Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Hú, de ellentmondásos tesztek jönnek itt elő innen-onnan.
Alapból is bele lehet zavarodni a téligumizásba, de ha az Adac tesztben 2015-ben második helyezett a Yohohama adott típusa, akkor nem látom be, hogy lehet az Adobild tesztjében ugyanez a gumi olyan szr, hogy az első 50-be sem fér bele.
Ez nagyon jajaj:
"From the fifty tyres tested, there were some surprise drop outs. The Vredestein Snowtrac 5, Yokohama W.Drive, Toyo Snowprox S943 and Avon Ice Touring were a few of the 32 tyres which failed to make the grade. Equally, tyres like the Semperit Speed Grip 2, Barum Polaris 3, Gislavel Euro Frost 5 and Viking Snow Tech II were are few surprise inclusions, it will be interesting to find out if they can live up to the established competition in the full winter tyre test."
Ugyanitt a Barum Polaris a 3. helyen áll, máshol meg az első tízbe sem kerül be.
Nekem most 195/65 R15-ben fog kelleni valami, igazából nagyon nem akartam belefolyni a dologba, mert úgy voltam vele ,hogy belövök egy árkategóriát, aztán veszek valamit, de ekkora ellentmondásokra nem számítottam a tesztek alapján.
Most 12 ezer alatt áll jelenleg a méretemben a Barum, a Hankook és a Falken, kicsit még agyalok, hogy a három közül melyik legyen, aztán lesz, ami lesz:)
(nagy különbségekre nem számítok. Már reggel meg is rendeltem volna a Hankook-ot, de rokon szólt, hogy neki a nyári nagyon széttöredezett, darabok hiányoznak a futófelületből, így ő biztos, hogy olyat soha többé nem fog venni. Ez kicsit elriasztott)
A Falken nagyon jó gumi a kategóriájában jó az egyenesfutása nem túl zajos és remekül tapad nálunk bevált de még tudnám ajánlani a Nokia Wd3-ast is neked...
"Az igazi barát szemből támad."
Autós topik autósoknak
Megint gumik:
...
Hú, de ellentmondásos tesztek jönnek itt elő innen-onnan.
Alapból is bele lehet zavarodni a téligumizásba, de ha az Adac tesztben 2015-ben második helyezett a Yohohama adott típusa, akkor nem látom be, hogy lehet az Adobild tesztjében ugyanez a gumi olyan szr, hogy az első 50-be sem fér bele.
Ez nagyon jajaj:
"From the fifty tyres tested, there were some surprise drop outs. The Vredestein Snowtrac 5, Yokohama W.Drive, Toyo Snowprox S943 and Avon Ice Touring were a few of the 32 tyres which failed to make the grade. Equally, tyres like the Semperit Speed Grip 2, Barum Polaris 3, Gislavel Euro Frost 5 and Viking Snow Tech II were are few surprise inclusions, it will be interesting to find out if they can live up to the established competition in the full winter tyre test."
Ugyanitt a Barum Polaris a 3. helyen áll, máshol meg az első tízbe sem kerül be.
Nekem most 195/65 R15-ben fog kelleni valami, igazából nagyon nem akartam belefolyni a dologba, mert úgy voltam vele ,hogy belövök egy árkategóriát, aztán veszek valamit, de ekkora ellentmondásokra nem számítottam a tesztek alapján.
Most 12 ezer alatt áll jelenleg a méretemben a Barum, a Hankook és a Falken, kicsit még agyalok, hogy a három közül melyik legyen, aztán lesz, ami lesz:)
(nagy különbségekre nem számítok. Már reggel meg is rendeltem volna a Hankook-ot, de rokon szólt, hogy neki a nyári nagyon széttöredezett, darabok hiányoznak a futófelületből, így ő biztos, hogy olyat soha többé nem fog venni. Ez kicsit elriasztott)
Házimozi I. :: Erősítő: Yamaha RX-V357 Hangfalak: Clarus Charon Monitor, Koda 860 center és háttér, Clarus Charon II sub Tv:Thomson 32WM402 16:9, DVD: Panasonic DVD-S295
Házimozi II. :Tv: Thomson 28WS24E 16:9, DVD+erősítő: Panasonic SC-Ht75 kompakt
Fotó: Konica Minolta Dynax 5D
Gép: Acer Aspire 3023 WLmi
A másik életem: Seat Ibiza, Piaggio NRG
Autós topik autósoknak
Jó napot kívánok! Hát itt meg mi történt?!
Sírtam!
Nagyon jó.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14149
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9146
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
http://www.origo.hu/auto/20151105-lafer ... javal.html
Jó napot kívánok! Hát itt meg mi történt?!
Sírtam!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2236
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1068
- Tartózkodási hely: Dusseldorf
Autós topik autósoknak
A téli gumit én kötelezővé tenném, mert egyáltalán nem magánügy, hogy valaki meg tud-e állni a zebra előtt. A motorolaj más kérdés, ha valaki szeretne jó sokat költeni a szervizben, nyugodtan önthet vackot az autójába 30.000-ként
Persze, persze. Amúgy a gumin és az olajon nem spórolunk, ha lehet. A használt gumikat el sem adom, nem szeretném, hogy valaki azzal menjen a falnak.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Persze, persze. Amúgy a gumin és az olajon nem spórolunk, ha lehet. A használt gumikat el sem adom, nem szeretném, hogy valaki azzal menjen a falnak.
ramegyünk az olaj temara is ? :-)
Honda Jazz, 1.2i DSi, nem pörgetem (plane nem hidegen), gepkönyv szerint - is, meg allitolag elsö feltöltese is - 0W-20 is mehet bele, en mar 4 ev ota Eneos 0W-20-szal etetem, az eves csereperiodus alatt nem eszik belöle semmi (most 122.7 km van benne), termeszetesen teljesitmenyosztalyban böven megfelel
en hajtasmodomban nem is erzem "melegen sem tul folyosnak" (ismerem a viszkozitas szot is :-) ..söt jonehany görbet, adatot stb. ennek kapcsan), csak nyaron hagokrol lefele latok 4000 rpm-nel többet, igaz akkor akár 5700 rpm-et is
viszont fontosnak tartom, hogy hidegen se legyen "mézszerü" (jo-jo, csak kepszerüen igyekszek fogalmazni), es hogy hamar eljusson mindenhova inditozas utan (amikor is minimalis terhelessel hamar/azonnal indulok, mert allva nem melegszik rendesen egy motor)
Autós topik autósoknak
Gratula! Balesetmentes autózást az új gumikkal!
Szvsz száraz úton egy jó guminak nem szabad megnyikkanni sem, ha az ember normális tempóban vezet (és persze nem vészhelyzetről van szó).
...(most meg mar uj van fent :-) ...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- janesz
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 723
- Csatlakozott: 2010.11.24., szer. 11:45
- Értékelés: 455
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Autós topik autósoknak
dehogynem tamogattal ! pont evvel !
..persze mar par hete megvettem az uj teli szettet, de fenntartom, hogy kinezetre a 10 eves siman 2 evesnek is elment volna.
..azt nem gondolom, hogy a defekt igy feltetlenül összefügg a korral. szerintem a kortol öregszik az anyag (nyilvan anyagtol függö mertekben), kevesbe lesz rugalmas (emiatt ugyanolyan külsö behatastol valo serüles nagyobb lehet), igy kevesbe tapad is az uton. epp emiatt csereltem le
Persze, persze. Amúgy a gumin és az olajon nem spórolunk, ha lehet. A használt gumikat el sem adom, nem szeretném, hogy valaki azzal menjen a falnak.
EAD UD2000, Lavardin IT, Verity Audio Otello, Lavardin IC, és LS kábel, Furutech, és Acoustic Zen tápkábel, Shunyata R. Hydra elosztó, Finite Elemente Spider állvány
Autós topik autósoknak
Az a baj, hogy 6-7 éves téli gumi megkeményedik és elveszti a rugalmasságát és közel sem tapad úgy sajnos csak nyikorog a gumi még kisebb kanyarsebességnél is.
Nálam max 6 éves korig használok egy téligumi garnitúrát utána bármennyire is jó a mintázata lecserélem , ugyanis egy koccanás sokkal többe kerül mint egy garn téligumi ...
a megkemenyedessel teljesen egyetertek, nekem sosem nyikorgott / csikorgott 10 evesen sem (most meg mar uj van fent :-) ez persze auto es vezetesi stilustol is erösen függ
Autós topik autósoknak
Sajnos nem tudlak támogatni.
Acme hozzászólását viszont teljes szívvel.
Tapasztalatból mondom, hogy a 10 éves téli gumi, de lehet az nyári is, konkrétan életveszélyes. Vettem egyszer egy használt autót amin 10 éves - szemre kifogástalan állapotú Michelin téli gumi volt, és mielőtt lecseréltem volna durrdefektes lett az egyik, szerencsére kis sebességnél. Úgyhogy gyors cserét javaslok, ha szabad.
Az a baj, hogy 6-7 éves téli gumi megkeményedik és elveszti a rugalmasságát és közel sem tapad úgy sajnos csak nyikorog a gumi még kisebb kanyarsebességnél is.
Nálam max 6 éves korig használok egy téligumi garnitúrát utána bármennyire is jó a mintázata lecserélem , ugyanis egy koccanás sokkal többe kerül mint egy garn téligumi ...
"Az igazi barát szemből támad."
Autós topik autósoknak
Sajnos nem tudlak támogatni.... a 10 éves téli gumi, de lehet az nyári is, konkrétan életveszélyes....
dehogynem tamogattal ! pont evvel !
..persze mar par hete megvettem az uj teli szettet, de fenntartom, hogy kinezetre a 10 eves siman 2 evesnek is elment volna.
..azt nem gondolom, hogy a defekt igy feltetlenül összefügg a korral. szerintem a kortol öregszik az anyag (nyilvan anyagtol függö mertekben), kevesbe lesz rugalmas (emiatt ugyanolyan külsö behatastol valo serüles nagyobb lehet), igy kevesbe tapad is az uton. epp emiatt csereltem le
- janesz
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 723
- Csatlakozott: 2010.11.24., szer. 11:45
- Értékelés: 455
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Autós topik autósoknak
egy kis lelkizös tamogatast kerek :-)
elhataroztam, hogy lecserelem a 2004 öszen vett teli gumimat, de kinezet alapjan kicsit faj: semmi lathato berepedezettseg, meglevö kb. 5 mm-es mintamelyseg (Michelin Alpin, 175/65 R14, nyugodt haladgatasok, kb. 55e km van benne). müszakilag persze tudom/erösen gondolom, hogy öregedett, kemenyedett a gumianyag. ..mégis fáj, hogy kinezetre ilyen szep es "eldobom". ha valakinek azt mondanam, hogy 2 eves, siman elhihetne az allapota alapjan.
Sajnos nem tudlak támogatni.
Acme hozzászólását viszont teljes szívvel.
Tapasztalatból mondom, hogy a 10 éves téli gumi, de lehet az nyári is, konkrétan életveszélyes. Vettem egyszer egy használt autót amin 10 éves - szemre kifogástalan állapotú Michelin téli gumi volt, és mielőtt lecseréltem volna durrdefektes lett az egyik, szerencsére kis sebességnél. Úgyhogy gyors cserét javaslok, ha szabad.
EAD UD2000, Lavardin IT, Verity Audio Otello, Lavardin IC, és LS kábel, Furutech, és Acoustic Zen tápkábel, Shunyata R. Hydra elosztó, Finite Elemente Spider állvány
Autós topik autósoknak
Hajrá
Én már a 6 éves télit sem rakattam fel, inkább váltottam 4évszakosra. Örültem, hogy 1/3-ad áron még el tudtam passzolni a téli gumikat. A 10 éves sajnos kuka, bármilyen szép emlékek fűznek hozzá.
egy kis lelkizös tamogatast kerek :-)
elhataroztam, hogy lecserelem a 2004 öszen vett teli gumimat, de kinezet alapjan kicsit faj: semmi lathato berepedezettseg, meglevö kb. 5 mm-es mintamelyseg (Michelin Alpin, 175/65 R14, nyugodt haladgatasok, kb. 55e km van benne). müszakilag persze tudom/erösen gondolom, hogy öregedett, kemenyedett a gumianyag. ..mégis fáj, hogy kinezetre ilyen szep es "eldobom". ha valakinek azt mondanam, hogy 2 eves, siman elhihetne az allapota alapjan.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
egy kis lelkizös tamogatast kerek :-)
elhataroztam, hogy lecserelem a 2004 öszen vett teli gumimat, de kinezet alapjan kicsit faj: semmi lathato berepedezettseg, meglevö kb. 5 mm-es mintamelyseg (Michelin Alpin, 175/65 R14, nyugodt haladgatasok, kb. 55e km van benne). müszakilag persze tudom/erösen gondolom, hogy öregedett, kemenyedett a gumianyag. ..mégis fáj, hogy kinezetre ilyen szep es "eldobom". ha valakinek azt mondanam, hogy 2 eves, siman elhihetne az allapota alapjan.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14149
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9146
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/1 ... laferrari/
Eddig veszít a LaFerrari
Bár már évek óta piacon vannak, sokáig úgy tűnt, nem tudják összehasonlítani a Porsche 918-ast, a McLaren P1-est és a LaFerrarit, mivel egyik gyártó sem támogatta az ötletet - különösen a Ferrari zárkózott el. A brit sportkocsigyűjtő, Paul Bailey azonban megvette mindegyiket, és több fordulós tesztet rendezett. Meglepetésre eddig versenypályán és gyorsulásban is a legerősebb és legkönnyebb LaFerrari teljesít a leggyengébben.
Csak a McLaren!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/1 ... laferrari/
Eddig veszít a LaFerrari
Bár már évek óta piacon vannak, sokáig úgy tűnt, nem tudják összehasonlítani a Porsche 918-ast, a McLaren P1-est és a LaFerrarit, mivel egyik gyártó sem támogatta az ötletet - különösen a Ferrari zárkózott el. A brit sportkocsigyűjtő, Paul Bailey azonban megvette mindegyiket, és több fordulós tesztet rendezett. Meglepetésre eddig versenypályán és gyorsulásban is a legerősebb és legkönnyebb LaFerrari teljesít a leggyengébben.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Saját tapasztalat alapján szárazon egy jó nyári gumi, vizesen egy jó téli gumi szintjét hozza. Egyedül havon marad el a tesztek szerint, de én Pesten járok csak, itt évi egy-két napon vannak havas útviszonyok. Ha 5 évet elmegy a garnitúra, már a gumicserén-tároláson megkereste az árát.
Amit mondanak, azok alapján jó alternatíva. Most agyalok éppen Alpine 5 és e között...
Jó helyen vásárolva kb 5 e Ft-al drágább darabja.
Vízre nagyon jó, szárazon is az, ha a leírtak igazak.
NZS
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Megint gumik:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
http://www.evo.co.uk/features/15600/mic ... ason-tyres
Amit mondanak, azok alapján jó alternatíva. Most agyalok éppen Alpine 5 és e között...
Jó helyen vásárolva kb 5 e Ft-al drágább darabja.
Vízre nagyon jó, szárazon is az, ha a leírtak igazak.
NZS
Nagyapám az utcán szellentett, egyetértettem vele, de az én véleményem sokkal tömörebb volt...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14149
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9146
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
szerintetek mennyi suly kell 4db 175/65-ös jol sikerült gumi centrirozasahoz ? 0-50 g ? esetleg 100 / 200g ?
...es egy gyengebben sikerült 4eshez ?
Függ a felnitől, függ a gumitól. Általában 0-30 az jó, 40-70 gramm még elmegy. E felett már soknak számít ebben a méretben.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
szerintetek mennyi suly kell 4db 175/65-ös jol sikerült gumi centrirozasahoz ? 0-50 g ? esetleg 100 / 200g ?
...es egy gyengebben sikerült 4eshez ?
Autós topik autósoknak
Megint gumik:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
http://www.evo.co.uk/features/15600/mic ... ason-tyres
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14149
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9146
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ez is figyelemre méltó autó lesz.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14149
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9146
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
573 lóerős az új NSX2015. október 27. (kedd)
Az Egyesült Államokban megindult az új NSX forgalmazása, ezzel egy időben végre elárulták a japán szuperautó legfontosabb számait.
Még januárban megmutatta a Honda az NSX szuperautó második generációját, de a legfontosabb számokra egészen mostanáig várnunk kellett: 573 LE/644 Nm a rendszerteljesítmény – ezt pedig összesen négy hajtómotor állítja elő.
Jók a számok, nekem tatszik a bódé is! Gondolom persze ebbe sem férnék bele...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
573 lóerős az új NSX
2015. október 27. (kedd)
Az Egyesült Államokban megindult az új NSX forgalmazása, ezzel egy időben végre elárulták a japán szuperautó legfontosabb számait.
Még januárban megmutatta a Honda az NSX szuperautó második generációját, de a legfontosabb számokra egészen mostanáig várnunk kellett: 573 LE/644 Nm a rendszerteljesítmény – ezt pedig összesen négy hajtómotor állítja elő.
A belső égésű motor egy 3,5 literes V6-os biturbó 500 LE/550 Nm teljesítménnyel és 7500/perc leszabályozási fordulatszámmal, ezen kívül még egy 47 LE/135 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajt be a 9 fokozatú dupla kuplungos váltóba, ahonnan aztán a hátsó kerekekre jut el a nyomaték. Az első kerekeket egy-egy 36 LE/73 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajtja; az áramellátásról az ülések még a benzinmotor között elhelyezett lítium-ion telep gondoskodik. A benzinmotor teljesen új fejlesztés, a többi Honda/Acura típusban 60 fokos a hengerszög, az NSX-ben 75 fokos.
Egyébként a fejlesztés megindulásakor keresztben beépített szívómotorral képzelték el az autót, de 6 hónap után hosszában beépített turbómotorra váltottak – a változatlan bemutatási időpont miatt az erőforrásokat Japánban fejlesztették, míg a vázat az amerikai mérnökök alakították át – a megfelelő hűtés kialakítása különösen sok fejtörést okozott a csapatoknak, de végül sikerült úrrá lenni a dolgon. Alapvetően alumínium a karosszéria, de a tető- és a padlólemez karbon, az A oszlopok pedig nagyszilárdságú acélból készülnek.
Természetesen ennyi technikának megvan a tömege, a mérlegen 1725 kg-ot nyom az újdonság, a terhelhetőségről nincs adat – de várhatóan több lesz, mint az első generációs autó 150 kg-es értéke. Ha az akkumulátorban van elég energia, akkor 3 másodperc alatt képes 0-ról 96 km/órás tempóra gyorsulni az új Honda (vagy ahogy Észak-Amerikában nevezik, Acura) NSX, a csúcssebesség 307 km/h. Csak 2016 tavaszán kerül a kereskedésekbe az autó, most még csak a megrendeléseket lehet leadni úgy, hogy még a végleges vételár sem ismert – a tippek szerint 170 ezer dollárra számíthatunk.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/