Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Pont ezt akartam írni.
nincs rá racionális magyarázat, hogy pont a Porsche-nak miért kellett Diesel bácsi motorja
Autós topik autósoknak
motorfejlesztessel, azon belül egesfejlesztessel foglalkozom 20+ eve, nem Mo.-on
reszecskek, finom reszecskek kapcsan.
ahol dolgoztam, mar 10 eve is az volt a duma, hogy egy modern diesel kipufogogaza tisztabb, mint egy nagyvaros levegöje.
egy cikk: https://www.mobilitaet-von-morgen.de/1- ... chtfertigt
"Eine typische Fahrradfelge hat einen Verschleiß durch Abrieb von vier bis fünf Milligramm pro Kilometer, im Wesentlichen durch die Bremse. Ein Diesel-Pkw ohne Fahrzeugeffekte emittiert nur 0,2 bis 0,5 Milligramm pro Kilometer im Abgas. Der Zusammenhang zwischen Feinstaub und modernem Dieselmotor ist also ein konstruierter. Diese Diskussion ist verfehlt. "
azaz: - gondolkoztam is, hogy biciklis topicba tegyem-e :-))) - bicikli felnifekje nagyobb tömegben produkal reszecsket, mint egy diesel szgk. motor.
..mar persze annal, aki fekez, en biciklivel is es autoval is az atlagnal sokkkkkal kevesebbet fekezek ("defenziv" vezetes)
nyilvan a fenti nem szolhat arrol, hogy melyik reszecske mennyire karos (emberkiserlet nem megengedett, korabbrol tudom: patkany es hörcsögkiserlet volt, az egyik egesz maskepp reagalt, mint a masik; es persze nem tudjuk, hogy az ember melyikhez van közelebb e szempontbol ....mert masikbol lehet valakiröl azt gondolni, hogy patkany vagy hörcsög :-))
sok egyeb erdekes van a cikkben
ez még talán igaz is lehet, egészen addig, amíg gyári technológiával szervizelik/javítják a modern nagynyomású turbódízelt. de itt a balkánon ez nem divat ugye, talán csak az első pár évben. Jürgen is akkor adja el a dízel kombiját, mikor már nem éri meg fenntartani. s ekkor a balkánra kerül 200e-re visszatekerve, s benne a sok időzített bomba elindítva számol vissza (turbó, kettős tömegű, részecskeszűrő, nagynyomású csövek stb stb)...
másrészt mindenki látott már (egykor modern) prémium(nak számító) dízelt olyan kormot okádva, hogy fel kell kapcsolni a ködlámpát...
Online
ha az elözö adac link nem müködne: https://www.adac.de/infotestrat/tests/e ... fault.aspx
es ennek a vegen is megjelenhet a böngeszö cimsoraban egy felesleges "space"
Egyszerűbb lenne, ha nagyjából leírnád.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14411
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9544
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
ha az elözö adac link nem müködne: https://www.adac.de/infotestrat/tests/e ... fault.aspx
es ennek a vegen is megjelenhet a böngeszö cimsoraban egy felesleges "space"
Egyszerűbb lenne, ha nagyjából leírnád.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
ha az elözö adac link nem müködne: https://www.adac.de/infotestrat/tests/e ... fault.aspx
es ennek a vegen is megjelenhet a böngeszö cimsoraban egy felesleges "space"
Autós topik autósoknak
vagy: https://www.kfz-betrieb.vogel.de/adac-s ... -a-485548/
azaz a kerdes: miert a "diesel a szutyok" ? nekem mindegy, de probaljunk targyilagosak maradni.
100 ev ? gondolod, hogy emberi szervezet 100 ev alatt alkalmazkodik vagy eleg tiszta eredmeny all rendelkezesre ?
Autós topik autósoknak
Valószínűleg nem hasznos az alkatrészek kopásából származó por. A hangsúly viszont nem ezen van. Van ami ellen tud védekezni az emberi szervezet, és van ami ellen nem. A Dízel láthatatlan részecskéi ellen semmilyen védelmet nem nyújt a testünk. Max annyit, h csodásan elraktározza, és tölti magát vele. Ez az igazi nagy gond. Biztos vagyok benne, h születni fognak bagatelizáló cikkek, meg jó szokás szerint másra mutogató, h ez meg az is árt. Arra senki nem gondol, h az említett dolgokkal együtt élünk 100 éve, a nagynyomású szutyokkal meg még húsz éve sem.
miert a dieselt emeled ki ?
lattal mar benzines vs. diesel reszecskemeresi eredmenyt ? nehany benzines rosszabb, mint egy modern "nagynyomasu szutyokkal" diesel.
nehany nem közvetlen befekcskendezesü benzines is !
persze mondhatod: benzinessel mar 100 eve elünk együtt. :-))
honnan tajekozodsz ? az ujsagirok cikkeivel vigyazni kell, igen gyakran a show-ra mennek, olvasottsagra, a müszaki valosagtartalom pedig reszleges, egyoldalu, esetleg hibas.
pl.: https://www.adac.de/_mmm/pdf/EcoTest_PN ... 272803.pdf
https://www.kfz-betrieb.vogel.de/adac-s ... -a-485548/
Autós topik autósoknak
Akkor is, amikor "regenerálja" a részecskeszűrőt?
Nyilván a fékbetétek és a gumiabroncsok kopásából adódó "por" egy másik hatalmas probléma, ez nem kérdés, na de a dízelgázban lévő kén dioxid, na az konkrétan olyan hatással van rám, ha egy parkolóházban elpöfög mellettem egy ilyen, akkor olyan szintű köhögőroham jön rám, amit nem kívánok senkinek.
Valószínűleg nem hasznos az alkatrészek kopásából származó por. A hangsúly viszont nem ezen van. Van ami ellen tud védekezni az emberi szervezet, és van ami ellen nem. A Dízel láthatatlan részecskéi ellen semmilyen védelmet nem nyújt a testünk. Max annyit, h csodásan elraktározza, és tölti magát vele. Ez az igazi nagy gond. Biztos vagyok benne, h születni fognak bagatelizáló cikkek, meg jó szokás szerint másra mutogató, h ez meg az is árt. Arra senki nem gondol, h az említett dolgokkal együtt élünk 100 éve, a nagynyomású szutyokkal meg még húsz éve sem.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Autós topik autósoknak
Akkor is, amikor "regenerálja" a részecskeszűrőt?
Nyilván a fékbetétek és a gumiabroncsok kopásából adódó "por" egy másik hatalmas probléma, ez nem kérdés, na de a dízelgázban lévő kén dioxid, na az konkrétan olyan hatással van rám, ha egy parkolóházban elpöfög mellettem egy ilyen, akkor olyan szintű köhögőroham jön rám, amit nem kívánok senkinek.
örülök akerdesnek :-) (egyebkent tenyleg: jo kerdesek vezetnek tovabb)
a "regeneralas" ugye elégetést jelent. akkor nagyobb a kibocsatas. a törveny elöirja, hogyan kell azt figyelembe venni (hasonloan vannak hideg ill. meleg motorral merendö ciklusok, ezeket is kategoriatol ,orszagtol , stb. függöen kell figyelembe venni, van ahol a hideget 5%-kal, masutt 10%-kal)
"regeneralas" közben nagyobb a reszecske (es altalaban az NOx) kibocsatas (es a fogyasztas is).
a valosagban persze nagyon sokmindentöl függ, hogy milyen gyakran kell regeneralni. sok jarmünel arra törekszünk, hogy sosem kelljen aktivan regeneralni. persze ha a felhasznalas modja olyan, ez nem elerhetö.
egy pelda lent regeneralas es nem regeneralas ciklusu emissiokra.
a ken dioxid szaglasban szkeptikus vagyok, mert a mai tüzelöanyagokban igen keves ken van.
fek, gumi "por": de ugye a dieselek ellen eleg nagy kampany van, ami mar "akcionizmushoz" vezet, politika felkarolja, tényszerüen pedig maskepp nez ki a dolog. a cikket azert linkeltem es ideztem, mert relacioba erdemes helyezni es a sulyossag szerint foglalkozni vele.
bar elmeletileg ez is erdekes kerdes, mert az en gaz/benzin/villanyfogyasztasom sem szamottevö, megis igyekszem csökkenteni (nem ment fel a gondolat, hogy: ooo, mindegy en mit csinalok, mert ha beinditanak egy UAZ-t, akkor ....; hasonloan: 1 akarmit sem dobok el az erdöben sem). de talan tarsadalmi szinten ott erdemes dolgozni, ahol nagyot lehet nyerni
Online
motorfejlesztessel, azon belül egesfejlesztessel foglalkozom 20+ eve, nem Mo.-on
reszecskek, finom reszecskek kapcsan.
ahol dolgoztam, mar 10 eve is az volt a duma, hogy egy modern diesel kipufogogaza tisztabb, mint egy nagyvaros levegöje.
egy cikk: https://www.mobilitaet-von-morgen.de/1- ... chtfertigt
"Eine typische Fahrradfelge hat einen Verschleiß durch Abrieb von vier bis fünf Milligramm pro Kilometer, im Wesentlichen durch die Bremse. Ein Diesel-Pkw ohne Fahrzeugeffekte emittiert nur 0,2 bis 0,5 Milligramm pro Kilometer im Abgas. Der Zusammenhang zwischen Feinstaub und modernem Dieselmotor ist also ein konstruierter. Diese Diskussion ist verfehlt. "
azaz: - gondolkoztam is, hogy biciklis topicba tegyem-e :-))) - bicikli felnifekje több reszecsket produkal, mint egy diesel szgk. motor.
..mar persze annal, aki fekez, en biciklivel is es autoval is az atlagnal sokkkkkal kevesebbet fekezek ("defenziv" vezetes)
nyilvan a fenti nem szolhat arrol, hogy melyik reszecske mennyire karos (emberkiserlet nem megengedett, korabbrol tudom: patkany es hörcsögkiserlet volt, az egyik egesz maskepp reagalt, mint a masik; es persze nem tudjuk, hogy az ember melyikhez van közelebb e szempontbol ....mert masikbol lehet valakiröl azt gondolni, hogy patkany vagy hörcsög :-))
Akkor is, amikor "regenerálja" a részecskeszűrőt?
Nyilván a fékbetétek és a gumiabroncsok kopásából adódó "por" egy másik hatalmas probléma, ez nem kérdés, na de a dízelgázban lévő kén dioxid, na az konkrétan olyan hatással van rám, ha egy parkolóházban elpöfög mellettem egy ilyen, akkor olyan szintű köhögőroham jön rám, amit nem kívánok senkinek.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14411
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9544
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
motorfejlesztessel, azon belül egesfejlesztessel foglalkozom 20+ eve, nem Mo.-on
reszecskek, finom reszecskek kapcsan.
ahol dolgoztam, mar 10 eve is az volt a duma, hogy egy modern diesel kipufogogaza tisztabb, mint egy nagyvaros levegöje.
egy cikk: https://www.mobilitaet-von-morgen.de/1- ... chtfertigt
"Eine typische Fahrradfelge hat einen Verschleiß durch Abrieb von vier bis fünf Milligramm pro Kilometer, im Wesentlichen durch die Bremse. Ein Diesel-Pkw ohne Fahrzeugeffekte emittiert nur 0,2 bis 0,5 Milligramm pro Kilometer im Abgas. Der Zusammenhang zwischen Feinstaub und modernem Dieselmotor ist also ein konstruierter. Diese Diskussion ist verfehlt. "
azaz: - gondolkoztam is, hogy biciklis topicba tegyem-e :-))) - bicikli felnifekje több reszecsket produkal, mint egy diesel szgk. motor.
..mar persze annal, aki fekez, en biciklivel is es autoval is az atlagnal sokkkkkal kevesebbet fekezek ("defenziv" vezetes)
nyilvan a fenti nem szolhat arrol, hogy melyik reszecske mennyire karos (emberkiserlet nem megengedett, korabbrol tudom: patkany es hörcsögkiserlet volt, az egyik egesz maskepp reagalt, mint a masik; es persze nem tudjuk, hogy az ember melyikhez van közelebb e szempontbol ....mert masikbol lehet valakiröl azt gondolni, hogy patkany vagy hörcsög :-))
Akkor is, amikor "regenerálja" a részecskeszűrőt?
Nyilván a fékbetétek és a gumiabroncsok kopásából adódó "por" egy másik hatalmas probléma, ez nem kérdés, na de a dízelgázban lévő kén dioxid, na az konkrétan olyan hatással van rám, ha egy parkolóházban elpöfög mellettem egy ilyen, akkor olyan szintű köhögőroham jön rám, amit nem kívánok senkinek.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
motorfejlesztessel, azon belül egesfejlesztessel foglalkozom 20+ eve, nem Mo.-on
reszecskek, finom reszecskek kapcsan.
ahol dolgoztam, mar 10 eve is az volt a duma, hogy egy modern diesel kipufogogaza tisztabb, mint egy nagyvaros levegöje.
egy cikk: https://www.mobilitaet-von-morgen.de/1- ... chtfertigt
"Eine typische Fahrradfelge hat einen Verschleiß durch Abrieb von vier bis fünf Milligramm pro Kilometer, im Wesentlichen durch die Bremse. Ein Diesel-Pkw ohne Fahrzeugeffekte emittiert nur 0,2 bis 0,5 Milligramm pro Kilometer im Abgas. Der Zusammenhang zwischen Feinstaub und modernem Dieselmotor ist also ein konstruierter. Diese Diskussion ist verfehlt. "
azaz: - gondolkoztam is, hogy biciklis topicba tegyem-e :-))) - bicikli felnifekje nagyobb tömegben produkal reszecsket, mint egy diesel szgk. motor.
..mar persze annal, aki fekez, en biciklivel is es autoval is az atlagnal sokkkkkal kevesebbet fekezek ("defenziv" vezetes)
nyilvan a fenti nem szolhat arrol, hogy melyik reszecske mennyire karos (emberkiserlet nem megengedett, korabbrol tudom: patkany es hörcsögkiserlet volt, az egyik egesz maskepp reagalt, mint a masik; es persze nem tudjuk, hogy az ember melyikhez van közelebb e szempontbol ....mert masikbol lehet valakiröl azt gondolni, hogy patkany vagy hörcsög :-))
sok egyeb erdekes van a cikkben
Autós topik autósoknak
Uraim ez most atmos reklám helye ?Nem!De talán
De olyan kurv.. jó.
Autós topik autósoknak
Utoljára, és tényleg elengedem a témát. Bennem nem találsz partnerre, nekem amúgy mind1, h ki milyen kocsi márkát kedvel. Az én komfortzónámban is megvannak a marhaságaim, figurákat gyűjtök, rémlik? Én is beképzelek mindenféle hülyeséget magamnak, pár adott dologról. Engem ami bőszít, és végtelenül gyűlölök az a nagynyomású Dízel. Ezt tudja rólam Fish, és Cutler is, most már te is, mert magad is a csoportban vagy. Amúgy még csak nem is a gazdákat hibáztatom, benyaltak egy édes, de roppantul káros gyümölcsöt. Gyűlölöm az összes dízel gyártó céget, és a mögötte álló érdekeket, mérnököket, és mindenkit aki engedélyezte a múltban. Az már csak hab a tortán, h történetesen az egyik élen járó a BMW, de ott van a többi is. Sajnos kevés az olyan gyártó, mint a Volvo aki azt mondja, h kukába ezekkel a trágyákkal, és záros határidőn belül kitakarítja a kínálatból. Lehet ezért utálni engem, sőt beismerem, talán kicsit beteges, de próbálok messze állni ezektől a hulladékoktól, ha mögöttük megyek lemaradok, egyszerűen gyűlölöm a szagukat. Ahogy megérzem csak arra tudok gondolni, h ez rohadt káros nekem. Persze itt legyint a dízel tulaj, h ez tök, hülye, pedig nem annyira. Tőlem, mint embertől elvették ezek az autógyártók a döntés jogát, miszerint akarok ezzel együtt élni, vagy sem. Rá vagyok kényszerítve, tudom, h rossz nekem, és amúgy mindenkinek, mégsem tudok tenni ellene. Persze gondolom megint csak legyintetek. Megpróbálom akkor mondjuk Cutler szemszögéből szemléltetni picit Fish-ből is, de nem tudom teljesen mert ő dohányzik. Tehát, cigaretta, alkohol, drog. Mind mind káros, ezt mindenki tudja. Egyénenként megvan a lehetőség, h elkerülje, vagy együtt éljen vele, esetleg használja az ember. Cutler nem lenne boldog tőle, ha napi 4 órát cigifüstbe, piát kortyolgatva, néha egy kis kokot nyomva kellene üldögélnie napi mondjuk 2 órát egy kocsmában kötelezően. Ő, és akár Fehérlaci ahogy ismerem szeretne a körülményekhez képest a lehető legegészségesebben élni. Ezért ezeket a dolgokat kizárja az életéből. Én viszont nem tudom kizárni ezeket a hulladékokat, hiába próbálnék vigyázni magamra, tisztában vagyok vele, h naponta szívom be a mérgező nano méretű káros anyagokat, amik rögtön a véráramba kerülnek, és halmozódnak csodaszépen, aztán majd lesz belőle valami idővel. Ez jön azzal az édeskés, szaggal amit kipöfögnek ezek az ÉLMÉNYAUTÓK magukból. Szóval, h csak az élvezkedő tulajdonosokat mérgezné nem zavarna, ugyanúgy ahogy az sem, ha valaki másmilyen módon gyilkolja magát. Egyéni joga mindenkinek úgy élni az életét ahogy akarja. Csak engem hagyjon ki belőle, de sztem ezzel mindenki így van. Talán így a példákon keresztül érthető a felháborodásom, és a gyűlöletem ezek iránt az új lomok ellen. Ha rajtam múlna minden élményre vágyó dízel tulajnak adnék egy V6-V8 benzint ingyen, csak, h bezúzassák az átok dízeljüket. Ne féljetek nem kerülne többe a tartásuk, mint a takarékos dízelnek, pláne a maiaknak. Sorry Sztem kérj egy takarítást, az autós topikba.
Jöhetsz Atmos-t hallgatni, amikor gondolod, össze kell beszélni.
Volvo rendes mert törölte a dieselt a programból.... nem is volt diesele vette másoktól... BMW-ben,Audiban,Mercedesban,Porscheban is sok nagy benzines van....
Online
Nesze neked Hennessy! Nem csak a konyak jó belőle...
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14411
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9544
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Nesze neked Hennessy! Nem csak a konyak jó belőle...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Beszállni se kellett volna...
Pont ezt akartam írni.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14411
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9544
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Beszállni se kellett volna...
Pont ezt akartam írni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Beszállni se kellett volna...
beijedtek, nem voltak felkeszülve elegge (Porsche kiszall dieselböl): https://www.wired.de/collection/busines ... chaeft-aus
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
beijedtek, nem voltak felkeszülve elegge (Porsche kiszall dieselböl): https://www.wired.de/collection/busines ... chaeft-aus
Von 11.000 weltweit verkauften Fahrzeugen im Jahr 2017 waren 35 Prozent Benziner, 15 Prozent Diesel und 50 Prozent die Hybridvariante.
Autós topik autósoknak
Szedjük sorjába
- A BMW-t nem fikáztuk, tényeket írtunk le.
- A BMW többet eszik mint más kisebb teljesítményű kocsi. Sok BMW értelmetlenül és indokolatlanul erős (fax hosszabbításra alkalmas). A diesel nagyon környezetszennyező, teljesítményük miatt rengeteg káros anyagot juttatnak a levegőbe.
- Sokan valóban fax hosszabbítás miatt vesznek BMW-t.
- A legtöbb BMW vásárló pont a külsőségek miatt vesz BMW-t.
- A BMW anyagilag fájdalmasan, átlag felettien szervizigényes.
- "Nagy az isten állatkertje." Azok akik BMW-t vásárolnak (tök mindegy, hogy 200e Ft-os lomról vagy 20 Milliós kocsiról van szó) szellemileg átalakulnak.
- Amikor egy Onkyo 595-öt vittem Mogyoródra eladni, út közben leesett a hó. A Suzuki 1.0-ás "autómon" nyári gumik voltak. Amikor letértem a pályáról egy 5-ös BMW állta ez az utat. Nem vicc, öten tolták az enyhe emelkedőn felfelé! Kár, hogy akkoriban nem volt olyan telefonom, amivel felvehettem volna a látványt. Nesze neked vezetési élmény ...
- Unintelligencia az amikor a tényeket személyes sértésnek veszi valaki.
Tony
Vezetési élmény:
1.
2.
3.
4.
Utoljára, és tényleg elengedem a témát. Bennem nem találsz partnerre, nekem amúgy mind1, h ki milyen kocsi márkát kedvel. Az én komfortzónámban is megvannak a marhaságaim, figurákat gyűjtök, rémlik? Én is beképzelek mindenféle hülyeséget magamnak, pár adott dologról. Engem ami bőszít, és végtelenül gyűlölök az a nagynyomású Dízel. Ezt tudja rólam Fish, és Cutler is, most már te is, mert magad is a csoportban vagy. Amúgy még csak nem is a gazdákat hibáztatom, benyaltak egy édes, de roppantul káros gyümölcsöt. Gyűlölöm az összes dízel gyártó céget, és a mögötte álló érdekeket, mérnököket, és mindenkit aki engedélyezte a múltban. Az már csak hab a tortán, h történetesen az egyik élen járó a BMW, de ott van a többi is. Sajnos kevés az olyan gyártó, mint a Volvo aki azt mondja, h kukába ezekkel a trágyákkal, és záros határidőn belül kitakarítja a kínálatból. Lehet ezért utálni engem, sőt beismerem, talán kicsit beteges, de próbálok messze állni ezektől a hulladékoktól, ha mögöttük megyek lemaradok, egyszerűen gyűlölöm a szagukat. Ahogy megérzem csak arra tudok gondolni, h ez rohadt káros nekem. Persze itt legyint a dízel tulaj, h ez tök, hülye, pedig nem annyira. Tőlem, mint embertől elvették ezek az autógyártók a döntés jogát, miszerint akarok ezzel együtt élni, vagy sem. Rá vagyok kényszerítve, tudom, h rossz nekem, és amúgy mindenkinek, mégsem tudok tenni ellene. Persze gondolom megint csak legyintetek. Megpróbálom akkor mondjuk Cutler szemszögéből szemléltetni picit Fish-ből is, de nem tudom teljesen mert ő dohányzik. Tehát, cigaretta, alkohol, drog. Mind mind káros, ezt mindenki tudja. Egyénenként megvan a lehetőség, h elkerülje, vagy együtt éljen vele, esetleg használja az ember. Cutler nem lenne boldog tőle, ha napi 4 órát cigifüstbe, piát kortyolgatva, néha egy kis kokot nyomva kellene üldögélnie napi mondjuk 2 órát egy kocsmában kötelezően. Ő, és akár Fehérlaci ahogy ismerem szeretne a körülményekhez képest a lehető legegészségesebben élni. Ezért ezeket a dolgokat kizárja az életéből. Én viszont nem tudom kizárni ezeket a hulladékokat, hiába próbálnék vigyázni magamra, tisztában vagyok vele, h naponta szívom be a mérgező nano méretű káros anyagokat, amik rögtön a véráramba kerülnek, és halmozódnak csodaszépen, aztán majd lesz belőle valami idővel. Ez jön azzal az édeskés, szaggal amit kipöfögnek ezek az ÉLMÉNYAUTÓK magukból. Szóval, h csak az élvezkedő tulajdonosokat mérgezné nem zavarna, ugyanúgy ahogy az sem, ha valaki másmilyen módon gyilkolja magát. Egyéni joga mindenkinek úgy élni az életét ahogy akarja. Csak engem hagyjon ki belőle, de sztem ezzel mindenki így van. Talán így a példákon keresztül érthető a felháborodásom, és a gyűlöletem ezek iránt az új lomok ellen. Ha rajtam múlna minden élményre vágyó dízel tulajnak adnék egy V6-V8 benzint ingyen, csak, h bezúzassák az átok dízeljüket. Ne féljetek nem kerülne többe a tartásuk, mint a takarékos dízelnek, pláne a maiaknak. Sorry Sztem kérj egy takarítást, az autós topikba.
Jöhetsz Atmos-t hallgatni, amikor gondolod, össze kell beszélni.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Autós topik autósoknak
hi!
biztos rosszul érzed, a bmw csak szar lehet....és állandóan lerobban, no meg sokat eszik és csak faxnövelő meg csak a szomszédok miatt veszed stb... Nagy az isten állatkertje,csak sajnos alacsony a kerítés!
hdmi: még semmi, majd hétvégén, de úgy sem fogok írni róla,mert nincs értelme,pláne ide
ja és a hóban elakadtam percenként 10x, de végül egy első kerekes suzuki 1.0, behúzott dolgozni,most remegek ,hogy hogyan jutok haza lehet veszek egy PUG-t .sőt hármat is 12 millióért megéri..lehet nagyobb élményben lesz részem,hiszem most már azt is megtudtam, ,hogy bmw-t vezetni szar ,unalmas.. kb. ennyi volt az elmúlt 2 oldalnyi fikázás lényege.. grat a kedves unintelligens kollégáknak , viccelni jó dolog, és értem is, de ennyi megfáradt, életunt öreg emberrel ritkán találkozom .. voltam itt már gyilkos is mert bmw-t vezetek, leszek is ,volt itt már minden.. kicsit kezd ebből elegem lenni.. na mindegy.. hajrá srácok jó csináljátok!
Szedjük sorjába
- A BMW-t nem fikáztuk, tényeket írtunk le.
- A BMW többet eszik mint más kisebb teljesítményű kocsi. Sok BMW értelmetlenül és indokolatlanul erős (fax hosszabbításra alkalmas). A diesel nagyon környezetszennyező, teljesítményük miatt rengeteg káros anyagot juttatnak a levegőbe.
- Sokan valóban fax hosszabbítás miatt vesznek BMW-t.
- A legtöbb BMW vásárló pont a külsőségek miatt vesz BMW-t.
- A BMW anyagilag fájdalmasan, átlag felettien szervizigényes.
- "Nagy az isten állatkertje." Azok akik BMW-t vásárolnak (tök mindegy, hogy 200e Ft-os lomról vagy 20 Milliós kocsiról van szó) szellemileg átalakulnak.
- Amikor egy Onkyo 595-öt vittem Mogyoródra eladni, út közben leesett a hó. A Suzuki 1.0-ás "autómon" nyári gumik voltak. Amikor letértem a pályáról egy 5-ös BMW állta ez az utat. Nem vicc, öten tolták az enyhe emelkedőn felfelé! Kár, hogy akkoriban nem volt olyan telefonom, amivel felvehettem volna a látványt. Nesze neked vezetési élmény ...
- Unintelligencia az amikor a tényeket személyes sértésnek veszi valaki.
Tony
Vezetési élmény:
1.
2.
3.
4.
Autós topik autósoknak
Akkora amekkora a nyomatékos dizel motor összehasonlításnak egy mezei szívó 1.4 - 1.6 b összehasonlításával. Tegyük át Cutler gépébe az 1.6b. rögtön megcsappanna a híres vezetési élmény. Persze tévedhetek is, biztos nincs köze hozzá.
abból is van diesel tdi vagy mi,értelemszerűen azzal összehasonlítva.. de mindegy is fejezzük be az autos témát sztem.. mert kikapunk!
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Autós topik autósoknak
egy rs fikusz vs családi kombi, ennek is aztán nagy értelme lenne ,mint összehasonlítás...
Akkora amekkora a nyomatékos dizel motor összehasonlításnak egy mezei szívó 1.4 - 1.6 b összehasonlításával. Tegyük át Cutler gépébe az 1.6b. rögtön megcsappanna a híres vezetési élmény. Persze tévedhetek is, biztos nincs köze hozzá.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Autós topik autósoknak
Na de pont te, almát a körtével. Egy RS kókusz már más élményt adna sztem, igaz a név még mindig maradna.
Milyen az AQ kábel?
egy rs fikusz vs családi kombi, ennek is aztán nagy értelme lenne ,mint összehasonlítás...
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Autós topik autósoknak
Hát igen, most, hogy 2 oldalon keresztül szidtátok a BMW-t (amúgy nekem a mai napig vezetési élményt ad, ha beleülök a Touring-ba , ha meg a Focusba ülök, az meg csak elvisz a-ból-b-be ) tényleg eresszük el.
Beszéljünk inkább az Aq hdmi hangra gyakorolt hatásáról. Mi a tapasztalat?
hi!
biztos rosszul érzed, a bmw csak szar lehet....és állandóan lerobban, no meg sokat eszik és csak faxnövelő meg csak a szomszédok miatt veszed stb... Nagy az isten állatkertje,csak sajnos alacsony a kerítés!
hdmi: még semmi, majd hétvégén, de úgy sem fogok írni róla,mert nincs értelme,pláne ide
ja és a hóban elakadtam percenként 10x, de végül egy első kerekes suzuki 1.0, behúzott dolgozni,most remegek ,hogy hogyan jutok haza lehet veszek egy PUG-t .sőt hármat is 12 millióért megéri..lehet nagyobb élményben lesz részem,hiszem most már azt is megtudtam, ,hogy bmw-t vezetni szar ,unalmas.. kb. ennyi volt az elmúlt 2 oldalnyi fikázás lényege.. grat a kedves unintelligens kollégáknak , viccelni jó dolog, és értem is, de ennyi megfáradt, életunt öreg emberrel ritkán találkozom .. voltam itt már gyilkos is mert bmw-t vezetek, leszek is ,volt itt már minden.. kicsit kezd ebből elegem lenni.. na mindegy.. hajrá srácok jó csináljátok!
proj:Epson EH-LS12000B,proc/amp:Lexicon MC10/JBl Synthesis SDA-7200, hangfalak:Revel Concerta F12,M12,Performa C52,Canton Incelling 885,sub:REL HT/1508 predator,player:Zidoo UHD3000, kábelek: HiDiamond D2 rca,D3 sub,AQ Carbon 4K+HDR,P568-15M-FBR,Wireworld Solstice,Aq X2,FP.Luxor
Autós topik autósoknak
Nálunk ismét esik a hó. Csaxólok mert Gyurinak is BMW-je van.
Laci ez aljas volt
Autós topik autósoknak
Kollégám 2,2 millióért vett "sok kilométeres" dízel Passatot. 30-35 ezret pörget bele évente. 5 éves távlatba kiszámoltuk. 100ezer felett van az az összeg, amit bukik egy ilyen autó birtoklásakor és üzemeltetésekor.
A 100ezres buktát, havonta értettem. Mielőtt valaki félreértene...
TSanyi! A hybrid-el vigyázni kell. Az egyik legnagyobb csapda. Normál autóhasználatnál a fogyasztás csak kis részét teszik ki a havi fenntartási, birtoklási költségnek. Nem hinném, hogy a hybrid jól tartja az árát.



