Én is sajnálom. Remélem letudtad a következő 10 évre.

(Ennyit erről, hogy az erősített oldalfal "megvéd" a kátyútól. Én most direkt nem XL-t vettem.)
Én is sajnálom. Remélem letudtad a következő 10 évre.
Az a gumifal rákenődése a felnire, amikor a kátyu felütötte.AAttila írta: ↑2019.12.21., szomb. 12:24Még a felnin is látszik valami sérülés a púp alattAszpirin írta: ↑2019.12.21., szomb. 10:32Még egy defekt...
Ráadásul úton vagyok Erdélybe, de még Budapesten történhetett.
Tulajdonképpen “csak” megsérült az RFT abroncs, balószínűleg egy kátyútól. De én észre sem vettem, az M3-M0 kerszteződéshez közeli benzinkútnál álltam meg tankolni, ott szólt egy fickó nekem, hogy púpos a hátsó gumi.
Király. Legközelebbi gumiszerviz+gumikereskedés (AKH Megyeri út), két RFT gumi megint kuka, de legalább most a másik (hátsó tengelyen). 83ezer forintos számla. 1 órával hosszabb út. Hajrá RFT!![]()
Még a felnin is látszik valami sérülés a púp alattAszpirin írta: ↑2019.12.21., szomb. 10:32Még egy defekt...
Ráadásul úton vagyok Erdélybe, de még Budapesten történhetett.
Tulajdonképpen “csak” megsérült az RFT abroncs, balószínűleg egy kátyútól. De én észre sem vettem, az M3-M0 kerszteződéshez közeli benzinkútnál álltam meg tankolni, ott szólt egy fickó nekem, hogy púpos a hátsó gumi.
Király. Legközelebbi gumiszerviz+gumikereskedés (AKH Megyeri út), két RFT gumi megint kuka, de legalább most a másik (hátsó tengelyen). 83ezer forintos számla. 1 órával hosszabb út. Hajrá RFT!
Sajnálom!Aszpirin írta: ↑2019.12.21., szomb. 10:32Még egy defekt...
Ráadásul úton bagyok Erdélybe, de még Budapesten történhetett.
Tulajdonképpen “csak” megsérült az RFT abroncs, balószínűleg egy kátyútól. De én észre sem vettem, az M3-M0 kerszteződéshez közeli benzinkútnál álltam meg tankolni, ott szólt egy fickó nekem, hogy púpos a hátsó gumi.
Király. Legközelebbi gumiszerviz+gumikereskedés (AKH Megyeri út), két RFT gumi megint kuka, de legalább most a másik (hátsó tengelyen). 83ezer forintos számla. 1 órával hosszabb út. Hajrá RFT!
A kék nekem is jobban bejön! Szerintem a fül lehet a megoldás, mert mást nem nagyon látok...
Az autó nagyon klassz benne, de én a csajszi stílusát kb 3 epizódig bírtam (tudom, elvileg aspergerest játszik, de számomra nagyon nem meggyőzően). Az autó viszont még ebben a libafos színben is nagyon bejön - sőt inkább úgy mondanám: ebben a libafos színben nagyon bejön, azokkall a fehér peremű fekete kerekekkel meg pont tökéletesen néz ki
Nekem a kék tetszik jobban! Kíváncsi vagyok, hogy nyílik az ajtó, mert hiányzik a nyitó- és zárógomb is. Talán a fület kell meghúzni? Nyitás-zárás esetleg központi zárral lehet megoldva.
Én belül jobbra szàmítottam,de azért nem gáz.... Menni meg elég betyárosan megy.
Múltkor ment előttem egy ilyen, és elég jól néz ki
Az agyatlan politikusoknak "hála" egyáltalán nem lesznek Európában kisautók, mert az olcsóbb (főleg szívó) motorokkal nem tudják már hozni a 95g/km értéket, és így a kisautók (is) rontanak a flottaátlagon. Új, kis benzinmotort fejleszteni nem éri meg ebben a szegmensben (nem véletlen, hogy a Dacia a Mercedes és a Renault is ugyanazt az 1.3 Tce-t rakja mindenbe, amibe 150 ló vagy kevesebb kell. A 3 hengeres EcoBoostok részterhelésen már hengerlekapcsolással mennek. A hibridet ebben az árkategóriában a Toyota se tudja értelmes haszonnal adni, pedig nekik 20 év tapasztalatuk van, és tényleg ők a legjobbak benne. Itt tényleg nincs tovább, ez a vége.)avl2 írta: ↑2019.12.13., pén. 08:59http://concordeblog.hu/2019/12/12/az-su ... -a-foldet/
várom/jó lenne a sUV-ok kapcsan is, mint volt "hiszteria" az állatször bundák kapcsan, festekkel lefujas stb.
éljenek a kisautók.
ja: Vinkler, mutasd meg a cikket a zasszonynak, hátha !
Tudja, ezerszer elmagyaráztam. Az van, hogy a gyártók befejezik a családi egyterűeket, helyettük SUV-okat tartják meg. A kisebb egyterűk, amúgy is kiesnek, alig pár db marad. A vw konszern egyterűi értelmes motorral, felszereltséggel, még kedvezményesen is 10M körül indulnak. Van még a Fordnak 2. A Galaxy nekem nagyon nem az S Max még opció, de az is 8-9M.avl2 írta: ↑2019.12.13., pén. 08:59http://concordeblog.hu/2019/12/12/az-su ... -a-foldet/
várom/jó lenne a sUV-ok kapcsan is, mint volt "hiszteria" az állatször bundák kapcsan, festekkel lefujas stb.
éljenek a kisautók.
ja: Vinkler, mutasd meg a cikket a zasszonynak, hátha !
Csak egy példa. A Merci szvsz a '90-es években jutott el a mélypontra. Minden márka bejárja ezeket az utakat: először nem tudnak jót gyártani, csak próbálkoznak; aztán jön a bizonyítási fázis, kitűnő ár-érték aránnyal; majd a "mindegy milyen, úgyis megveszik" szakasz. A Japánok a 90-es években voltak "bizonyítási szakaszban", most a Koreaiak. A Németek többnyire a "szar, de megveszik úgyis" szakaszban járnak mostanában...
Nincs mi elromoljon benne.....
Az átkosban egyszerű volt a képlet: Mercedes - jó, minden más sz@r. Sokat változott a világ...