Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Az autó 115 millió forintnál kezdődik, a határ pedig a csillagos ég. Cserébe viszont minden luxussal kitömték.
A Mercedes-Maybach S600 már alapjáraton se egy szolid autó, ha pedig hozzányúlnak egy kicsit, még a szupergazdagok is feszengve érezhetik magukat benne. A kanadai Inkas nevű tuningcég még tavaly decemberben bizonyította be, milyen különlegességet lehet kihozni egy ilyen autóból, de úgy tűnik, nem ők voltak az egyetlenek, akik fantáziáját beindította a jármű.
A Carscoops szerint ezúttal a montreali Scaldarsi Motors csapott bele a lecsóba, és rittyentett egy olyan négy keréken guruló hiperluxus autót, hogy a fal adja a másikat. Az S600-as alapokon nyugvó Emperor I valóban egy uralkodói jármű, kívül-belül megspékelve egy rakás luxus kiegészítővel. Annyira jól sikerült ezt a vonalat eltalálni, hogy a Rolls Royce Phantom Zenithehhez képest egy ártatlan bárányka.
A motorháztető alatt egy ikerturbós 6,2 literes V12-es dolgozik, amit a Barbus piszkált meg annyira, hogy 888 lóerőt préseljenek ki belőle. A nagy testű kocsinak 3,7 másodperc kell a 0-100 km/h-s sprint megtételéhez, ami igen szépnek mondható.
Kívülről sincs semmi gond a látvánnyal, sőt. Átalakult, nagyobb lett a kocsi oldalra, gyönyörű felniket kapott, egyes karosszériaelemeket pedig 24 karátos arannyal.
Egyelőre csak 10 darabot készítenek belőle, ezek mindegyikének kikiáltási ára 1,5 millió dollár, vagyis kb. 155 millió forintból kell gazdálkodunk.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Vision Mercedes-Maybach 6
A harmincas évek utánozhatatlan stílusát a legmodernebb kényelmi és hajtástechnológiákkal egyesíti a Daimler hiperluxus-márkájának legfrissebb tanulmánya.
Miután a Maybach önálló márkaként történtő feltámasztására tett kísérlet befuccsolt, a Daimler most a Mercedes még igényesebb kiviteleként próbálkozik a márkával. Ez azonban nem igazán fantáziadús program, ezért a tervezők most elképzelhették, mi volna, ha nem kötné kezüket az anyavállalat.
A Vision Mercedes-Maybach 6-nál talán egyetlen modern autó sem építkezett merészebben az automobil aranykorának stíluselemeiből: a messze elnyúló far, az osztott hátsó szélvédő, a tetőlemezen és a csomagtér fedelén végig futó borda mind olyan részletek, amelyekhez hasonlót Európában a harmincas, az USA-ban a hetvenes évek óta nem láttunk – kétség sem férhet hozzá, hogy a kettő közül melyik állt modellt a Maybach számára.
A csodálatos, klasszikus vonalak alatt azonban ultramodern technika lapul: az 5,7 méteres autó hatalmas padlólemeze alatt elegendő akkumulátort lehetett elhelyezni ahhoz hogy a tisztán elektromos hajtású jármű egyetlen feltöltéssel több mint 500 kilométert tudjon megtenni.
Nem csak ezzel veri a Teslát a Maybach villanyautója (elméletben, legalábbis), hanem a 750 lóerős csúcsteljesítménnyel is.
Említettük már az extra hosszú fart: a Mercedes IAA Concept megalkotásánál tanultakat felhasználva látványos légterelő elemek nélkül is kiemelkedően áramvonalasnak ígérkezik a modell, bár konkrét adatot nem ad közre a cég. Maga az átlátszó burkolat mögé rejtett, 24 colos keréktárcsa is az aerodinamikai jellemzőket hivatott tökéletesíteni.
Az utasajtók a klasszikus szárnyas formátumot követik, az utastérben ellenben semmi múlton merengés nincs: egyetlen, lendületes körpanoráma a műszerfal, az ülések és a kezelőszervek, a padlót a jachtok gyártásánál előszeretettel alkalmazott szilfából rakták le.
Mivel az autó négy villanymotorja nem foglal helyet, a Maybachban elöl is elfér némi poggyász. Ehhez egedi tervezésű táskát kínál a cég, hogy tökéletesen ki lehessen használni a rendelkezésre áló helyet. Hátul pikniktartozékok és egyéb, előre meghatározott tárgyak elhelyezésére szolgáló tárolórendszert találunk.
A digitális műszerezettség hasznos, sőt, elkerülhetetlen, ám egy Maybachban megvan a helye az analóg műszereknek is. A tervezők nem elégedtek meg azzal, hogy ezt a kettőt ötvözték: egy harmadik tájékoztató felületet is bevezettek. A szélvédő teljes egészére információik vetíthetők ki, részben hagyományos, részben a valóságot feljavító (augmented reality) változatban. A szélvédőn megjelenő adatok kézmozdulatokkal kezelhetők.
A fényűző bőrülésekbe miniatűr érzékelőket építettek, amelyek mérik a vitálfunkciókat, a beeső nap mennyiségét, az utas ruházatának a színét és még jó néhány információt, így optimalizálva az ülésállítást, a klímaberendezés vezérlését.
Már többször is említettük a hajtásláncot, de a legfontosabb adatok még hiányoznak: a 80 kWh kapacitású akkumulátor gyorsan tölthető, 5 perc alatt 100 kilométerre elegendő töltést vesz fel. Az autó nem egészen 4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Húúú, köszönöm a véleményeket. Főleg hogy ennyire pozitívak, így még inkább felizgatja a fantáziámat. A népítélet oldalát is olvasgatom, és ott is szinte kivétel nélkül csak jókat írnak a verdáról. Csak használt jöhet szóba, de 2010-es évjáratnál öregebbet nem szeretnék venni. Mivel mi éves szinten max.10000km-t használjuk, és főleg városban ezért mindenképpen csak a benzines érdekelne. Ami még nagyon tetszik az Octaviákban, hogy a hátsó csomagtérajtó és ablak egyszerre nyílik, így nem lenne muszáj kombi verzióba gondolkodnunk, mivel ezen a "víziló száj" méretű nyíláson kényelmesen lehetne ki és bepakolni a gépbe a csomagokat. A csomagtartója is óriási (talán 590 literes), ami nekünk alapból elég volna, mivel a mostani A4-nek is a csomagtartó mérete elég számunkra, csak mivel sedan kivitel, ezért a hátsó csomagtérajtó nyílása párszor kicsinek bizonyult már számunkra. És ami még lényeges számomra, hogy meg lenne benne a játékosság/sportosság/dög is, ami azért néha szükséges is volna egy-egy stresszesebb nap után mint levezetés. Az automata váltótól sem zárkózom el, de ezt még körbe kell járnom alaposabban is. Nem szeretnék egy Audi féle Multitronic mizériát magamnnak, ha lehet kihagynám inkább.
géza123@ Mondjuk mindeketten nagyon odafigyeltük rá, hidegen soha nincs kínozva, erőteljesebb igénybevétel után (ami rendszeres ) nincs azonnal leállítva a motor, minden esedékes szervízt szakszerűen megkapott.
Jó lenne nekem is kifogni egy gondos első-gazdásat hasonló állapotban.
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen /emoticons/default_36_3_1.gif" alt="36_3_1.gif" data-emoticon="" />
Online
Volt ilyen autóm 2 év és ~80.000 km erejéig. Nagyon szerettem, sőt igazából az egyik kedvencem. Méretben, erőben, kénylemben nekem nagyon megfelelt, és a sebességérzet is nagyon jó benne. A 2.0 TFSI volt, DSG-vel. Jelenleg egy kollégám használja, most aktuálisan ~175.000 km a futásteljesítménye és heti szinten ülök benne, vezetem. Eddig egy fejegység cserén kívül (egy idő után nem olvasta az SD kártyákat), és egy jobb első ablakmozgató mechanika megszoruláson kívül nem volt vele gond. Az olajat sem eszi. Mondjuk mindeketten nagyon odafigyeltük rá, hidegen soha nincs kínozva, erőteljesebb igénybevétel után (ami rendszeres ) nincs azonnal leállítva a motor, minden esedékes szervízt szakszerűen megkapott.
Elég kényes vagyok az ülésekre, és alkalomadtán vezetek egyben ~1000 km-t, de számomra mindig kényelmes volt.
Csak ajánlani tudom.
Autós topik autósoknak
Volt ilyen autóm 2 év és ~80.000 km erejéig. Nagyon szerettem, sőt igazából az egyik kedvencem. Méretben, erőben, kénylemben nekem nagyon megfelelt, és a sebességérzet is nagyon jó benne. A 2.0 TFSI volt, DSG-vel. Jelenleg egy kollégám használja, most aktuálisan ~175.000 km a futásteljesítménye és heti szinten ülök benne, vezetem. Eddig egy fejegység cserén kívül (egy idő után nem olvasta az SD kártyákat), és egy jobb első ablakmozgató mechanika megszoruláson kívül nem volt vele gond. Az olajat sem eszi. Mondjuk mindeketten nagyon odafigyeltük rá, hidegen soha nincs kínozva, erőteljesebb igénybevétel után (ami rendszeres ) nincs azonnal leállítva a motor, minden esedékes szervízt szakszerűen megkapott.
Elég kényes vagyok az ülésekre, és alkalomadtán vezetek egyben ~1000 km-t, de számomra mindig kényelmes volt.
Csak ajánlani tudom.
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Nàlam egy 1.6 os dízel superb volt egy hónapig, fàjt mindenem miután kiszàlltam belőle minden nap.
Az Octavia RS-ben egész jó ülések vannak.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- gyurmaember
- V.I.P.
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 22:02
- Értékelés: 101
Autós topik autósoknak
Nàlam egy 1.6 os dízel superb volt egy hónapig, fàjt mindenem miután kiszàlltam belőle minden nap.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Imadom
Nagy kedvencem. Mindkettot vezettem de nekem a dizel jobban tetszett. Ennek ellenere valszeg benzinest vennek de csak dsgvel.
Jó a dsg 200 000-ig. Én kézi párti vagyok.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2219
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1047
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Imadom
Nagy kedvencem. Mindkettot vezettem de nekem a dizel jobban tetszett. Ennek ellenere valszeg benzinest vennek de csak dsgvel.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Valakinek van tapasztalata RS Octaviával ? Mennyire nevezhető ajánlott típusnak ? Csak benzines verziója érdekelne.
Teljes mértékben ajánlott a 2.0TFSI.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Valakinek van tapasztalata RS Octaviával ? Mennyire nevezhető ajánlott típusnak ? Csak benzines verziója érdekelne.
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen /emoticons/default_36_3_1.gif" alt="36_3_1.gif" data-emoticon="" />
Autós topik autósoknak
Ha a szénszálas anyagból készült sportkocsi nem lenne elég menő, az Icona Vulcano mutat valami újat: a karosszériáját teljes egészében titánból készítették.
http://player.hu/auto-motor-2/egy-bugat ... portkocsi/
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Kétszer olyan jó befektetés
Az az 1 sem volt könnyű.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Kétszer olyan jó befektetés
Minek kettő?
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Kifejezetten pofas ez a kia.
Igen! És szerintem jó is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2219
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1047
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Kifejezetten pofas ez a kia.
Autós topik autósoknak
Nem csodálom, arra én is! 911 R-t nem akar venni?
image.jpeg
Minek kettő?
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Egyszer a 918-asra lennék kíváncsi.
Ha egyszer az is szegeden lesz, megkérem vigyen el egy körre.
Nem csodálom, arra én is! 911 R-t nem akar venni?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Nyilván, nem is ezzel van a baj.
Egyszer a 918-asra lennék kíváncsi.
Ha egyszer az is szegeden lesz, megkérem vigyen el egy körre.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Lehet, de ez egy szuper jó befektetés, persze csak annak a 100 embernek, aki megveheti.
Nyilván, nem is ezzel van a baj.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Ez a BBS style felni nekem nem tetszik rajta, ettől eltekintve pöpec.
Lehet, de ez egy szuper jó befektetés, persze csak annak a 100 embernek, aki megveheti.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
http://m.hvg.hu/cegauto/20160813_Porsch ... a_exkluziv
Ez gyonyoru
Ez a BBS style felni nekem nem tetszik rajta, ettől eltekintve pöpec.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
http://m.hvg.hu/cegauto/20160813_Porsch ... a_exkluziv
Ez gyonyoru
Pont ebből lesz majd egy szegeden.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2219
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1047
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
Bármilyen 911-es jöhet, de most a 997.1 C2S tetszik legjobban. Még mehet kicsit lejjebb az ára
https://www.total911.com/the-total-911- ... 11-garage/
A minap totyogott elottem egy ilyen narancssargaban. Elfogadnam.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln