Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

Szalon írta:
2021.08.18., szer. 15:41
Revi, lehet lapozz inkább tovább... :rolleyes: :D

Szóval vannak ám még "semmit nem érő" kütyük, ami szerintem igenis hasznos lehet, akár kezdőknek is.
Én tettem egy próbát az ABBOTT LIBRE SENSE glükóz érzékelővel.

cukorbetegeknek is nagy segítség lehet, múltkor láttam valakit a strandon vele, azt hittem nikotin tapasz :D
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Kicsit agyaltam a küllőhosszon... Akkor lehet kis gubanc, ha a műanyagbetétes anyát használnak, Annak álta!ában a felső végén van egy 2-3mm hosszan gumibetét. A küllők pont annyira vannak méretezve,hogy rendesen betekerve a vége a gumiágyban van, ami lazulás ellen védi. Ha eltekergetjük, benne van a pakliban,hogy a hajtásoldalon nem éri el a küllő a gumibetétet. De ha a méretezése olyan,hogy full végigér benne, van esély. Gyors matek alapján, ha az agytesten a küllőfuratok osztóköre a tengely közepétől 50mm-re van és a küllő egy átlagos 250 mm hosszú(bár montinál még hosszabb, ami jó, mert így még kisebb a változás), ha elmozdítom 6mm-el, a küllőhossz kb 1mm-t változik. Vagyis a hajtásoldalon 1 mm-vel kevesebb megy be az anyába, bal oldalon pedig ennyi fog kilógni,ami még nem jelent pronlémát. De vásárlás előtt ezt érdemes lesz pontosan kiszámolni. Persze,van megoldás lelazulás ellen, a beragasztás, csak az csövesebb módszer. Vixont a küllőcsere nem anyira olcsó. Jóféle, duplán húzott is min 1500/db, bár sapim biztos olcsóbb kínából, a DT jobb... (vagy egyebek).

A küllőfesznél az a lenyeg a felnit érő feszkók eredője ne változzon. Ezt az ábrán lévő szögfüggvényekkel ki lehet számolni, de tapasztalati úton kb elég lehet a jobb oldalt a gyári speckó aljára húzni, és a balt utána. A gyári speckó jó 20% ingadozást enged. Pl jobb oldal 110-130kgf, bal oldal 70-90 kgf. Kb ennyi a campa speckója. 6mm nem kevés eltolás, így lehet még jobban alá kell engedni a jobb oldalit, de ez mérések után számítható. Xal a videó azért megmutatja, mi a feladat, de ha nagyon precíz akar valaki lenni, elő kell kaparni a matekos emlékeket.

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 21:42
revox írta:
2021.08.18., szer. 21:30
asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 20:43



youtu.be/nTfZfvDdj3Q
Így megvan mi a sztori. Vagyis azt látom, hogy a normál kerék axiális centerét el kell tolni 6mm-el a nonDriveSide felé. De ehhez a vázat is úg, kell kialakítani, hogy a kerék így jól fusson. Ha az axiál center el van tolva , a rotor kintebb kerül, az első lánckerék és a hátsó soron a lánc gondolom így egyensebben fog futni a fenti lánckerekeken.
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
Igen, a váz is úgy van kialakítva és a hajtókar is ilyen. A most benne lévő gyári kerészett is ilyen. Jövő tavaszra szeretnék csak majd egy komolyabb kerékszettet, de a helyi kerékcentírozókra nem bíznám rá sem a fűzést, ha kéne, sem pedig az átállítást, ha elég annyi. Én úgy tudom, hogy nem csak el van tolva, hanem a küllőfeszesség is más a 2 oldalon.
A fő kérdésemre, hogy egy bármilyen kerékszettet át lehet-e alakítani komplett átküllőzés nélkül akkor meg is válaszoltad, hogy meg, mert annyi headroom van benne. :D :smile32: Köszi! :smile53:
Az mindig eltér alapesetben is, mert a sor miatt más a küllő szöge. Így is változni fog,de ilyenkor az kell, a drive sideon be kell állítani a specifikáltat, a bal oldalon meg amennyi kiadj a 6 mili eltolást. Persze nem baj, ha valahonnan lehjet szerezni küllőfeszspeckót, de ha el is kell téríteni, annyi szórást ad a gyári specmó is, de számolható is az eredeti állás alapján. Ja, a T a tension(feszesség) jele. kgf-ban szokták megadni.
tension-ratio.png
tension-ratio.png (3.68 KiB) Megtekintve 1665 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5811
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3603

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Igen, a Zero-t az Ecobike-ban vettem. :smile32:

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6258
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7799
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2021.08.18., szer. 21:30
asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 20:43
revox írta:
2021.08.18., szer. 20:20

Ettől féltem, hogy a felét nem fogom érteni :D a boostos nekem nem mond semmit. A láncvonal OK, de azt a rotor elhelyezkedése befolyásolja, de az a tengelyen fix helyen van általában.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.

youtu.be/nTfZfvDdj3Q
Így megvan mi a sztori. Vagyis azt látom, hogy a normál kerék axiális centerét el kell tolni 6mm-el a nonDriveSide felé. De ehhez a vázat is úg, kell kialakítani, hogy a kerék így jól fusson. Ha az axiál center el van tolva , a rotor kintebb kerül, az első lánckerék és a hátsó soron a lánc gondolom így egyensebben fog futni a fenti lánckerekeken.
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
Igen, a váz is úgy van kialakítva és a hajtókar is ilyen. A most benne lévő gyári kerészett is ilyen. Jövő tavaszra szeretnék csak majd egy komolyabb kerékszettet, de a helyi kerékcentírozókra nem bíznám rá sem a fűzést, ha kéne, sem pedig az átállítást, ha elég annyi. Én úgy tudom, hogy nem csak el van tolva, hanem a küllőfeszesség is más a 2 oldalon.
A fő kérdésemre, hogy egy bármilyen kerékszettet át lehet-e alakítani komplett átküllőzés nélkül akkor meg is válaszoltad, hogy meg, mert annyi headroom van benne. :D :smile32: Köszi! :smile53:
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 20:43
revox írta:
2021.08.18., szer. 20:20

Ettől féltem, hogy a felét nem fogom érteni :D a boostos nekem nem mond semmit. A láncvonal OK, de azt a rotor elhelyezkedése befolyásolja, de az a tengelyen fix helyen van általában.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.

youtu.be/nTfZfvDdj3Q
Így megvan mi a sztori. Vagyis azt látom, hogy a normál kerék axiális centerét el kell tolni 6mm-el a nonDriveSide felé. De ehhez a vázat is úg, kell kialakítani, hogy a kerék így jól fusson. Ha az axiál center el van tolva , a rotor kintebb kerül, az első lánckerék és a hátsó soron a lánc gondolom így egyensebben fog futni a fenti lánckerekeken.
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6258
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7799
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2021.08.18., szer. 20:20

Ettől féltem, hogy a felét nem fogom érteni :D a boostos nekem nem mond semmit. A láncvonal OK, de azt a rotor elhelyezkedése befolyásolja, de az a tengelyen fix helyen van általában.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.

youtu.be/nTfZfvDdj3Q
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2812
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1160

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2021.08.18., szer. 20:15
Szalon írta:
2021.08.18., szer. 15:41
Revi, lehet lapozz inkább tovább... :rolleyes: :D

Nu, erről majd mesélj már, mi,hogy befolyásolta a cukrodat. Mi vált be, mi nem. Értem,hogy mindenki kicsit más,de genetikailag a csimpánz is 99% ember :rolleyes:
Erre én is kíváncsi lennék,kaja előtte utánna stb……

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 20:11
revox írta:
2021.08.18., szer. 19:58
asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 17:09


Revi! Te nagy kerékfűző vagy, ugye?
Máhogy-hogy? :D vagy ez v tomitól független kérdés?
Ez Tőle teljesen független. :D
1 dolgot szeretnék majd a bringán fejleszteni, ez pedig a kerékszett. Ebbe nem jók az átlagos Boostos átütős hátsó kerekek, mert ezeknek a Cannondale-eknek eltolt láncvonaluk van.
Ettől féltem, hogy a felét nem fogom érteni :D a boostos nekem nem mond semmit. A láncvonal OK, de azt a rotor elhelyezkedése befolyásolja, de az a tengelyen fix helyen van általában.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2021.08.18., szer. 15:41
Revi, lehet lapozz inkább tovább... :rolleyes: :D

Nu, erről majd mesélj már, mi,hogy befolyásolta a cukrodat. Mi vált be, mi nem. Értem,hogy mindenki kicsit más,de genetikailag a csimpánz is 99% ember :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6258
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7799
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2021.08.18., szer. 19:58
asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 17:09
revox írta:
2021.08.18., szer. 17:01
apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)

bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
Revi! Te nagy kerékfűző vagy, ugye?
Máhogy-hogy? :D vagy ez v tomitól független kérdés?
Ez Tőle teljesen független. :D
1 dolgot szeretnék majd a bringán fejleszteni, ez pedig a kerékszett. Ebbe nem jók az átlagos Boostos átütős hátsó kerekek, mert ezeknek a Cannondale-eknek eltolt láncvonaluk van.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2021.08.18., szer. 20:02
Ákos kerékkötőt akart írni, csak zsivány, és hátulról jön. :kapdelm:
Ja, de úgy meg nem értem :D
straván belájkolta a vasárnapi nyugdíjas bükki bicajozást és nemtom, ki az.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 17:09
revox írta:
2021.08.18., szer. 17:01
apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)

bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
Revi! Te nagy kerékfűző vagy, ugye?
Na, eldobtam a telefont, itt jobban tok írni.
Xal fene tudja. Szoktam állítgatni, de meglévő kerekeket fűztem át fullba, de nulláról nem ismerek minden fűzést. montikat nem annyira ismerem. Campa Borát behunyott szemmel szedem darabokra,meg rakom össze, de.. de megszakértjük, Part is szokott kerekezni, a kollektív bölcsesség működni fog. :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4085
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5212
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ákos kerékkötőt akart írni, csak zsivány, és hátulról jön. :kapdelm:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 17:09
revox írta:
2021.08.18., szer. 17:01
apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)

bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
Revi! Te nagy kerékfűző vagy, ugye?
Máhogy-hogy? :D vagy ez v tomitól független kérdés?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5811
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3603

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Kész a mai etap ;peace;
20210818_172533.jpg
20210818_172533.jpg (1.46 MiB) Megtekintve 1655 alkalommal

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6258
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7799
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2021.08.18., szer. 17:01
apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)

bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
Revi! Te nagy kerékfűző vagy, ugye?
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)

bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2021.08.18., szer. 16:22

Menjek ne menjek… :D
Na én megyek,tekerek valamilyet…..a szép tiszta láncom össze olajozom,a munkahelyi bogarat kiszellőztetem……. :smile30:
menjél :D válaszd bármelyiket, ugyanaz lesz kb. de tesztelheted is, egyszer ezt,aztán azt ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2812
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1160

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2021.08.18., szer. 16:02
na,milyen csend van :D

no, nem lesz blog, de érdekességképp itt van felírva Laceenak javallot tréning 3 nyelven. Én nyilván az utolsót használom, nem igényel bonyolult kódfejtést, adja, mi a feladat.
A második konkrétan megmondja, mit tegyél, milyen hajtással (pl ha valakinek csak egy 3ezres kilométerórája van, hogy edzene?).
Az első az általatok ismert, végletekig egzakt leírás.

a három ugyanazt teszi. (vigyázz! a másodikban a tempó és az áttétel meghatározza a pedálütemet ;) Laceet ismerve - plusz strava- pedig belőhető, hogy ez neki mekkora terhelést jelent, így választod meg a tempót pl, amit esetleg a szél eltolhat le vagy föl, de ezt érzi a dolgozó, ennyi önállóság kell legyen mindenkiben)

jó, kicsit szívóztam, de ide akartam kilukadni kb...

ami mindháromban fontos, előre meg kell írni és akkor van mit követni. előre megírt terv nélkül jönnek az "áá, ma nincs kedvem tekerni,majd holnap" esetek :rolleyes: ismerek ilyet :D

nu,de nemazért írottam, hogy megint szétszedjük, csak afféle, nem egy út vezet rómába, vagy mégis? gondolkodik.gif :napsut:

----------------------------------------

1:00h Z2 80-85 rpm, 5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm)
a dupla szériás esetén
1:30h Z2 80-85 rpm, 2x5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm, szériák között 20p Z2 80-85 rpm)

----------------------------------------

30 kili, 50/17-el 30 km/h körül. 5db 500 méteres résztáv 35-el, 1500 pihenővel. résztávban marad az 50/17, pihenőben 50/19-21. ha két széria megy (45-50 kili), közöttük legyen 10 kili menés 50/17 30 km/h körüli tempóban.

-----------------------------------------

45 km 2(10)x5x500(1500) 70%

------------------------------------------
Menjek ne menjek… :D
Na én megyek,tekerek valamilyet…..a szép tiszta láncom össze olajozom,a munkahelyi bogarat kiszellőztetem……. :smile30:

Online
Avatar
kargidje
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1667
Csatlakozott: 2010.06.07., hétf. 11:27
Értékelés: 445

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: kargidje »

asebestyen írta:
2021.08.18., szer. 15:37


Igen, kell előre gondolkozni, hogy merre induljak, ahol meg tudom csinálni az előírt edzést. Nem könnyű az előírt pulzust és pedálütemet is tartani, sűrűn kell váltani, de nem lehetetlen. Ehhez tudok otthonról indulni. A hegyi intervallhoz meg kell olyan emelkedő, amin 5 percig tudok kb egyenletes meredekség mellett menni felfelé és aminek a tövében visszagurulás után tudok regenerálódni, azaz van sík. Erre is megvan, hogy hol végzem, ide autóval viszem a gépet. :) Nyilván görgőn egyszerűbb ez bizonyos szempontból, de azt csak akkor szeretném használni, ha nincs módom másra.
Ezt az egészet csak most kezdtem, tehát hogy milyen edzések lesznek még, milyen távok, milyen intervallok, stb, azt nem tudom. Én jelenleg pulzus alapú tréningre vagyok benevezve, később ez változhat watt alapúra is. Meglátjuk.
Amiatt sem kedvelem a 100% bringás edzést, mert mire a szezon jön csapágyakat, láncot/sort ...stb. lehet, hogy kell cserélni.
Akkor már ne a bringa "kopjon". :rolleyes:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2021.08.18., szer. 15:41
Revi, lehet lapozz inkább tovább... :rolleyes: :D

tudok még meglepetést okozni. ez bizony okos dolog. főleg feszített teljesítményen aki bicajozik, a cukor a legmacerásabb. másnem, annyit megér egyszer, valaki kipróbálja, neki mi a jó gyors pótlásra. utána már tudja, milyen időközönként kell bevinni,ha nem éhes,akkor is. mi ezt télen csak simán megtanultuk,hogy 20-30 kilinként egy kókuszrúd, vagy valami, mert ha nem, beköszönt a cukorhalál :D eléhezés persze,de az aztán mocskos tud lenni. persze, emgtanultuk kezelni, nem figyelni rá, ahogy egykori csapattrásam, Barna mondta, még h böszörmény határában, "innen már bemegyünk nyálon" :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14162
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4535
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

na,milyen csend van :D

no, nem lesz blog, de érdekességképp itt van felírva Laceenak javallot tréning 3 nyelven. Én nyilván az utolsót használom, nem igényel bonyolult kódfejtést, adja, mi a feladat.
A második konkrétan megmondja, mit tegyél, milyen hajtással (pl ha valakinek csak egy 3ezres kilométerórája van, hogy edzene?).
Az első az általatok ismert, végletekig egzakt leírás.

a három ugyanazt teszi. (vigyázz! a másodikban a tempó és az áttétel meghatározza a pedálütemet ;) Laceet ismerve - plusz strava- pedig belőhető, hogy ez neki mekkora terhelést jelent, így választod meg a tempót pl, amit esetleg a szél eltolhat le vagy föl, de ezt érzi a dolgozó, ennyi önállóság kell legyen mindenkiben)

jó, kicsit szívóztam, de ide akartam kilukadni kb...

ami mindháromban fontos, előre meg kell írni és akkor van mit követni. előre megírt terv nélkül jönnek az "áá, ma nincs kedvem tekerni,majd holnap" esetek :rolleyes: ismerek ilyet :D

nu,de nemazért írottam, hogy megint szétszedjük, csak afféle, nem egy út vezet rómába, vagy mégis? gondolkodik.gif :napsut:

----------------------------------------

1:00h Z2 80-85 rpm, 5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm)
a dupla szériás esetén
1:30h Z2 80-85 rpm, 2x5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm, szériák között 20p Z2 80-85 rpm)

----------------------------------------

30 kili, 50/17-el 30 km/h körül. 5db 500 méteres résztáv 35-el, 1500 pihenővel. résztávban marad az 50/17, pihenőben 50/19-21. ha két széria megy (45-50 kili), közöttük legyen 10 kili menés 50/17 30 km/h körüli tempóban.

-----------------------------------------

45 km 2(10)x5x500(1500) 70%

------------------------------------------
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4085
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5212
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Hú, milyen gadgetek jönnek még?! :D
iron-man.jpg
iron-man.jpg (238.86 KiB) Megtekintve 1599 alkalommal

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”