Akkor mégis van közös benned a Kopasszal


Akkor mégis van közös benned a Kopasszal
A Jazz tényleg jó autó, de nyilván azért tolja mert sokat hoz be belőle. Ért hozzá, hiszen ebből élAszpirin írta: ↑2020.11.27., pén. 12:17Azért ez a Kopasz-sztori nem ennyire vészes. Igen, a Honda Jazz a kedvence, de a hosszú vásárlási tanács-előadásán összesen kétszer említi meg, azt is viccből. Illetve, ha megnézed a youtube-os vásárlásos videóit, kb annyi Honda Jazz-t vesz, mint bármi mást. Én nagyon bírom a stílusát. Azért szerintem kevés ember van Magyarországon, aki ennyiféle autóval és állapottal találkozott már, és ezekről meg is mondja a véleményét. Brutál nagy tapasztalata van. Szerintem.
Plusz, ahogy ki tudja mondani, hogy "ez egy fos" vagy "ez egy vödör csavar"... na az mindent megér :-D
De lehet hogy inkább a Speedzone-os fazont kellene néznem, aki fél órát képes arról mesélni, hogy milyen fantasztikus jó motor az új 1.5 TSI, miközben bevallottan totál VW-fanatikus? És akkor ezt előadja minden autónál, amiben 1.5 TSI van... He?
Azért ez a Kopasz-sztori nem ennyire vészes. Igen, a Honda Jazz a kedvence, de a hosszú vásárlási tanács-előadásán összesen kétszer említi meg, azt is viccből. Illetve, ha megnézed a youtube-os vásárlásos videóit, kb annyi Honda Jazz-t vesz, mint bármi mást. Én nagyon bírom a stílusát. Azért szerintem kevés ember van Magyarországon, aki ennyiféle autóval és állapottal találkozott már, és ezekről meg is mondja a véleményét. Brutál nagy tapasztalata van. Szerintem.Acme írta: ↑2020.11.27., pén. 12:08Az a legjobb, amikor a Kopasztól kérnek vásárlási tanácsot:![]()
- Kérdező: Szeretnék egy reprezentatív utazóautót amivel sokat fogok autópályázni
- Kopasz: Vegyél Honda Jazzt, mert az nem romlik el, kívül kicsi, belül nagy és keveset eszik.
- Kérdező: Szeretnék egy munkába járós autót az agglomerációban, nem akarok sokat költeni rá.
- Kopasz: Vegyél Honda Jazzt, mert az nem romlik el, kívül kicsi, belül nagy és keveset eszik.
- Kérdező: Első autónak szeretnék egy hátsókerekes sok élményt adó verdát, legjobb lenne valami német.
- Kopasz: Vegyél Honda Jazzt, mert az nem romlik el, kívül kicsi, belül nagy és keveset eszik.
Én olvasom a TC-t, akad néha jó rajta, de rettenetes ütemben zuhan a színvonal sajnos...
Az a legjobb, amikor a Kopasztól kérnek vásárlási tanácsot:
Én pl. a Műhelypornót nagyon bírom. Meg a Becsületesneppert is.
ebben a témában, meg másban sem: senkinél nincs meg a bölcsek köve, több helyen van igazságelem is, meg ...irodalmi munkásság is
Évek óta nem olvasok TC-t. Most nem mennék az okok mélyére, de kb. amikor Göbölyös doki lelépett, az volt az utolsó csepp...Acme írta: ↑2020.11.26., csüt. 10:00Értelmes vélemény a Totalcaron!
Csak nehogy Karotta észrevegye![]()
![]()
https://totalcar.hu/magazin/velemeny/20 ... zesmadzag/
A legjobb sztori az Ikea tulajáé. Neki nem volt otthon még a garázsban sportkocsi-gyűjtemény, egyszerűen csak az az öreg Volvója volt, ami neki teljesen megfelelt. Egyébként nem csak autók terén volt ilyen puritán a hatalmas vagyona ellenére...
regebben volt Fit/Jazz is Zuckerberg-hez tarsitva.
Jópofa lista!
Következő Mercedes 2,2 literes dízel motor már kb. 210-220 Le lesz és kb. 520-560 Nm nyomatékú, ha az eddigi fejlődés alapján következtetek a teljesítmény növekedésre.Vinkler írta: ↑2020.11.14., szomb. 19:47Soha nem volt szerencsém hozzá, de állítólag bitang. Ellenben ez nagyon jó, azt tanúsíthatom.Indy írta: ↑2020.11.14., szomb. 19:09Én akkor is szívesebben hajtanám ezt. :)Vinkler írta: ↑2020.11.14., szomb. 18:00
Ez 1.6-os.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... altozatat/
De kisebb is van.
RENAULT-Clio-V6-524_32.jpg
DCED3348-9BCD-4EC7-8807-A4635D2CCE61.jpeg
Soha nem volt szerencsém hozzá, de állítólag bitang. Ellenben ez nagyon jó, azt tanúsíthatom.Indy írta: ↑2020.11.14., szomb. 19:09Én akkor is szívesebben hajtanám ezt. :)Vinkler írta: ↑2020.11.14., szomb. 18:00Ez 1.6-os.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... altozatat/
De kisebb is van.
RENAULT-Clio-V6-524_32.jpg
Én akkor is szívesebben hajtanám ezt. :)Vinkler írta: ↑2020.11.14., szomb. 18:00Ez 1.6-os.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... altozatat/
De kisebb is van.
Ez 1.6-os.Palm írta: ↑2020.11.14., szomb. 01:01Az tény. Bizonyos mérethez bizonyos méretű motor kell. Viszont a technika annyira fejlődik, hogy egyre kisebb motor elég.Acme írta: ↑2020.11.13., pén. 20:38Azért a 12 és a 3 henger között még vannak árnyalatokmechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 20:27Bár kitudnám, bár lenne rá lehetőségem......![]()
Én most nem ezekről a "szőrnyekről" beszélek, és magamat sem tudom elképzelni egy "alapmotoros" autóban.![]()
Az alapmotort amúgy én se preferálom, az szinte csak a plakát kedvéért van. Általában sokkal jobb vétel a középmezőny.
Kb. 20 évvel ezelőtt amit egy 3 literes motor tudott ma egy 2-2,2 literes tud.
Az tény. Bizonyos mérethez bizonyos méretű motor kell. Viszont a technika annyira fejlődik, hogy egyre kisebb motor elég.Acme írta: ↑2020.11.13., pén. 20:38Azért a 12 és a 3 henger között még vannak árnyalatokmechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 20:27Bár kitudnám, bár lenne rá lehetőségem......![]()
Én most nem ezekről a "szőrnyekről" beszélek, és magamat sem tudom elképzelni egy "alapmotoros" autóban.![]()
Az alapmotort amúgy én se preferálom, az szinte csak a plakát kedvéért van. Általában sokkal jobb vétel a középmezőny.
Azért a 12 és a 3 henger között még vannak árnyalatokmechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 20:27Bár kitudnám, bár lenne rá lehetőségem......![]()
Én most nem ezekről a "szőrnyekről" beszélek, és magamat sem tudom elképzelni egy "alapmotoros" autóban.
Bár kitudnám, bár lenne rá lehetőségem......Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 19:42Most tök öszintén! Ki tudod használni itthon a V8 vagy V12 benzinfaló aszfalt szaggató bestiát? Szerintem nem. Nincs hol.mechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 19:04Nem, nem kell az "erősebb" autó, annak aki 'úgy' szeret vezetni. Én nem szeretem "combból" nyomni a gázt, ha menni akarok, akkor megyek.Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33
Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.![]()
Most tök öszintén! Ki tudod használni itthon a V8 vagy V12 benzinfaló aszfalt szaggató bestiát? Szerintem nem. Nincs hol.mechazseni írta: ↑2020.11.13., pén. 19:04Nem, nem kell az "erősebb" autó, annak aki 'úgy' szeret vezetni. Én nem szeretem "combból" nyomni a gázt, ha menni akarok, akkor megyek.Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:45
Nem mondok semmitMindenki azt vesz, amit akar, egy szóval sem mondtam, hogy nem veheti meg. Legfeljebb mosolygok rajta egy jót, és szánalmasnak tartom. Mert az M-Paket és a hozzá "kötelezően" rendelendő egyéb csicsamicsa felárából kvázi kijön a 35i felára, persze M nélkül, fapadosan. 3 liter, Sor6. És az még megy is. De ugye mit ér az, ha mások nem látják, ráadásul sokkal jobban szereti a naftát, mint a dízel?
Én ezekből a dolgokból (mentális lóerők) már szerencsére kinőttem. Lassan a hifiből is![]()
![]()
+1 nagy szavazat a valódi lóerőkre, csicsamicsa nélkül. Mustang GT foreva :-D
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.![]()
Nem, nem kell az "erősebb" autó, annak aki 'úgy' szeret vezetni. Én nem szeretem "combból" nyomni a gázt, ha menni akarok, akkor megyek.Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:45Nem mondok semmitVinkler írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:30M paket/ sport paket.
Ne mondd nekem, hogy nem jó érzés egy ízlésesen felöltöztetett autóra ránézni? Miért ne vehetné meg a júzer? Nagyobb motorra lehet nincs pénze, mert az jóval drágbb lenne.
Mondjuk a kinézet annyira nem foglalkoztat, mint egy jő fél, futómű és jó ÜLÉS kombó. Amikor F Astrám volt (1.6 16v. Szóval nem nagy szám, de voltam 20 éves) akkor is kapott egy állítható Koni lengéscsillapító szettet, big brake upgradet és GSI első üléseket. Aztán erősített szilenteket, légszűrőt, kipufogót, gyertyákat, kábeleket és egyszer csak hifista lettem...![]()
Mindenki azt vesz, amit akar, egy szóval sem mondtam, hogy nem veheti meg. Legfeljebb mosolygok rajta egy jót, és szánalmasnak tartom. Mert az M-Paket és a hozzá "kötelezően" rendelendő egyéb csicsamicsa felárából kvázi kijön a 35i felára, persze M nélkül, fapadosan. 3 liter, Sor6. És az még megy is. De ugye mit ér az, ha mások nem látják, ráadásul sokkal jobban szereti a naftát, mint a dízel?
Én ezekből a dolgokból (mentális lóerők) már szerencsére kinőttem. Lassan a hifiből is![]()
![]()
+1 nagy szavazat a valódi lóerőkre, csicsamicsa nélkül. Mustang GT foreva :-D
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.
Köszönöm!