Nagyon köszönöm a linket, megvilágosodtam.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
A marketingesek is hasonló eredményre jutottak, mint Ti.Rotox írta: ↑2022.10.31., hétf. 14:53
Lehet benne valami...
Én azért (az iskolai fizika versenyeken elég jól teljesítő, jelenleg mérnök-informatikusnak tanuló legnagyobb fiam közreműködésével) megszültem egy - igaz kissé "izzadságszagú" - teóriát: szóval; az azonos nyomásra fújt, azonos anyagminőségű gumiabroncsok esetében (amennyiben a terhelő súly is azonos) a kevésbé ballonos, tehát az aszfalttal kisebb felületen érintkező abroncsok és az úttest felülete között nagyobb nyomás mérhető (p = F/A). Ez a nagyobb nyomás nagyobb deformációs alakváltozást okoz a gumiabroncsban, melynek következtében többlet erőkifejtés szükséges a jobban deformálódó gumiabroncsok forgó mozgásának fenntartásához. Ugyanakkor ez az elmélet is sántít szerintem, mivel a deformáció térfogatcsökkenést okoz az abroncsban, mellyel párhuzamosan (p1 x V1 = p2 x V2, amennyiben a hőmérsékletet állandónak tekintjük) a guminyomás megemelkedik, vagyis ez a(z elméleti...) deformáció a térfogatcsökkenéssel együtt megnövekedő guminyomással pillanatról pillanatra kvázi önmagától kompenzálódik.
...
https://www.schwalbetires.com/technolog ... esistance/
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Re: Kerékpározás
Én közgazdásznak tanultam kereskedelem,marketing szakon, üzletszervezés szakirány. Így én végképp csak erről az oldalról tudom érteni.
a fizikai oldalt csak józan paraszti ésszel tudom elképzelni, de ebben az esetben nem értem 
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2130
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1338
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Lehet benne valami...trane írta: ↑2022.10.31., hétf. 09:56nem is mérnöknek kell ehhez lenniRotox írta: ↑2022.10.31., hétf. 09:49"...a ballonosabb gumi jobban gurul..."
https://bikemag.hu/magazin/orszaguti-gu ... bb-a-jobb/
Szégyen, nem szégyen, mérnökként sem tudok rájönni ennek az állításnak a "fizikájára".
Szerintetek?![]()
> közgazdásznak
![]()
Én azért (az iskolai fizika versenyeken elég jól teljesítő, jelenleg mérnök-informatikusnak tanuló legnagyobb fiam közreműködésével
Emellett a fenti, elméleti jellegű "hátrányt" a ballonosabb abroncsok nagyobb légellenállása és tömege szvsz. amúgy is "felülírja", vagyis a kisebb szélességű abroncsokkal szemben csak a kényelem és a tapadás (hiánya), illetve a felütéses defektek nagyobb valószínűsége hozható fel.
Szóval, szépen meggyőztem magam, hogy műszakilag még mindig nem értem
Re: Kerékpározás
A céges telót újra kellett telepítenem (laggol)aztán a facét nem telepítettem fel,így a másik számról ment , ott is benne voltál,utánna gondolkoztam, hogy ide kellett volna privibe...
Ha rendben van akkor jó vétel lett volna, múltkor a vágyott kormány volt csak messze az is....
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2130
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1338
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
"...a ballonosabb gumi jobban gurul..."
https://bikemag.hu/magazin/orszaguti-gu ... bb-a-jobb/
Szégyen, nem szégyen, mérnökként sem tudok rájönni ennek az állításnak a "fizikájára".
Szerintetek?
https://bikemag.hu/magazin/orszaguti-gu ... bb-a-jobb/
Szégyen, nem szégyen, mérnökként sem tudok rájönni ennek az állításnak a "fizikájára".
Szerintetek?
Re: Kerékpározás
Akkor ez körbeért, én hívtalak, hogy ki vagy
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2130
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1338
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Nyilván sosem fogom megtudni, de nagyon kíváncsi lettem volna, mi lett volna, ha ma nem "akad fenn" rögtön az első körben az emelkedőn megálló tömegben (vagyis ha az első sorból rajtolhatott volna). Respect, innen nálam Ő a győztes! (Persze, nem tagadom, elfogult vagyok.)avl2 írta: ↑2022.10.30., vas. 19:12...a multkor ugye estit nyert: https://cyclocross24.com/race/12209/ https://www.youtube.com/watch?v=gvSfVWEwXZU
ma VK-n 5. https://cyclocross24.com/race/12244/
Amúgy - és nehogy félreértsétek; egyáltalán nem bántás, vagy kritika - tök aranyos az angolja. (Azon viszont már kicsit csodálkozom, amikor akár évtizedes profi karriert követően többen pl. spanyolul / olaszul / franciául válaszolnak a Eurosport angolul feltett kérdéseire.
Re: Kerékpározás
a multkor ugye estit nyert: https://cyclocross24.com/race/12209/ https://www.youtube.com/watch?v=gvSfVWEwXZUAAttila írta: ↑2022.10.23., vas. 16:25Azért szoktunk itt menni több mindennel is (mtb, trekking,cx) minden nagyon jó, amit tekerünk.
Vas Blanka éppen lemaradt a VK Tábori futamának dobogójáról. Az első 9-ben csak Ő volt nem holland nemzetiségű. Szép eredmény, ez volt az idei első VK futama. Csak. Azon tűnődtem, hogy mennyien fognak fanyalogni, hogy az elmúlt 4 versenyből hármat behúzott, az egyiken második lett. Azt nem nézik, hogy Blanka 2. kategóriás versenyeken indult. Nagyon durván mentek a csajok. Volt könyöklés,kiszorítás,minden. Az első helyezett kb. 75-85%-ban utazott. Az utolsó kör felénél ritmust váltott és senki nem bírt vele menni. Hozzáteszem, ez volt a 3. futam és mind a hármat ő nyerte.
ma VK-n 5. https://cyclocross24.com/race/12244/
Fem igen profin megy, a szezonban 4. VK-t nyerte zsinorban,
csak Katie Compton nyert egyszer 4-et vagy lehet 5-öt zsinorban: https://cyclocross24.com/rider/katherin ... 2010-2011/
Re: Kerékpározás
Ti küldtetek sms-t, hogy eladó egy campa hátsókerék?
Volt telefoncserém valamikor, a számot nem ismerte fel.
Volt telefoncserém valamikor, a számot nem ismerte fel.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezt festeni se kell és 100m szintenként 10secet hoz a canyon aerodhoz képest. A villát már 2010ben így hajtotta. Az Onda(Pinarello) csak 2014.
https://altan.ee/en/jalgratas/road-raci ... -roheline/

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4055
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5181
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Fondriest Dardo is érdekes lehet. Árvai Atának van hozzá kapcsolata, Atához meg Kádáréknak. Velossimo is támogatós fajta. Mondjuk vicc, egy ilyen bringa teljes áron volt ennyi nemrégAAttila írta: ↑2022.10.26., szer. 09:07Egyébként igen, a Lotus csapatnál már az év elején láttuk ezeket a bicókat. Látványos is volt a teljes csapat ezzel. Természetesen fontos a bringa tulajdonsága, de azért olyan jó ránézni egy csapatra, amikor ott ülünk a sátraknál és ott állnak sorban egymás mellett a versenylovak![]()
![]()
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Gondolom a powermeter érdekel…maden in germany sztem rossz nem lehet
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
És tenyleg
Re: Kerékpározás
Urak,ilyesmit használt valaki,elég jókat mondanak róla….
Re: Kerékpározás
ha nöi vázason lesz agyváltós jó kínálat, akkor nem fogok ellenállni ...tudnipärt írta: ↑2022.10.26., szer. 17:2852x5 perc=260perc, az több mint 4 óra egy évre vetítve, na annál kevesebb ideig tart a pucolgatás. Minden fejben dől el... na de nem vagyok hittérítő.![]()
Szerintem a Lajtán túl tízből egy agyváltó kap évente egy wellness hétvégét, a többi meg csendben húzza az igát a sírig.

