Ha közel a part.....

Bár az kétségtelen,hogy nagyon jól mutat.

Ha közel a part.....
Egyszer lenyomtam egy ilyennel egy kb 3-4 órás utat, Londontól Hastingsig....maradandó "élmény" volt...
Ha már T
Szerintem máris megválaszoltad a saját kérdésedet
Én soha nem használtam, de ennek inkább lustaság az oka, én látnám értelmét.ZolaBA írta: ↑2020.11.03., kedd 08:38Jó reggelt. Bedobnék egy témát. Azon gondolkodom kell-e nekem autós menetrögzítő kamera? Van aki használ és látja értelmét? Szerencsére nem Oroszországban vagyunk, kaotikus állapotok annyira nincsenek az utakon. Az előző kocsimban volt, kb. két hónapig aztán leszakadt és lusta voltam visszatenni, de a két hónap alatt egyszer sem volt érdemi látnivaló. akkor minek? És ha lesz? töltsem fel netre hogy hátha jól megfenyegetnek vagy beperelnek érte?:) A baleseteknél bizonyítékként felhasználásról is többfélét olvasni, van ahol azt írják elfogadják van ahol azt írják nem. Vagy pl. vannak modellek, amik parkolás alatt is figyelnek és felveszik ha valaki/valami meglöki a kocsit. Nem tudom van-e értelme a zsúfolt belvároson kívül. Aztán a következő dilemma, hogy ha lesz kamera akkor milyen, a xiaomi-kat ajánlják a legtöbb helyen.
https://index.hu/gazdasag/2020/11/03/in ... _autoklub/
Aki igazán környezetvédő meg sem születik
szerintem ez korunk egyik komoly veszélye (media nagyon tud az emberekre hatni, unfair eszközökkel igyekszik, sokan eszre sem eszik)Aszpirin írta: ↑2020.10.28., szer. 13:37Na tessék. Itt a másik. Ebben a cikkben már nem csak felsejlik a vézna néger gyerekek látványa, hanem kapunk is képet két gyerekről, amint épp a porban túr .....Vajon ki a fizetett szószóló?...
bonyolult kerdes ez, nyilvan van ahol a penztarca jobban kell nyiljon, hogy környezetbaratabb legyen.Aszpirin írta: ↑2020.10.28., szer. 13:42Én egyébként mindezek hatására úgy döntöttem, hogy senkinek nem hiszek - csak a pénztárcámnak. Tudom, ez nagyon fillérbaszó hozzáállásnak tűnik, de ha tényleg fillérbaszó lennék, talán Dusterem lenne![]()
Nos, lehet igyekezni, hogy egy elektromos autó tényleg megérje anyagilag is - ha már a világ minden egyéb területen is az anyagiakról szól. A tisztelt környezetvédőket pedig kérem szépen, hogy legközelebb vonaton utazzanak Londonba, mert annak úgy tízszer kisebb a környezeti lábnyoma, mint a repülőgépes utazásnak (a számot hasból vettem, de nagyságrendileg biztosan igazam van). A horvát tengerpartra menet is hagyják otthon az autót, és tessék szépen vonatra szállni. És ha útközben leszállnak a Balatonnál, akkor a környezet is nyer, a magyar turizmus is - win-win. A balatoni hekknek úgysincs párja széles e világon![]()
A környezetet tettekkel védjük, nem szavakkal és transzparensekkel (utóbbiakkal főleg akkor nem ugye, ha nem reciklált műanyagból vannak).
Na tessék. Itt a másik. Ebben a cikkben már nem csak felsejlik a vézna néger gyerekek látványa, hanem kapunk is képet két gyerekről, amint épp a porban túr - és mi készséggel elhisszük, hogy épp egy kobaltbányát látunk működés közben.
Teljesen egyetértek.
Köszi a linket. És akkor hadd csapjam is le egyből az alaptételét.
Nos, én azért annyira képzett vagyok, hogy lássam, hogy ez a fajta érvelés sajnos öngól. Ugyanis mi van, ha én ennek a cikknek a "tanításait" kérdőjelezem meg. Olyan állításokat tartalmaz (gyermekmunka a kobaltbányákban, a kibocsátásra vonatkozó - n-edik - sommás megállapítás, ami ellentmond más tanulmányoknak), amelyek vagy nem ellenőrizhetőek még egy képzett ember számára sem, vagy ellentmondanak más tanulmányoknak - és az emberben jogosan merül fel a kérdés, hogy mégis mitől hihetőbb a gyakran hivatkozott Forbes-cikk, mint pl. egy, az EU-által megrendelt úgymond független tanulmány?A jelenkori matematika egyik atyja, Richard Feynman mondja, hogy
„a probléma az, hogy az emberek éppen annyira képzettek, hogy elhiggyék, amit tanítottak nekik, de nincsenek annyira képzettek, hogy bármit is megkérdőjelezzenek abból, amit tanítottak nekik.”
Pedig van mit.
Ezt mondom én is: a bácsi valójában egy menő gyűjtő, akinek egy dízel Porsche traktor is áll a garázsban a 911 mellet.
Nagyon jó reklám!