
Télen levettem a karbisort kitisztítani. Nem tudom mi történt, de 5.5 lett a fogyasztás, 6 alá ezelőtt nem tudtam vinni. Pedig nem is volt dzsuvás.
Ezek nem túl biztató hírek... Mondjuk én idén még kb 300 kilométert bírtam menni, de az legalább pozitívum, hogy a jogsim még megvanviolin írta: ↑2022.05.19., csüt. 20:39... lapítunk mint sz.r a fűben.....![]()
A kis Yamahát piacra dobtam, ma voltak megnézni....
A Ducati karburátorában membránt kellett cserélni, mert 3-4 helyen is kirepedt...
A Morini C-vágányon.... 2.-án viszem a "hivatalos" márkaszervízbe.... és rohadtul bízom benne, hogy véget ér a 3 éves kálvária az alapjárati nyűglődéssel....
Ennyi....
... lapítunk mint sz.r a fűben.....
Nagyjából...
Itt a folytatása a "sztorinak", pl. a védőruha fontossága, rajta volt motoros légzsák is, a motoron is a védő kiegészítések.violin írta: ↑2022.04.07., csüt. 19:16GTomi írta: ↑2022.04.07., csüt. 17:54Na ez eléggé érdekes:
https://www.youtube.com/watch?v=IV7LuLIyUV4..... nem látni, de bármi lehetett ott.... felszóródás, víz, jég....
GTomi írta: ↑2022.04.07., csüt. 17:54Na ez eléggé érdekes:
https://www.youtube.com/watch?v=IV7LuLIyUV4
Köszi...
Gyönyörűen dolgozol még mindig, Vilmos!
Szerintem is ez volt a jó döntés!GTomi írta: ↑2022.03.05., szomb. 16:54Vettem új sisakot, nem kockázatok a másikkal, szintén HJC, igaz ez olcsóbb, mint az f70-es volt, viszont a SHARP szerint 5csillagos (persze, nyilván a körülmények is jelentősen befolyásolnak egy nem várt sérülést)
Két variáció között, hosszas őrlődés után a kéket választottam. Nagyon tetszett mind a kettő, pláne úgy, hogy a születésem éve is rajta van![]()
Csupán oktatási célzattal, hogy nekik már ne kelljen...
én is (jó)pár héttel ezelőtt amikor jó idő lett hirtelen, a kis ötvenesemet szedtem elő,nagyobbat hagytam még, és miután mentem vele jó pár kilométert hegyen-völgyön, de egy kanyarban a "szokásos" megcsúszásom közbeszólt, így kb. 20-al, szó szerint pofára estem vele...