
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Ja és Ákos, az edződ nyerte 

Re: Kerékpározás

Az árok túloldalán últek, de pont eltaláltam a szandálját.

Re: Kerékpározás
Te raktál be vascsővel kalapáló videót

De abban biztos vagyok, és ne vedd sértésnek, értő olvasással gondjaid lehetnek

arról nem beszélve, csak egy mondat konkrét értelmezésében tudsz gondolkodni, nem tudsz elvonatkoztatni, ha abban filozófiai gondolat bújik meg, nem veszed észre. De nem baj ez, így volt ez hifi témában is, megszoktam

Milyen hifit nyúzol? Csak puszta kíváncsiság.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Húú vazz! De akkor szerencsésen földetértél...Szalon írta: ↑2021.08.08., vas. 14:15Revi! Innen indultunk, csak annyira összemostál már mindent is mindennel, hogy Te sem tudod, mit kellene bizonyítanod, aztán csak oda értünk, hogy sikerült neked is leírnod, ahonnan kiindultunk!![]()
![]()
Szalon írta: ↑2021.08.03., kedd 16:47A karbonnak megvan az a jó tulajdonsága, hogy nem fog elfáradni, rugalmas és flexibilis! (gondoljatok a nyeregcsövekre akár) Én a karbonban bízok jobban, persze mindenből lehet jót és rosszat is csinálni, ezért én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Valamint azok közül sem feltétlen érdemes a legkönnyebbet venni, de a Speci karbon kormányait nyugodtan megveheted!
Az aluval az a baj, h egy idő után, pont a szar utak, nagyobb terhelés Laceeenál elfárad és törik. Karbon akkor fog törni inkább, ha ütés éri, magától nem jellemző, hogy normál körülmények között megadná magát.A karbonnak millió előnye van az aluval szemben, egyik legnagyobb, hogy fáradásos törésre nem hajlamos! Azaz, nem kell öregedéstől félni, évek múltán is biztonságosan használható! Szakító szilárdsága ugyanakkora keresztmetszetre vetítve nagyságrendekkel nagyobb. Sokkal könnyebben tervezhető az alakváltozása és jól átgondolva rengeteget lehet a szövés irányával is játszani, hol mennyire legyen merev, hogy mennyire legyen engedékeny. Természetesen karbonból is lehet szart csinálni, lehet súlycsökkentés oltárán mindent feláldozva harmatgyenge terméket is készíteni, de azért normál gyári megoldásokban nem szoktak ilyenek születni.
Felhozhatod a karboupálcás nyerget elrettentő példának, de jó lenne konkretizálni, milyen is volt pontosan az a nyereg, mert én még 1 gyári (Speci, Fizik, Selle Italia... stb) karbon pálcás törésről sem hallottam (ezek legalább 120-150gos nyergek), viszont annál több 50-60g-os vagy kínai gagyi, vagy eleve ultrakönnyű Berk...stb nyeregnél előfordulót láttam már... A gagyi bóvli nyergek még egy vacak ovális 7x9mm-es pácavastagsággal sem trükköznek látszatra sem, természetesen borítékolható is az eredmény... Ami továbbra is megerősiti, amit fentebb is írtam, hogy karbonból is lehet jót és rosszat készíteni.
Én boldog vagyok a karbon pálcás nyergemmel, nem félek, hogy anyagfáradás miatt el fog valaha is törni alattam. Anyaghiba sem fog már kijönni, így már csak az én hibámból eredően mehet majd tönkre, normál használat mellet 100% hogy nem fog.
De további, sajnos már nem túl kellemes saját tapasztalat, hogy inkább a karbon kormányom tört volna el... Persze hiába a kormány kapta az első ütést, hibátlanul túlélte a balesetet, ami sajnos a vázról már nem igazán mondható el...Ezt most én néztem be, lejtmenet, 50 feletti tempóval csapódtam a hegyoldalba. Nekem szerencsére semmi bajom nem lett, karcolás nélkül megúsztam. Szóval jó a karbon, míg rendeltetésszerűen használják. Egy kalapácsütés, vagy esés, sajnos nem tartozik ebbe a kategóriába már.
IMG_6831.JPG
IMG_6824.JPG
tempImagep8otEE.gif

Egyébként nekem 7 éve, 7ezres nyergem van,aminek a pálcáját meg is repesztettem picit a bilinccsel. Kicsit nyikorog,de bírja. China San Marco Aspide. Csapattárs gyereknek eredeti made in italy volt (hosszabb a pálcája a befogatásnál) Ő lenullázta.
Két bicajon china aspide van(szatyorba vagy még 6

Részvétem a zakó miatt...

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1507
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Én minden megterhelőbb edzés előtt és után is görgőzök egyet. Tekerés első felében laza belemelegítés mindig van 10 perc legalább, valamint utána is fokozatosan emelődik általában a terhelés, valamint természetesen a végén levezetés szintén legalább 10 perc, én általában még utána is nagyon gyengén tekerek 3-5 km-t tényleg csiga tempóban, ekkor már a Garmint is leállítom. Nyújtás megterhelő edzések után mindig, asszonnyal tekerés, vagy regeneráló tekerés után viszont nem szoktam.avl2 írta: ↑2021.08.06., pén. 15:10asebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 13:58... minden nap (nem csak edzés) van 10p mobilizálás és 30p nyújtás, illetve hétfőn SMR henger is…Nna, ebben a kérdésben kivancsi lennek másokra is.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 14:30
egyébként a leforgatás se hülyeség. én minidg tréning után jó 20 perc volt,míg hazértem. kisáttétellel leforgattam ,az a görcsök nagy részét kihozza. aztán húzgáltam a lábam pár percig (nem voltam nagy nyújtóbajnok), bár ez az akkor nálunk munkálkodó segédező szerint kb 40 percet kellene…
Bevallom en nem szanok ra annyi időt (mondjuk 2-3 oras tekeres előtt X perc bemelegítes ? utana 30-40 perc nyujtas ?), …mint ajanlott.
Bemelegites nelkül indulok (a lazabb indulassal “melegítek”…ha!), es 3-4 fele nyújtás 2-3szor ismetelve darabonkent kb. 20mp.-re, összesen max. 8-10 perc. Ez van.
Várom a “szidást”, riogatást…na jo: motivációt a többhöz!
8 eve diagnosztizált (fajt a vadlim kegyetlenül tünettel fordultam eü-höz) L4-L5 táji gerincservre azota minden reggel csinalok gyakorlatokat, sok eve lenyegeben tünetmentes vagyok.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Merevebb, könnyebb, anyagfáradásból adódóan kb soha nem fog eltörni (ha csak nem gyári hibás, de az úgy is hamar kiderül) ezáltal szerintem megbízhatóbb, mint bármilyen alu kormány. Az, hogy könnyebb, vagy esetleg kicsit jobban nyeli a rezgéseket meg csak hab a tortán. Én egyedül az árában látom az egyedüli negatív dolgot, de számomra egy kormánynál, ez belefér, mert több a pozitívhozadéka.
Az, hogy egy baleset után a karbon eltörik, egyedül talán versenyen lehet hátrány, ha nincs csere bicaj és valahogy be kellene még érni a célba. Persze itt is ott a kérdés, hogy egy olyan balesetben, ahol mondjuk a kormány darabokra törik, mennyi marad a bicaj többi részéből (váz/villa/kerék/lánc/hajtás...) Szóval szerintem számodra is gyakorlatilag konvergál a 0-hoz az alu előnye....
Én egy odacsapott alu kormányban/stucniban, ami esetleg látszólag nem sérült egy odaverésben, ugyanúgy nem bíznék, mint egy törött karbonban sem. Szóval nálam egyértelmű, hogy egy komolyabb behatás után ugyanúgy cserés lenne egy alu kormány, mint egy törött karbon, így ilyen szempontból sem látom egyáltalán megbízhatóbbnak az alut...
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1507
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Egyértelműen igen!

Merevebb, könnyebb, anyagfáradásból adódóan kb soha nem fog eltörni (ha csak nem gyári hibás, de az úgy is hamar kiderül) ezáltal szerintem megbízhatóbb, mint bármilyen alu kormány. Az, hogy könnyebb, vagy esetleg kicsit jobban nyeli a rezgéseket meg csak hab a tortán. Én egyedül az árában látom az egyedüli negatív dolgot, de számomra egy kormánynál, ez belefér, mert több a pozitívhozadéka.
Az, hogy egy baleset után a karbon eltörik, egyedül talán versenyen lehet hátrány, ha nincs csere bicaj és valahogy be kellene még érni a célba. Persze itt is ott a kérdés, hogy egy olyan balesetben, ahol mondjuk a kormány darabokra törik, mennyi marad a bicaj többi részéből (váz/villa/kerék/lánc/hajtás...) Szóval szerintem számodra is gyakorlatilag konvergál a 0-hoz az alu előnye....
Én egy odacsapott alu kormányban/stucniban, ami esetleg látszólag nem sérült egy odaverésben, ugyanúgy nem bíznék, mint egy törött karbonban sem. Szóval nálam egyértelmű, hogy egy komolyabb behatás után ugyanúgy cserés lenne egy alu kormány, mint egy törött karbon, így ilyen szempontból sem látom egyáltalán megbízhatóbbnak az alut...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Hú ez nagy szerencse hogy megúsztad sérülés nélkül. Én Debrecenben járdán estem cc 20 km/órával a pedál beakadt egy kivágott fa csonkjába. A vállszalagom elszakadt de nem operálták, azóta is szenvedek vele már nem lesz tökéletes sohasem. Ha naponta tornázom akkor szinte tünetmentes. A bicód viszont tropa, sajnálom,,,de annak örülök hogy semmi bajod.Szalon írta: ↑2021.08.08., vas. 14:15Revi! Innen indultunk, csak annyira összemostál már mindent is mindennel, hogy Te sem tudod, mit kellene bizonyítanod, aztán csak oda értünk, hogy sikerült neked is leírnod, ahonnan kiindultunk!![]()
![]()
Szalon írta: ↑2021.08.03., kedd 16:47A karbonnak megvan az a jó tulajdonsága, hogy nem fog elfáradni, rugalmas és flexibilis! (gondoljatok a nyeregcsövekre akár) Én a karbonban bízok jobban, persze mindenből lehet jót és rosszat is csinálni, ezért én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Valamint azok közül sem feltétlen érdemes a legkönnyebbet venni, de a Speci karbon kormányait nyugodtan megveheted!
Az aluval az a baj, h egy idő után, pont a szar utak, nagyobb terhelés Laceeenál elfárad és törik. Karbon akkor fog törni inkább, ha ütés éri, magától nem jellemző, hogy normál körülmények között megadná magát.A karbonnak millió előnye van az aluval szemben, egyik legnagyobb, hogy fáradásos törésre nem hajlamos! Azaz, nem kell öregedéstől félni, évek múltán is biztonságosan használható! Szakító szilárdsága ugyanakkora keresztmetszetre vetítve nagyságrendekkel nagyobb. Sokkal könnyebben tervezhető az alakváltozása és jól átgondolva rengeteget lehet a szövés irányával is játszani, hol mennyire legyen merev, hogy mennyire legyen engedékeny. Természetesen karbonból is lehet szart csinálni, lehet súlycsökkentés oltárán mindent feláldozva harmatgyenge terméket is készíteni, de azért normál gyári megoldásokban nem szoktak ilyenek születni.
Felhozhatod a karboupálcás nyerget elrettentő példának, de jó lenne konkretizálni, milyen is volt pontosan az a nyereg, mert én még 1 gyári (Speci, Fizik, Selle Italia... stb) karbon pálcás törésről sem hallottam (ezek legalább 120-150gos nyergek), viszont annál több 50-60g-os vagy kínai gagyi, vagy eleve ultrakönnyű Berk...stb nyeregnél előfordulót láttam már... A gagyi bóvli nyergek még egy vacak ovális 7x9mm-es pácavastagsággal sem trükköznek látszatra sem, természetesen borítékolható is az eredmény... Ami továbbra is megerősiti, amit fentebb is írtam, hogy karbonból is lehet jót és rosszat készíteni.
Én boldog vagyok a karbon pálcás nyergemmel, nem félek, hogy anyagfáradás miatt el fog valaha is törni alattam. Anyaghiba sem fog már kijönni, így már csak az én hibámból eredően mehet majd tönkre, normál használat mellet 100% hogy nem fog.
De további, sajnos már nem túl kellemes saját tapasztalat, hogy inkább a karbon kormányom tört volna el... Persze hiába a kormány kapta az első ütést, hibátlanul túlélte a balesetet, ami sajnos a vázról már nem igazán mondható el...Ezt most én néztem be, lejtmenet, 50 feletti tempóval csapódtam a hegyoldalba. Nekem szerencsére semmi bajom nem lett, karcolás nélkül megúsztam. Szóval jó a karbon, míg rendeltetésszerűen használják. Egy kalapácsütés, vagy esés, sajnos nem tartozik ebbe a kategóriába már.
IMG_6831.JPG
IMG_6824.JPG
tempImagep8otEE.gif
Online
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1507
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Revi! Innen indultunk, csak annyira összemostál már mindent is mindennel, hogy Te sem tudod, mit kellene bizonyítanod, aztán csak oda értünk, hogy sikerült neked is leírnod, ahonnan kiindultunk!
Felhozhatod a karboupálcás nyerget elrettentő példának, de jó lenne konkretizálni, milyen is volt pontosan az a nyereg, mert én még 1 gyári (Speci, Fizik, Selle Italia... stb) karbon pálcás törésről sem hallottam (ezek legalább 120-150gos nyergek), viszont annál több 50-60g-os vagy kínai gagyi, vagy eleve ultrakönnyű Berk...stb nyeregnél előfordulót láttam már... A gagyi bóvli nyergek még egy vacak ovális 7x9mm-es pácavastagsággal sem trükköznek látszatra sem, természetesen borítékolható is az eredmény... Ami továbbra is megerősiti, amit fentebb is írtam, hogy karbonból is lehet jót és rosszat készíteni.
Én boldog vagyok a karbon pálcás nyergemmel, nem félek, hogy anyagfáradás miatt el fog valaha is törni alattam. Anyaghiba sem fog már kijönni, így már csak az én hibámból eredően mehet majd tönkre, normál használat mellet 100% hogy nem fog.
De további, sajnos már nem túl kellemes saját tapasztalat, hogy inkább a karbon kormányom tört volna el... Persze hiába a kormány kapta az első ütést, hibátlanul túlélte a balesetet, ami sajnos a vázról már nem igazán mondható el...
Ezt most én néztem be, lejtmenet, 50 feletti tempóval csapódtam a hegyoldalba. Nekem szerencsére semmi bajom nem lett, karcolás nélkül megúsztam. Szóval jó a karbon, míg rendeltetésszerűen használják. Egy kalapácsütés, vagy esés, sajnos nem tartozik ebbe a kategóriába már.


Szalon írta: ↑2021.08.03., kedd 16:47A karbonnak megvan az a jó tulajdonsága, hogy nem fog elfáradni, rugalmas és flexibilis! (gondoljatok a nyeregcsövekre akár) Én a karbonban bízok jobban, persze mindenből lehet jót és rosszat is csinálni, ezért én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Valamint azok közül sem feltétlen érdemes a legkönnyebbet venni, de a Speci karbon kormányait nyugodtan megveheted!
Az aluval az a baj, h egy idő után, pont a szar utak, nagyobb terhelés Laceeenál elfárad és törik. Karbon akkor fog törni inkább, ha ütés éri, magától nem jellemző, hogy normál körülmények között megadná magát.
A karbonnak millió előnye van az aluval szemben, egyik legnagyobb, hogy fáradásos törésre nem hajlamos! Azaz, nem kell öregedéstől félni, évek múltán is biztonságosan használható! Szakító szilárdsága ugyanakkora keresztmetszetre vetítve nagyságrendekkel nagyobb. Sokkal könnyebben tervezhető az alakváltozása és jól átgondolva rengeteget lehet a szövés irányával is játszani, hol mennyire legyen merev, hogy mennyire legyen engedékeny. Természetesen karbonból is lehet szart csinálni, lehet súlycsökkentés oltárán mindent feláldozva harmatgyenge terméket is készíteni, de azért normál gyári megoldásokban nem szoktak ilyenek születni.
Felhozhatod a karboupálcás nyerget elrettentő példának, de jó lenne konkretizálni, milyen is volt pontosan az a nyereg, mert én még 1 gyári (Speci, Fizik, Selle Italia... stb) karbon pálcás törésről sem hallottam (ezek legalább 120-150gos nyergek), viszont annál több 50-60g-os vagy kínai gagyi, vagy eleve ultrakönnyű Berk...stb nyeregnél előfordulót láttam már... A gagyi bóvli nyergek még egy vacak ovális 7x9mm-es pácavastagsággal sem trükköznek látszatra sem, természetesen borítékolható is az eredmény... Ami továbbra is megerősiti, amit fentebb is írtam, hogy karbonból is lehet jót és rosszat készíteni.
Én boldog vagyok a karbon pálcás nyergemmel, nem félek, hogy anyagfáradás miatt el fog valaha is törni alattam. Anyaghiba sem fog már kijönni, így már csak az én hibámból eredően mehet majd tönkre, normál használat mellet 100% hogy nem fog.
De további, sajnos már nem túl kellemes saját tapasztalat, hogy inkább a karbon kormányom tört volna el... Persze hiába a kormány kapta az első ütést, hibátlanul túlélte a balesetet, ami sajnos a vázról már nem igazán mondható el...

Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
A szomorú az, hogy folyamatosan azt állítod, a karbonnak kizárólag annyi előnye van, hogy könnyebb.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 13:36
gratulálok, elvégezted a google iskolát. valsz meg lehet csinálni ennek a videónak az ellentettjét is. de mennyivel más lenen a szotri, ha nem csövet, hanem pl szögvasat használnak. rágjad még azt a gumicsontot, nem kopott el (+ értő olvasás)![]()
de egyszerű, add ide a bicód, majd én rabaxok egyet. csak egyet. vesztes fizeti a sört![]()

Azért majd olvass utána az utóbbi 10 év újításainak. Esetleg gyere ki az ó.úti karbonvázak/kerekek erdejéből, van élet azon túl is.

"de egyszerű, add ide a bicód, majd én rabaxok egyet. csak egyet. "
Ez az ultradurva aluvázadra/kormányodra is igaz!
Amúgy inkább essél vele normál használatból adódóan...

Mindig ez a rába..ok így, meg úgy. Ez lett a fétised.

Re: Kerékpározás
Én is számolgattam kb hol,mennyit kell menni és kb jónak tűnik. De fene tudja,mert a Bükk teteje hollóstető és hereg rét között hullámvasút és néha eltűnik a jel. A garmi connecten is 1400 körüli szint van, de át van küldve az endomondo utód mapmyfitness-re is, ott meg 2000 van, amit a wikiloccal is mértünk... Azt tudom, vannak appok, amik a gpx/tcx feltöltés után a térk3p adatai alapján korrigálják a műszueres mérést. Kérdés, melyik app csinálja jól

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Én a garminnal nem mentem még annyi szintet, hogy ezt el tudjam dönteni. Dobogókő jónak tűnt. Kb azt hozta, mint a haver garminja vagyis közel azonos szintet mutatott mindkettőnké.
Re: Kerékpározás
Ma Reacto hegyi teszt. Lefele elég izgága a pinyrellokhoz képest, de idővel valamelyest megszoktam. De a sunesz jobban kanyarodik, de lehet a méretből fakad (dogma 1 centivel kisebb mindenhol, a Gan 2-vel). De a szél is befújt sokszhor rondán és 50-es kerékkel mentem.
Nade, felfele volt érdekes. Éreztre jól ment, de a térdem fájt,ahogy a dogma próbájánál is
Na, xal, másodpercre ugyanazt hozta, mint a Dogma. Viszont heregréttől továbbk7ldve, úg, tűnik, a dogmával több power maradt, mert meg,ehatárig,ami vagy 3 kilivel fentebb van, a Dogma me t jobbat. Bár, ma az is benne volt,hogy ez a nap első fele volt csak és hereg rét után még jött egy leszánkázás Miskolcra, majd bükkszentkereszt felől vissza fel a hegyre.
Egyébként a garmin minidg jól mér Nektek szintet? Nemrég ezt az utat bejártukautóval és a wikilos alkalmazással. Ott 2000+ szintet mértünk, most a garmin meg 1397... néha jelet vesztett, de ez nem tudom, mit befolyásol.
Nade, felfele volt érdekes. Éreztre jól ment, de a térdem fájt,ahogy a dogma próbájánál is

Na, xal, másodpercre ugyanazt hozta, mint a Dogma. Viszont heregréttől továbbk7ldve, úg, tűnik, a dogmával több power maradt, mert meg,ehatárig,ami vagy 3 kilivel fentebb van, a Dogma me t jobbat. Bár, ma az is benne volt,hogy ez a nap első fele volt csak és hereg rét után még jött egy leszánkázás Miskolcra, majd bükkszentkereszt felől vissza fel a hegyre.
Egyébként a garmin minidg jól mér Nektek szintet? Nemrég ezt az utat bejártukautóval és a wikilos alkalmazással. Ott 2000+ szintet mértünk, most a garmin meg 1397... néha jelet vesztett, de ez nem tudom, mit befolyásol.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Csak keményen!!!

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ráérsz még, 11,15-kor van a rajtasebestyen írta: ↑2021.08.07., szomb. 21:54Nekem most kéne elindulnom tőletek, hogy reggel időbe odaérjek.AAttila írta: ↑2021.08.07., szomb. 08:4592km (bemelegítésként odabringázok, levezetés meg hazaasebestyen írta: ↑2021.08.07., szomb. 08:21posting.php?mode=edit&f=101&p=2630471#![]()
Melyik távon indulsz?)
![]()




Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6218
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7715
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nekem most kéne elindulnom tőletek, hogy reggel időbe odaérjek.AAttila írta: ↑2021.08.07., szomb. 08:4592km (bemelegítésként odabringázok, levezetés meg hazaasebestyen írta: ↑2021.08.07., szomb. 08:21posting.php?mode=edit&f=101&p=2630471#![]()
Melyik távon indulsz?)

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
92km (bemelegítésként odabringázok, levezetés meg hazaasebestyen írta: ↑2021.08.07., szomb. 08:21posting.php?mode=edit&f=101&p=2630471#![]()
Melyik távon indulsz?

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6218
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7715
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Melyik távon indulsz?
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Tényleg Ákos, vasárnap megyünk felétek. Dunaalmáson lesz a verseny
befutó Neszmély Hilltop.

Re: Kerékpározás
Ilyen az én formám
törhetem a fejem.
Mivel gondolkozom, hogy eladom a bicót és veszek egy másikat, rendeltem ilyeneket. (A fékváltókar balról nem volt lecserélve az új szériásra eddig) A fékbetétre pedig kíváncsiság vitt, milyen lehet ez, mert sokan dicsérik.
És most jön a fekete leves. Ma szólt a haverom, hogy ha gondolom eladja nekem az autóját és mondott egy valóban baráti árat. Régóta nyúztam miatta, talán azért is voltam bátor,mert nem hittem benne,hogy megválna tőle ( igaz van neki 5 autója)
A feladat adott, át kell gondolni a célokat, távlatokat, költségvetést, mert egy új bicó és az autó együtt nem menne.
A két jelölt (nem pont ezek,hanem ilyenek)
A bringát nem kell magyarázni. Jelenleg az álombicóm. Az autó azért ilyen, mert lakókocsizni szeretnénk, amihez kell az ekkora autó.


Mivel gondolkozom, hogy eladom a bicót és veszek egy másikat, rendeltem ilyeneket. (A fékváltókar balról nem volt lecserélve az új szériásra eddig) A fékbetétre pedig kíváncsiság vitt, milyen lehet ez, mert sokan dicsérik.
És most jön a fekete leves. Ma szólt a haverom, hogy ha gondolom eladja nekem az autóját és mondott egy valóban baráti árat. Régóta nyúztam miatta, talán azért is voltam bátor,mert nem hittem benne,hogy megválna tőle ( igaz van neki 5 autója)
A feladat adott, át kell gondolni a célokat, távlatokat, költségvetést, mert egy új bicó és az autó együtt nem menne.
A két jelölt (nem pont ezek,hanem ilyenek)
A bringát nem kell magyarázni. Jelenleg az álombicóm. Az autó azért ilyen, mert lakókocsizni szeretnénk, amihez kell az ekkora autó.

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6218
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7715
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Csúnya, de finom.revox írta: ↑2021.08.06., pén. 20:49ááá, ronda az. Unbalance... Ne sajnáldasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 20:43Inkább sajnos, illetve ennek a villának szerencsére, de azért egy lefty az más liga... Sajnos ~500e egy jóféle. Sokkal! merevebb a Rebanál, minden irányban. Én nem tudnám kihasználni, meg csóringer is vagyok hozzá.
![]()

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
ááá, ronda az. Unbalance... Ne sajnáldasebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 20:43Inkább sajnos, illetve ennek a villának szerencsérerevox írta: ↑2021.08.06., pén. 20:38Szép ez a bicikli. Letisztult...asebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 20:26Nah, az első tréninget a tervezett edzésekből már az új gumikkal abszolváltam. Elsőre nagyon tetszik, ez kevésbé ballonos, nagyon könnyű volt szerelni, nem folyott mindenhol a defektgátló, menni is nagyon komfortos volt és jól kanyarodott is.
.
20210806_165252k.jpg
.
20210806_164225k.jpg![]()
De szerencsére megvan elől mindkét villaszára![]()
, de azért egy lefty az más liga... Sajnos ~500e egy jóféle. Sokkal! merevebb a Rebanál, minden irányban. Én nem tudnám kihasználni, meg csóringer is vagyok hozzá.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
, de azért egy lefty az más liga... Sajnos ~500e egy jóféle. Sokkal! merevebb a Rebanál, minden irányban. Én nem tudnám kihasználni, meg csóringer is vagyok hozzá.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6218
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7715
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Inkább sajnos, illetve ennek a villának szerencsérerevox írta: ↑2021.08.06., pén. 20:38Szép ez a bicikli. Letisztult...asebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 20:26Nah, az első tréninget a tervezett edzésekből már az új gumikkal abszolváltam. Elsőre nagyon tetszik, ez kevésbé ballonos, nagyon könnyű volt szerelni, nem folyott mindenhol a defektgátló, menni is nagyon komfortos volt és jól kanyarodott is.
.
20210806_165252k.jpg
.
20210806_164225k.jpg![]()
De szerencsére megvan elől mindkét villaszára![]()

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Szép ez a bicikli. Letisztult...asebestyen írta: ↑2021.08.06., pén. 20:26Nah, az első tréninget a tervezett edzésekből már az új gumikkal abszolváltam. Elsőre nagyon tetszik, ez kevésbé ballonos, nagyon könnyű volt szerelni, nem folyott mindenhol a defektgátló, menni is nagyon komfortos volt és jól kanyarodott is.
.
20210806_165252k.jpg
.
20210806_164225k.jpg

De szerencsére megvan elől mindkét villaszára

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6218
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7715
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nah, az első tréninget a tervezett edzésekből már az új gumikkal abszolváltam. Elsőre nagyon tetszik, ez kevésbé ballonos, nagyon könnyű volt szerelni, nem folyott mindenhol a defektgátló, menni is nagyon komfortos volt és jól kanyarodott is.
. .
. .
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Sokáig nálam is nambervan volt, főleg az Eurythmie "dobozokkal", de Csontos megmutatta, hogy az szépen szól, de van tovább... De ha nincs az Audioline, ki tudja még hol kóvályognék. Bár lehet boldog mp3 gyűjtő lennékAAttila írta: ↑2021.08.06., pén. 18:57Igeeen, Gyenizse Attiarevox írta: ↑2021.08.06., pén. 18:52Az tuti Jadis volt. Szegen az Audiolin volt nagyhatalom, ami Jadis központú volt. Én is ott kaptam el a kórt. 92-ben tévedtem be az AudiolinbeAAttila írta: ↑2021.08.06., pén. 18:11
Off:
Annó,amikor Szegeden laktam, az akkori főnököm hifi cucca az irodában volt, egy külön helyiségben. Gyakran felhívott, hogy most indul Pestről, kapcsoljam be a rendszert és tegyek fel egy lemezt![]()
Ott kaptam el 1999-ben a hifijárványtde már nem emlékszem mik voltak a rendszerben (csöves monoblokkok, valami pörgető, jm lab electra 920)
Londonba járt ki lemezeket venni.![]()
On.Talán Gyenizse Attila volt ott (màr keverem az Auditorium-os neveket)
Ő járt ki hozzánk állítgatni a rendszert, akusztikailag kezelni a szobát.
Nagyon bejött az a rendszer
![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu