyarban és jobban irányíthatóak lejtmenetben.

Apósom a Postásban tekert elég sokáig, aztán a mai napig nyomja, már 80 felett, de tavaly is felment a kékesre. Volt egy Colnago Dream bringája, amire valahonnan szerzett 19!-es Hutchinson gumikat (Pontos típusra nem emlékszem). Szinte a felni szélesebb volt, baromira furcsálltam, mire mondta, hogy mennyire büszke, h tudott szeretni, mert eddig csak 21-essel ment, de a keskenyebb gyorsabb, csak nem nagyon lehet kapni.
Én akkor 23-as, vagy 24-est használtam ugyanebből a típusból, mert egyébként nagyon jónak tartottam én is, de akkoriban találtam a Tufot, így váltottam és a használtakat, mivel még teljesen jók voltak, felakasztottam a polcra.
Pár hónap múlva az aposom szólt, h szétcseszte az egyik gumit, kölcsönadnám-e neki az én használtjaimakat, amíg nem tud szerezni másikat. Mondtam, h persze, vigye.
Pár hét múlva felhívott, h nem gondolta volna, de ezek a szélesebbek jobbak, mint a 19-esek, amit ő jobbnak gondolt és sokkal jobbak, mint a régebben használt 21-esek. Azóta is ezt a méretet használja, igaz most valami Vittoriája van, ha jól emlékszem.
Emlékszem, annó “Mártika” is ki volt akadva, h miért a szélesebb Tufot viszem.
gondolkodik.gif :smile29:
Hát ezek mennek, meg a szélesebb abroncsok… ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

NU, ne keresd.... Az itt leírtakból jól látazik, hogy a való világban nincs egyértelműen gyorsabb gumi, csak adott útviszonyokhoz, igénybevételhez,optimálisan, vagyis kedvezően viselkedő. Az elméleti fizika területén egyértelmű,hogy vékony, kemény, de ezt az élet felülírhatja. Életszerű a szélesebb gumik normál felhasználása, ahol tizedek, de inkább századok döntenek, ott át kell gondolni. De véknyabb gumival is nyomásfüggő. Egy 22-est lehet annyira leengedni, hogy kényelmes legyen, amivel meg puhábbra lehet egy 32-est, az már nem road racing bike kategória. Az már tényleg inkább gravel, vagy touring.

20221010_085651.jpg
20221010_085651.jpg (844.4 KiB) Megtekintve 1274 alkalommal
20221010_085821.jpg
20221010_085821.jpg (740.27 KiB) Megtekintve 1274 alkalommal
20221010_085938.jpg
20221010_085938.jpg (753.61 KiB) Megtekintve 1274 alkalommal
20221010_090201.jpg
20221010_090201.jpg (648.59 KiB) Megtekintve 1274 alkalommal
20221010_090336.jpg
20221010_090336.jpg (980.31 KiB) Megtekintve 1274 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Egyébként ezekben a tesztekben, írásokban egy dolog nem hangzik el soha: a ballonosabb gumi kerülete nagyobb. Azonos pedálütem és áttétel esetén magasabb sebességgel halad. Kvázi végáttétel... És ez Wattban nem fog értelmezhetően többet kérni, cserébe a gyorsulása picit gyengébb. Az igénybevétel dönti el, melyik "végáttétel" lesz kifizetődöbb. Sok gyorsítás, pörgősebb kell(kisebb gumi), statikusra lehet hosszabb (nagyobb gumi)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Na csak átfutottam..... a fizika törvényeit a magyar utak ninőségével magyarázni asszem utópia lenne :D de ezt megteszi a gcn is a saját útjaikról ugyanezt elmondja. A másik,hogy kényelem. Igen, kényelmesdbb, de ettől a régi tanok mitsem változnak. Jó úton a vékony a gyorsabb.
Azért a végére kicsit elbizonytalanodik...

Ja, kedvenc mondatom, hogy a szélesebbnek jobb a gördülési ellenállása, ez tény D sajnos pont nem, ha ideális körülmények esetén vuzsgáljuk. Keverik a fizika törvényeit a xar utak adta lehetőséggel és az átlagbringás igényeivel. Itt csak egy a baj, mondják azt, hogy kényelnesebb(de átlagos közúton ez se igaz), de ne akarják ezt fizikai tényként beállítani...

Amúgy kanyarokban szerintem a 22-25 az ideálus. a kisebb tényleg instabolabb ldhet, y nsgyobb viszong máf oldalirányban jobban defofmálódhat, esetleg a nagyobb erökar miatt(gumi magassága) könnyebben le is fordulhat a felniről, bár ilyet még sose láttam.

Xal, jó az mind, csak guruljon, csak mosolyfakasztó, hogy "tény" :smile46:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2022.10.31., hétf. 14:53
trane írta:
2022.10.31., hétf. 09:56
Rotox írta:
2022.10.31., hétf. 09:49
"...a ballonosabb gumi jobban gurul..."
https://bikemag.hu/magazin/orszaguti-gu ... bb-a-jobb/

Szégyen, nem szégyen, mérnökként sem tudok rájönni ennek az állításnak a "fizikájára". gondolkodik.gif
Szerintetek? :smile53:
nem is mérnöknek kell ehhez lenni :ohnoohnoohno: > közgazdásznak dollar.gif
Lehet benne valami... :rolleyes:

Én azért (az iskolai fizika versenyeken elég jól teljesítő, jelenleg mérnök-informatikusnak tanuló legnagyobb fiam közreműködésével :D) megszültem egy - igaz kissé "izzadságszagú" - teóriát: szóval; az azonos nyomásra fújt, azonos anyagminőségű gumiabroncsok esetében (amennyiben a terhelő súly is azonos) a kevésbé ballonos, tehát az aszfalttal kisebb felületen érintkező abroncsok és az úttest felülete között nagyobb nyomás mérhető (p = F/A). Ez a nagyobb nyomás nagyobb deformációs alakváltozást okoz a gumiabroncsban, melynek következtében többlet erőkifejtés szükséges a jobban deformálódó gumiabroncsok forgó mozgásának fenntartásához. Ugyanakkor ez az elmélet is sántít szerintem, mivel a deformáció térfogatcsökkenést okoz az abroncsban, mellyel párhuzamosan (p1 x V1 = p2 x V2, amennyiben a hőmérsékletet állandónak tekintjük) a guminyomás megemelkedik, vagyis ez a(z elméleti...) deformáció a térfogatcsökkenéssel együtt megnövekedő guminyomással pillanatról pillanatra kvázi önmagától kompenzálódik.

Emellett a fenti, elméleti jellegű "hátrányt" a ballonosabb abroncsok nagyobb légellenállása és tömege szvsz. amúgy is "felülírja", vagyis a kisebb szélességű abroncsokkal szemben csak a kényelem és a tapadás (hiánya), illetve a felütéses defektek nagyobb valószínűsége hozható fel.

Szóval, szépen meggyőztem magam, hogy műszakilag még mindig nem értem gondolkodik.gif (de nem is vagyok sem közgazdász, sem marketinges...).
Nemrég beoakoltam egy valag fotót erről a bicahis bibliából. A fizika azóta nem változott, ahogy Newton törvényei sem bő 400év alatt... nem a gumisok fogják átírni a fizikát. Egyébként a véknyabb gumi kevésbé deformálódik gördüléskor (merhogy nehezebben nyomódik be, ahogy beképletezted a kisebb felúletre esö nyomást. maga a gumi kevésbé deformálódik), ettöl gurul jobban. Cserébe a szélesebb az úthibát jobban kezeli,de ehhez már elég xar út kell,hogy a 23 kevés legyen.
Nincs baj a szélesebb gumival, mi Sebivel nemrég ezen majdnem ölre mentúnk, kinek-mi adja jól, egyedül a rizsa gáz, amivel a gyártó akarja elhitetni,ami nem teljesen igaz 36_1_11.gif

Magaslabda,de lecsapom... Ganna az egyórás w rekordra 23as gumit tett fel.

Én használok 22,23 és 25öst... Bármelyikkel, bárhol el tudok menni, nagy difit nem érzek, mindegyikhez kell az úthoz igazított megfelelő nyomás.a felnik keresztmetszetei kózött már érezhetőbb az eltérés, de arra úgyelni kell a felni szélességéhez legyen igazítva a gumi. Pl a lenti linkelt Bora 20,2mm széles. 23 a max rá. De 24 széles felnire ne nagyon tegyünk 23ast inkább 24-25. Sok új felni 28mm széles. Van aki 25öst tesz rá,de érdemes másnem a felni védelme érdekében tartani a 28at.

Ja, a bikemag cikket el se olvastam :D de sejtem,hogy a megszokott sódert tolják...

Keresd vissza a 4 kifotózott kónyvlapot...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2022.10.31., hétf. 13:13
revox írta:
2022.10.31., hétf. 08:27
lacee írta:
2022.10.31., hétf. 05:13


Én vótam :kapdelm:
Én is másik számról küldtem üzit,később láttam,hogy csörgetett valaki…
Akkor ez körbeért, én hívtalak, hogy ki vagy :D (2 kártyás. 70 a privát, az mindig él. 30 a céges)
A céges telót újra kellett telepítenem (laggol)aztán a facét nem telepítettem fel,így a másik számról ment , ott is benne voltál,utánna gondolkoztam, hogy ide kellett volna privibe... :smile29:
Ha rendben van akkor jó vétel lett volna, múltkor a vágyott kormány volt csak messze az is.... :smile51:
Beszéltem sráccal. Nekem alkatrésznek jó lesz. Várok egy hetet, hátha valakinek ilyen kell,ne pecázzam el előle.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1254
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

geza123 írta:
2022.10.31., hétf. 18:39
...
A marketingesek is hasonló eredményre jutottak, mint Ti.
Nagyon köszönöm a linket, megvilágosodtam. :smile53: (Vagyis a marketingesek nálam elérték a céljukat. Csak azt nem tudom, most mit csináljak a 23-as tartalék gumimmal... :D gondolkodik.gif)

Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 732
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 425

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

Rotox írta:
2022.10.31., hétf. 14:53

Lehet benne valami... :rolleyes:

Én azért (az iskolai fizika versenyeken elég jól teljesítő, jelenleg mérnök-informatikusnak tanuló legnagyobb fiam közreműködésével :D) megszültem egy - igaz kissé "izzadságszagú" - teóriát: szóval; az azonos nyomásra fújt, azonos anyagminőségű gumiabroncsok esetében (amennyiben a terhelő súly is azonos) a kevésbé ballonos, tehát az aszfalttal kisebb felületen érintkező abroncsok és az úttest felülete között nagyobb nyomás mérhető (p = F/A). Ez a nagyobb nyomás nagyobb deformációs alakváltozást okoz a gumiabroncsban, melynek következtében többlet erőkifejtés szükséges a jobban deformálódó gumiabroncsok forgó mozgásának fenntartásához. Ugyanakkor ez az elmélet is sántít szerintem, mivel a deformáció térfogatcsökkenést okoz az abroncsban, mellyel párhuzamosan (p1 x V1 = p2 x V2, amennyiben a hőmérsékletet állandónak tekintjük) a guminyomás megemelkedik, vagyis ez a(z elméleti...) deformáció a térfogatcsökkenéssel együtt megnövekedő guminyomással pillanatról pillanatra kvázi önmagától kompenzálódik.
...
A marketingesek is hasonló eredményre jutottak, mint Ti. :D Csak szemléltetni is próbálták néhány ábrával.
https://www.schwalbetires.com/technolog ... esistance/
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5692
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Én közgazdásznak tanultam kereskedelem,marketing szakon, üzletszervezés szakirány. Így én végképp csak erről az oldalról tudom érteni. :D a fizikai oldalt csak józan paraszti ésszel tudom elképzelni, de ebben az esetben nem értem 31_1_21.gif

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1254
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

trane írta:
2022.10.31., hétf. 09:56
Rotox írta:
2022.10.31., hétf. 09:49
"...a ballonosabb gumi jobban gurul..."
https://bikemag.hu/magazin/orszaguti-gu ... bb-a-jobb/

Szégyen, nem szégyen, mérnökként sem tudok rájönni ennek az állításnak a "fizikájára". gondolkodik.gif
Szerintetek? :smile53:
nem is mérnöknek kell ehhez lenni :ohnoohnoohno: > közgazdásznak dollar.gif
Lehet benne valami... :rolleyes:

Én azért (az iskolai fizika versenyeken elég jól teljesítő, jelenleg mérnök-informatikusnak tanuló legnagyobb fiam közreműködésével :D) megszültem egy - igaz kissé "izzadságszagú" - teóriát: szóval; az azonos nyomásra fújt, azonos anyagminőségű gumiabroncsok esetében (amennyiben a terhelő súly is azonos) a kevésbé ballonos, tehát az aszfalttal kisebb felületen érintkező abroncsok és az úttest felülete között nagyobb nyomás mérhető (p = F/A). Ez a nagyobb nyomás nagyobb deformációs alakváltozást okoz a gumiabroncsban, melynek következtében többlet erőkifejtés szükséges a jobban deformálódó gumiabroncsok forgó mozgásának fenntartásához. Ugyanakkor ez az elmélet is sántít szerintem, mivel a deformáció térfogatcsökkenést okoz az abroncsban, mellyel párhuzamosan (p1 x V1 = p2 x V2, amennyiben a hőmérsékletet állandónak tekintjük) a guminyomás megemelkedik, vagyis ez a(z elméleti...) deformáció a térfogatcsökkenéssel együtt megnövekedő guminyomással pillanatról pillanatra kvázi önmagától kompenzálódik.

Emellett a fenti, elméleti jellegű "hátrányt" a ballonosabb abroncsok nagyobb légellenállása és tömege szvsz. amúgy is "felülírja", vagyis a kisebb szélességű abroncsokkal szemben csak a kényelem és a tapadás (hiánya), illetve a felütéses defektek nagyobb valószínűsége hozható fel.

Szóval, szépen meggyőztem magam, hogy műszakilag még mindig nem értem gondolkodik.gif (de nem is vagyok sem közgazdász, sem marketinges...).

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2776
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1149

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2022.10.31., hétf. 08:27
lacee írta:
2022.10.31., hétf. 05:13
revox írta:
2022.10.30., vas. 18:01
Ti küldtetek sms-t, hogy eladó egy campa hátsókerék?

Volt telefoncserém valamikor, a számot nem ismerte fel.
Én vótam :kapdelm:
Én is másik számról küldtem üzit,később láttam,hogy csörgetett valaki…
Akkor ez körbeért, én hívtalak, hogy ki vagy :D (2 kártyás. 70 a privát, az mindig él. 30 a céges)
A céges telót újra kellett telepítenem (laggol)aztán a facét nem telepítettem fel,így a másik számról ment , ott is benne voltál,utánna gondolkoztam, hogy ide kellett volna privibe... :smile29:
Ha rendben van akkor jó vétel lett volna, múltkor a vágyott kormány volt csak messze az is.... :smile51:

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1254
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

"...a ballonosabb gumi jobban gurul..."
https://bikemag.hu/magazin/orszaguti-gu ... bb-a-jobb/

Szégyen, nem szégyen, mérnökként sem tudok rájönni ennek az állításnak a "fizikájára". gondolkodik.gif
Szerintetek? :smile53:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2022.10.31., hétf. 05:13
revox írta:
2022.10.30., vas. 18:01
Ti küldtetek sms-t, hogy eladó egy campa hátsókerék?

Volt telefoncserém valamikor, a számot nem ismerte fel.
Én vótam :kapdelm:
Én is másik számról küldtem üzit,később láttam,hogy csörgetett valaki…
Akkor ez körbeért, én hívtalak, hogy ki vagy :D (2 kártyás. 70 a privát, az mindig él. 30 a céges)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2776
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1149

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2022.10.30., vas. 18:01
Ti küldtetek sms-t, hogy eladó egy campa hátsókerék?

Volt telefoncserém valamikor, a számot nem ismerte fel.
Én vótam :kapdelm:
Én is másik számról küldtem üzit,később láttam,hogy csörgetett valaki…

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1254
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Nyilván sosem fogom megtudni, de nagyon kíváncsi lettem volna, mi lett volna, ha ma nem "akad fenn" rögtön az első körben az emelkedőn megálló tömegben (vagyis ha az első sorból rajtolhatott volna). Respect, innen nálam Ő a győztes! (Persze, nem tagadom, elfogult vagyok.) :smile32:

Amúgy - és nehogy félreértsétek; egyáltalán nem bántás, vagy kritika - tök aranyos az angolja. (Azon viszont már kicsit csodálkozom, amikor akár évtizedes profi karriert követően többen pl. spanyolul / olaszul / franciául válaszolnak a Eurosport angolul feltett kérdéseire. gondolkodik.gif)

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1254
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

trane írta:
2022.10.30., vas. 18:18
óh igen, MI voltunk :kiss:
Melyik vagy Te? :P

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

AAttila írta:
2022.10.23., vas. 16:25
Azért szoktunk itt menni több mindennel is (mtb, trekking,cx) minden nagyon jó, amit tekerünk.

Vas Blanka éppen lemaradt a VK Tábori futamának dobogójáról. Az első 9-ben csak Ő volt nem holland nemzetiségű. Szép eredmény, ez volt az idei első VK futama. Csak. Azon tűnődtem, hogy mennyien fognak fanyalogni, hogy az elmúlt 4 versenyből hármat behúzott, az egyiken második lett. Azt nem nézik, hogy Blanka 2. kategóriás versenyeken indult. Nagyon durván mentek a csajok. Volt könyöklés,kiszorítás,minden. Az első helyezett kb. 75-85%-ban utazott. Az utolsó kör felénél ritmust váltott és senki nem bírt vele menni. Hozzáteszem, ez volt a 3. futam és mind a hármat ő nyerte.
a multkor ugye estit nyert: https://cyclocross24.com/race/12209/ https://www.youtube.com/watch?v=gvSfVWEwXZU

ma VK-n 5. https://cyclocross24.com/race/12244/

Fem igen profin megy, a szezonban 4. VK-t nyerte zsinorban,
csak Katie Compton nyert egyszer 4-et vagy lehet 5-öt zsinorban: https://cyclocross24.com/rider/katherin ... 2010-2011/

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

guberaltem erdekeset lanyommal megnezni, es ebben vannak erdekesek:


youtu.be/d-kPcOVub4M

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5692
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Screenshot_20221030_181735_Facebook.jpg
Screenshot_20221030_181735_Facebook.jpg (1012.82 KiB) Megtekintve 1294 alkalommal

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5692
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2022.10.30., vas. 18:01
Ti küldtetek sms-t, hogy eladó egy campa hátsókerék?

Volt telefoncserém valamikor, a számot nem ismerte fel.
Én nem, de láttam én is a hírdetést. Campa Bora One 70e.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Ti küldtetek sms-t, hogy eladó egy campa hátsókerék?

Volt telefoncserém valamikor, a számot nem ismerte fel.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.10.26., szer. 22:40
trane írta:
2022.10.26., szer. 22:01
AAttila írta:
2022.10.25., kedd 22:42
Nálunk most ezen megy a fejvakarás:
Ha veszünk legalább 10db-t,akkor megkapjuk csapatszínben.
Screenshot_20221025_223917_Messenger.jpg
Screenshot_20221025_223856_Messenger.jpg
moNNYuk ilyen névvel (ti. DRAG) én - és főleg éró vázas után (Atti) - tuttira nem ülnék bringára :ohnoohnoohno:
Meg ugyi a kinézet egy dolog, de mennyire merev,gyors,stb ki kellene próbálni.
Ezt festeni se kell és 100m szintenként 10secet hoz a canyon aerodhoz képest. A villát már 2010ben így hajtotta. Az Onda(Pinarello) csak 2014.

https://altan.ee/en/jalgratas/road-raci ... -roheline/

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2022.10.26., szer. 22:01
AAttila írta:
2022.10.25., kedd 22:42
Nálunk most ezen megy a fejvakarás:
Ha veszünk legalább 10db-t,akkor megkapjuk csapatszínben.
Screenshot_20221025_223917_Messenger.jpg
Screenshot_20221025_223856_Messenger.jpg
moNNYuk ilyen névvel (ti. DRAG) én - és főleg éró vázas után (Atti) - tuttira nem ülnék bringára :ohnoohnoohno:
Nyugi, ez drag king, nem queen... :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.10.26., szer. 09:07
Egyébként igen, a Lotus csapatnál már az év elején láttuk ezeket a bicókat. Látványos is volt a teljes csapat ezzel. Természetesen fontos a bringa tulajdonsága, de azért olyan jó ránézni egy csapatra, amikor ott ülünk a sátraknál és ott állnak sorban egymás mellett a versenylovak :rolleyes: :smile32:
Fondriest Dardo is érdekes lehet. Árvai Atának van hozzá kapcsolata, Atához meg Kádáréknak. Velossimo is támogatós fajta. Mondjuk vicc, egy ilyen bringa teljes áron volt ennyi nemrég :D Fejtetőre állt a világ. Nemrég ránéztem az új Sport Swiftre, ami az 5,5millás butított kiadása, akcióban 9milla :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”