Érdekes egyébként, hogy ki miért inverz ami persze nézőpont kérdése. Talán ő is onnan indult, hogy valami volt a cél, végül a semmi jött ki és onnanstól ezt hirdeti. De ez már filozófia (és pszichológia). Vélhetően, mivel ha valamit nem hall, annak nem fog utána menni magától, mivel ugye nincs minek, ha meg a környezet nyomására vagy mezei disszonancia miatt (mások elalélnak, ő nem) jár utána és úgy sem jön ki semmi új, továbbra sem, hát, akkor mondhatjuk, hogy abszolútértéken működik a dolog, tartozott az ördögnek egy úttal. Dicséretes persze az egész, a maga módján.istvan01 írta: ↑2020.02.01., szomb. 08:27Megmérte és hallotta is -- vagyis nem hallotta, tehát úgy van.venomer írta: ↑2020.02.01., szomb. 08:03https://logout.hu/cikk/viszlat_flac/teljes.html
Istenem. Tényleg nem puffogásiból, de nehéz magamban tartani azt a soha ki nem kopó, ordas és oly' jellemző IT-tufaságot, amely ..nem nyugtat.
Persze egy világtalannak felesleges magyarázni mit lát(na) ... ja de nem, mert a látásban korlátozottat jobban érdekli mit lát gyengén.
Abból a szempontól érthető, hogy tényleg sok a pazarlás, az optimizálatlanság, csak mert ma már lehet és sok a marketing, nem csoda hát, ha az ember kétked. De nem csúsztunk bele háttérhatalmas-sátános zenei üzenetek témájába, az is valami (láttam amúgy beszédre, gondolkodásra komolynak ható embereket ilyenekről értekezni, nem volt zenei az a társalgás).
De hozhatnám a bort vagy akármi mást, ami komplett univerzumokat rejt, ténylegesen, mások számára meg semmit. Ez van megspékelve azzal olykor, hogy egyesek rövid úton idegemberré válnak a tapasztalási eltérés miatt. Valahogy egy megfoghatatlan valóságérzékelési különbségnek jön ez az egész ki. Semmi misztikumot nem akarok beleerőltetni. De van itt, aki egzaktul meg tudja írni, hogy valaki mitől kerül a látó oldalra, mások meg soha? Mondjuk a kiskori zeneinput az álatlában ki szokott jönni, hogy volt.