Igazából minden eladható, amíg van rá kereslet. Keresletet meg ezekkel a böszme marketing dumákkal generálnak. Amúgy mi szüksége bármilyen sávtartóra, bármilyen önvezető baromságra az embernek? Az autó maga a szabadság ha úgy vesszük. Önvezető autóra akkor lenne szüksége, ha minden autó az lenne, és minden forgalmi helyzetet kezelni tudna. Csak beülnék, és megadnám hova vigyen, közben pedig dolgozok, családdal foglalkozom, szexelekavl2 írta: ↑2020.12.04., pén. 07:49Aszpirin írta: ↑2020.12.03., csüt. 20:10...a BMW hozzáállása a dolgokhoz pont az, amit már tapasztaltam, és amiért már vagy két éve elhatároztam, hogy a köv. autóm tuti nem BMW lesz. Soha többet BMW. ...durván hazugok a marketing-anyagaik, és ezen nem lehet őket megfogni, pedig simán a vásárlók megtévesztése. Az, hogy a reklámban azt mutatják, hogy nyugodtan elengedheted a kormányt és babrálhatsz a mailjeiddel, az miért nem válik fogyasztóvédelmi üggyé egy ilyen esetben?
Vagy a másik: szép hosszú oldalakon sorolják fel, hogy a ConnectedDrive (ami még anno opció volt, amikor az enyémet vettem) milyen fasza, stb stb, mennyi funkcióval rendelkezik, egyesével a funkcióket, stb stb.
Aztán z autó ÁTADÁSAKOR az orrom alá nyomtak egy Connected Drive szerződés nevű papírt. Ha nem írom alá, nem működik a megrendelt, kifizetett cucc. És a papíron szó szerint az áll, hogy ez meg ez meg ez meg ez meg ez a funkció... hosszan sorolva, nem működik Magyarországon... és a lényeg most jön: ha bei is vezetik később Magyarországon, akkor a Magyarországon addig vásárolt autókra nem fog működni. ....hej de örülnék, ha a mai jogászi-ügyvédtúlsúlyos világ ilyenekre menne !
rengeteg népbutító, hazug, megtévesztö (aztán eröfölénnyel visszaélö) marketing, reklám van
..ember legyen a talpán aki ezeket mindenben minden területen félre tudja söpörni !
ügyesek, profik a marketingosztályok (fejlödött a pszichológia is), tudnak "vágyat" gerjeszteni, szóval - szerintem - rendkívül óvatosan érdemes csak fogyasztani !!

Nekem az autóban van egy Front Assist nevű rendszer. Van egy szenzor elől ami pásztázza az utat, és ha veszélyes ráfutásos szituáció érzékel, akkor először sípol, nagyobb veszély esetén vészfékez, de érdekes módon állóra nem fékezi az autót, inkább csak felkelti a figyelmét a sofőrnek. Na most ezt minden alkalommal ki kéne kapcsolni indítás után, ha nem akarom használni. Ezért inkább aktív, de már jó pár esetben a frászt hozta rám. Persze az ember megtanul vele együttélni, és tudja milyen helyzetekben aktiválódik, de még mindig tud meglepetést okozni. Na most amikor meglep, akkor olyan ideges tudok lenni tőle, hogy legszívesebben leszakítanám a kormányt a helyéről. Nem újonnan került hozzám az autó, tehát nem volt opcionális. Persze kikötni biztos kilehetne valahogy, de kb. 2 alkalommal viszont jól jött, tehát nem rossz hogy az autóban van, de ha újonnan venném az autót, akkor nem választanám mint opció.
Pl. "imádja" ha van 2-3 párhuzamos sáv, és ezek kanyarodnak valamelyest, és mondjuk a belsőben áll a sor mert az elkanyarodik valahova, én a középsőben megyek, ő pedig azt érzékeli hogy én az álló kocsisorba belerongyolok, nem vágja hogy elkanyarodok ahogy a sávok teszik. Ilyenkor már volt hogy sípolt és azonnal vészfékezett, ABS azonnal működésbe lépett, én pedig azt sem tudtam hirtelen hogy valami műszaki hiba van, vagy mifene, aztán ha kb. 1 másodperc múlva abba is hagyja. De olyan ideget tesz belém hogy leírhatatlan.
Másik kedvenc szituációja: de ezt legalább tudom befolyásolni, hogy ha valaki megy előttem nagyobb távolságban, majd bekanyarodik jobbra kis ívben, akkor többnyire csak akkor lassítok ha úgy számolom hogy egyéb esetben belé mennék hátulról. Na már most ő nem így gondolkozik, ő azt érzékeli hogy nagy mértékben csökken a kettőnk közti távolság ezért szintén beavatkozik. De ezt legalább 2 eset után megtanultam és mint írtam tudom befolyásolni, tehát már előre inkább picit rálépek a fékre, és akkor nem avatkozik be. De a sávok kanyarodásánál, amit fentebb írtam, nem igen tudok sokszor mit kezdeni, ha ő úgy látja belemegyek az álló sorba, akkor fékez. Talán ha a külső sávban mennék akkor nem lenne ez, de nem minden helyzetben kivitelezhető a külső sáv.
