cukorbetegeknek is nagy segítség lehet, múltkor láttam valakit a strandon vele, azt hittem nikotin tapaszSzalon írta: ↑2021.08.18., szer. 15:41Revi, lehet lapozz inkább tovább...![]()
![]()
Szóval vannak ám még "semmit nem érő" kütyük, ami szerintem igenis hasznos lehet, akár kezdőknek is.
Én tettem egy próbát az ABBOTT LIBRE SENSE glükóz érzékelővel.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Kicsit agyaltam a küllőhosszon... Akkor lehet kis gubanc, ha a műanyagbetétes anyát használnak, Annak álta!ában a felső végén van egy 2-3mm hosszan gumibetét. A küllők pont annyira vannak méretezve,hogy rendesen betekerve a vége a gumiágyban van, ami lazulás ellen védi. Ha eltekergetjük, benne van a pakliban,hogy a hajtásoldalon nem éri el a küllő a gumibetétet. De ha a méretezése olyan,hogy full végigér benne, van esély. Gyors matek alapján, ha az agytesten a küllőfuratok osztóköre a tengely közepétől 50mm-re van és a küllő egy átlagos 250 mm hosszú(bár montinál még hosszabb, ami jó, mert így még kisebb a változás), ha elmozdítom 6mm-el, a küllőhossz kb 1mm-t változik. Vagyis a hajtásoldalon 1 mm-vel kevesebb megy be az anyába, bal oldalon pedig ennyi fog kilógni,ami még nem jelent pronlémát. De vásárlás előtt ezt érdemes lesz pontosan kiszámolni. Persze,van megoldás lelazulás ellen, a beragasztás, csak az csövesebb módszer. Vixont a küllőcsere nem anyira olcsó. Jóféle, duplán húzott is min 1500/db, bár sapim biztos olcsóbb kínából, a DT jobb... (vagy egyebek).
A küllőfesznél az a lenyeg a felnit érő feszkók eredője ne változzon. Ezt az ábrán lévő szögfüggvényekkel ki lehet számolni, de tapasztalati úton kb elég lehet a jobb oldalt a gyári speckó aljára húzni, és a balt utána. A gyári speckó jó 20% ingadozást enged. Pl jobb oldal 110-130kgf, bal oldal 70-90 kgf. Kb ennyi a campa speckója. 6mm nem kevés eltolás, így lehet még jobban alá kell engedni a jobb oldalit, de ez mérések után számítható. Xal a videó azért megmutatja, mi a feladat, de ha nagyon precíz akar valaki lenni, elő kell kaparni a matekos emlékeket.

A küllőfesznél az a lenyeg a felnit érő feszkók eredője ne változzon. Ezt az ábrán lévő szögfüggvényekkel ki lehet számolni, de tapasztalati úton kb elég lehet a jobb oldalt a gyári speckó aljára húzni, és a balt utána. A gyári speckó jó 20% ingadozást enged. Pl jobb oldal 110-130kgf, bal oldal 70-90 kgf. Kb ennyi a campa speckója. 6mm nem kevés eltolás, így lehet még jobban alá kell engedni a jobb oldalit, de ez mérések után számítható. Xal a videó azért megmutatja, mi a feladat, de ha nagyon precíz akar valaki lenni, elő kell kaparni a matekos emlékeket.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Az mindig eltér alapesetben is, mert a sor miatt más a küllő szöge. Így is változni fog,de ilyenkor az kell, a drive sideon be kell állítani a specifikáltat, a bal oldalon meg amennyi kiadj a 6 mili eltolást. Persze nem baj, ha valahonnan lehjet szerezni küllőfeszspeckót, de ha el is kell téríteni, annyi szórást ad a gyári specmó is, de számolható is az eredeti állás alapján. Ja, a T a tension(feszesség) jele. kgf-ban szokták megadni.asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 21:42Igen, a váz is úgy van kialakítva és a hajtókar is ilyen. A most benne lévő gyári kerészett is ilyen. Jövő tavaszra szeretnék csak majd egy komolyabb kerékszettet, de a helyi kerékcentírozókra nem bíznám rá sem a fűzést, ha kéne, sem pedig az átállítást, ha elég annyi. Én úgy tudom, hogy nem csak el van tolva, hanem a küllőfeszesség is más a 2 oldalon.revox írta: ↑2021.08.18., szer. 21:30Így megvan mi a sztori. Vagyis azt látom, hogy a normál kerék axiális centerét el kell tolni 6mm-el a nonDriveSide felé. De ehhez a vázat is úg, kell kialakítani, hogy a kerék így jól fusson. Ha az axiál center el van tolva , a rotor kintebb kerül, az első lánckerék és a hátsó soron a lánc gondolom így egyensebben fog futni a fenti lánckerekeken.
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
A fő kérdésemre, hogy egy bármilyen kerékszettet át lehet-e alakítani komplett átküllőzés nélkül akkor meg is válaszoltad, hogy meg, mert annyi headroom van benne.![]()
Köszi!
![]()
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Igen, a Zero-t az Ecobike-ban vettem. 
Online
A fő kérdésemre, hogy egy bármilyen kerékszettet át lehet-e alakítani komplett átküllőzés nélkül akkor meg is válaszoltad, hogy meg, mert annyi headroom van benne.
Köszi!
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6258
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7799
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Igen, a váz is úgy van kialakítva és a hajtókar is ilyen. A most benne lévő gyári kerészett is ilyen. Jövő tavaszra szeretnék csak majd egy komolyabb kerékszettet, de a helyi kerékcentírozókra nem bíznám rá sem a fűzést, ha kéne, sem pedig az átállítást, ha elég annyi. Én úgy tudom, hogy nem csak el van tolva, hanem a küllőfeszesség is más a 2 oldalon.revox írta: ↑2021.08.18., szer. 21:30Így megvan mi a sztori. Vagyis azt látom, hogy a normál kerék axiális centerét el kell tolni 6mm-el a nonDriveSide felé. De ehhez a vázat is úg, kell kialakítani, hogy a kerék így jól fusson. Ha az axiál center el van tolva , a rotor kintebb kerül, az első lánckerék és a hátsó soron a lánc gondolom így egyensebben fog futni a fenti lánckerekeken.asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 20:43revox írta: ↑2021.08.18., szer. 20:20
Ettől féltem, hogy a felét nem fogom értenia boostos nekem nem mond semmit. A láncvonal OK, de azt a rotor elhelyezkedése befolyásolja, de az a tengelyen fix helyen van általában.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.
youtu.be/nTfZfvDdj3Q
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
A fő kérdésemre, hogy egy bármilyen kerékszettet át lehet-e alakítani komplett átküllőzés nélkül akkor meg is válaszoltad, hogy meg, mert annyi headroom van benne.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Így megvan mi a sztori. Vagyis azt látom, hogy a normál kerék axiális centerét el kell tolni 6mm-el a nonDriveSide felé. De ehhez a vázat is úg, kell kialakítani, hogy a kerék így jól fusson. Ha az axiál center el van tolva , a rotor kintebb kerül, az első lánckerék és a hátsó soron a lánc gondolom így egyensebben fog futni a fenti lánckerekeken.asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 20:43revox írta: ↑2021.08.18., szer. 20:20
Ettől féltem, hogy a felét nem fogom értenia boostos nekem nem mond semmit. A láncvonal OK, de azt a rotor elhelyezkedése befolyásolja, de az a tengelyen fix helyen van általában.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.
youtu.be/nTfZfvDdj3Q
Xal értem,mi történik, maga a felni eltolása nem nehéz feladat. Rendszeresen javítani kell az ilyen jellegűeltérést. A hajmtásoldalon a küllők hamarab fe!lazulnak és középről eltolódik a felni balra, rendszerint vissz kell húzni középre. Itt annyi, nem középre kell elhúzni,hanem balra 6mm-t. Azzal a nagy kék "kengyellel" lehet bemérni a végén, a két oldal axiális helyzetében (a kengyelen mérve) 12 mm eltérésnek kell lennie. Ezt mutatják is. Ugyanezeket a szerszámokat használom, de alapvetően sok szerviz is. Amit nem használnak sokan, az a küllőfeszmérő, ami azért nem árt hozzá, vagyis fontos lenne. Xal a probléma orvosolható viszonylag könnyen. Ami esetleg kérdéses lehet, de ha nem tértek ki rá, nem lehet probléma,hogy a küllők hosszán nem kell variálni. Valsz ennyi elmozdulás 1-2mm küllőhosszváltozással járna, annyi meg bőven rá van hagyva a hossz kiszámításakor.
Ha megvan a kerék, megoldanám,de eltört a küllőfesznérőm rugója és nem árulnak. Partnak van, el tudjuk kérni, de lehet körbekérdezek, Pesten ki állít feszmérővel. Egy embert tuti tudok, de nemtom, mennyire ér rá. Imre Zsolti nemtom ismerős név e valakinek. Elég kattant, jó értelemben. Aztán Atti vett kereket a ... Hol vetted a Zerot? Ecobike. Az a Zero full be volt állítva(mértem, tökéletes volt) , lehet az ecobike-osok is állítanak feszmérővel, vagy így kapták...
Xal a rejtvény meg van fejtve, kérdés, mi a következő lépés? Már van kerék? Vagy még eztán lenne megvéve? ...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
youtu.be/nTfZfvDdj3Q
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6258
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7799
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2021.08.18., szer. 20:20
Ettől féltem, hogy a felét nem fogom értenia boostos nekem nem mond semmit. A láncvonal OK, de azt a rotor elhelyezkedése befolyásolja, de az a tengelyen fix helyen van általában.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.
youtu.be/nTfZfvDdj3Q
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Erre én is kíváncsi lennék,kaja előtte utánna stb……
Re: Kerékpározás
Ettől féltem, hogy a felét nem fogom érteniasebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 20:11Ez Tőle teljesen független.![]()
1 dolgot szeretnék majd a bringán fejleszteni, ez pedig a kerékszett. Ebbe nem jók az átlagos Boostos átütős hátsó kerekek, mert ezeknek a Cannondale-eknek eltolt láncvonaluk van.
Ehhez több infó kell, aztán max azt mondom, passz. De hátha összelapátolunk valami okosságot.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nu, erről majd mesélj már, mi,hogy befolyásolta a cukrodat. Mi vált be, mi nem. Értem,hogy mindenki kicsit más,de genetikailag a csimpánz is 99% ember
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
1 dolgot szeretnék majd a bringán fejleszteni, ez pedig a kerékszett. Ebbe nem jók az átlagos Boostos átütős hátsó kerekek, mert ezeknek a Cannondale-eknek eltolt láncvonaluk van.
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6258
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7799
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ez Tőle teljesen független.revox írta: ↑2021.08.18., szer. 19:58Máhogy-hogy?asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 17:09Revi! Te nagy kerékfűző vagy, ugye?revox írta: ↑2021.08.18., szer. 17:01apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)
bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...vagy ez v tomitól független kérdés?
1 dolgot szeretnék majd a bringán fejleszteni, ez pedig a kerékszett. Ebbe nem jók az átlagos Boostos átütős hátsó kerekek, mert ezeknek a Cannondale-eknek eltolt láncvonaluk van.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Ja, de úgy meg nem értem
straván belájkolta a vasárnapi nyugdíjas bükki bicajozást és nemtom, ki az.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Na, eldobtam a telefont, itt jobban tok írni.asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 17:09Revi! Te nagy kerékfűző vagy, ugye?revox írta: ↑2021.08.18., szer. 17:01apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)
bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
Xal fene tudja. Szoktam állítgatni, de meglévő kerekeket fűztem át fullba, de nulláról nem ismerek minden fűzést. montikat nem annyira ismerem. Campa Borát behunyott szemmel szedem darabokra,meg rakom össze, de.. de megszakértjük, Part is szokott kerekezni, a kollektív bölcsesség működni fog.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4085
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5212
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ákos kerékkötőt akart írni, csak zsivány, és hátulról jön. 

Re: Kerékpározás
Máhogy-hogy?asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 17:09Revi! Te nagy kerékfűző vagy, ugye?revox írta: ↑2021.08.18., szer. 17:01apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)
bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Kész a mai etap
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6258
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7799
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Revi! Te nagy kerékfűző vagy, ugye?revox írta: ↑2021.08.18., szer. 17:01apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)
bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
apropó. valaki itt V.Tomi Egerből a straván? egy Tomit ismerek Egerben, de neki tudtommal nincs 5000+ km-e idén és nem járt szombaton az ostoros nyeregnél (vagy megkavarta a téri-idő kontinyút)
bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
bocsi,ha valaki már bemutatkozott ilyen néven, de fórumokról nekem mindig a nickname marad meg...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
menjél
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Menjek ne menjek…revox írta: ↑2021.08.18., szer. 16:02na,milyen csend van
no, nem lesz blog, de érdekességképp itt van felírva Laceenak javallot tréning 3 nyelven. Én nyilván az utolsót használom, nem igényel bonyolult kódfejtést, adja, mi a feladat.
A második konkrétan megmondja, mit tegyél, milyen hajtással (pl ha valakinek csak egy 3ezres kilométerórája van, hogy edzene?).
Az első az általatok ismert, végletekig egzakt leírás.
a három ugyanazt teszi. (vigyázz! a másodikban a tempó és az áttétel meghatározza a pedálütemetLaceet ismerve - plusz strava- pedig belőhető, hogy ez neki mekkora terhelést jelent, így választod meg a tempót pl, amit esetleg a szél eltolhat le vagy föl, de ezt érzi a dolgozó, ennyi önállóság kell legyen mindenkiben)
jó, kicsit szívóztam, de ide akartam kilukadni kb...
ami mindháromban fontos, előre meg kell írni és akkor van mit követni. előre megírt terv nélkül jönnek az "áá, ma nincs kedvem tekerni,majd holnap" esetekismerek ilyet
![]()
nu,de nemazért írottam, hogy megint szétszedjük, csak afféle, nem egy út vezet rómába, vagy mégis?![]()
![]()
----------------------------------------
1:00h Z2 80-85 rpm, 5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm)
a dupla szériás esetén
1:30h Z2 80-85 rpm, 2x5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm, szériák között 20p Z2 80-85 rpm)
----------------------------------------
30 kili, 50/17-el 30 km/h körül. 5db 500 méteres résztáv 35-el, 1500 pihenővel. résztávban marad az 50/17, pihenőben 50/19-21. ha két széria megy (45-50 kili), közöttük legyen 10 kili menés 50/17 30 km/h körüli tempóban.
-----------------------------------------
45 km 2(10)x5x500(1500) 70%
------------------------------------------
Na én megyek,tekerek valamilyet…..a szép tiszta láncom össze olajozom,a munkahelyi bogarat kiszellőztetem…….
Online
Akkor már ne a bringa "kopjon".
Re: Kerékpározás
Amiatt sem kedvelem a 100% bringás edzést, mert mire a szezon jön csapágyakat, láncot/sort ...stb. lehet, hogy kell cserélni.asebestyen írta: ↑2021.08.18., szer. 15:37
Igen, kell előre gondolkozni, hogy merre induljak, ahol meg tudom csinálni az előírt edzést. Nem könnyű az előírt pulzust és pedálütemet is tartani, sűrűn kell váltani, de nem lehetetlen. Ehhez tudok otthonról indulni. A hegyi intervallhoz meg kell olyan emelkedő, amin 5 percig tudok kb egyenletes meredekség mellett menni felfelé és aminek a tövében visszagurulás után tudok regenerálódni, azaz van sík. Erre is megvan, hogy hol végzem, ide autóval viszem a gépet. :) Nyilván görgőn egyszerűbb ez bizonyos szempontból, de azt csak akkor szeretném használni, ha nincs módom másra.
Ezt az egészet csak most kezdtem, tehát hogy milyen edzések lesznek még, milyen távok, milyen intervallok, stb, azt nem tudom. Én jelenleg pulzus alapú tréningre vagyok benevezve, később ez változhat watt alapúra is. Meglátjuk.
Akkor már ne a bringa "kopjon".
Re: Kerékpározás
tudok még meglepetést okozni. ez bizony okos dolog. főleg feszített teljesítményen aki bicajozik, a cukor a legmacerásabb. másnem, annyit megér egyszer, valaki kipróbálja, neki mi a jó gyors pótlásra. utána már tudja, milyen időközönként kell bevinni,ha nem éhes,akkor is. mi ezt télen csak simán megtanultuk,hogy 20-30 kilinként egy kókuszrúd, vagy valami, mert ha nem, beköszönt a cukorhalál
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
na,milyen csend van 
no, nem lesz blog, de érdekességképp itt van felírva Laceenak javallot tréning 3 nyelven. Én nyilván az utolsót használom, nem igényel bonyolult kódfejtést, adja, mi a feladat.
A második konkrétan megmondja, mit tegyél, milyen hajtással (pl ha valakinek csak egy 3ezres kilométerórája van, hogy edzene?).
Az első az általatok ismert, végletekig egzakt leírás.
a három ugyanazt teszi. (vigyázz! a másodikban a tempó és az áttétel meghatározza a pedálütemet
Laceet ismerve - plusz strava- pedig belőhető, hogy ez neki mekkora terhelést jelent, így választod meg a tempót pl, amit esetleg a szél eltolhat le vagy föl, de ezt érzi a dolgozó, ennyi önállóság kell legyen mindenkiben)
jó, kicsit szívóztam, de ide akartam kilukadni kb...
ami mindháromban fontos, előre meg kell írni és akkor van mit követni. előre megírt terv nélkül jönnek az "áá, ma nincs kedvem tekerni,majd holnap" esetek
ismerek ilyet
nu,de nemazért írottam, hogy megint szétszedjük, csak afféle, nem egy út vezet rómába, vagy mégis?
----------------------------------------
1:00h Z2 80-85 rpm, 5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm)
a dupla szériás esetén
1:30h Z2 80-85 rpm, 2x5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm, szériák között 20p Z2 80-85 rpm)
----------------------------------------
30 kili, 50/17-el 30 km/h körül. 5db 500 méteres résztáv 35-el, 1500 pihenővel. résztávban marad az 50/17, pihenőben 50/19-21. ha két széria megy (45-50 kili), közöttük legyen 10 kili menés 50/17 30 km/h körüli tempóban.
-----------------------------------------
45 km 2(10)x5x500(1500) 70%
------------------------------------------
no, nem lesz blog, de érdekességképp itt van felírva Laceenak javallot tréning 3 nyelven. Én nyilván az utolsót használom, nem igényel bonyolult kódfejtést, adja, mi a feladat.
A második konkrétan megmondja, mit tegyél, milyen hajtással (pl ha valakinek csak egy 3ezres kilométerórája van, hogy edzene?).
Az első az általatok ismert, végletekig egzakt leírás.
a három ugyanazt teszi. (vigyázz! a másodikban a tempó és az áttétel meghatározza a pedálütemet
jó, kicsit szívóztam, de ide akartam kilukadni kb...
ami mindháromban fontos, előre meg kell írni és akkor van mit követni. előre megírt terv nélkül jönnek az "áá, ma nincs kedvem tekerni,majd holnap" esetek
nu,de nemazért írottam, hogy megint szétszedjük, csak afféle, nem egy út vezet rómába, vagy mégis?
----------------------------------------
1:00h Z2 80-85 rpm, 5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm)
a dupla szériás esetén
1:30h Z2 80-85 rpm, 2x5x1p Z3 95 rpm (3p pihenőkkel, Z2 90 rpm, szériák között 20p Z2 80-85 rpm)
----------------------------------------
30 kili, 50/17-el 30 km/h körül. 5db 500 méteres résztáv 35-el, 1500 pihenővel. résztávban marad az 50/17, pihenőben 50/19-21. ha két széria megy (45-50 kili), közöttük legyen 10 kili menés 50/17 30 km/h körüli tempóban.
-----------------------------------------
45 km 2(10)x5x500(1500) 70%
------------------------------------------
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4085
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5212
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hú, milyen gadgetek jönnek még?!

