Revi, hun vagy ,Ákos gyűjtő lettasebestyen írta: ↑2022.09.30., pén. 11:47Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig.![]()
![]()

Revi, hun vagy ,Ákos gyűjtő lettasebestyen írta: ↑2022.09.30., pén. 11:47Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig.![]()
![]()

Vittem már mindkét bringát szervizbe,az egyiknél semmi gond,bovden,váltás és hajtás csere.A másiknál már az sem tetszett a szerelőnek,hogy miért vállalta a főnök megvárósra,aztán csőstül jött a baj,Campagnolo szar-fos utálom….közben megérkezik a volt Dksi-s versenyző eldob mindent,1 doboz csoki és már kezdi is szemenként kenni a láncot,aztán csá-csumi,meséli a haverjának,hogy 5xtekerte fel-le a bandázst neki mert az írás nem jól futott….pärt írta: ↑2022.09.30., pén. 17:14De. Születésem óta Magyarországon élek.
Mindenesetre nem török pálcát így ismeretlenül az előző tulaj fórumtársunk fölött; elég sok oka lehet ezeknek a guzmiknak, de a legvalószínűbb, hogy kellő hozzáértés hiányában maga szervizelte a gépet. Ezzel pedig inkább felfelé lóghat ki a hazai átlagból, ami a "Ha már végképp nem működik, elviszem a szervizbe" hozzáállással írható le.

Hol van már a tavalyi hó?! A törést meghagyjuk a háziasszonyoknak. Jelenleg pedig a pizza tésztát keverem.

Senki sem tör semmit. Ok?! Ez a rossz feleség ismérve, remélem senki sem szalad bele…pärt írta: ↑2022.09.30., pén. 17:14De. Születésem óta Magyarországon élek.
Mindenesetre nem török pálcát így ismeretlenül az előző tulaj fórumtársunk fölött; elég sok oka lehet ezeknek a guzmiknak, de a legvalószínűbb, hogy kellő hozzáértés hiányában maga szervizelte a gépet. Ezzel pedig inkább felfelé lóghat ki a hazai átlagból, ami a "Ha már végképp nem működik, elviszem a szervizbe" hozzáállással írható le.

De. Születésem óta Magyarországon élek.

Nem is tudod, h mennyi ilyen ember van…pärt írta: ↑2022.09.30., pén. 14:32Avagy, ahogy apósom mondogatta szerényen: Miért nem én csináltam mindenkit?asebestyen írta: ↑2022.09.30., pén. 11:47Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig.![]()
![]()
![]()
Azért a bowdenhüvely hiánya, a túltépett nyeregcső tényleg nem magyarázható az eltelt pár évvel. Elgondolkoztam, hogy a gépem rejteget-e ilyen csontvázakat, de szerintem nem. Ellenben van olyan, akit nem zavar, ha alatta a technika nyekereg, nyikorog, zörög, lényeg , hogy közben haladjon.

Avagy, ahogy apósom mondogatta szerényen: Miért nem én csináltam mindenkit?asebestyen írta: ↑2022.09.30., pén. 11:47Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig.![]()
![]()
Tartozékok nagyon jók rajta, volt ennek rendes gazdája csak az idő megetteasebestyen írta: ↑2022.09.30., pén. 11:47Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig.![]()
![]()

Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig.

Ez egy 2016-os Tarmac Expert Disk Race volt lánykorában nagy eséllyel.
Jelen pillanatban “ időmilliomos” vagyok ezért kiváncsi voltam mennyi az annyi… 2018 as vázak között nem találtam, csökkentettem az évszámot és 2016- os tarmac expert vázak között rá leltem…asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 15:57Zolival (fórumtárs is, csak nem aktív mostanában) szoktunk együtt tekerni és Ő vett most egy Canyon Ultimate CF SL 2x12 di2 Ultegra gépet (csodálatos bicaj, de tényleg)![]()
ehelyett és gondoltam, ha jó nekem, akkor ezt átveszem Tőle. Csak menjen úgy, mint a Cannondale és fékezzen sokkal jobban, akkor megveszem. :) Persze ha jobban is megy, az nem baj.
![]()
2018-as SL5 Tarmac Ultegra disk. 2x11 52/36 - 11-28 , 40-es Roval kerekek, Tufo tubless abroncsokkal. Bal oldali hajtókar Gates wattmérős. Még 1 centit se mentem vele. Árát bátran kérdezd meg, még én sem tudom.![]()


De nincs Csapat hegyimenetünk.asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 23:28És a hegyi tréningek hogy mennek csapatban? Síkon ott sok mindennel lehet ügyeskedni, de a hegyi menet az szétvág a brigád között.![]()

Az nálunk is hasonló volt. Elsö 5 kili melegítés, 35 körül, beszélgetős, páros vezetés. Utána kb 4-5 kili 40 körül, vagy páros,vagy lánctalp, aztán kb 10nél beindult a váltókattogás és a 95ös kőtől indult a zúzás.AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 22:39Amúgy kb 35 körül még beszélgetünk, 40-nél már inkább nem, de nincs semmi gond, 43-45-től viszont koncentrálós a menés. Mi nem szoktunk 50 felett menni, csak ha sprint van. (vannak a körökön kijelölt táblák, amire mindig sprintelünk) A menések rendszerint 30 kilisek szoktak lenni.
Eggen :) sok új nincs a Nap alatt az edzés az edzés
AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 22:11Együtt bringázunk be Miklósról Csepelre vagy át Érdre. Általában 8-12 ember avg 28-32, magas pedálfordulat. Amikor odaérünk az edzőkörre, két részre oszlik a csapat. A gyorsabbak Csepelen 3 kört mennek, Érden 5-t. 4-5 ember együtt.Most 5-en kezdtük, de az egyik srác 1 kör után kiállt. A vezetés ránk van bízva. Aki erősebb, többet vállal, de mindenkinek annyit kell, hogy a végére be tudjon állni. Nem lassítunk vissza, hogy sikerült-e. Úgy gondolom olyan 600-800m körül. Vagy országúton jobban lehet figyelni az órát is,akkor mondjuk 1p elöl. Az 45-ös tempónál jó wattot hoz (főleg ha pofaszél van) elég 400-500m is. A lényeg,hogy be tudj állni a végén. Nem kell arcoskodni, hogy még bírod, mert pár vezetés után, nem fogod. Én most még keveset vezettem, mert a forma nyilván nincs meg, ezért én sokat kapuztam (utolsó voltam a sorban)asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:42Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?
Pedálfordulat kötetlen, kinek hogy esik jól,de jellemzően avg 90-95 (versenyen is inkább 95-96 szokott lenni)

Együtt bringázunk be Miklósról Csepelre vagy át Érdre. Általában 8-12 ember avg 28-32, magas pedálfordulat. Amikor odaérünk az edzőkörre, két részre oszlik a csapat. A gyorsabbak Csepelen 3 kört mennek, Érden 5-t. 4-5 ember együtt.Most 5-en kezdtük, de az egyik srác 1 kör után kiállt. A vezetés ránk van bízva. Aki erősebb, többet vállal, de mindenkinek annyit kell, hogy a végére be tudjon állni. Nem lassítunk vissza, hogy sikerült-e. Úgy gondolom olyan 600-800m körül. Vagy országúton jobban lehet figyelni az órát is,akkor mondjuk 1p elöl. Az 45-ös tempónál jó wattot hoz (főleg ha pofaszél van) elég 400-500m is. A lényeg,hogy be tudj állni a végén. Nem kell arcoskodni, hogy még bírod, mert pár vezetés után, nem fogod. Én most még keveset vezettem, mert a forma nyilván nincs meg, ezért én sokat kapuztam (utolsó voltam a sorban)asebestyen írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:42Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?AAttila írta: ↑2022.09.29., csüt. 21:36Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az útonrevox írta: ↑2022.09.29., csüt. 20:27
Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "DViszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal
sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40
![]()