Ne csüggedj, én megértelek, és lélekben támogatlak

Ne csüggedj, én megértelek, és lélekben támogatlak
Tudod: vannak, akik komplexusokkal küzdenek.Acme írta: ↑2020.11.13., pén. 08:49Engem BMWs ismerős kérdezett, hogy nem ciki Dacia-val járni?Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.
Miért lenne ciki? Újonnan vettem szalonból 5 év garival. Ennél sokkal rosszabb autókkal jár az ország nagy része.
Nem az autó az életművem! Nem arra van, hogy mindenki lássa, mekkora király vagyok. (Még a 911-es sem)...
Bakker, ezt elképzelni nem tudom, ez szerintem valami fake videó...
Szia, köszi! A Tarraco-s cikket épp a tegnap olvastam.avl2 írta: ↑2020.11.13., pén. 08:28ez is egy vélemény: http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... &t=9029418
es ez is: https://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/202 ... as_vw_dsg/
(en csak berautoban vezettem DSG-set, nekem rendben volt)
majd kiderül, hogy mire Te megkapod, milyen lesz/lett, addig még akármit is modosithatnak (SW-t minimum)
Engem BMWs ismerős kérdezett, hogy nem ciki Dacia-val járni?Palm írta: ↑2020.11.13., pén. 04:33Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).
Nagy, kényelmes és biztonságos. Gyárilag olyan hifi van benne, hogy nem igényel "tuningot". Nem "lökhajtással" közlekedek (km-ekről hallani a mélyeket).
A nagyon peres gumikat is előszeretettel mellőzöm. Nem a hazai utakra valók és nekem nem jön be külemre sem.
A hangos kipufogó rendszert sem szeretem. Szolidan "doromboljon" a motor (a gyári pont ilyen). Sokkal stílusosabb, mint a "kályhacső" és az üvöltő "repedt fazék" hang.
Ha nagyon számítana a "lóerő", akkor AMG-t vagy Brabus-t vennék.
A szolidan elegáns autók jönnek be.
ez is egy vélemény: http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... &t=9029418
Sokszor hallom, hogy miért nem vettem még erősebb autót fiatalabb ismerőseimtől. Minek? Amit tud, az nekem elég. Jól gyorsul így is. Olcsóbb fenntartani. Az erősebb autót ki sem tudom használni (főleg amennyi sebesség korlátozás van és amilyen kátyú tenger).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:45Nem mondok semmitVinkler írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:30M paket/ sport paket.
Ne mondd nekem, hogy nem jó érzés egy ízlésesen felöltöztetett autóra ránézni? Miért ne vehetné meg a júzer? Nagyobb motorra lehet nincs pénze, mert az jóval drágbb lenne.
Mondjuk a kinézet annyira nem foglalkoztat, mint egy jő fél, futómű és jó ÜLÉS kombó. Amikor F Astrám volt (1.6 16v. Szóval nem nagy szám, de voltam 20 éves) akkor is kapott egy állítható Koni lengéscsillapító szettet, big brake upgradet és GSI első üléseket. Aztán erősített szilenteket, légszűrőt, kipufogót, gyertyákat, kábeleket és egyszer csak hifista lettem...![]()
Mindenki azt vesz, amit akar, egy szóval sem mondtam, hogy nem veheti meg. Legfeljebb mosolygok rajta egy jót, és szánalmasnak tartom. Mert az M-Paket és a hozzá "kötelezően" rendelendő egyéb csicsamicsa felárából kvázi kijön a 35i felára, persze M nélkül, fapadosan. 3 liter, Sor6. És az még megy is. De ugye mit ér az, ha mások nem látják, ráadásul sokkal jobban szereti a naftát, mint a dízel?
Én ezekből a dolgokból (mentális lóerők) már szerencsére kinőttem. Lassan a hifiből is![]()
![]()
+1 nagy szavazat a valódi lóerőkre, csicsamicsa nélkül. Mustang GT foreva :-D
Nálam az autó stílusához nem illő "tuning" is sikeresen kivágja a biztosítékot.
Nagyon jó autó a W124-es.Szalon írta: ↑2020.11.12., csüt. 11:01+1Acme írta: ↑2020.11.12., csüt. 10:45Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 09:40
M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő![]()
Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél![]()
Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
Kedvencem a W124 500E Merci
111111.JPG
https://www.youtube.com/watch?v=d87NFds ... AMGmeister
Ezt én is így gondolom. De ha egyenes váltóméret?...akkor miért ne lehetne nagyobb? Nálam is ez van, jól működik. Linglong?Vinkler írta: ↑2020.11.12., csüt. 20:16Megfelelő méret a megfelelő autóra! Én ezt szajkózom! És nekem mondod gumifetisisztának, hogy LingLong?! JaaaajAcme írta: ↑2020.11.12., csüt. 20:14Én mindenkit elfogadok, legfeljebb nem értem...mechazseni írta: ↑2020.11.12., csüt. 18:20Akkor, hogy az ellentábor is bejelentkezzen....Plusz egy szavazat a sportfutóműre és "nagy felni+peres gumi ra". Vezettél már ilyet? Megértelek, ha neked a gyári tetszik, de te is fogadj el "minket".
Nekem az volt a kulcsélményem amikor a 911-esen lecseréltem a 17-es felnit 16-os (gyári) méretre. OK, a 17-es replika, a Fuchs meg eredeti, de a súlykülönbségből fakadó előny ELKÉPESZTŐ! Ez egy nagyon könnyű autó, szervo kormány nélkül, így tényleg éreztem mekkora különbség a nehéz kerék!
Persze, léteznek hatalmas méretben ténylegesen könnyű kovácsolt magnézium stb felnik, de azért általában a nagy felni hozza magával a nagyobb rugózatlan tömeget - nem beszélve a másik kedvencemről, a Linglong és társai gumikról, mert ugye "ebben a méretben a prémium nagyon dárga". Ennyi.![]()
Megfelelő méret a megfelelő autóra! Én ezt szajkózom! És nekem mondod gumifetisisztának, hogy LingLong?! JaaaajAcme írta: ↑2020.11.12., csüt. 20:14Én mindenkit elfogadok, legfeljebb nem értem...mechazseni írta: ↑2020.11.12., csüt. 18:20Akkor, hogy az ellentábor is bejelentkezzen....Plusz egy szavazat a sportfutóműre és "nagy felni+peres gumi ra". Vezettél már ilyet? Megértelek, ha neked a gyári tetszik, de te is fogadj el "minket".
Nekem az volt a kulcsélményem amikor a 911-esen lecseréltem a 17-es felnit 16-os (gyári) méretre. OK, a 17-es replika, a Fuchs meg eredeti, de a súlykülönbségből fakadó előny ELKÉPESZTŐ! Ez egy nagyon könnyű autó, szervo kormány nélkül, így tényleg éreztem mekkora különbség a nehéz kerék!
Persze, léteznek hatalmas méretben ténylegesen könnyű kovácsolt magnézium stb felnik, de azért általában a nagy felni hozza magával a nagyobb rugózatlan tömeget - nem beszélve a másik kedvencemről, a Linglong és társai gumikról, mert ugye "ebben a méretben a prémium nagyon dárga". Ennyi.
Én mindenkit elfogadok, legfeljebb nem értem...mechazseni írta: ↑2020.11.12., csüt. 18:20Akkor, hogy az ellentábor is bejelentkezzen....Plusz egy szavazat a sportfutóműre és "nagy felni+peres gumi ra". Vezettél már ilyet? Megértelek, ha neked a gyári tetszik, de te is fogadj el "minket".
multkor egy ilyen - nekem elkepesztöen maffiozos, borzaszto - árelosztásrol informaltak (igaz nem teljesen kivülallok, akár hamis is lehet):Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:10Az autóm egy "kis" karosszériamunka miatt épp szervizben van, és én ennek apropóján döbbentem rá, hogy egy átlagos szervizben (Ivanics) a karosszéria-óradíj 22ezer forint. Állítólag a BMW-szervizekben 35-40ezer. Az óradíj.
Remélem ebből jut arra is, hogy tisztességesen megfizessék a karosszéria-lakatosokat.
Akkor, hogy az ellentábor is bejelentkezzen....Plusz egy szavazat a sportfutóműre és "nagy felni+peres gumi ra". Vezettél már ilyet? Megértelek, ha neked a gyári tetszik, de te is fogadj el "minket".Acme írta: ↑2020.11.12., csüt. 10:45Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 09:40
M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő![]()
Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél![]()
Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
Nem mondok semmitVinkler írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:30M paket/ sport paket.
Ne mondd nekem, hogy nem jó érzés egy ízlésesen felöltöztetett autóra ránézni? Miért ne vehetné meg a júzer? Nagyobb motorra lehet nincs pénze, mert az jóval drágbb lenne.
Mondjuk a kinézet annyira nem foglalkoztat, mint egy jő fél, futómű és jó ÜLÉS kombó. Amikor F Astrám volt (1.6 16v. Szóval nem nagy szám, de voltam 20 éves) akkor is kapott egy állítható Koni lengéscsillapító szettet, big brake upgradet és GSI első üléseket. Aztán erősített szilenteket, légszűrőt, kipufogót, gyertyákat, kábeleket és egyszer csak hifista lettem...![]()
Hát nem is tudom, végül is én is nagy 1M fun vagyok, de ettől még az is szorít hátban, ami pt nem is értek, mert pl. A Corsa OPC-ben ilyen gondom nem volt, ami egy sokkal kisebb autó, igaz az ülés a a Recaro-tól érkezett. Ott maga az autó volt kicsi. Ok, totál megértem, mert én nem vagyok konfekció méret, de azért hadd titulájam szűknek, ami nekem szűk.Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 09:40M1: valamit benéztem. Teljesen úgy emlékeztem, hogy valahol írtad, hogy az 1M kupét gondolkodás nélkül... de most rákerestem, és tényleg nem találom, hol írtál volna ilyent, szóval valósznűleg összekevertelek valakivel egy másik fórumban. Elnézést!!!![]()
M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszítőelemek /pl szénszálas műszerfalbetét/, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paket-tal együtt rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, sportüléseket, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!! - és dízel)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő![]()
Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél![]()
Ahha...Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 17:10Az autóm egy "kis" karosszériamunka miatt épp szervizben van, és én ennek apropóján döbbentem rá, hogy egy átlagos szervizben (Ivanics) a karosszéria-óradíj 22ezer forint. Állítólag a BMW-szervizekben 35-40ezer. Az óradíj.
Remélem ebből jut arra is, hogy tisztességesen megfizessék a karosszéria-lakatosokat.
Ez szuper, de azért ez egy Porsche segítségével épített sport limuzin, akkori mércével mérve ez kb. olyan volt, mint most egy E63 AMG...Szalon írta: ↑2020.11.12., csüt. 11:01+1Acme írta: ↑2020.11.12., csüt. 10:45Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 09:40
M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő![]()
Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél![]()
Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
Kedvencem a W124 500E Merci
111111.JPG
https://www.youtube.com/watch?v=d87NFds ... AMGmeister
Szerintem is. Én pl. múlt héten tettem fel a Nissanra a téli gumikat, a nyári 195/55/R16 gyári alufelnin, a téli 185/65/R15 szintén gyári alufelnin. Elvileg ez ugye váltó méret, nem sok a méret különbség, mégis egész máshogy viselkedik az úthibákon. A 16-os felnivel sokkal jobban kopogott-pattogott, mint most a 15"-ossal.
+1Acme írta: ↑2020.11.12., csüt. 10:45Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 09:40
M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő![]()
Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél![]()
Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 09:40
M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő![]()
Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél![]()