Az agyatlan politikusoknak "hála" egyáltalán nem lesznek Európában kisautók, mert az olcsóbb (főleg szívó) motorokkal nem tudják már hozni a 95g/km értéket, és így a kisautók (is) rontanak a flottaátlagon. Új, kis benzinmotort fejleszteni nem éri meg ebben a szegmensben (nem véletlen, hogy a Dacia a Mercedes és a Renault is ugyanazt az 1.3 Tce-t rakja mindenbe, amibe 150 ló vagy kevesebb kell. A 3 hengeres EcoBoostok részterhelésen már hengerlekapcsolással mennek. A hibridet ebben az árkategóriában a Toyota se tudja értelmes haszonnal adni, pedig nekik 20 év tapasztalatuk van, és tényleg ők a legjobbak benne. Itt tényleg nincs tovább, ez a vége.)avl2 írta: ↑2019.12.13., pén. 08:59http://concordeblog.hu/2019/12/12/az-su ... -a-foldet/
várom/jó lenne a sUV-ok kapcsan is, mint volt "hiszteria" az állatször bundák kapcsan, festekkel lefujas stb.
éljenek a kisautók.
ja: Vinkler, mutasd meg a cikket a zasszonynak, hátha !
Megoldás: kisautó helyett van crossover meg SUV - varrógép motorral. Ezek se fogyasztanak keveset, de az árba be lehet építeni a büntit, és mégis marad profit.
Mindeközben Japánban menő dolog a Kei car. Értelmesebb emberek hozzák a törvényeket...


