Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
hmm.. ez csak nekünk lesz nagyon jó,vásárlóknak, a nagy öreg gyártók, a tapasztalati előnyeiket simán kiaknázzák és látszólag már a technika is a rendelkezésre áll ha a jaguár is 400km körül tud és még jobb is mint a tesla nagyobbik modellje .. alig várom a merci, audi és majd a bmw újabb próbálkozásait.. és ha 10mill körül lehet ezeket majd megvenni akkor a használt piacon 1-3 év múlva már lazán lehet 5mill ft körül ezekből válogatni.. nekem tetszik! kérdés mi lesz a sok benzines, diesel, hybrid hátrahagyott autókkal? mennek afrikába meg az elmaradottabb helyekre? érdekes világ lesz ez azért na..
Európába Blade Runner 2049 lesz, Afrikába Mad Max Fury Road
Autós topik autósoknak
Jaguar i-Pace
Nekem tetszik. 10 milliós induló ár sem rossz.
https://villanyautosok.hu/2018/03/02/be ... m_content=
Az I-pace-nél sokkal kisebb E-pace 150 lóerős manuális váltós változata 10 millió.
Az I-pace inkább 25 millió lesz sajna. 10-ért esküszöm rohannék a szalonba megvenni:)
Autós topik autósoknak
lépten-nyomon olvasni gazdasági gurukat akik szerint tönkremennek mert az állandó fejlesztések által felemésztett összegeket nem fedezi az eladási profit.
Kiváncsi vagyok én is mi lesz a Teslával. Remélem talpon maradnak, de nem lesz könnyű, mert eddig nem volt konkurencia. A luxus elektromos autók piacának gyakorlatilag 100%-át ők uralják és így is masszívan veszteségesek. De ha jön pl az X elennfelének az említett I-pace meg a Porsche mission E az S ellenfelének és a vásárlók tudnak dönteni, akkor nem biztos hogy őket választják.
Én megértem, hogy a nagy autógyártók jórészt inkább az alulról(kisebb, olcsóbb, kevesebbet tudó elektromos autók) építkezést választották. Pont a Tesla példáján látni hogy felülről építkezve mennyire veszteséges tud lenni a dolog.
Remélem nem fognak össze az autógyártók a Tesla ellen. Simán le tudnák nullázni ha akarnák, elég lenne hogy a Tesla szintű elektromos autóikat(ha lesznek) kicsit nyomott áron adnák(megtehetnék a többi jármű profitjából, több lábon állnak, nem úgy mint a Tesla).
Autós topik autósoknak
Jaguar i-Pace
Nekem tetszik. 10 milliós induló ár sem rossz.
hmm.. ez csak nekünk lesz nagyon jó,vásárlóknak, a nagy öreg gyártók, a tapasztalati előnyeiket simán kiaknázzák és látszólag már a technika is a rendelkezésre áll ha a jaguár is 400km körül tud és még jobb is mint a tesla nagyobbik modellje .. alig várom a merci, audi és majd a bmw újabb próbálkozásait.. és ha 10mill körül lehet ezeket majd megvenni akkor a használt piacon 1-3 év múlva már lazán lehet 5mill ft körül ezekből válogatni.. nekem tetszik! kérdés mi lesz a sok benzines, diesel, hybrid hátrahagyott autókkal? mennek afrikába meg az elmaradottabb helyekre? érdekes világ lesz ez azért na..
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Online
Jaguar i-Pace
Nekem tetszik. 10 milliós induló ár sem rossz.
https://villanyautosok.hu/2018/03/02/be ... m_content=
https://youtu.be/fErFiWjoeCQ
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Jaguar i-Pace
Nekem tetszik. 10 milliós induló ár sem rossz.
https://villanyautosok.hu/2018/03/02/be ... m_content=
https://youtu.be/fErFiWjoeCQ
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
De most ne csak a saját példánkat nézzük, hanem globálisan tekintsünk a dologra. Azért ilyen mennyiségű autó kiszolgálása nem kis feladat. Ha hosszabb útra indulsz és sorban állás lesz a töltőállomásokon?
A kérdéseid jogosak, de..... Kérdezem én, hol tartana az elektromos autózás ha ebbe pénzt nyomtak volna a nagy autógyártók, akiknek minden ott volt a kezébe korlátlan tőkével. Ezek a kérdéseid már nem lennének kérdések. Az elektromos tankolás kapacitása nőni fog úgy ahogy az igény is. A benzinkúton sem egyszerre 1000 áll, mint ahogy elektromosból sem egyszerre fogyna ki a nafta. A töltési idők leszorítása lesz a megoldás, illetve a kutak darabszámának növelése. Fejlesztéssel ugyanúgy működőképes lenne, mint ahogy manapság is. Ha van esze a részvényeseknek, és az olajguruknak ebbe vásárolják be magukat. Most pénzberakó játék, de vettek ki már éppen eleget az elmúlt 70 évben. Ebben is lesz biznisz, az ember megtalálja. Az áram termelés is megoldható, rengeteg lehetőség van, a naptól, a szélig, meg ki tudja még jön a jövőbe. A Tesla nem hülye, temetik évek óta, a befektetők bizalma viszont töretlen. Laikusként is, talán egy ennyire megújuló dologtól nem a profitot kéne várni még. Pláne, úgy, h rengeteg zsetont tolnak mindenfélébe. Fejlesztik az elektromos kamionozást, a hajózást, benne vannak a megújuló energiákban mindenhol. A modell 3 igényei is órási kihívás nekik, nem kevés pénzt kell a gyártósorba pakolni, mindezt rekordidő alatt próbálják összehozni, és felfuttatni a termelést. Megjegyzem itthon is jól jönne a Modell 3 a nyolcmillás kinti árával. Véleményem szerint a Tesla mint brand hasonló karriert fog befutni, mint az Apple. Arról nem beszélve, h ugyanúgy állva hagyták a nagynevű száz éve autógyártással foglalkozó cégeket. Ez meg véleményem szerint vér ciki a többi résztvevő számára.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Online
De most ne csak a saját példánkat nézzük, hanem globálisan tekintsünk a dologra. Azért ilyen mennyiségű autó kiszolgálása nem kis feladat. Ha hosszabb útra indulsz és sorban állás lesz a töltőállomásokon?
Feljeszteni kell a technológiát és az infrastruktúrát is. Egy 5 kw-os töltő már elég gyorsan tölt.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
De most ne csak a saját példánkat nézzük, hanem globálisan tekintsünk a dologra. Azért ilyen mennyiségű autó kiszolgálása nem kis feladat. Ha hosszabb útra indulsz és sorban állás lesz a töltőállomásokon?
Feljeszteni kell a technológiát és az infrastruktúrát is. Egy 5 kw-os töltő már elég gyorsan tölt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Vannak, persze. Spec én ezért is szeretnék napelemet telepíteni. Ilyen megújuló energiával előállított elektromos árammal sokat tehetünk a környezetért. Ok, akkor is vannak nyitott kerdések, de remélhetőleg ráfekszenek a fejlesztésre.
De most ne csak a saját példánkat nézzük, hanem globálisan tekintsünk a dologra. Azért ilyen mennyiségű autó kiszolgálása nem kis feladat. Ha hosszabb útra indulsz és sorban állás lesz a töltőállomásokon?
Online
Igen 2.-k autonak tokeletes,nalunk asszonynak nincs jogsija,valahogy ugy alakult,hogy nem kell,nem akar vezetni stb..2 utot 1 embernek =a pazarlassal,illetve 2 lovat egyszerre megulni nem lehet,fentartas dupla osszeg..sosem akartam,viszont az az 1 auto az legyen olyan amilyen elvarasaimnak kell,no es ezt kb. Jelenleg egy elektromosban a tesla tudna,30 mill,eslytelen sajnos.meg mindig a gazdagok sportja ez sajnos:-(
Igen, így felejtős. Ráadásul nyaralni menni is necces, mire leérsz dél dalmaciába, vagy dél olaszországba, stb. Tudom, menjünk repülővel és béreljünk ott elektromos bubit.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Igen 2.-k autonak tokeletes,nalunk asszonynak nincs jogsija,valahogy ugy alakult,hogy nem kell,nem akar vezetni stb..2 utot 1 embernek =a pazarlassal,illetve 2 lovat egyszerre megulni nem lehet,fentartas dupla osszeg..sosem akartam,viszont az az 1 auto az legyen olyan amilyen elvarasaimnak kell,no es ezt kb. Jelenleg egy elektromosban a tesla tudna,30 mill,eslytelen sajnos.meg mindig a gazdagok sportja ez sajnos:-(
Igen, így felejtős. Ráadásul nyaralni menni is necces, mire leérsz dél dalmaciába, vagy dél olaszországba, stb. Tudom, menjünk repülővel és béreljünk ott elektromos bubit.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Igen 2.-k autonak tokeletes,nalunk asszonynak nincs jogsija,valahogy ugy alakult,hogy nem kell,nem akar vezetni stb..2 utot 1 embernek =a pazarlassal,illetve 2 lovat egyszerre megulni nem lehet,fentartas dupla osszeg..sosem akartam,viszont az az 1 auto az legyen olyan amilyen elvarasaimnak kell,no es ezt kb. Jelenleg egy elektromosban a tesla tudna,30 mill,eslytelen sajnos.meg mindig a gazdagok sportja ez sajnos:-(
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Autós topik autósoknak
Oké, most van néhány elektromos és hibrid autó és ezeket el lehet látni árammal. De mi lesz szerintetek akkor, ha mondjuk az autók 90%-a elektromos lesz? Ilyen mennyiségű autó töltéséhez már nem kevés áram kell, nem beszélve az elektromos töltési idő vs tankolási idő kérdéséről. Szóval vannak még nyitott kérdések...
Napelem.
Autós topik autósoknak
A változás elindult, ezt a vak is látja. Az, hogy ez mennyi időn belül fog megtörténni, az más kédés.
Szerintem rengeteg ötlet, technológia van dossziékban fiókba dugva.Nagyon visszafogják az alternatív vonalat.A Tesla az egyetlen közismert név ahol többet ér az innováció és szellemi tőke mint a profit.Őket már nem tudják fiókba dugni , de lépten-nyomon olvasni gazdasági gurukat akik szerint tönkremennek mert az állandó fejlesztések által felemésztett összegeket nem fedezi az eladási profit.
Autós topik autósoknak
Egyelore ha,csak varosi kornyezetben hasznalnak az emberek es a ceges autok zome elektromos lenne,es lehetne a ceges parkolokban tolteni az eleg sok ember eletet konnyitene meg.
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Online
Bar magam ellen beszelek.de a napi 90km amit megteszek amibol a 80% a varos sajnos,szivesebben tennem valami elektromossal,es jo lenne ha bp. belvarosaba nem is engednenek mast be,hihetetlen ami bent van,aki ott lakik azt nagyon sajnalom. Nezegetm az i3 akat mar 7mill korul lehetne venni hasznaltan,de valjuk be egyetlen autonak pici es keves,egy jelenlegi mellett pedig luxus lenne tartani..nagy dilemma,az biztos!
Mi azt beszéltük a feleségemmel, hogy 2. autónak tökéletes választás. Az más kerdés, jogy egelőre mi sem engedhetjük meg magunknak, de azon vagyok.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Bar magam ellen beszelek.de a napi 90km amit megteszek amibol a 80% a varos sajnos,szivesebben tennem valami elektromossal,es jo lenne ha bp. belvarosaba nem is engednenek mast be,hihetetlen ami bent van,aki ott lakik azt nagyon sajnalom. Nezegetm az i3 akat mar 7mill korul lehetne venni hasznaltan,de valjuk be egyetlen autonak pici es keves,egy jelenlegi mellett pedig luxus lenne tartani..nagy dilemma,az biztos!
Mi azt beszéltük a feleségemmel, hogy 2. autónak tökéletes választás. Az más kerdés, jogy egelőre mi sem engedhetjük meg magunknak, de azon vagyok.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Oké, most van néhány elektromos és hibrid autó és ezeket el lehet látni árammal. De mi lesz szerintetek akkor, ha mondjuk az autók 90%-a elektromos lesz? Ilyen mennyiségű autó töltéséhez már nem kevés áram kell, nem beszélve az elektromos töltési idő vs tankolási idő kérdéséről. Szóval vannak még nyitott kérdések...
Vannak, persze. Spec én ezért is szeretnék napelemet telepíteni. Ilyen megújuló energiával előállított elektromos árammal sokat tehetünk a környezetért. Ok, akkor is vannak nyitott kerdések, de remélhetőleg ráfekszenek a fejlesztésre.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Oké, most van néhány elektromos és hibrid autó és ezeket el lehet látni árammal. De mi lesz szerintetek akkor, ha mondjuk az autók 90%-a elektromos lesz? Ilyen mennyiségű autó töltéséhez már nem kevés áram kell, nem beszélve az elektromos töltési idő vs tankolási idő kérdéséről. Szóval vannak még nyitott kérdések...
Vannak, persze. Spec én ezért is szeretnék napelemet telepíteni. Ilyen megújuló energiával előállított elektromos árammal sokat tehetünk a környezetért. Ok, akkor is vannak nyitott kerdések, de remélhetőleg ráfekszenek a fejlesztésre.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Bar magam ellen beszelek.de a napi 90km amit megteszek amibol a 80% a varos sajnos,szivesebben tennem valami elektromossal,es jo lenne ha bp. belvarosaba nem is engednenek mast be,hihetetlen ami bent van,aki ott lakik azt nagyon sajnalom. Nezegetm az i3 akat mar 7mill korul lehetne venni hasznaltan,de valjuk be egyetlen autonak pici es keves,egy jelenlegi mellett pedig luxus lenne tartani..nagy dilemma,az biztos!
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Autós topik autósoknak
Oké, most van néhány elektromos és hibrid autó és ezeket el lehet látni árammal. De mi lesz szerintetek akkor, ha mondjuk az autók 90%-a elektromos lesz? Ilyen mennyiségű autó töltéséhez már nem kevés áram kell, nem beszélve az elektromos töltési idő vs tankolási idő kérdéséről. Szóval vannak még nyitott kérdések...
Online
No igen, az olajon kívül rengeteg dolog áll még a háttérben. Ugyan mit veszíthetnek a gyártók az elektromos autókkal. 20e. kevesebb alkatrész egy bonyolult dízelhez képest. A zéróval egyenlő szervizköltségek sem túl vonzóak az autóiparnak. Látszik is elég erősen a visszafogottság, és az elmaradás. Ha a Tesla nem lenne, ott sem tartanának ahol, hozzájuk képest így is elég megmosolyogtató a teljesítményük. Azért kezdenek fejlesztgetni csiga tempóval mert már nem tudják elkendőzni, visszafogni ezt az irányt.
A változás elindult, ezt a vak is látja. Az, hogy ez mennyi időn belül fog megtörténni, az más kédés.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14427
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9551
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
No igen, az olajon kívül rengeteg dolog áll még a háttérben. Ugyan mit veszíthetnek a gyártók az elektromos autókkal. 20e. kevesebb alkatrész egy bonyolult dízelhez képest. A zéróval egyenlő szervizköltségek sem túl vonzóak az autóiparnak. Látszik is elég erősen a visszafogottság, és az elmaradás. Ha a Tesla nem lenne, ott sem tartanának ahol, hozzájuk képest így is elég megmosolyogtató a teljesítményük. Azért kezdenek fejlesztgetni csiga tempóval mert már nem tudják elkendőzni, visszafogni ezt az irányt.
A változás elindult, ezt a vak is látja. Az, hogy ez mennyi időn belül fog megtörténni, az más kédés.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Azt látom ahelyett, hogy elfelejtenék az összes fajta belsőégésű technológiát és ténylegesen megvalósítanák a zéró károsanyag kibocsájtású gépjárműveket, erősen megy a fingreszelés ilyen-olyan emissziós értékekkel meg részecskeszűrőkkel.
Már régen képes lenne az ember, hogy megvalósítsa ezeket az új technológiákat csak sokkal nagyobb lobbiérdekek állnak az autóipar mögött mintsem elsődleges céljuk lenne az egészséges és élhető bolygó érdekében meglépni ezeket.
Éljen a gazdasági növekedés......
No igen, az olajon kívül rengeteg dolog áll még a háttérben. Ugyan mit veszíthetnek a gyártók az elektromos autókkal. 20e. kevesebb alkatrész egy bonyolult dízelhez képest. A zéróval egyenlő szervizköltségek sem túl vonzóak az autóiparnak. Látszik is elég erősen a visszafogottság, és az elmaradás. Ha a Tesla nem lenne, ott sem tartanának ahol, hozzájuk képest így is elég megmosolyogtató a teljesítményük. Azért kezdenek fejlesztgetni csiga tempóval mert már nem tudják elkendőzni, visszafogni ezt az irányt.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Autós topik autósoknak
Azt látom ahelyett, hogy elfelejtenék az összes fajta belsőégésű technológiát és ténylegesen megvalósítanák a zéró károsanyag kibocsájtású gépjárműveket, erősen megy a fingreszelés ilyen-olyan emissziós értékekkel meg részecskeszűrőkkel.
Már régen képes lenne az ember, hogy megvalósítsa ezeket az új technológiákat csak sokkal nagyobb lobbiérdekek állnak az autóipar mögött mintsem elsődleges céljuk lenne az egészséges és élhető bolygó érdekében meglépni ezeket.
Éljen a gazdasági növekedés......
Autós topik autósoknak
Mert most épp nem a részecskék érdeklik őket, abba most még nyugodtan belehalhatunk. Rápörögtek a nitrogén oxidra. Ott meg a dízel euro 6 alatt akarnak kitiltani, dízel euro 6-nál 0,08g/km a határ, pont mint benzin euro 4-nél, szóval ha következesetek lennének akkor a dízel euro 1-5-ig és benzin 1-3.ig kéne kitiltani. De ez lehet sok lenne a népnek és a benzin ellen nincs olyan közhangulat, mint a dízel ellen, így ezt könnyebb elfogadtatni. (vagy az elektromosnak csinálnak teret?) De csak találgatok, nem tudom mi az oka, csak azt hogy műszakilag mi lenne megalapozott.
Ha a részecskék érdekelnék őket(amik mint mondtad rettentő károsak és én is így tudom), akkor azt tiltanák ki ami közvetlen befecskendezéses és nincs rajta részecskeszűrő, függetlenül attól hogy benzin-e vagy dízel. (ami az euro 5 előtti dízeleket és kb az összes mai részecskeszűrő nélküli benzinest jelentené) Ezt nyilván nem fogják megtenni mert nincs hozzá társadalmi támogatotság, szóval addig kénytelenek vagyunk szívni a részecskéket.
Ha jól emlékszem(ha nem akkor javítson ki valaki (avl2 talán?)) a nemsokára életbelépő 6c talán nem is különbözik kibocsátási mennyiségben részecskeszám tekintetében, csak valósabb használat alapján kéne mérni és ez már nagyon nem fog menni részecskeszűrő nélkül a benzinesnek sem. (de ez azt jelenti hogy a valóságban menve most se tudja tartani. és tisztán logikai úton is belátható, hogy a kutatásoknak igaza van hogy jelenleg a részecske kibocsátás tekintetében a modern benzines rosszabb mint a mostani dízelek)
Sztem a magyarázat az óriási dízel darabszámban keresendő.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Autós topik autósoknak
Még mindig nem értem akkor miért a dízeleket tiltják?
Mert most épp nem a részecskék érdeklik őket, abba most még nyugodtan belehalhatunk. Rápörögtek a nitrogén oxidra. Ott meg a dízel euro 6 alatt akarnak kitiltani, dízel euro 6-nál 0,08g/km a határ, pont mint benzin euro 4-nél, szóval ha következesetek lennének akkor a dízel euro 1-5-ig és benzin 1-3.ig kéne kitiltani. De ez lehet sok lenne a népnek és a benzin ellen nincs olyan közhangulat, mint a dízel ellen, így ezt könnyebb elfogadtatni. (vagy az elektromosnak csinálnak teret?) De csak találgatok, nem tudom mi az oka, csak azt hogy műszakilag mi lenne megalapozott.
Ha a részecskék érdekelnék őket(amik mint mondtad rettentő károsak és én is így tudom), akkor azt tiltanák ki ami közvetlen befecskendezéses és nincs rajta részecskeszűrő, függetlenül attól hogy benzin-e vagy dízel. (ami az euro 5 előtti dízeleket és kb az összes mai részecskeszűrő nélküli benzinest jelentené) Ezt nyilván nem fogják megtenni mert nincs hozzá társadalmi támogatotság, szóval addig kénytelenek vagyunk szívni a részecskéket.
Ha jól emlékszem(ha nem akkor javítson ki valaki (avl2 talán?)) a nemsokára életbelépő 6c talán nem is különbözik kibocsátási mennyiségben részecskeszám tekintetében, csak valósabb használat alapján kéne mérni és ez már nagyon nem fog menni részecskeszűrő nélkül a benzinesnek sem. (de ez azt jelenti hogy a valóságban menve most se tudja tartani. és tisztán logikai úton is belátható, hogy a kutatásoknak igaza van hogy jelenleg a részecske kibocsátás tekintetében a modern benzines rosszabb mint a mostani dízelek)
Autós topik autósoknak
Most irnek valamit erre ,de inkabb nem teszem,bar annyi savat kaptam .megerdemelne az par kedves ember!:-)
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Autós topik autósoknak
..és benzines.
pl.: https://www.vezess.hu/hirek/2017/07/22/ ... otorokhoz/
https://www.levego.hu/kapcsolodo-anyago ... rgezo-por/
Még mindig nem értem akkor miért a dízeleket tiltják? Esetleg a darabszám nem lehet tényező? Mert mutogathatsz a benzinre, ha a városok forgalmának tudom is én 75% a dízel teszi ki.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

