Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Húúú, köszönöm a véleményeket. Főleg hogy ennyire pozitívak, így még inkább felizgatja a fantáziámat. A népítélet oldalát is olvasgatom, és ott is szinte kivétel nélkül csak jókat írnak a verdáról. Csak használt jöhet szóba, de 2010-es évjáratnál öregebbet nem szeretnék venni. Mivel mi éves szinten max.10000km-t használjuk, és főleg városban ezért mindenképpen csak a benzines érdekelne. Ami még nagyon tetszik az Octaviákban, hogy a hátsó csomagtérajtó és ablak egyszerre nyílik, így nem lenne muszáj kombi verzióba gondolkodnunk, mivel ezen a "víziló száj" méretű nyíláson kényelmesen lehetne ki és bepakolni a gépbe a csomagokat. A csomagtartója is óriási (talán 590 literes), ami nekünk alapból elég volna, mivel a mostani A4-nek is a csomagtartó mérete elég számunkra, csak mivel sedan kivitel, ezért a hátsó csomagtérajtó nyílása párszor kicsinek bizonyult már számunkra. És ami még lényeges számomra, hogy meg lenne benne a játékosság/sportosság/dög is, ami azért néha szükséges is volna egy-egy stresszesebb nap után mint levezetés. Az automata váltótól sem zárkózom el, de ezt még körbe kell járnom alaposabban is. Nem szeretnék egy Audi féle Multitronic mizériát magamnnak, ha lehet kihagynám inkább.
géza123@ Mondjuk mindeketten nagyon odafigyeltük rá, hidegen soha nincs kínozva, erőteljesebb igénybevétel után (ami rendszeres ) nincs azonnal leállítva a motor, minden esedékes szervízt szakszerűen megkapott.
Jó lenne nekem is kifogni egy gondos első-gazdásat hasonló állapotban.
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen /emoticons/default_36_3_1.gif" alt="36_3_1.gif" data-emoticon="" />
Autós topik autósoknak
Volt ilyen autóm 2 év és ~80.000 km erejéig. Nagyon szerettem, sőt igazából az egyik kedvencem. Méretben, erőben, kénylemben nekem nagyon megfelelt, és a sebességérzet is nagyon jó benne. A 2.0 TFSI volt, DSG-vel. Jelenleg egy kollégám használja, most aktuálisan ~175.000 km a futásteljesítménye és heti szinten ülök benne, vezetem. Eddig egy fejegység cserén kívül (egy idő után nem olvasta az SD kártyákat), és egy jobb első ablakmozgató mechanika megszoruláson kívül nem volt vele gond. Az olajat sem eszi. Mondjuk mindeketten nagyon odafigyeltük rá, hidegen soha nincs kínozva, erőteljesebb igénybevétel után (ami rendszeres ) nincs azonnal leállítva a motor, minden esedékes szervízt szakszerűen megkapott.
Elég kényes vagyok az ülésekre, és alkalomadtán vezetek egyben ~1000 km-t, de számomra mindig kényelmes volt.
Csak ajánlani tudom.
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Online
Nàlam egy 1.6 os dízel superb volt egy hónapig, fàjt mindenem miután kiszàlltam belőle minden nap.
Az Octavia RS-ben egész jó ülések vannak.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14020
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Nàlam egy 1.6 os dízel superb volt egy hónapig, fàjt mindenem miután kiszàlltam belőle minden nap.
Az Octavia RS-ben egész jó ülések vannak.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- gyurmaember
- V.I.P.
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 22:02
- Értékelés: 101
Autós topik autósoknak
Nàlam egy 1.6 os dízel superb volt egy hónapig, fàjt mindenem miután kiszàlltam belőle minden nap.
Online
Imadom
Nagy kedvencem. Mindkettot vezettem de nekem a dizel jobban tetszett. Ennek ellenere valszeg benzinest vennek de csak dsgvel.
Jó a dsg 200 000-ig. Én kézi párti vagyok.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14020
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Imadom
Nagy kedvencem. Mindkettot vezettem de nekem a dizel jobban tetszett. Ennek ellenere valszeg benzinest vennek de csak dsgvel.
Jó a dsg 200 000-ig. Én kézi párti vagyok.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2219
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1047
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Imadom
Nagy kedvencem. Mindkettot vezettem de nekem a dizel jobban tetszett. Ennek ellenere valszeg benzinest vennek de csak dsgvel.
Online
Valakinek van tapasztalata RS Octaviával ? Mennyire nevezhető ajánlott típusnak ? Csak benzines verziója érdekelne.
Teljes mértékben ajánlott a 2.0TFSI.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14020
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Valakinek van tapasztalata RS Octaviával ? Mennyire nevezhető ajánlott típusnak ? Csak benzines verziója érdekelne.
Teljes mértékben ajánlott a 2.0TFSI.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Valakinek van tapasztalata RS Octaviával ? Mennyire nevezhető ajánlott típusnak ? Csak benzines verziója érdekelne.
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen /emoticons/default_36_3_1.gif" alt="36_3_1.gif" data-emoticon="" />
Autós topik autósoknak
Ha a szénszálas anyagból készült sportkocsi nem lenne elég menő, az Icona Vulcano mutat valami újat: a karosszériáját teljes egészében titánból készítették.
http://player.hu/auto-motor-2/egy-bugat ... portkocsi/
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Kétszer olyan jó befektetés
Az az 1 sem volt könnyű.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Kétszer olyan jó befektetés
Minek kettő?
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
Kifejezetten pofas ez a kia.
Igen! És szerintem jó is.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14020
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Kifejezetten pofas ez a kia.
Igen! És szerintem jó is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2219
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1047
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Kifejezetten pofas ez a kia.
Autós topik autósoknak
Nem csodálom, arra én is! 911 R-t nem akar venni?
image.jpeg
Minek kettő?
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
Egyszer a 918-asra lennék kíváncsi.
Ha egyszer az is szegeden lesz, megkérem vigyen el egy körre.
Nem csodálom, arra én is! 911 R-t nem akar venni?
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14020
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Egyszer a 918-asra lennék kíváncsi.
Ha egyszer az is szegeden lesz, megkérem vigyen el egy körre.
Nem csodálom, arra én is! 911 R-t nem akar venni?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Nyilván, nem is ezzel van a baj.
Egyszer a 918-asra lennék kíváncsi.
Ha egyszer az is szegeden lesz, megkérem vigyen el egy körre.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
Lehet, de ez egy szuper jó befektetés, persze csak annak a 100 embernek, aki megveheti.
Nyilván, nem is ezzel van a baj.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14020
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Lehet, de ez egy szuper jó befektetés, persze csak annak a 100 embernek, aki megveheti.
Nyilván, nem is ezzel van a baj.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Ez a BBS style felni nekem nem tetszik rajta, ettől eltekintve pöpec.
Lehet, de ez egy szuper jó befektetés, persze csak annak a 100 embernek, aki megveheti.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
http://m.hvg.hu/cegauto/20160813_Porsch ... a_exkluziv
Ez gyonyoru
Ez a BBS style felni nekem nem tetszik rajta, ettől eltekintve pöpec.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14020
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
http://m.hvg.hu/cegauto/20160813_Porsch ... a_exkluziv
Ez gyonyoru
Ez a BBS style felni nekem nem tetszik rajta, ettől eltekintve pöpec.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
http://m.hvg.hu/cegauto/20160813_Porsch ... a_exkluziv
Ez gyonyoru
Pont ebből lesz majd egy szegeden.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2219
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1047
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Bármilyen 911-es jöhet, de most a 997.1 C2S tetszik legjobban. Még mehet kicsit lejjebb az ára
https://www.total911.com/the-total-911- ... 11-garage/
A minap totyogott elottem egy ilyen narancssargaban. Elfogadnam.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2219
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1047
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Reggeli kv mellé gondolatindítónak!
https://youtu.be/NvnJr82oULk
A minap totyogott elottem egy ilyen narancssargaban. Elfogadnam.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14020
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
azert egy Corolla TS vs. Civic Type R vs. Megane RS velemenyed erdekel, melyik miben jobb, miben gyengebb
Az összehasonlítás nem teljesen korrekt, mivel mindhárom autó más-más generációhoz tartozik. Legöregebb a Corolla, aztán a Civic, végül a most leköszönő Megane. Önmagában az a tény, hogy a Corolla 50%-al olcsóbb, mint a Civic egyáltalán nem azt jelenti, hogy fele olyan jó autó lenne. Sőt. Azt azért érezni, hogy egy "mezei" Corollából faragták. A futómű, azon kívül, hogy kapott egy kis gyári ültetést, nem sokban tér el a széria 1,6-ostól, a fék a dieseltől származik. Leginkább a "gáz" kifejezés jut eszembe, ha erre gondolok. Egyébként pont ez a csak kicsiben különböző dolog miatt elég olcsó a szervizelése, én mivel vezetett szervizkönyvvel vettem, azt folytatva márkaszervizbe hordtam és nagyon kellemes meglepetésemre olcsón szervizelték. Nem kívánt speciális olajat, féket stb, amit a sima corollákba is raktak. A motorja zseniális. A Yamahával közösen fejlesztett 1,8 VVT-LI motor ha jól emlékszem nemzetközi díjakat is nyert. 1800 köbcentis 192 LE-teljesítményű. Nem sokkal gyengébb a 2 literes Hondától, az 201 Le-s. Ha jól emlékszem 6250-től váltott a vezérlés, onnantól élt 8250-ig. Elég szűk tartomány, de akkor a hangja is zseniálissá változott. A váltót ehhez igazították, de pl.1ből 2-be szinte lehetetlen volt váltani, hogy vezérlésváltás felett tartsuk a fordulatszámot. Onnan felfelé már nem volt nagy kunszt. Nem volt benne speer, a váltója sem volt a helyzet magaslatán a szinkronok elég hamar meg tudták adni magukat, néha 2-be akadozott is, de nálam a 3-as szinkron reccsent, ami érthetetlen, hiszen az egy egész kímélős váltási fokozat. Összességében jópofán átalakítgatott autó volt, zseniális motorral (tudtam vele 8 liter alatt is járni), szerintem nagyon olcsó fenntartási költségek mellett. Aztán ugye a Civic. Nekem eleinte nem tetszett az "UFO" formája, de egyszer átbillent és nagyon megkedveltem. Egy ismerősöm mezei 1.8-asával járkáltam pár hétig, és akkor határoztam el, hogy keresek egy Type R-t. Nem bántam meg. Nagyon szerettem azt az autót. Érezhetően erősebb volt a corollától, és már 5500-tól élt a motor egészen 8000-ig. Valamiért ebben a tartományban több, mint 10 Le-vel erősebbnek éreztem a Corollától. A kaszni sokkal merevebb a kormányzás olyan precíz, mint egy Porschéban, vagy Ferrariban és ez nem vicc. Az első futómű is iszonyat precíz a hátulja viszont sajnos egy csatolt lengőkaros ostoba cucc és ezt érezni is. Nagyon kemény a felfüggesztés, de spec nekem ez nem hátrány. Sokkal jobb az egész futómű, mint a Corollában, de összességében egy 3-as BMW is simán tud ennyit (kormányprecizitást leszámítva.) A fék itt is egy vicc. A német autópályán 2-3 komoly fékezésnél már elmelegedett, addig viszont elég jól fogott. A váltóval itt is vannak problémák, de ha jól emlékszem a 2009-10 körül a gyár változtatott, módosított rajta. Speer az enyémben sajnos nem volt (champion edisönben van) és ez nagyon hiányzott. Nagyon jó autó, ez az árán is érződik 4 milla alatt azért nem tud az ember egy épkézláb darabot és azért ez csak egy 9 éves gép. Itt jön be a Franciák gyermeke. 3 évvel fiatalabb, újabb generációs 250 Lovas, full extrás autó és kb 25-30%-al drágább, csak a Civictől . A kaszni szerintem gyönyörű. Nagyon merev, érezni, hogy versenyautó alapnak tervezték. A motor nagyon jó karakterisztikájú, szinte nincs turbólyuk, 350 nm egész hamar felépül, de egyelőre fura, hogy 6000 körül leszabályoz. Nagyon jó a kipufogó hangja, pont elég hangos, de nem zavaró. A futómű egész jó, bár valamiért nagyobb durranásra számítottam, de amikor ránézek a sebességmérőre, néha meglepődök. A kormányzás is nagyon jó, nem annyira precíz és visszajelző, mint a Civic, de nagyon jó. A fék zseniális. A Brembo nyereg és a 340mm-es tárcsa teszi a dolgát és nem is nagyon fárad el. Amin viszont meglepődtem az a váltója. Szerintem összességében ebben a legjobb a 3-ból. A kapcsolási érzet kellően határozott, jól megvezetett sebességek, bírja a teljesítményt, kellően rövid úton jár. Érezhetően ez az autó a legmodernebb, a legerősebb, legextrásabb, de nem egyértelműen a legjobb. Amikor megfogod az ajtó behúzó kilincset és ropog a műanyag a kezedben, azért elgondolkodsz pár dolgon...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14020
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
azert egy Corolla TS vs. Civic Type R vs. Megane RS velemenyed erdekel, melyik miben jobb, miben gyengebb
Az összehasonlítás nem teljesen korrekt, mivel mindhárom autó más-más generációhoz tartozik. Legöregebb a Corolla, aztán a Civic, végül a most leköszönő Megane. Önmagában az a tény, hogy a Corolla 50%-al olcsóbb, mint a Civic egyáltalán nem azt jelenti, hogy fele olyan jó autó lenne. Sőt. Azt azért érezni, hogy egy "mezei" Corollából faragták. A futómű, azon kívül, hogy kapott egy kis gyári ültetést, nem sokban tér el a széria 1,6-ostól, a fék a dieseltől származik. Leginkább a "gáz" kifejezés jut eszembe, ha erre gondolok. Egyébként pont ez a csak kicsiben különböző dolog miatt elég olcsó a szervizelése, én mivel vezetett szervizkönyvvel vettem, azt folytatva márkaszervizbe hordtam és nagyon kellemes meglepetésemre olcsón szervizelték. Nem kívánt speciális olajat, féket stb, amit a sima corollákba is raktak. A motorja zseniális. A Yamahával közösen fejlesztett 1,8 VVT-LI motor ha jól emlékszem nemzetközi díjakat is nyert. 1800 köbcentis 192 LE-teljesítményű. Nem sokkal gyengébb a 2 literes Hondától, az 201 Le-s. Ha jól emlékszem 6250-től váltott a vezérlés, onnantól élt 8250-ig. Elég szűk tartomány, de akkor a hangja is zseniálissá változott. A váltót ehhez igazították, de pl.1ből 2-be szinte lehetetlen volt váltani, hogy vezérlésváltás felett tartsuk a fordulatszámot. Onnan felfelé már nem volt nagy kunszt. Nem volt benne speer, a váltója sem volt a helyzet magaslatán a szinkronok elég hamar meg tudták adni magukat, néha 2-be akadozott is, de nálam a 3-as szinkron reccsent, ami érthetetlen, hiszen az egy egész kímélős váltási fokozat. Összességében jópofán átalakítgatott autó volt, zseniális motorral (tudtam vele 8 liter alatt is járni), szerintem nagyon olcsó fenntartási költségek mellett. Aztán ugye a Civic. Nekem eleinte nem tetszett az "UFO" formája, de egyszer átbillent és nagyon megkedveltem. Egy ismerősöm mezei 1.8-asával járkáltam pár hétig, és akkor határoztam el, hogy keresek egy Type R-t. Nem bántam meg. Nagyon szerettem azt az autót. Érezhetően erősebb volt a corollától, és már 5500-tól élt a motor egészen 8000-ig. Valamiért ebben a tartományban több, mint 10 Le-vel erősebbnek éreztem a Corollától. A kaszni sokkal merevebb a kormányzás olyan precíz, mint egy Porschéban, vagy Ferrariban és ez nem vicc. Az első futómű is iszonyat precíz a hátulja viszont sajnos egy csatolt lengőkaros ostoba cucc és ezt érezni is. Nagyon kemény a felfüggesztés, de spec nekem ez nem hátrány. Sokkal jobb az egész futómű, mint a Corollában, de összességében egy 3-as BMW is simán tud ennyit (kormányprecizitást leszámítva.) A fék itt is egy vicc. A német autópályán 2-3 komoly fékezésnél már elmelegedett, addig viszont elég jól fogott. A váltóval itt is vannak problémák, de ha jól emlékszem a 2009-10 körül a gyár változtatott, módosított rajta. Speer az enyémben sajnos nem volt (champion edisönben van) és ez nagyon hiányzott. Nagyon jó autó, ez az árán is érződik 4 milla alatt azért nem tud az ember egy épkézláb darabot és azért ez csak egy 9 éves gép. Itt jön be a Franciák gyermeke. 3 évvel fiatalabb, újabb generációs 250 Lovas, full extrás autó és kb 25-30%-al drágább, csak a Civictől . A kaszni szerintem gyönyörű. Nagyon merev, érezni, hogy versenyautó alapnak tervezték. A motor nagyon jó karakterisztikájú, szinte nincs turbólyuk, 350 nm egész hamar felépül, de egyelőre fura, hogy 6000 körül leszabályoz. Nagyon jó a kipufogó hangja, pont elég hangos, de nem zavaró. A futómű egész jó, bár valamiért nagyobb durranásra számítottam, de amikor ránézek a sebességmérőre, néha meglepődök. A kormányzás is nagyon jó, nem annyira precíz és visszajelző, mint a Civic, de nagyon jó. A fék zseniális. A Brembo nyereg és a 340mm-es tárcsa teszi a dolgát és nem is nagyon fárad el. Amin viszont meglepődtem az a váltója. Szerintem összességében ebben a legjobb a 3-ból. A kapcsolási érzet kellően határozott, jól megvezetett sebességek, bírja a teljesítményt, kellően rövid úton jár. Érezhetően ez az autó a legmodernebb, a legerősebb, legextrásabb, de nem egyértelműen a legjobb. Amikor megfogod az ajtó behúzó kilincset és ropog a műanyag a kezedben, azért elgondolkodsz pár dolgon...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos