ott láttam élőben leszedve egy úgy emlékszem 21-es alut egy 6-os Bímerről
Hát az a brutálhogy nézett ki, nem is értettem hogy megy fel a helyére
A Porkéknál meg az a kemény, amekkora tárcsa van bennük
Szépen haraphatnak pályán satufékezéskor



Pfujj, milyen gusztustalan nagy kerekek


Akkor nem ment át…

Úgy értettem, hogy kicsinek tartod a 16-osat, meg a gumi méretet
Félreértés lehet. A 993 nak ez a gyári felnije és kerékmérete, szerintem valami spórolásra gondolt?

Ezt most nem értem?!

Opelből a Lotus Omega a kedvencem.

Ha ez egy kereskedés, akkor a papucsokat valszeg külön adják jó pénzzértVinkler írta: ↑2022.03.30., szer. 21:06A mai nap margójára, egy 993-as 911, 94-ből. Ami elgondolkodtatott, az a gumiabroncs méret.
E2651B97-CE40-4569-8F16-38118E9B618F.jpeg
Elöl 205/55 R16, hátul 245/45 R16.
AFE75394-A91A-4735-BE49-8151BD99D108.jpeg
A hátsót engedjük el, nem futó méret. Eleve egy sportautón nincs manapság 16-os gumi, de egy kompakton sem lassan. Egy egy 15 éves Ford Focus, vagy egy 20 éves 4-es golf gumimérete a 205/55R16.
Érdekesen fejlődik a világ, nem?![]()
Nekem ugyanez a méret van az SC-n. 1978-ban. Úgy látszik a 2000-es évektől hülyültek meg az emberek. (A mérnökök nyilván nem véletlenül tervezték így az autókat...)Vinkler írta: ↑2022.03.30., szer. 21:06A mai nap margójára, egy 993-as 911, 94-ből. Ami elgondolkodtatott, az a gumiabroncs méret.
E2651B97-CE40-4569-8F16-38118E9B618F.jpeg
Elöl 205/55 R16, hátul 245/45 R16.
A hátsót engedjük el, nem futó méret. Eleve egy sportautón nincs manapság 16-os gumi, de egy kompakton sem lassan. Egy egy 15 éves Ford Focus, vagy egy 20 éves 4-es golf gumimérete a 205/55R16.
Érdekesen fejlődik a világ, nem?![]()

Csak amíg egy ilyen autóra kell ez a méret, addig egy kompaktra sok. De ugye jobban néz ki, meg hát a tudat...Vinkler írta: ↑2022.03.30., szer. 21:06A mai nap margójára, egy 993-as 911, 94-ből. Ami elgondolkodtatott, az a gumiabroncs méret.
E2651B97-CE40-4569-8F16-38118E9B618F.jpeg
Elöl 205/55 R16, hátul 245/45 R16.
AFE75394-A91A-4735-BE49-8151BD99D108.jpeg
A hátsót engedjük el, nem futó méret. Eleve egy sportautón nincs manapság 16-os gumi, de egy kompakton sem lassan. Egy egy 15 éves Ford Focus, vagy egy 20 éves 4-es golf gumimérete a 205/55R16.
Érdekesen fejlődik a világ, nem?![]()


Sokáig az egyik legjobb cw értékkel rendelkező szériaautó volt (0,26 cw). Vectra alapra építették és a Manta utódjának szánták. A gyár szerint nem hozta a kellő áttörést, de szerintem meghaladta a korát. A 4x4 brutálisan jól ment, de nekem a 2.5 V6 volt a kedvencem.
Ha Opel, akkor nekem Calibra:




Sőt, az én 1996-os Ford Scorpiomban is van. Nagyszerű, igen hasznos extra (főleg télen), amíg működik :-) De aztán egyszer csak elkezdte megadni magát (függőleges csíkok kimaradnak a "jóból")... Az enyém annyira hatékony volt, hogy pillanatok alatt leolvasztotta még a jeget is, nem csak párát tüntetett el.zoli73 írta: ↑2022.03.17., csüt. 21:41Ez már nem is annyira újkeletű fejlesztés. A 2012-es évjáratú, Ford Mondeomban már volt ilyen. Elsőre szokatlan volt, de aztán már észre sem vettem. Viszont hasznos volt, sohasem párásodott be a szélvédő, semilyen körülmények között.Shimano írta: ↑2022.03.17., csüt. 20:55Erre rájöttem én is,de minek oda fűtés,főleg ilyen kivitelezésben?
Lehet szokás kérdése,de elsőre kifejezetten zavarónak tűnt az a sűrű csíkozás az üvegben.Fűteni csak kell egy elektromosban is télen,szóval én ezt nem értem,nem is láttam még ilyet más autóban.
