A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Egyszerűen megoldottam. Nem olvasok, nézek TC tartalmakat.
Én már csak azért sem olvasom a TC-t, mert kiírják, hogy nekem adblockerem van, ők pdig éhen halnak (szó szerint ezt írja, ha adblockerrel mész neki).
Próbáltam, hogy engedélyezem a hirdetések megjelenítését, de a trackinget nem. Akkor is éhen halnak. Akkor hát jó, felőlem haljanak éhen ha az sem elég, hogy nézegetem a hirdetéseket az oldalukon, mert a trackinget nem fogom engedélyezni és kész.
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Políroztuk egy "kicsit".
Aki kitalálja hogy milyen autó ez,kap egy virtuális fagyit. FB_IMG_1648886208027.jpgFB_IMG_1648886281914.jpgFB_IMG_1648887121986.jpg
Mercedes GLE
Nem gondoltam hogy ennyire egyértelmű,de Ön nyerte a fagylaltot Uram.
Merci GLE 53 AMG.
Három lépcsős polír után egy jóféle kerámia bevonatot kapott.
FB_IMG_1648887958688.jpg (329.53 KiB) Megtekintve 1618 alkalommal
Políroztuk egy "kicsit".
Aki kitalálja hogy milyen autó ez,kap egy virtuális fagyit. FB_IMG_1648886208027.jpgFB_IMG_1648886281914.jpgFB_IMG_1648887121986.jpg
Mercedes GLE
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Az elektromos autóknál nehéz kérdés az abroncs. A kisebb gördülési ellenállás és tömeg miatt jó lenne kisebb méret, ugyanakkor a bődületes nyomatékot át kéne vinni valahogy az útra. A hátsó kerék meghajtású id modelleknél kétszéles felnit alkalmazna, a hajtott kerék szélesebb, mondjuk szerintem ott is indokolatlanul nagy a méret.
Az elektromos Golfon gyárilag 205/55 R16- van, akárcsak a lentebb lévő Porschén elöl. Megjegyezem nem is tudja átvinni a nyomatékot az útra, max 2 szezont bírnak az első szettek. Egyébként szerintem kb. ez a legjobb kompromisszum (a gyári 16-os szinte tömör alufelnis szerelt kerék meglepően könnyű is), mert a következő futó méret a 225-235 már jelentősen rontana a hatótávon.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Ha nem a kifejezetten sport autókat nézzük, hanem a u.n. hétköznapi autókat
Pl. első generációs Primera 1.6 90 LE. 1190kg volt, ha jól emlékszem. 165-ös gyári gumikkal jött ki. A 2.0 115LE-s verzión volt a "nagy" 185-ös méret, és az nagyon jól tapadt. Az űber GT 150LE-vel pedig már 195-ös! gumikon gurult.
Igazából a gumik is fejlődtek annyit 30 év alatt, hogy semmi sem indokolná a nagyobb méretet.
Egy mai kompakt nyom 1200-1300kg-ot, és 115 LE körüli teljesítmény mellé 205-ös méret is már szinte "ciki".
Pedig a nagy kérek, hacsak nem valami extra könnyű felnin van (esetek 99%-ban ugye nem) inkább csak hátrány a nagyobb rugózatlan tömeg miatt. Meg a kormányt is jobban cibálja.
Nem felejtem el Apám 1. generációs 1.8 literes Seat Toledóját (2. autó volt) amire konkrétan akkora felnit+gumit rakattam,(ó meg hátsó szárnyat), hogy amikor a lengéscsillapító kezdett besz@rni, a kaszni belevágott a gumi oldalába. Az egész autó úgy pattogott a rossz úton, hogy normálisan nem lehetett menni vele. De akkor úgy éreztem én vagyok az élet császára.
Megöregedtem, ma már másképpen látom a világot
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Ha nem a kifejezetten sport autókat nézzük, hanem a u.n. hétköznapi autókat
Pl. első generációs Primera 1.6 90 LE. 1190kg volt, ha jól emlékszem. 165-ös gyári gumikkal jött ki. A 2.0 115LE-s verzión volt a "nagy" 185-ös méret, és az nagyon jól tapadt. Az űber GT 150LE-vel pedig már 195-ös! gumikon gurult.
Igazából a gumik is fejlődtek annyit 30 év alatt, hogy semmi sem indokolná a nagyobb méretet.
Egy mai kompakt nyom 1200-1300kg-ot, és 115 LE körüli teljesítmény mellé 205-ös méret is már szinte "ciki".
Pedig a nagy kérek, hacsak nem valami extra könnyű felnin van (esetek 99%-ban ugye nem) inkább csak hátrány a nagyobb rugózatlan tömeg miatt. Meg a kormányt is jobban cibálja.
Ha nem a kifejezetten sport autókat nézzük, hanem a u.n. hétköznapi autókat akkor javaslom a BMW I3 gumiját megnézni.(155/70R19!) A napokban figyeltem meg jobban hátulról, hogy milyen virsli gumikon fut. Ha jól tudom ilyen méretben egyedüliként. Még talán nem olyan mint az Suzuki Ignisé, de lassan közelít hozzá. Sajnos a kerék/gumi méret is az optikai tuning részévé vált már régóta. Pedig mennyi üzemanyagot égetünk el feleslegesen csak azért hogy jobban nézzen ki a verda.
A szükséges és elégséges (optimum) helyett csak hogy jobban nézzen ki.
Tudtommal az i3 nagy átmérőjű virsli gumija kimondottan a hatótáv növelés (alacsonyabb fogyasztás) miatt lett ilyen, nem a szépség volt a fő szempont (nézd csak meg milyen ronda hozzá az autó )
Szomszédnak van, nem egy öröm gumizni...
Persze. Pont ezt mondtam én is. Hatótáv növelés=fogyasztás csökkentés. Szerintem a 19" sem lett volna feltétlenül szükséges, de gondolom ebből már nem mertek engedni, mert annyira bután nézett volna ki, pedig lehet egy 14"-15"-al még lehet tudtak volna nyerni valamennyit a fogyasztáson(hatótávon)
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Ha nem a kifejezetten sport autókat nézzük, hanem a u.n. hétköznapi autókat akkor javaslom a BMW I3 gumiját megnézni.(155/70R19!) A napokban figyeltem meg jobban hátulról, hogy milyen virsli gumikon fut. Ha jól tudom ilyen méretben egyedüliként. Még talán nem olyan mint az Suzuki Ignisé, de lassan közelít hozzá. Sajnos a kerék/gumi méret is az optikai tuning részévé vált már régóta. Pedig mennyi üzemanyagot égetünk el feleslegesen csak azért hogy jobban nézzen ki a verda.
A szükséges és elégséges (optimum) helyett csak hogy jobban nézzen ki.
Tudtommal az i3 nagy átmérőjű virsli gumija kimondottan a hatótáv növelés (alacsonyabb fogyasztás) miatt lett ilyen, nem a szépség volt a fő szempont (nézd csak meg milyen ronda hozzá az autó )
Ha nem a kifejezetten sport autókat nézzük, hanem a u.n. hétköznapi autókat akkor javaslom a BMW I3 gumiját megnézni.(155/70R19!) A napokban figyeltem meg jobban hátulról, hogy milyen virsli gumikon fut. Ha jól tudom ilyen méretben egyedüliként. Még talán nem olyan mint az Suzuki Ignisé, de lassan közelít hozzá. Sajnos a kerék/gumi méret is az optikai tuning részévé vált már régóta. Pedig mennyi üzemanyagot égetünk el feleslegesen csak azért hogy jobban nézzen ki a verda.
A szükséges és elégséges (optimum) helyett csak hogy jobban nézzen ki.
Nokian-Hakkapeliitta-R2-images-42.jpg (486.72 KiB) Megtekintve 1552 alkalommal
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Amikor voltam újpesten a DeWheels-nél felnit felújítani a Fódomra (mert Renátácska németbe adott neki padkát reggelire)
ott láttam élőben leszedve egy úgy emlékszem 21-es alut egy 6-os Bímerről
Hát az a brutálhogy nézett ki, nem is értettem hogy megy fel a helyére
A Porkéknál meg az a kemény, amekkora tárcsa van bennük
Szépen haraphatnak pályán satufékezéskor
Csatolmányok
gt3rs.jpg (480.05 KiB) Megtekintve 1538 alkalommal
Focar Diablo Reference - Chordel Solaris Signature - Esoteriq Titan Quantum Supreme - Deviant Mirage Pro - Chronos Master Virtuoso IV
Adrya Resor Centaury 6 - Bauers & Wilkans Etherium 9 - Griffon Hyperion II