
Már megvan

[/quote]
Ó bakker! A dukkózás!

Igen fontos a türelem, a hosszu utakon, no meg a kenyelmes cipö (bocs az ekezetekert, ilyen a billentyüzet). Evente 2-3 alkalommal 9-16 orat vezetek, de most megtapasztaltam a kenyelmes cipö fontossägät. 9 ora vezetes utän megerkezven, kenyelembe helyeztem magam, zokni le, papucs felAszpirin írta: ↑2019.12.21., szomb. 20:22Köszi mindenkinek az együttérzést!
A lényeg, hogy sikeresen megérkeztem.
Senkinek nem kívánom, se nem ajánlom a karácsony előtti hosszú autókázást. Ma bemutattam, hogyan kell megtenni 600 kilométert 9 és fél óra alatt...
Az M1 már reggel kvázi-katasztrófa volt, de nekem még szerencsém volt, állítólag délutánra telfes hosszában bedugult.
Az M3-on helyenként 80-100-zal lehetett haladni, mindhét sávban. Erre egyetlen “gyógyszer” van: el sem indulni. De ha már muszáj, akkor türelem türelem, és leszaromtabletta. Lassan de biztosan. És még ilyenkor is vannak vadbarmok, akik szerint előlük félre kellene mindenki álljon, mert ők bizony sietnek. Nagyon vicces jelenetnek voltam ma szemtanúja. Én a külső sávban haladtam, a belsőben ugyanaz volt a sebesség, kb 80. A belsőben kb 2 autónyival előttem egy Audi A4-es egyméterre, a másik A4-es seggében,villog, ide-oda cikázik, dudál, hogy a másik álljon félre. Na de a másiknak is felforrt az agyvize, gondolta megijeszti egy kicsit a seggbebújós-villogóst, es nyomott egy közepes féket. Csakhogy az ijesztegetés nem sikerült, mert a segbebújós nem tudodtt elég gyorsan reagálni, és rendesen belehajtott. Az egész forgalom megtorpant, mert ugyan tovább mentek, de azonnal ki akartak állni a belsőből a leállósávba. Az egyiket én engedtem be, végül mindkettő kiért a leállóba, tükörből csak annyit láttam, hogy gyorsan nyilnak az ajtók, szerintem mindketten vörösek voltak a dühtől, nem tartom kizártnak, hogy végül bunyó is lett belőle... Ja, mindkettőnek német rendszáma volt. Németek, peeersze.![]()
Mivel csak épp “elugrottam” Marosvásárhelyre az édesanyámért (nem szabad az időseket egyedül hagyni karácsonykor, nagyon megviseli őket lelkileg...), a holnapi visszautunk remélhetőleg jobb lesz, bár holnapra országszerte esőt jósolnak....
Jah, sajnos egyikbe sem férek bele.
Apropó: egy tanulságos kép, hogy híznak az autók.
Nekem iden is bevalt a Yokohama W905Aszpirin írta: ↑2019.12.21., szomb. 20:31Nekem több mint 20 évig nem volt defektem, oszt az elmúlt két hétben kettő. Teljes téligumiszett-cserét okozva. A jó a dologban, hogy így most vadiúj téligumijaim vannak ismét (nem mintha az eddigi, összesenkét szezont futottak nem lettek volna tök jók még, a defektek előtt). Viszont így alkalmam nyílt Bridgestone-ról ContiWinterContact-okra “átnyergelni”, ezeknek jobbak a tesztjeik...
Nekem több mint 20 évig nem volt defektem, oszt az elmúlt két hétben kettő. Teljes téligumiszett-cserét okozva. A jó a dologban, hogy így most vadiúj téligumijaim vannak ismét (nem mintha az eddigi, összesenkét szezont futottak nem lettek volna tök jók még, a defektek előtt). Viszont így alkalmam nyílt Bridgestone-ról ContiWinterContact-okra “átnyergelni”, ezeknek jobbak a tesztjeik...
Én is sajnálom. Remélem letudtad a következő 10 évre.
Az a gumifal rákenődése a felnire, amikor a kátyu felütötte.AAttila írta: ↑2019.12.21., szomb. 12:24Még a felnin is látszik valami sérülés a púp alattAszpirin írta: ↑2019.12.21., szomb. 10:32Még egy defekt...
Ráadásul úton vagyok Erdélybe, de még Budapesten történhetett.
Tulajdonképpen “csak” megsérült az RFT abroncs, balószínűleg egy kátyútól. De én észre sem vettem, az M3-M0 kerszteződéshez közeli benzinkútnál álltam meg tankolni, ott szólt egy fickó nekem, hogy púpos a hátsó gumi.
Király. Legközelebbi gumiszerviz+gumikereskedés (AKH Megyeri út), két RFT gumi megint kuka, de legalább most a másik (hátsó tengelyen). 83ezer forintos számla. 1 órával hosszabb út. Hajrá RFT!![]()
Még a felnin is látszik valami sérülés a púp alattAszpirin írta: ↑2019.12.21., szomb. 10:32Még egy defekt...
Ráadásul úton vagyok Erdélybe, de még Budapesten történhetett.
Tulajdonképpen “csak” megsérült az RFT abroncs, balószínűleg egy kátyútól. De én észre sem vettem, az M3-M0 kerszteződéshez közeli benzinkútnál álltam meg tankolni, ott szólt egy fickó nekem, hogy púpos a hátsó gumi.
Király. Legközelebbi gumiszerviz+gumikereskedés (AKH Megyeri út), két RFT gumi megint kuka, de legalább most a másik (hátsó tengelyen). 83ezer forintos számla. 1 órával hosszabb út. Hajrá RFT!
Sajnálom!Aszpirin írta: ↑2019.12.21., szomb. 10:32Még egy defekt...
Ráadásul úton bagyok Erdélybe, de még Budapesten történhetett.
Tulajdonképpen “csak” megsérült az RFT abroncs, balószínűleg egy kátyútól. De én észre sem vettem, az M3-M0 kerszteződéshez közeli benzinkútnál álltam meg tankolni, ott szólt egy fickó nekem, hogy púpos a hátsó gumi.
Király. Legközelebbi gumiszerviz+gumikereskedés (AKH Megyeri út), két RFT gumi megint kuka, de legalább most a másik (hátsó tengelyen). 83ezer forintos számla. 1 órával hosszabb út. Hajrá RFT!
A kék nekem is jobban bejön! Szerintem a fül lehet a megoldás, mert mást nem nagyon látok...
Az autó nagyon klassz benne, de én a csajszi stílusát kb 3 epizódig bírtam (tudom, elvileg aspergerest játszik, de számomra nagyon nem meggyőzően). Az autó viszont még ebben a libafos színben is nagyon bejön - sőt inkább úgy mondanám: ebben a libafos színben nagyon bejön, azokkall a fehér peremű fekete kerekekkel meg pont tökéletesen néz ki
Nekem a kék tetszik jobban! Kíváncsi vagyok, hogy nyílik az ajtó, mert hiányzik a nyitó- és zárógomb is. Talán a fület kell meghúzni? Nyitás-zárás esetleg központi zárral lehet megoldva.