Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1160

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

asebestyen írta:
2022.09.30., pén. 11:47
pärt írta:
2022.09.30., pén. 08:45
Csak pár kilométert mentél vele és máris romos. Ez aztán a betonszaggató energia!
Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig. :rolleyes: :D
Revi, hun vagy ,Ákos gyűjtő lett :D karbont és kerekpárt is,a kerék azért megmarad neked :kapdelm:

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1160

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

:D
pärt írta:
2022.09.30., pén. 17:14
Vinkler írta:
2022.09.30., pén. 15:03

Nem is tudod, h mennyi ilyen ember van…
De. Születésem óta Magyarországon élek.

Mindenesetre nem török pálcát így ismeretlenül az előző tulaj fórumtársunk fölött; elég sok oka lehet ezeknek a guzmiknak, de a legvalószínűbb, hogy kellő hozzáértés hiányában maga szervizelte a gépet. Ezzel pedig inkább felfelé lóghat ki a hazai átlagból, ami a "Ha már végképp nem működik, elviszem a szervizbe" hozzáállással írható le.
Vittem már mindkét bringát szervizbe,az egyiknél semmi gond,bovden,váltás és hajtás csere.A másiknál már az sem tetszett a szerelőnek,hogy miért vállalta a főnök megvárósra,aztán csőstül jött a baj,Campagnolo szar-fos utálom….közben megérkezik a volt Dksi-s versenyző eldob mindent,1 doboz csoki és már kezdi is szemenként kenni a láncot,aztán csá-csumi,meséli a haverjának,hogy 5xtekerte fel-le a bandázst neki mert az írás nem jól futott….
Szóval 1-1 szerviz ugyan annál a szerelőnél mennyire más és más….az otthoni kókánnyal szemben.
Sok mindent megtanultam magamtól de inkább szereltetek ha lehet.
A Specin nekem sincs az a gumi,nekem központosan van nem ér bele a vázba,szóval ha volt benne akkor azt a szervizes hagyta ki…
már kérdezni akartam tőletek többször,hogy onnan nem hiányzik a gumi.
4BA2E684-332D-4053-9BFC-7C091A391FD4.jpeg
4BA2E684-332D-4053-9BFC-7C091A391FD4.jpeg (2.08 MiB) Megtekintve 1362 alkalommal

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14355
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9478
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

;) u
pärt írta:
2022.09.30., pén. 17:33
Vinkler írta:
2022.09.30., pén. 17:18
Senki sem tör semmit. Ok?! Ez a rossz feleség ismérve, remélem senki sem szalad bele… :smile29:
No nem éppen, szerintem a sodrófával kevered. :rolleyes: A pálcát a bíró töri.
A kérdés inkább az lesz, hogy asebi bevállal-e még egy heroikus felújítást a család rosszallása mellett. :D
Hol van már a tavalyi hó?! A törést meghagyjuk a háziasszonyoknak. Jelenleg pedig a pizza tésztát keverem. :rolleyes:

A második kérdés pedig nem kérdés. :smile29:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4064
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5192
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2022.09.30., pén. 17:18
Senki sem tör semmit. Ok?! Ez a rossz feleség ismérve, remélem senki sem szalad bele… :smile29:
No nem éppen, szerintem a sodrófával kevered. :rolleyes: A pálcát a bíró töri.
A kérdés inkább az lesz, hogy asebi bevállal-e még egy heroikus felújítást a család rosszallása mellett. :D

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14355
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9478
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2022.09.30., pén. 17:14
Vinkler írta:
2022.09.30., pén. 15:03

Nem is tudod, h mennyi ilyen ember van…
De. Születésem óta Magyarországon élek.

Mindenesetre nem török pálcát így ismeretlenül az előző tulaj fórumtársunk fölött; elég sok oka lehet ezeknek a guzmiknak, de a legvalószínűbb, hogy kellő hozzáértés hiányában maga szervizelte a gépet. Ezzel pedig inkább felfelé lóghat ki a hazai átlagból, ami a "Ha már végképp nem működik, elviszem a szervizbe" hozzáállással írható le.
Senki sem tör semmit. Ok?! Ez a rossz feleség ismérve, remélem senki sem szalad bele… :smile29:
Átmeneti románc volt a pajtás részéről, ezek nem az Ő lábnyomai, ha jól tudom. :kiss:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4064
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5192
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2022.09.30., pén. 15:03

Nem is tudod, h mennyi ilyen ember van…
De. Születésem óta Magyarországon élek.

Mindenesetre nem török pálcát így ismeretlenül az előző tulaj fórumtársunk fölött; elég sok oka lehet ezeknek a guzmiknak, de a legvalószínűbb, hogy kellő hozzáértés hiányában maga szervizelte a gépet. Ezzel pedig inkább felfelé lóghat ki a hazai átlagból, ami a "Ha már végképp nem működik, elviszem a szervizbe" hozzáállással írható le.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14355
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9478
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2022.09.30., pén. 14:32
asebestyen írta:
2022.09.30., pén. 11:47
pärt írta:
2022.09.30., pén. 08:45
Csak pár kilométert mentél vele és máris romos. Ez aztán a betonszaggató energia!
Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig. :rolleyes: :D
Avagy, ahogy apósom mondogatta szerényen: Miért nem én csináltam mindenkit? :D
Azért a bowdenhüvely hiánya, a túltépett nyeregcső tényleg nem magyarázható az eltelt pár évvel. Elgondolkoztam, hogy a gépem rejteget-e ilyen csontvázakat, de szerintem nem. Ellenben van olyan, akit nem zavar, ha alatta a technika nyekereg, nyikorog, zörög, lényeg , hogy közben haladjon.
Nem is tudod, h mennyi ilyen ember van…
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4064
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5192
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2022.09.30., pén. 11:47
pärt írta:
2022.09.30., pén. 08:45
Csak pár kilométert mentél vele és máris romos. Ez aztán a betonszaggató energia!
Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig. :rolleyes: :D
Avagy, ahogy apósom mondogatta szerényen: Miért nem én csináltam mindenkit? :D
Azért a bowdenhüvely hiánya, a túltépett nyeregcső tényleg nem magyarázható az eltelt pár évvel. Elgondolkoztam, hogy a gépem rejteget-e ilyen csontvázakat, de szerintem nem. Ellenben van olyan, akit nem zavar, ha alatta a technika nyekereg, nyikorog, zörög, lényeg , hogy közben haladjon.

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

asebestyen írta:
2022.09.30., pén. 11:47
pärt írta:
2022.09.30., pén. 08:45
Csak pár kilométert mentél vele és máris romos. Ez aztán a betonszaggató energia!é
Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig. :rolleyes: :D
Tartozékok nagyon jók rajta, volt ennek rendes gazdája csak az idő megette :D
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2022.09.30., pén. 08:45
Csak pár kilométert mentél vele és máris romos. Ez aztán a betonszaggató energia!
Ennek az az 1 baja van, hogy nem én voltam a gazdája eddig. :rolleyes: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

mackohaz írta:
2022.09.30., pén. 10:46

Jelen pillanatban “ időmilliomos” vagyok ezért kiváncsi voltam mennyi az annyi… 2018 as vázak között nem találtam, csökkentettem az évszámot és 2016- os tarmac expert vázak között rá leltem…C0B9DF39-50C8-460B-A407-CA8DD06D12B8.png
Ez egy 2016-os Tarmac Expert Disk Race volt lánykorában nagy eséllyel.
https://www.specialized.com/us/en/tarma ... 848-106443
A váz 2015-ös gyártás. A lentebb felsoroltakon kívül is vannak vele még bajok. Ennél is egy szokásos darabokra szedéssel kell kezdeni, ha úgy alakul... :rolleyes:
.
Tarmac.jpg
Tarmac.jpg (208.18 KiB) Megtekintve 1318 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 15:57
Rotox írta:
2022.09.29., csüt. 15:22
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 10:32
... 54-es a Speci. ...
Megosztod velünk, hol leltél rá? Specifikáció? (Elég kicsi a kép.)

Természetesen megértem azt is, ha nem szeretnéd közkinccsé tenni. (Az árat pedig nem is merem megkérdezni sem... :D ;))
Zolival (fórumtárs is, csak nem aktív mostanában) szoktunk együtt tekerni és Ő vett most egy Canyon Ultimate CF SL 2x12 di2 Ultegra gépet (csodálatos bicaj, de tényleg) :rolleyes: :smile32: ehelyett és gondoltam, ha jó nekem, akkor ezt átveszem Tőle. Csak menjen úgy, mint a Cannondale és fékezzen sokkal jobban, akkor megveszem. :) Persze ha jobban is megy, az nem baj. :D
2018-as SL5 Tarmac Ultegra disk. 2x11 52/36 - 11-28 , 40-es Roval kerekek, Tufo tubless abroncsokkal. Bal oldali hajtókar Gates wattmérős. Még 1 centit se mentem vele. Árát bátran kérdezd meg, még én sem tudom. ;peace;
Jelen pillanatban “ időmilliomos” vagyok ezért kiváncsi voltam mennyi az annyi… 2018 as vázak között nem találtam, csökkentettem az évszámot és 2016- os tarmac expert vázak között rá leltem…
C0B9DF39-50C8-460B-A407-CA8DD06D12B8.png
C0B9DF39-50C8-460B-A407-CA8DD06D12B8.png (326.01 KiB) Megtekintve 1336 alkalommal
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4064
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5192
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Csak pár kilométert mentél vele és máris romos. Ez aztán a betonszaggató energia!

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Azért ennél a bicajnal is vannak műszaki csemegék természetesen. Tubelessre szerelték a kerekeket, amiből a hátsó órák alatt leeresztett teljesen, így abba Zoli tett már belsőt. Tegnap mielőtt mentem vele felumpaltam elől-hátul persze, ma reggelre lapos az eleje. Az első váltó nagyon nehezen mozog, képen az oka. A nyeregcso repedt hosszában ahol a nyeregvázcsőben az ék megfogja. Így hirtelen ennyi.... 🤣
.
20220929_214950.jpg
20220929_214950.jpg (3.57 MiB) Megtekintve 1326 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Edzőtáborban voltak. Ott olyan tempó volt,amit mindenki bírt. Persze volt, aki megúszott, de azokat összevártuk.A menések ott is síkon voltak.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 23:28
És a hegyi tréningek hogy mennek csapatban? Síkon ott sok mindennel lehet ügyeskedni, de a hegyi menet az szétvág a brigád között. :D
De nincs Csapat hegyimenetünk.

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6244
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7782
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

És a hegyi tréningek hogy mennek csapatban? Síkon ott sok mindennel lehet ügyeskedni, de a hegyi menet az szétvág a brigád között. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Nálunk a hétfő mindig pihenő, szerdán van ez a közös edzés. A többi nap egyéni edzésterv alapján.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14138
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 22:39
Amúgy kb 35 körül még beszélgetünk, 40-nél már inkább nem, de nincs semmi gond, 43-45-től viszont koncentrálós a menés. Mi nem szoktunk 50 felett menni, csak ha sprint van. (vannak a körökön kijelölt táblák, amire mindig sprintelünk) A menések rendszerint 30 kilisek szoktak lenni.
Az nálunk is hasonló volt. Elsö 5 kili melegítés, 35 körül, beszélgetős, páros vezetés. Utána kb 4-5 kili 40 körül, vagy páros,vagy lánctalp, aztán kb 10nél beindult a váltókattogás és a 95ös kőtől indult a zúzás.
Bár ma nehezen hiszem már el, de ez ment :D aztán a tizedik résztáv végére már elég is volt. A találkaponttól hazafele 6 kili volt vagy 20 perc :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Amúgy kb 35 körül még beszélgetünk, 40-nél már inkább nem, de nincs semmi gond, 43-45-től viszont koncentrálós a menés. Mi nem szoktunk 50 felett menni, csak ha sprint van. (vannak a körökön kijelölt táblák, amire mindig sprintelünk) A menések rendszerint 30 kilisek szoktak lenni.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14138
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 22:28
Egyszerre írtuk ugyanazt, pedig nem beszéltük meg. :D Akkor lehet ebben az edzéstípusban valami ;peace; ha mindenhol így tolják.
Eggen :) sok új nincs a Nap alatt az edzés az edzés :smile32:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Egyébként az is elő szokott fordulni, hogy rászólunk az elsőre, hogy adja le. Amikor már esik a tempó, de még mindig nyomni akarja, akkor hátraküldjük. Egyrészt nem lesz meg az átlagunk, másrészt 1-2 ilyen után, már nem tud beállni és ha kiesik, akkor nekünk is kevesebb lesz a pihenő. Mondhatjuk, hogy felelősséggel kell menni, hogy ne szúrjunk ki a társainkkal sem.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Egyszerre írtuk ugyanazt, pedig nem beszéltük meg. :D Akkor lehet ebben az edzéstípusban valami ;peace; ha mindenhol így tolják.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14138
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4509
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 22:11
asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 21:42
AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 21:36


Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton :D Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal ;peace; sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40 ;peace;
Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?
Együtt bringázunk be Miklósról Csepelre vagy át Érdre. Általában 8-12 ember avg 28-32, magas pedálfordulat. Amikor odaérünk az edzőkörre, két részre oszlik a csapat. A gyorsabbak Csepelen 3 kört mennek, Érden 5-t. 4-5 ember együtt.Most 5-en kezdtük, de az egyik srác 1 kör után kiállt. A vezetés ránk van bízva. Aki erősebb, többet vállal, de mindenkinek annyit kell, hogy a végére be tudjon állni. Nem lassítunk vissza, hogy sikerült-e. Úgy gondolom olyan 600-800m körül. Vagy országúton jobban lehet figyelni az órát is,akkor mondjuk 1p elöl. Az 45-ös tempónál jó wattot hoz (főleg ha pofaszél van) elég 400-500m is. A lényeg,hogy be tudj állni a végén. Nem kell arcoskodni, hogy még bírod, mert pár vezetés után, nem fogod. Én most még keveset vezettem, mert a forma nyilván nincs meg, ezért én sokat kapuztam (utolsó voltam a sorban)
Pedálfordulat kötetlen, kinek hogy esik jól,de jellemzően avg 90-95 (versenyen is inkább 95-96 szokott lenni)
:cheers1:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5796
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3599

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2022.09.29., csüt. 21:42
AAttila írta:
2022.09.29., csüt. 21:36
revox írta:
2022.09.29., csüt. 20:27

Edzésátlag nem magas, a dinamika más. Emlékeim szerint nálunk is 36-38 volt általában,40hez már nagyon kellett veretni. Melegítés, pihenök, leforgatás, de nem volt esö. Bár verettük ha esőt is kaptunk. Kedvencem az volt, amikor balamazújváros után a felázott lóxaros úton nyomtuk. Ne köstoljátok meg, sós,de nem finom "D
Nekünk nem volt ilyen "nyalánkság" az úton :D Viszont mivel bent a városban mentünk, így voltak kereszteződések, körforgalmak, fekvőrendőrök, szép forgalom buszokkal ;peace; sejted akkor mit kellett mennünk, hogy a végén azért ott figyeljen a avg40 ;peace;
Egy avg40-es átlag menésnél mennyi időt megy elöl valaki? És hányan mentetek?
Együtt bringázunk be Miklósról Csepelre vagy át Érdre. Általában 8-12 ember avg 28-32, magas pedálfordulat. Amikor odaérünk az edzőkörre, két részre oszlik a csapat. A gyorsabbak Csepelen 3 kört mennek, Érden 5-t. 4-5 ember együtt.Most 5-en kezdtük, de az egyik srác 1 kör után kiállt. A vezetés ránk van bízva. Aki erősebb, többet vállal, de mindenkinek annyit kell, hogy a végére be tudjon állni. Nem lassítunk vissza, hogy sikerült-e. Úgy gondolom olyan 600-800m körül. Vagy országúton jobban lehet figyelni az órát is,akkor mondjuk 1p elöl. Az 45-ös tempónál jó wattot hoz (főleg ha pofaszél van) elég 400-500m is. A lényeg,hogy be tudj állni a végén. Nem kell arcoskodni, hogy még bírod, mert pár vezetés után, nem fogod. Én most még keveset vezettem, mert a forma nyilván nincs meg, ezért én sokat kapuztam (utolsó voltam a sorban)
Pedálfordulat kötetlen, kinek hogy esik jól,de jellemzően avg 90-95 (versenyen is inkább 95-96 szokott lenni)

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”