
Nekem 18-19 lenne jó.
Ne zavarjon. Nemrég voltunk szokásos olympusos mászáson. Dogma+Bora kerék. Az egyik szegmensen 1:05-öt mentem, ahol régebben a reactoval(11-23 sorral, fulcrum quattro kerékkel,de kicsit edzettebben, bár már lefutóban) 37 percet. De a hab a tortán, amikor először voltunk ott 2014-ben,legyalázott kölcsönzői montikkal(tesco szintű,de romranyúzva) is 1:02 voltavl2 írta: ↑2021.09.01., szer. 19:43éééén ? dehogy. (komolyan)
számomra elképzelhetetlen annyit adni egy nyeregért ..vagy kormányért ...de még kerékszettért is (ez állna leginkább ott a "szokásos upgradek közül", de ezért sem), a gépet 2008-ban listaár 1750 € helyett 990 €-ert megvettem komplett tripla Ultegraval
ilyen meg sem fordul a fejemben, a gyári Bonträgerrel nyomjuk egymást :)
szezon elején kicsit szoknom kell, de annyi; szezon közben 6 oras tekerés sem gond (..a nyereg szempontjából)
nekem így is elegendö élményt, lehetöséget ad a gép
szerk / ui.: vagy felreertettem, hogy az enyemre jött a válasz; es asebestyen-nel Ti ertitek egymast ...mert csak az upgrade ;-)
De ezeket már tavaly óta használom.
Nem sokkal kerül többi a lengyel outletben a farenheit gtx cipő
Én sem érzem létjogosultságát... Ha hideg van, akkor hosszú szár, vagy hosszú nadrág...
Aki az utcán is...
Stoplivédő. Az én stoplim 7éves. Már ráférne a csere, de nehéz ugyanoda vixxatenni.AAttila írta: ↑2021.09.01., szer. 11:47Én is szinte csak kopó alkatrészeket veszek, csak mivel használom, ezért "gyorsan" kopnak. Legalábbis a lánc,sor,gumik. A kormányt is újra tekerem évente. Cipőre stopli, az sem bír ki egy szezont. Az outi mellett ott a másik,amivel görgőzök. Az szintén kopik. Egyedül a montim az, amire még a karbantartásokon kívül nem vettem semmit. Na nem is raktam bele sok kilit![]()
"mer hifsta vagy bazzmeg" (Csontos István)
árnyalt lélekként csak a térdem fázik azért 3/4...sípcsontomat nem tudom hőtechnikailag szabályozni nem vagyok kaméleon
Szégyellem, de egy 25e Ft-os nyereg lett a befutó nálam.lacee írta: ↑2021.09.01., szer. 19:54Bocsiavl2 írta: ↑2021.09.01., szer. 19:43éééén ? dehogy. (komolyan)
számomra elképzelhetetlen annyit adni egy nyeregért ..vagy kormányért ...de még kerékszettért is (ez állna leginkább ott a "szokásos upgradek közül", de ezért sem), a gépet 2008-ban listaár 1750 € helyett 990 €-ert megvettem komplett tripla Ultegraval
ilyen meg sem fordul a fejemben, a gyári Bonträgerrel nyomjuk egymást :)
szezon elején kicsit szoknom kell, de annyi; szezon közben 6 oras tekerés sem gond (..a nyereg szempontjából)
nekem így is elegendö élményt, lehetöséget ad a gép
szerk / ui.: vagy felreertettem, hogy az enyemre jött a válasz; es asebestyen-nel Ti ertitek egymast ...mert csak az upgrade ;-)arra emlékeztem,hogy egy magentás név volt…
még Szalon ajánlotta neki a nyerget.
Ti finom, árnyalt lelkek vagytok - én vagy fázom vagy sem.
Bocsiavl2 írta: ↑2021.09.01., szer. 19:43éééén ? dehogy. (komolyan)
számomra elképzelhetetlen annyit adni egy nyeregért ..vagy kormányért ...de még kerékszettért is (ez állna leginkább ott a "szokásos upgradek közül", de ezért sem), a gépet 2008-ban listaár 1750 € helyett 990 €-ert megvettem komplett tripla Ultegraval
ilyen meg sem fordul a fejemben, a gyári Bonträgerrel nyomjuk egymást :)
szezon elején kicsit szoknom kell, de annyi; szezon közben 6 oras tekerés sem gond (..a nyereg szempontjából)
nekem így is elegendö élményt, lehetöséget ad a gép
szerk / ui.: vagy felreertettem, hogy az enyemre jött a válasz; es asebestyen-nel Ti ertitek egymast ...mert csak az upgrade ;-)
éééén ? dehogy. (komolyan)
Azért az nem úgy van...én sokat használom Gore-t használok átmeneti időbe tökéletes, ha egy kicsit hidegebb van kompressziós zoknival pazar látvány
Előbb-utóbb nekem is sikerül. A térdemet melegen tartaná, a lábszáram nem szokott fázni, ha meg igen, akkor veszek egy hosszabb zoknit
Csak a gondolatáig jutottam