A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Másik dolog, ami eszembe jutott a különféle rögzítő eszközök, amivel a tetőn lévő kereszt sínre rögzíthető létra, csövek (KPE, villanyszerelés, stb.), stb. Milyent lenne érdemes venni? Jó ár-érték arányú érdekel.
Van, hogy 3-4m hosszú csövekért kell elugranom és nem akarok utánfutózni (bérlés, stb. macera).
Ne gondold túl, egy jó spanifer mindent rögzít :
octitegla.jpg
Ez igen. Kb 1 tonna/ raklap és még az üveg se repedt meg. Jó autó ez az Octavia na..
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Ne gondold túl, egy jó spanifer mindent rögzít :
octitegla.jpg
Bakker, ez nagyon durva. Életveszélyes, és nem csak a hülye sorfőrre nézve (a raklap tégla súlya biztosan többszörösen túlghaladja a tető teherbírását, ha megroggyan a tető, agyonnyomja a bennülőket), hanem bármikor rádőlhet (akár autóstól is) egy mellette haladóra is... őrület, hogy milyen hülye emberek léteznek.
Egyáltalán hogy rakták ezt fel a tetőre? Targoncával?
Kézzel tuti nem. Akkora súlya van, hogy ezt ember meg nem emeli. Esetleg több Fekete Laci! Tuti targoncával vagy daruval rakták fel a gyári csomagolásból is következtetve.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Ne gondold túl, egy jó spanifer mindent rögzít :
octitegla.jpg
Bakker, ez nagyon durva. Életveszélyes, és nem csak a hülye sorfőrre nézve (a raklap tégla súlya biztosan többszörösen túlghaladja a tető teherbírását, ha megroggyan a tető, agyonnyomja a bennülőket), hanem bármikor rádőlhet (akár autóstól is) egy mellette haladóra is... őrület, hogy milyen hülye emberek léteznek.
Csak nézz a rendszámra: RO (szerintem), abban az országban minden lehetséges...csak az a probléma, hogy ha átlépik a határt akkor hozzánk is áthozzák ezt a mentalitást.Emlékszem mennyi román sofőrök okozta (nem ritkán halálos) balesettel voltak teli a híradók.
A Román és Ukrán, meg a Szerb autókra és kamionokra különösen érdemes fokozottan figyelni. Sok közveszélyes dolgot művelnek az utakon. A hatóság fokozottan figyelhetne ezekre a járművekre.
Leginkább a románok szokása a ködlámpával közlekedés. Sajnos sok hazai sofőr sincs tisztában a ködlámpa használat szabályaival. Fényes nappal tiszta időben ködlámpával közlekednek sokan. De este is, amikor nincs köd és már igencsak zavaró.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Másik dolog, ami eszembe jutott a különféle rögzítő eszközök, amivel a tetőn lévő kereszt sínre rögzíthető létra, csövek (KPE, villanyszerelés, stb.), stb. Milyent lenne érdemes venni? Jó ár-érték arányú érdekel.
Van, hogy 3-4m hosszú csövekért kell elugranom és nem akarok utánfutózni (bérlés, stb. macera).
Ne gondold túl, egy jó spanifer mindent rögzít :
octitegla.jpg
Bakker, ez nagyon durva. Életveszélyes, és nem csak a hülye sorfőrre nézve (a raklap tégla súlya biztosan többszörösen túlghaladja a tető teherbírását, ha megroggyan a tető, agyonnyomja a bennülőket), hanem bármikor rádőlhet (akár autóstól is) egy mellette haladóra is... őrület, hogy milyen hülye emberek léteznek.
Egyáltalán hogy rakták ezt fel a tetőre? Targoncával?
Másik dolog, ami eszembe jutott a különféle rögzítő eszközök, amivel a tetőn lévő kereszt sínre rögzíthető létra, csövek (KPE, villanyszerelés, stb.), stb. Milyent lenne érdemes venni? Jó ár-érték arányú érdekel.
Van, hogy 3-4m hosszú csövekért kell elugranom és nem akarok utánfutózni (bérlés, stb. macera).
Ne gondold túl, egy jó spanifer mindent rögzít :
octitegla.jpg
Ez nagyon durva!
Ilyen közveszélyes dolog soha az életben eszembe se jutna. Ha 90kg a keresztsín maximális terhelhetősége ez akkor is a sokszorosa.
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Másik dolog, ami eszembe jutott a különféle rögzítő eszközök, amivel a tetőn lévő kereszt sínre rögzíthető létra, csövek (KPE, villanyszerelés, stb.), stb. Milyent lenne érdemes venni? Jó ár-érték arányú érdekel.
Van, hogy 3-4m hosszú csövekért kell elugranom és nem akarok utánfutózni (bérlés, stb. macera).
Ne gondold túl, egy jó spanifer mindent rögzít :
octitegla.jpg
Bakker, ez nagyon durva. Életveszélyes, és nem csak a hülye sorfőrre nézve (a raklap tégla súlya biztosan többszörösen túlghaladja a tető teherbírását, ha megroggyan a tető, agyonnyomja a bennülőket), hanem bármikor rádőlhet (akár autóstól is) egy mellette haladóra is... őrület, hogy milyen hülye emberek léteznek.
Csak nézz a rendszámra: RO (szerintem), abban az országban minden lehetséges...csak az a probléma, hogy ha átlépik a határt akkor hozzánk is áthozzák ezt a mentalitást.Emlékszem mennyi román sofőrök okozta (nem ritkán halálos) balesettel voltak teli a híradók.
Másik dolog, ami eszembe jutott a különféle rögzítő eszközök, amivel a tetőn lévő kereszt sínre rögzíthető létra, csövek (KPE, villanyszerelés, stb.), stb. Milyent lenne érdemes venni? Jó ár-érték arányú érdekel.
Van, hogy 3-4m hosszú csövekért kell elugranom és nem akarok utánfutózni (bérlés, stb. macera).
Ne gondold túl, egy jó spanifer mindent rögzít :
octitegla.jpg
Bakker, ez nagyon durva. Életveszélyes, és nem csak a hülye sorfőrre nézve (a raklap tégla súlya biztosan többszörösen túlghaladja a tető teherbírását, ha megroggyan a tető, agyonnyomja a bennülőket), hanem bármikor rádőlhet (akár autóstól is) egy mellette haladóra is... őrület, hogy milyen hülye emberek léteznek.
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Másik dolog, ami eszembe jutott a különféle rögzítő eszközök, amivel a tetőn lévő kereszt sínre rögzíthető létra, csövek (KPE, villanyszerelés, stb.), stb. Milyent lenne érdemes venni? Jó ár-érték arányú érdekel.
Van, hogy 3-4m hosszú csövekért kell elugranom és nem akarok utánfutózni (bérlés, stb. macera).
Ne gondold túl, egy jó spanifer mindent rögzít :
octitegla.jpg (38.06 KiB) Megtekintve 1555 alkalommal
Bocs. Azt hittem, csak viccel...
Akkor Thule tetőbox.
Kösz!
Konkrét típus tetőbox terén? Amivel van tapasztalat?
Elég informatív a cég oldala. Nézd meg, hogy melyik passzol legjobban az igényeidhez. Nem feltétlen az jó neked is, ami másnak...
Ez igaz.
Olyan tapasztalatok érdekelnek, hogy melyik hogy viselkedik, mennyire stabil menet közben, stb.? Mire érdemes odafigyelni?
Másik dolog, ami eszembe jutott a különféle rögzítő eszközök, amivel a tetőn lévő kereszt sínre rögzíthető létra, csövek (KPE, villanyszerelés, stb.), stb. Milyent lenne érdemes venni? Jó ár-érték arányú érdekel.
Van, hogy 3-4m hosszú csövekért kell elugranom és nem akarok utánfutózni (bérlés, stb. macera).
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
Érdekesség.
Emlékeztek még a kigyulladó BMW-k sztorijára? Nos valamikor másfél éve nagy nehezen elismerte a BMW, hogy az EGR gyári hibája okozza a leállíthatatlanul túlpörgő motor által okozott tűzben porig égő BMW-k kálváriáját, de nem minden motor érintett.... Akkor persze hivatalos állásfoglalást kértem motorszám alapján, és azt írták vissza, hogy az enyémet nem érinti. Jó, öröm, bódottáááá...
Na, eltelt másfél év, és kaptam egy levelet, hogy a saját és az autó biztonsága érdekében egyeztessek időpontot a legközelebbi márkaszervizzel, mert az autó (ezek szerint mégis) beleesik a visszahívási kampányba, és át kell vizsgálni, esetleg cserélni kell az EGR-hűtőt. Persze a BMW költségén, de azért ez érdekes, mert az EGR-probléma már régi történet, és elvileg nem kellene érintse az én autóm motorját... Elvileg. És erről most csend van, másfél éve meg (jogosan) nagy világbotrány volt.
Na így.
Tényleg érdekes.
Az szerintem csak jó, ha maguktól hívnak és ingyen javítják amit kell - ezt mindenhol így kéne. Az már sokkal érdekesebb, hogy mi történt az elmúlt 1,5 évben? Kiderült hogy ennél a motornál is lehet gond? Eddig is érintett volt, csak most jutottak el hozzád? Amikor rákérdeztél anno, miért mondtak mást?
Én továbbra sem kaptam kedvet a BMW-hez, de drukkolok a Skodának!
Tető box-ok terén van valakinek tapasztalata?
90kg-ot bír a tetőcsomagtartó.
Mit érdemes venni, ami jó nagy (sokminden belefér), aerodinamikus, tartós és jó ár-érték arányú?
VW Crafter.
Ez tuti válasz, bár nem biztos, hogy Palm erre gondolt
Bocs. Azt hittem, csak viccel...
Akkor Thule tetőbox.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Tető box-ok terén van valakinek tapasztalata?
90kg-ot bír a tetőcsomagtartó.
Mit érdemes venni, ami jó nagy (sokminden belefér), aerodinamikus, tartós és jó ár-érték arányú?
VW Crafter.
Ez tuti válasz, bár nem biztos, hogy Palm erre gondolt
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Tető box-ok terén van valakinek tapasztalata?
90kg-ot bír a tetőcsomagtartó.
Mit érdemes venni, ami jó nagy (sokminden belefér), aerodinamikus, tartós és jó ár-érték arányú?
VW Crafter.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Érdekesség.
Emlékeztek még a kigyulladó BMW-k sztorijára? Nos valamikor másfél éve nagy nehezen elismerte a BMW, hogy az EGR gyári hibája okozza a leállíthatatlanul túlpörgő motor által okozott tűzben porig égő BMW-k kálváriáját, de nem minden motor érintett.... Akkor persze hivatalos állásfoglalást kértem motorszám alapján, és azt írták vissza, hogy az enyémet nem érinti. Jó, öröm, bódottáááá...
Na, eltelt másfél év, és kaptam egy levelet, hogy a saját és az autó biztonsága érdekében egyeztessek időpontot a legközelebbi márkaszervizzel, mert az autó (ezek szerint mégis) beleesik a visszahívási kampányba, és át kell vizsgálni, esetleg cserélni kell az EGR-hűtőt. Persze a BMW költségén, de azért ez érdekes, mert az EGR-probléma már régi történet, és elvileg nem kellene érintse az én autóm motorját... Elvileg. És erről most csend van, másfél éve meg (jogosan) nagy világbotrány volt.
Na így.
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Tető box-ok terén van valakinek tapasztalata?
90kg-ot bír a tetőcsomagtartó.
Mit érdemes venni, ami jó nagy (sokminden belefér), aerodinamikus, tartós és jó ár-érték arányú?
"Más dolog ismerni az utat, és más dolog járni rajta." - Morpheus
"125 mérföld/óra lesz a végsebessége, valamint 3 másodperc alatt gyorsul majd 60 MPH-ra" masiknal is irjak a 3masodperc alatt 60 mph-ra gyorsulast.
tényleg ezek a legfontosabb ismérvek, a 125 mph meg a 3mp. (persze "sejtem", hogy a behülyitett vasarlok igenyei miatt ilyenek)
Jut eszembe...
A Rivian működő prototípusai szerepelnek kísérőautóként a “Hosszú motorozás felfelé” (Long Way Up) c. dokumentum-roadmovie-sorozatban, ami Apple-produkció... Ewan McGregor és cimborája Charley Boorman vágnak neki Ushuaiából (dél-Amerika ill. a Tűzföld legdélebbi településéből) az útnak Los Angelesig elektromos Harley motorkerékpárokon (azok is prototípusok tudtommal), és erről szól a sorozat, ami egynek elmegy (manapság divat lett, hogy nagy filmsztárok “világmegmentő üzenetekkel” doku-sorozatokat készítenek, szerintem nem kis önajnározással). A három motorost (a két főszereplő és a kameraman) egy technikai stáb követi, azok használnak ilyen Rivian-prototípust (nem semmi reklám ez egy kis startupnak...), bizony néha elég zord “terepeken” is... De az tuti, hogy a kereskedelmi forgalomba kerülő változat belseje semmiben nem fog hasonlítani ezekre a prototípusokra.
A sorozatot én érdemesnek tartom nézni, mert érdekes vidékeket és embereket mutat be (és nem utolsó sorban néhány helyen ezek közül én is jártam, pl. a bolíviai életveszélyes imbolygó kompon, Copacabanában, Cuzcóban, Ollantaytambóban, Machu Picchuban /az inkaösvényről megközelítve, nem vonattal/...), és jó ezeket újra látni.