regebben volt Fit/Jazz is Zuckerberg-hez tarsitva.
jo: "1996-os Honda Accordot ...miért ezt az autót használja a legtöbbet, azt válaszolta, hogy „ez egy tökéletesen jó kocsi.”"
más: kb. 15-18 éve volt már szakkcikkben, hogy akkori hybrid-eknel méginkabb számított a vezetesi stilus a fogyasztasban, mint Otto vagy Diesel-eknel.
tudjuk, hogy micsoda hülyites ma a plug in hybrid-ek, baromi nagy es nehez autok zöld rendszama. szerencsere most mar van hivatalos megjelenites is, hogy ezeknel is: lehet csakugyan kicsi a "fogyasztas" es kibocsatas, de lehet irgalmatlan is. kicsit klikk-vadaszatosan, "botranyt" emlegetve:
https://www.portfolio.hu/global/2020112 ... nak-458864
nem botranykent kellene/lenne, ha az elejen figyelnenek a szakemberek szavara (mai magyar kormanyban Palko 2 evvel jart felettem autogepeszetre BME-n,
Ö is vörös diplomaval vegzett, igaz nem motoros, inkabb futomüves, szabalyozos lett/volt; de nyilvan Neki nem ujdonsag ez)
ez sokkal targyilagosabb cim: "Plug-In Hybrids Without Behavioural Compliance Risk Failure"
If a PHEV is not plugged in, it typically drives around on a smaller than optimal internal combustion engine and achieves poor real-world results.
That is not to say that PHEVs have no claim to virtue. Their primary strength is offering electrification without range anxiety
Research studies have shown that some duty cycles – for example commuting to and from work every day but charging overnight and avoiding long distances – can result in virtually no use of the ICE. The consumer has in this case had an EV ‘on the cheap’, without the weight and cost of a large battery pack. This is a PHEV at its best
szoval a tudatos felhasznalasi mod döntö. ("elvezkedesböl" elhasznalasa az aksi kapacitasnak vs. értelmesen takarékos elhasználása ...persze ez is megfoghato lenne gyari oldalrol is, de a piaci igennyel nem megy szembe senki)
eljen a tudatos, puritan stilus, eletmod ....tudom, ez mar tul erös
