Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Hivatalos: 600 lóerős lesz az új BMW M5
2017. MÁJUS 25. CSÜTÖRTÖK, 16:03 SZABÓ PÉTER
A BMW M GmbH mérnökei és tesztelői gőzerővel dolgoznak az új, G30 kódjelű 5-ös BMW legizmosabb és leggyorsabb változatán, az áhított M5-ön, amely teljes valójában várhatóan szeptemberben mutatkozik majd be. Ezt a várakozást azonban a gyáriak sem bírják: hivatalos információkkal és álcázott képek tömegével jelentkeztek az új modellről, amely első ízben áll rajthoz összkerékhajtással. Most már hivatalos: a BMW kis túlzással elkészíti a saját Alpina B5-jét, vagyis olyan autót dob piacra, amely a radikalitás megőrzése mellett igyekszik a sokoldalúságról szólni. Ehhez az összkerékhajtás megjelenése lesz a legnagyobb adalék. Eddig még soha nem volt összkerekes M5-ös, azonban egyrészt a piac (a vásárlók) nyomására, valamint az óriási, pusztán hátsókerékhajtással már-már ‘menedzselhetetlen’ teljesítmény révén szükség van a négy hajtott kerékre. Ez viszont elvileg csökkentené az autó mókafaktorát, amit persze az M GmbH nagyon nem szeretne, így állítólag egy igazán érdekes megoldásra számíthatunk: néhány gombnyomásra, kikapcsolt menetstabilizáló mellett az autó 100%-ban hátsókerékhajtású lehet, vagyis az erre alkalmas helyen nem kell eltekintenünk a drifteléstől, miközben a hétköznapokban a túlnyomórészt hátul hajtó összkerékhajtással még tempósabban parittyázhatunk ki a kanyarokból.
A lemezek alatt különben vélhetően az M5-ben jelenleg is dolgozó 4,4 literes, kétturbós V8-as motor továbbfejlesztett változatát találjuk majd, amely a várakozásokkal ellentétben beéri kereken 600 lóerős teljesítménnyel, melyhez 700 Nm nyomaték társul. Ez persze bőven elég, többet csak a lóerőháború indokolhatna: míg a Mercedes-AMG E 63 S 612 lóerőt szorít ki, addig az Alpina B5 hasonló erőforrásból 608 lóerőt sajtol ki. Aki ebből presztízskérdést csinál, annak jó hír, hogy később várható egy fokozott teljesítményű változat is.
A jelenlegi 7-sebességes M DCT nevű duplakuplungos automata pedig szintén távozik, és helyét az imádott 8-fokozatú, ZF-féle váltó vesziát, az M GmbH mérnökei által alaposan átdolgozva. Az új egység nem lesz nehezebb, nem vált lassabban (felfelé legalábbis), viszont sokkal kényelmesebben dolgozik majd. A részletek és a végső adatok még váratnak magukra, azonban úgy hírlik, hogy a 0-100 km/h-s sprintet körülbelül 3,4 másodperc (!) alatt teljesítheti a nagy sportszedán, ami szuperautós értéknek felel meg. Ehhez az is hozzásegíti, hogy elődjénél 65 kilóval lesz könnyebb az új generáció. A tapadást 20 colos kerekekre húzott Michelin Pilot Sport 4S abroncsok segítik majd, a lassulásról pedig opcionálisan karbon-kerámia fékrendszer gondoskodhat.
Csak egy kis bökkenő van: ilyen autó már található a piacon, igaz, az Alpina B5-öt nálunk nem forgalmazzák. A 608 lóerős modell egyébként sokkal inkább helyezi a luxusra és a kényelemre a hangsúlyt, mint a radikálisabb M5 (utóbbi például jobban személyre szabható összkerékhajtást kap, ugye), de tény, hogy az új M5 generáció sokkal inkább civilizáltabb, kevésbé szélsőséges lesz, ami az ízéből elvehet, de összességében egyértelműen jobb végeredményt ígér. Ha hozzávesszük a külföldi sajtók egyöntetűen pozitív prototípus-értékeléseit, akkor aggódni nem kell, újabb nagy előrelépésre számíthatunk.
Kiszivárgott képeken a 8-as BMW holnap érkező előfutára
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ezen sírtam.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Nem gyenge, de tudom, tudom, semmi szükség sincs rá.
Mint, ahog semmi szükség 300 Wattos erősítőre sem...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Avx!
Itt az eleje:
IMG_0837.JPG
Nem gyenge, de tudom, tudom, semmi szükség sincs rá.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Mondjuk az, hogy lenyúlták a Volvotól Thor kalapácsát az full gáz, de jól néz ki...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Avx!
Itt az eleje:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Nagyon jó Reklámnak se utolsó!
Az enyém a szekrényben várja hogy összerakjam, de nem sietem el a dolgot. Kíváncsi vagyok hogy egy ilyen "törés" után hány Lego elem megy benne tönkre...
Itt egy jó kis törésteszt.
http://player.hu/auto-motor-2/nezd-meg- ... stesztjet/
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
nekem ilyen szavak ugranak be:
- felelös "élvezés", felelös fogyasztas, felelös vezetes
- kivülröl eröltetett igenyek
- motor teljesitmenylehetösegenek a valosagban a kihasznalasi aranya
raforditottam kb. 35 percet, hogy megtalaljam a keresett abrat (hogy a fordulat-terheles jellegmezö melyik reszen az idö hany %-aban mennek), sajnos nem talaltam meg.
a "szükseges"-hez:
szokasos haladashoz nem kell komoly teljesitmeny, pl. A8 120 km/h-hoz kb. 23kW, Golf 210 km/h-hoz kb. 102 kW, ...
a neveleges teljesitmenyhez a nagy fordulat es teljes gaz tartozik, RS6-nal (ha V8TFSI) mondjuk kb. 5800-6000 rpm. 3000rpm teljes gaznal kb. 220kW-ot tudna adni, 2000rpm-nel meg kb. 150kW-ot.
...kivancsi lennek, mikor mennyi ideig, mekkora fordulaton megy barki teljes gazon, lehet kevesebb ideig/arányban, mint erösitö leadott csúcsteljesitmenye egy nem agyonkomprimalt zenenel - hogy hifihez terjünk :-)
Autós topik autósoknak
Az emberiség 5000évig elközlekedett 2db lóval, 30éve a Kárpát-medencében majd mindenki boldog volt ha a négy kereket 40ló tolta. 30év múlva ez a boldogság szint félek, 1000LE-nél fog kezdődni. Na ez a tendencia baj, mint a féktelen fogyasztó társadalmi kényszer is hosszútávon baj.
Csak egy példa, az én 70kW-os szívóbenzines 1,3t autókámmal haladok sík terepen 90-100km/h országúti tempóban, akkor soha nem megy feljebb a teljesítmény mérő 10kW-nál, (OBDII kütyüvel kijelezve), ha előzök, akkor előfordult már 25kW. Persze ha 130-el utazok akkor ez fel megy 18kW és 40kW-ra. Lejtőn felfele nem csépelem lovakat előzés erőltetéssel.
Hú bakker ne vedd már el a kedvem az autós témától.
Ezek után nem merek majd berakni egy normális autóról sem infót.
Szerintem hagyd meg nekünk ezt a topikot. Én már csak ezt és a kávésat olvasom.
Az utóbbi két alkalommal piros lámpánál jöttek belém, mikor közben én álltam. Na erről ennyit.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
a "szükseg" szot maskepp hasznaljuk valoszinüleg. (O2-re van szükseg, de hifire sincs, csak jol esik a zenehallgatas, meg az autozas is)
Az emberiség 5000évig elközlekedett 2db lóval, 30éve a Kárpát-medencében majd mindenki boldog volt ha a négy kereket 40ló tolta. 30év múlva ez a boldogság szint félek, 1000LE-nél fog kezdődni. Na ez a tendencia baj, mint a féktelen fogyasztó társadalmi kényszer is hosszútávon baj.
Csak egy példa, az én 70kW-os szívóbenzines 1,3t autókámmal haladok sík terepen 90-100km/h országúti tempóban, akkor soha nem megy feljebb a teljesítmény mérő 10kW-nál, (OBDII kütyüvel kijelezve), ha előzök, akkor előfordult már 25kW. Persze ha 130-el utazok akkor ez fel megy 18kW és 40kW-ra. Lejtőn felfele nem csépelem lovakat előzés erőltetéssel.
Autós topik autósoknak
a "szükseg" szot maskepp hasznaljuk valoszinüleg. (O2-re van szükseg, de hifire sincs, csak jol esik a zenehallgatas, meg az autozas is)
Az emberiség 5000évig elközlekedett 2db lóval, 30éve a Kárpát-medencében majd mindenki boldog volt ha a négy kereket 40ló tolta. 30év múlva ez a boldogság szint félek, 1000LE-nél fog kezdődni. Na ez a tendencia baj, mint a féktelen fogyasztó társadalmi kényszer is hosszútávon baj.
Csak egy példa, az én 70kW-os szívóbenzines 1,3t autókámmal haladok sík terepen 90-100km/h országúti tempóban, akkor soha nem megy feljebb a teljesítmény mérő 10kW-nál, (OBDII kütyüvel kijelezve), ha előzök, akkor előfordult már 25kW. Persze ha 130-el utazok akkor ez fel megy 18kW és 40kW-ra. Lejtőn felfele nem csépelem lovakat előzés erőltetéssel.
Online
Mondok egy lóhiányos példát amiből sok baj van és mindenkinek ismerős.
A megengedett sebesség alatt döcörög egy teherautó,mögötte feltorlódik a kocsisor két három lóhiány miatt előzni nem merő autó miatt.Az előzni tudó mögöttük haladó rágja már a kormányt,ideges lesz és nekiindul.Időnként ez a mutatvány nem jön össze.
Autós topik autósoknak
Mondok egy lóhiányos példát amiből sok baj van és mindenkinek ismerős.
A megengedett sebesség alatt döcörög egy teherautó,mögötte feltorlódik a kocsisor két három lóhiány miatt előzni nem merő autó miatt.Az előzni tudó mögöttük haladó rágja már a kormányt,ideges lesz és nekiindul.Időnként ez a mutatvány nem jön össze.
Online
Annyi ló mindenkinek kellene maga alatt hogy biztonságos és rugalmas legyen pl egy előzés.Sok az olyan vas amibe ez nincs meg,és ebből is vannak problémák.A másik a sok időzített bomba az utakon két véglettel.Az egyik a lassan döcörgő meredten előre néző,a másik meg a lakott területen is száguldozó nyomoronc,aki mert megtehetem alapon nyomja ész nélkül.Ezektől kellene megszabadítani az utakat,csak hát hogyan?
Szóval jó az ha van erő alattunk,csak ésszel kell használni.
Autós topik autósoknak
Annyi ló mindenkinek kellene maga alatt hogy biztonságos és rugalmas legyen pl egy előzés.Sok az olyan vas amibe ez nincs meg,és ebből is vannak problémák.A másik a sok időzített bomba az utakon két véglettel.Az egyik a lassan döcörgő meredten előre néző,a másik meg a lakott területen is száguldozó nyomoronc,aki mert megtehetem alapon nyomja ész nélkül.Ezektől kellene megszabadítani az utakat,csak hát hogyan?
Szóval jó az ha van erő alattunk,csak ésszel kell használni.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
a "szükseg" szot maskepp hasznaljuk valoszinüleg. (O2-re van szükseg, de hifire sincs, csak jol esik a zenehallgatas, meg az autozas is)
a 2. bekezdesed is "kulcs": az X loerös motorbol az X loeröt igen ritkan veszik ki utcai felhasznalók (ezt ugy is lehet interpretalni, hogy akkor nincs is ra szükseg). ha anyu viszi iskolaba a gyereket a Cayenne-nel, vagy megy "dumcsizni", akkor hany loeröt hasznal ?
valahol egy szakmai anyagban van egy "sportosnak mondott" gyartotol LAstkollektiv abram (hogy a fordulat-terheles jellegmezö melyik reszen az idö hany %-aban mennek), csak nem talalom
en igy szoktam fogalmazni: en a Jazz 78 loerejeböl 50-re sem szorulok rá (ugye a nevleges teljesitmenyt csak az annak megfelelö fordulaton es teljes terhelesnel adja le a motor, ott azert az idö igen kis %-aban megy barki is Mo.-on)
Ebben IS van igazság, mindenesetre az asszonyt napok óta nem tudom kirobbantani az autómból, én meg az övével járok...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Ok, ez a te véleményed, az enyém viszont az, hogy igen is van.
De önmagában a teljesítmény csak egy szám, kár az alapján álltalánosítani. Most az 500le csak felével járok, de brutálisan élvezem és bevallom neha sokkal gyorsabban haszálom, mint amikor több volt alattam. Az élvezeti faktor nem feltétlen le kérdese (csak).
Ki így, ki úgy, de hát, van itt olyan, aki 2 wattal, van aki 2 kWattal elvez. Nem vagyunk egyformák...
a "szükseg" szot maskepp hasznaljuk valoszinüleg. (O2-re van szükseg, de hifire sincs, csak jol esik a zenehallgatas, meg az autozas is)
a 2. bekezdesed is "kulcs": az X loerös motorbol az X loeröt igen ritkan veszik ki utcai felhasznalók (ezt ugy is lehet interpretalni, hogy akkor nincs is ra szükseg). ha anyu viszi iskolaba a gyereket a Cayenne-nel, vagy megy "dumcsizni", akkor hany loeröt hasznal ?
valahol egy szakmai anyagban van egy "sportosnak mondott" gyartotol LAstkollektiv abram (hogy a fordulat-terheles jellegmezö melyik reszen az idö hany %-aban mennek), csak nem talalom
en igy szoktam fogalmazni: en a Jazz 78 loerejeböl 50-re sem szorulok rá (ugye a nevleges teljesitmenyt csak az annak megfelelö fordulaton es teljes terhelesnel adja le a motor, ott azert az idö igen kis %-aban megy barki is Mo.-on)
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
az "eredeti" kerdes ugy szolt: van-e ra szükseg. erre tovabbra is fenntartom: nincs szükseg.
baj mindegyikböl lehet, a tul sokbol meg a tul kevesböl is.
auto teljesitmenyenel is (amikor papa csak megprobalja azt a kamion megelözni, es nem fer be, visszavaltasrol meg nem is hallott; ..persze a masik vegen amikor a sötetben is napszemüveges kirakatcicus ül a turbo S-ben es megcsuszik a 15cm-es sarok), meg erösitö teljesitmenyenel is (a kis teljesitmenyü torzitasaval kinyirja a magassugarzot)
elsö közelitesben nem baj ha van a nagy teljesitmeny, plane, ha kulturaltan bannak vele
nekem regi peldam: Senna-nak megengedtem volna a megengedett + X km/h-t, mert tudta volna kezelni, ahol en Y km/h-val vagyok egy biztonsagi szinten, az autot jol kezelö profik (sok nevet lehetne sorolni, de a rallye kiralyok kevesbe ismertek a nagyközönseg - nem itt - elött) Y + Z km/h eseten is biztonsagosabb szinten vannak.
..persze a fizika naluk is hatar, de azt eleg jol erzik es kihasznalja, mig a "hetköznapi autos" igen kevesse tudja
igy avval teljesen egyetertek: a felhasznalo es ritkabban a gep a baj okozoja (a garazsban allo akar hany loerö sem veszelyes, a pancelban örzött fegyver sem, csak ha a gyerek jatszik velük, akkor nagyobb az esely a nagyobb kárra)
dehat ez mind közhely szerintem annak, aki belegondol
Ok, ez a te véleményed, az enyém viszont az, hogy igen is van.
De önmagában a teljesítmény csak egy szám, kár az alapján álltalánosítani. Most az 500le csak felével járok, de brutálisan élvezem és bevallom neha sokkal gyorsabban haszálom, mint amikor több volt alattam. Az élvezeti faktor nem feltétlen le kérdese (csak).
Ki így, ki úgy, de hát, van itt olyan, aki 2 wattal, van aki 2 kWattal elvez. Nem vagyunk egyformák...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
az "eredeti" kerdes ugy szolt: van-e ra szükseg. erre tovabbra is fenntartom: nincs szükseg.
baj mindegyikböl lehet, a tul sokbol meg a tul kevesböl is.
auto teljesitmenyenel is (amikor papa csak megprobalja azt a kamion megelözni, es nem fer be, visszavaltasrol meg nem is hallott; ..persze a masik vegen amikor a sötetben is napszemüveges kirakatcicus ül a turbo S-ben es megcsuszik a 15cm-es sarok), meg erösitö teljesitmenyenel is (a kis teljesitmenyü torzitasaval kinyirja a magassugarzot)
elsö közelitesben nem baj ha van a nagy teljesitmeny, plane, ha kulturaltan bannak vele
nekem regi peldam: Senna-nak megengedtem volna a megengedett + X km/h-t, mert tudta volna kezelni, ahol en Y km/h-val vagyok egy biztonsagi szinten, az autot jol kezelö profik (sok nevet lehetne sorolni, de a rallye kiralyok kevesbe ismertek a nagyközönseg - nem itt - elött) Y + Z km/h eseten is biztonsagosabb szinten vannak.
..persze a fizika naluk is hatar, de azt eleg jol erzik es kihasznalja, mig a "hetköznapi autos" igen kevesse tudja
igy avval teljesen egyetertek: a felhasznalo es ritkabban a gep a baj okozoja (a garazsban allo akar hany loerö sem veszelyes, a pancelban örzött fegyver sem, csak ha a gyerek jatszik velük, akkor nagyobb az esely a nagyobb kárra)
dehat ez mind közhely szerintem annak, aki belegondol
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
A közelmúltban történt sajnálatos baleset a Dózsa György úton azt támasztja alá, hogy a nagyon erős autóval nagyobb kárt lehet okozni, miközben jobbak benne az esélyek a túlélésre. Nem mindegy, hogy valaki 40-nel vagy 140-el dobja el az autót.
Egy 1.0-ás Suzuki is tud 140-nel menni...
Egebként nem hiszem, hogy van ilyen statisztika, de lehet érdekes lenne, hogy az összes sebességtúllépésből adódó balesetek száma, hogyan oszlik meg a gépjármű teljesítményének függvényében.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
A közelmúltban történt sajnálatos baleset a Dózsa György úton azt támasztja alá, hogy a nagyon erős autóval nagyobb kárt lehet okozni, miközben jobbak benne az esélyek a túlélésre. Nem mindegy, hogy valaki 40-nel vagy 140-el dobja el az autót.
Szerintem félreértetted.
Azt írtad, hogy egy erős autóval sokkal nagyobb a baleseti kockázat. Én erre reagáltam, hogy egy 40 le-s autó és a benne ülő sofőr lehet veszélyesebb.
Bár Avx ezt rögtön megcáfolta...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Szerintem te itt felállítottál egy tudományos alapvetést, vagyis, akinek van zsé a zsebében 500LE-s verdára, az fogas (fogalom?) majom, és automatikusan Fittipaldi vér csurog az ereiben .. ugye így gondoltad? /láttál te már sznob-majmot?, az mit fog venni? susukit 40LE-vel?/
Szerintem félreértetted.
Azt írtad, hogy egy erős autóval sokkal nagyobb a baleseti kockázat. Én erre reagáltam, hogy egy 40 le-s autó és a benne ülő sofőr lehet veszélyesebb.
Bár Avx ezt rögtön megcáfolta...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Ha meg kell magyarázni, akkor mindegy...
Egyébkent meglátásom szerint balesetveszélyesebb a sok fogalmatlan majom egy bármilyen (valami suzuki, skoda, dacia, stb.) kis autóban, mint egy olyan ember, aki gyakorlottan kezeli a nagy teljesítményű autóját.
A 250 le/t egész jó arány.
Szerintem te itt felállítottál egy tudományos alapvetést, vagyis, akinek van zsé a zsebében 500LE-s verdára, az fogas (fogalom?) majom, és automatikusan Fittipaldi vér csurog az ereiben .. ugye így gondoltad? /láttál te már sznob-majmot?, az mit fog venni? susukit 40LE-vel?/
Autós topik autósoknak
Ha meg kell magyarázni, akkor mindegy...
Egyébkent meglátásom szerint balesetveszélyesebb a sok fogalmatlan majom egy bármilyen (valami suzuki, skoda, dacia, stb.) kis autóban, mint egy olyan ember, aki gyakorlottan kezeli a nagy teljesítményű autóját.
A 250 le/t egész jó arány.
Szerintem te itt felállítottál egy tudományos alapvetést, vagyis, akinek van zsé a zsebében 500LE-s verdára, az fogas (fogalom?) majom, és automatikusan Fittipaldi vér csurog az ereiben .. ugye így gondoltad? /láttál te már sznob-majmot?, az mit fog venni? susukit 40LE-vel?/
Autós topik autósoknak
Látod milysn veszélyes az erős autó?!
Na ez az.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14435
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9555
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Sajnos be kell valljam, hogy én is balesetet okoztam 3 hónapja. Túl erőszakosan álltam a piros lámpánál és emiatt belém jött egy idősebb fószer a régi Audi 100-as autójával. Ez már a második eset. Akkor is túl erőszakosan nyomtam a féket a piros lámpánál. Akkor egy lada jött belém. Ez van. Veszélyesek az erős autók.
Tegnap lett kész a verda. Szerencsétlen biztosító most jól megszívta. 1,3-at perkáltak ki egy hátsó műanyag részért, meg a kipufogó csonkért.
Látod milyen veszélyes az erős autó?!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Ha meg kell magyarázni, akkor mindegy...
Egyébkent meglátásom szerint balesetveszélyesebb a sok fogalmatlan majom egy bármilyen (valami suzuki, skoda, dacia, stb.) kis autóban, mint egy olyan ember, aki gyakorlottan kezeli a nagy teljesítményű autóját.
A 250 le/t egész jó arány.
Ezzel kimondtad a legnagyobb igazságot.
Csak azt büntetik aki túllépi,és aki 70-80-al tököl egy főúton?
Szerintem ez veszélyesebb mint aki 120-al megy.
