Jogos, de annyira sok időt venne el, hogy nem maradna Fórumozásra
(Youtube-ot nem nézek ha egy mód van rá, inkább az írott szót kedvelem).
Jogos, de annyira sok időt venne el, hogy nem maradna Fórumozásra

Egyébként tényleg! Annyi jó (külföldi) autós tartalom van.Acme írta: ↑2022.04.03., vas. 21:01Ügyes!Vinkler írta: ↑2022.04.03., vas. 20:56Egyszerűen megoldottam. Nem olvasok, nézek TC tartalmakat.Acme írta: ↑2022.04.03., vas. 20:34Mai mélypont (számomra).
https://totalcar.hu/magazin/2022/04/03/ ... estarossa/
Biztosan bennem van a hiba, de MIÉRT NEM VEZETI az autót a tesztben? Ez egy új irányzat, vagy mi?
(Sok új tesztautó drágább mint egy Testarossa, nem gondolnám hogy megoldhatatlan egy teszt vezetés...)![]()
![]()
Néha csak ránézek, hova jut a világ...
Ügyes!Vinkler írta: ↑2022.04.03., vas. 20:56Egyszerűen megoldottam. Nem olvasok, nézek TC tartalmakat.Acme írta: ↑2022.04.03., vas. 20:34Mai mélypont (számomra).
https://totalcar.hu/magazin/2022/04/03/ ... estarossa/
Biztosan bennem van a hiba, de MIÉRT NEM VEZETI az autót a tesztben? Ez egy új irányzat, vagy mi?
(Sok új tesztautó drágább mint egy Testarossa, nem gondolnám hogy megoldhatatlan egy teszt vezetés...)![]()

Egyszerűen megoldottam. Nem olvasok, nézek TC tartalmakat.Acme írta: ↑2022.04.03., vas. 20:34Mai mélypont (számomra).
https://totalcar.hu/magazin/2022/04/03/ ... estarossa/
Biztosan bennem van a hiba, de MIÉRT NEM VEZETI az autót a tesztben? Ez egy új irányzat, vagy mi?
(Sok új tesztautó drágább mint egy Testarossa, nem gondolnám hogy megoldhatatlan egy teszt vezetés...)



Golf 2 GTI es G60-ban is volt.feket663 írta: ↑2022.04.02., szomb. 13:49Rally Golf vagy Gti G60Alex_Aston írta: ↑2022.04.02., szomb. 13:43Volt ilyen korábbi VW műszerfal?
Nem Corvette, vagy GSI beütésű ez inkább?

Nem.Alex_Aston írta: ↑2022.04.02., szomb. 13:43Volt ilyen korábbi VW műszerfal?
Nem Corvette, vagy GSI beütésű ez inkább?
Rally Golf vagy Gti G60Alex_Aston írta: ↑2022.04.02., szomb. 13:43Volt ilyen korábbi VW műszerfal?
Nem Corvette, vagy GSI beütésű ez inkább?

Volt ilyen korábbi VW műszerfal?


Nem gondoltam hogy ennyire egyértelmű,de Ön nyerte a fagylaltot Uram.

Mercedes GLE


Nem felejtem el Apám 1. generációs 1.8 literes Seat Toledóját (2. autó volt) amire konkrétan akkora felnit+gumit rakattam,(ó meg hátsó szárnyat), hogy amikor a lengéscsillapító kezdett besz@rni, a kaszni belevágott a gumi oldalába. Az egész autó úgy pattogott a rossz úton, hogy normálisan nem lehetett menni vele. De akkor úgy éreztem én vagyok az élet császára.Alex_Aston írta: ↑2022.04.01., pén. 21:06Pl. első generációs Primera 1.6 90 LE. 1190kg volt, ha jól emlékszem. 165-ös gyári gumikkal jött ki. A 2.0 115LE-s verzión volt a "nagy" 185-ös méret, és az nagyon jól tapadt. Az űber GT 150LE-vel pedig már 195-ös! gumikon gurult.
Igazából a gumik is fejlődtek annyit 30 év alatt, hogy semmi sem indokolná a nagyobb méretet.
Egy mai kompakt nyom 1200-1300kg-ot, és 115 LE körüli teljesítmény mellé 205-ös méret is már szinte "ciki".
Pedig a nagy kérek, hacsak nem valami extra könnyű felnin van (esetek 99%-ban ugye nem) inkább csak hátrány a nagyobb rugózatlan tömeg miatt. Meg a kormányt is jobban cibálja.

Pl. első generációs Primera 1.6 90 LE. 1190kg volt, ha jól emlékszem. 165-ös gyári gumikkal jött ki. A 2.0 115LE-s verzión volt a "nagy" 185-ös méret, és az nagyon jól tapadt. Az űber GT 150LE-vel pedig már 195-ös! gumikon gurult.

Persze. Pont ezt mondtam én is. Hatótáv növelés=fogyasztás csökkentés. Szerintem a 19" sem lett volna feltétlenül szükséges, de gondolom ebből már nem mertek engedni, mert annyira bután nézett volna ki, pedig lehet egy 14"-15"-al még lehet tudtak volna nyerni valamennyit a fogyasztáson(hatótávon)Acme írta: ↑2022.04.01., pén. 20:54Tudtommal az i3 nagy átmérőjű virsli gumija kimondottan a hatótáv növelés (alacsonyabb fogyasztás) miatt lett ilyen, nem a szépség volt a fő szempont (nézd csak meg milyen ronda hozzá az autóTctronic írta: ↑2022.04.01., pén. 20:10Ha nem a kifejezetten sport autókat nézzük, hanem a u.n. hétköznapi autókat akkor javaslom a BMW I3 gumiját megnézni.(155/70R19!) A napokban figyeltem meg jobban hátulról, hogy milyen virsli gumikon fut. Ha jól tudom ilyen méretben egyedüliként. Még talán nem olyan mint az Suzuki Ignisé, de lassan közelít hozzá. Sajnos a kerék/gumi méret is az optikai tuning részévé vált már régóta. Pedig mennyi üzemanyagot égetünk el feleslegesen csak azért hogy jobban nézzen ki a verda.
A szükséges és elégséges (optimum) helyett csak hogy jobban nézzen ki.
)
Szomszédnak van, nem egy öröm gumizni...
Tudtommal az i3 nagy átmérőjű virsli gumija kimondottan a hatótáv növelés (alacsonyabb fogyasztás) miatt lett ilyen, nem a szépség volt a fő szempont (nézd csak meg milyen ronda hozzá az autóTctronic írta: ↑2022.04.01., pén. 20:10Ha nem a kifejezetten sport autókat nézzük, hanem a u.n. hétköznapi autókat akkor javaslom a BMW I3 gumiját megnézni.(155/70R19!) A napokban figyeltem meg jobban hátulról, hogy milyen virsli gumikon fut. Ha jól tudom ilyen méretben egyedüliként. Még talán nem olyan mint az Suzuki Ignisé, de lassan közelít hozzá. Sajnos a kerék/gumi méret is az optikai tuning részévé vált már régóta. Pedig mennyi üzemanyagot égetünk el feleslegesen csak azért hogy jobban nézzen ki a verda.
A szükséges és elégséges (optimum) helyett csak hogy jobban nézzen ki.


