Nagyon jó autó a W124-es.Szalon írta: ↑2020.11.12., csüt. 11:01+1Acme írta: ↑2020.11.12., csüt. 10:45Én pont az ellenkezőjét kedvelem: a sleepert! Legyen meg a +XXX LE, de senki se lássa rajta! (Max egy hozzáértő kiszúrja a komolyabb fékeket, de ennyi).Aszpirin írta: ↑2020.11.12., csüt. 09:40
M-Paket: come on, az M-Paket nem csak a belbecsről (sportfutómű, ültetés, fékek, sportülések, sportkormány) szól, hanem a legtöbb ember számára a külcsínről is ("dögösített" spoilerek, óriás felnik, spéci díszek, varratszínek, kárpitok a beltérben, amik csak M-Paketban rendelhetők, a színes M-logó, stb). Ha csak a belbecs kellene, akkor bárki olcsóbban meg tudja rendelni az ültetett keményített futóművet, stb külön is (legalábbis az E90 idejében és emlékeim szerint az F30 idejében is így volt még, most nem tudom...), összességében jobb áron, mint az M-Paket. De az M-Paket-et a legtöbben nem ezért veszik a 320d Touringokhoz (kombi, bakker!!!)... hanem mert ettől lesz úgymond "sportos" az autó. Érted, legalább 100 plusz mentális lóerő![]()
Legalábbis nekem ez jött le több mint 10 évnyi BMW-s fórumozás után. Egyébként sok kivétel van, nem lehet így általánosítani, és az sem kizárt, hogy én tévedek. Rólad alapból azt feltételezem, hogy kivétel lennél![]()
Sajnos hazai utakon a sportfutóművel nem tudok egyetérteni. Hobbi autóba persze jó, de különben csak önszívatásra jó. Pont mint a hatalmas felni+peres gumi...
Kedvencem a W124 500E Merci
111111.JPG
https://www.youtube.com/watch?v=d87NFds ... AMGmeister
Nagy kedvencem a W140 (bálna) S osztály (különösen az S500 és S600):

Másik a klasszikus régebbi Jockey Ewing-nak is volt S Merci:
