Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Sikeres, boldog új évet kíván mindenkinek az AVX team!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
Saját tapasztalat alapján szárazon egy jó nyári gumi, vizesen egy jó téli gumi szintjét hozza. Egyedül havon marad el a tesztek szerint, de én Pesten járok csak, itt évi egy-két napon vannak havas útviszonyok. Ha 5 évet elmegy a garnitúra, már a gumicserén-tároláson megkereste az árát.
Amit mondanak, azok alapján jó alternatíva. Most agyalok éppen Alpine 5 és e között...
Jó helyen vásárolva kb 5 e Ft-al drágább darabja.
Vízre nagyon jó, szárazon is az, ha a leírtak igazak.
NZS
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Megint gumik:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
http://www.evo.co.uk/features/15600/mic ... ason-tyres
Amit mondanak, azok alapján jó alternatíva. Most agyalok éppen Alpine 5 és e között...
Jó helyen vásárolva kb 5 e Ft-al drágább darabja.
Vízre nagyon jó, szárazon is az, ha a leírtak igazak.
NZS
Nagyapám az utcán szellentett, egyetértettem vele, de az én véleményem sokkal tömörebb volt...
Online
szerintetek mennyi suly kell 4db 175/65-ös jol sikerült gumi centrirozasahoz ? 0-50 g ? esetleg 100 / 200g ?
...es egy gyengebben sikerült 4eshez ?
Függ a felnitől, függ a gumitól. Általában 0-30 az jó, 40-70 gramm még elmegy. E felett már soknak számít ebben a méretben.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14466
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9607
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
szerintetek mennyi suly kell 4db 175/65-ös jol sikerült gumi centrirozasahoz ? 0-50 g ? esetleg 100 / 200g ?
...es egy gyengebben sikerült 4eshez ?
Függ a felnitől, függ a gumitól. Általában 0-30 az jó, 40-70 gramm még elmegy. E felett már soknak számít ebben a méretben.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
szerintetek mennyi suly kell 4db 175/65-ös jol sikerült gumi centrirozasahoz ? 0-50 g ? esetleg 100 / 200g ?
...es egy gyengebben sikerült 4eshez ?
Autós topik autósoknak
Megint gumik:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
http://www.evo.co.uk/features/15600/mic ... ason-tyres
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
Ez is figyelemre méltó autó lesz.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14466
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9607
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ez is figyelemre méltó autó lesz.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
573 lóerős az új NSX2015. október 27. (kedd)
Az Egyesült Államokban megindult az új NSX forgalmazása, ezzel egy időben végre elárulták a japán szuperautó legfontosabb számait.
Még januárban megmutatta a Honda az NSX szuperautó második generációját, de a legfontosabb számokra egészen mostanáig várnunk kellett: 573 LE/644 Nm a rendszerteljesítmény – ezt pedig összesen négy hajtómotor állítja elő.
Jók a számok, nekem tatszik a bódé is! Gondolom persze ebbe sem férnék bele...
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14466
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9607
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
573 lóerős az új NSX2015. október 27. (kedd)
Az Egyesült Államokban megindult az új NSX forgalmazása, ezzel egy időben végre elárulták a japán szuperautó legfontosabb számait.
Még januárban megmutatta a Honda az NSX szuperautó második generációját, de a legfontosabb számokra egészen mostanáig várnunk kellett: 573 LE/644 Nm a rendszerteljesítmény – ezt pedig összesen négy hajtómotor állítja elő.
Jók a számok, nekem tatszik a bódé is! Gondolom persze ebbe sem férnék bele...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
573 lóerős az új NSX
2015. október 27. (kedd)
Az Egyesült Államokban megindult az új NSX forgalmazása, ezzel egy időben végre elárulták a japán szuperautó legfontosabb számait.
Még januárban megmutatta a Honda az NSX szuperautó második generációját, de a legfontosabb számokra egészen mostanáig várnunk kellett: 573 LE/644 Nm a rendszerteljesítmény – ezt pedig összesen négy hajtómotor állítja elő.
A belső égésű motor egy 3,5 literes V6-os biturbó 500 LE/550 Nm teljesítménnyel és 7500/perc leszabályozási fordulatszámmal, ezen kívül még egy 47 LE/135 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajt be a 9 fokozatú dupla kuplungos váltóba, ahonnan aztán a hátsó kerekekre jut el a nyomaték. Az első kerekeket egy-egy 36 LE/73 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajtja; az áramellátásról az ülések még a benzinmotor között elhelyezett lítium-ion telep gondoskodik. A benzinmotor teljesen új fejlesztés, a többi Honda/Acura típusban 60 fokos a hengerszög, az NSX-ben 75 fokos.
Egyébként a fejlesztés megindulásakor keresztben beépített szívómotorral képzelték el az autót, de 6 hónap után hosszában beépített turbómotorra váltottak – a változatlan bemutatási időpont miatt az erőforrásokat Japánban fejlesztették, míg a vázat az amerikai mérnökök alakították át – a megfelelő hűtés kialakítása különösen sok fejtörést okozott a csapatoknak, de végül sikerült úrrá lenni a dolgon. Alapvetően alumínium a karosszéria, de a tető- és a padlólemez karbon, az A oszlopok pedig nagyszilárdságú acélból készülnek.
Természetesen ennyi technikának megvan a tömege, a mérlegen 1725 kg-ot nyom az újdonság, a terhelhetőségről nincs adat – de várhatóan több lesz, mint az első generációs autó 150 kg-es értéke. Ha az akkumulátorban van elég energia, akkor 3 másodperc alatt képes 0-ról 96 km/órás tempóra gyorsulni az új Honda (vagy ahogy Észak-Amerikában nevezik, Acura) NSX, a csúcssebesség 307 km/h. Csak 2016 tavaszán kerül a kereskedésekbe az autó, most még csak a megrendeléseket lehet leadni úgy, hogy még a végleges vételár sem ismert – a tippek szerint 170 ezer dollárra számíthatunk.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Nekem nincs pótkerék, defektjavító van helyette.
Általában nem ajánlják a defekttűrő gumikat. Olcsóbb venni egy mankókereket, én ezt tenném, ha városon kívül is járnék a kocsival.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/070810c/
http://belsoseg.blog.hu/2014/02/24/a_de ... lenti_hogy
Van itt közöttünk, akinek pótkerék nélküli kocsija van? (MAZDA pld ilyen.) Érdemes a defekt tűrő gumit választani?
NZS
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Van itt közöttünk, akinek pótkerék nélküli kocsija van? (MAZDA pld ilyen.) Érdemes a defekt tűrő gumit választani?
NZS
Nagyapám az utcán szellentett, egyetértettem vele, de az én véleményem sokkal tömörebb volt...
Autós topik autósoknak
Ez eddig jó hír. A végső értékeléssel várjuk meg az áprilist.
A 4 évszakos abroncsok általában télen, hóban gyengélkednek.
Update: rántópados tesztpályán vizes felületen volt szerencsém próbálgatni ma a gumikat. 7C volt a levegő hőmérséklete, és a mezőnyben a legjobb eredményeket produkálta (3 téli és 4 nyári gumis autó volt még kint a pályán). Kikapcsolt ESP-vel is simán össze lehetett szedni a rántópad után, szárazon és vizesen is a legrövidebb fékutat hozta. Eddig meggyőző
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14466
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9607
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Michelin CrossClimate van fent 205/55 R16 méretben. Nyáron remek volt, csendesebb, mint a Conti EcoConatct. 10 fokban szakadó esőben sem tudtam velem megcsúszni, pedig egy néptelen szakaszon megcibáltam rendesen a kormányt. A havas teljesítményről nem tudok még nyilatkozni, de nálunk max 1-2 napon van hó a városban. Nem bántam meg, hogy ezt vettem.
Üdv
Acme
Ez eddig jó hír. A végső értékeléssel várjuk meg az áprilist.
A 4 évszakos abroncsok általában télen, hóban gyengélkednek.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14466
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9607
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Michelin CrossClimate van fent 205/55 R16 méretben. Nyáron remek volt, csendesebb, mint a Conti EcoConatct. 10 fokban szakadó esőben sem tudtam velem megcsúszni, pedig egy néptelen szakaszon megcibáltam rendesen a kormányt. A havas teljesítményről nem tudok még nyilatkozni, de nálunk max 1-2 napon van hó a városban. Nem bántam meg, hogy ezt vettem.
Üdv
Acme
Ez eddig jó hír. A végső értékeléssel várjuk meg az áprilist.
A 4 évszakos abroncsok általában télen, hóban gyengélkednek.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Michelin CrossClimate van fent 205/55 R16 méretben. Nyáron remek volt, csendesebb, mint a Conti EcoConatct. 10 fokban szakadó esőben sem tudtam velem megcsúszni, pedig egy néptelen szakaszon megcibáltam rendesen a kormányt. A havas teljesítményről nem tudok még nyilatkozni, de nálunk max 1-2 napon van hó a városban. Nem bántam meg, hogy ezt vettem.
Üdv
Acme
No igen. Tapasztalatom nincs vele kapcsolatban.. Eddigi tapasztalatom alapján a 4 évszakos gumik fabatkát sem értek. Egyedül a Vredestein Quatrac 5-ös volt, ami már értékelhető teljesítményt nyújtott. Erre a Michelinre egyébként nagyon kíváncsi vagyok.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Online
en szeretek optimalizalni; talan munkabol adodo "betegseg".
nem vitatom, hogy 20 ev mulva valoszinü jelentektelen kerdes lesz. nalam ez a tema komolysaganak egyik fö meröje: hosszu idötavra van-e hatasa.
..megis szeretnek jo aron nem rossz gumit venni; azaz csak a "premium" markak jönnek szóba, ár fontos, de nem egyedül. ...vagy esetleg igy is igaz ? : premium markabol a legjobb arut megvenni es kesz. ...persze itt is felmerülhet: mi szamit premiumnak :-) biztos van, aki ezt is maskepp latna:
Michelin, GY, Continental, Bridgestone, Pirelli, Dunlop (?)
Értem én, de ne sértődj meg, aki 11 évig használ egy gumiabroncsot (főleg télit), az utána miért akar egy 14 ismeretlenes sokadfokú egyenletrendszer alapján abroncsot vásárolni? A leggagyibb kínai linglong is jobban teljesít nála, arra mérget vehetsz.
A téli abroncsoknál a kor az egyik legfontosabb tényező. A gagyibb gumik csak 1-2 télen teljesítenek megfelelően. A középmezőny már 3 akár 4. télen is. Tapasztalatom alapján a legjobb abroncsok is feladják a harcot az 5. tél után.
Szóval azt javaslom, inkább vegyél egy közepes téli gumit, vagy ami jó árban van (Kléber, Falken, Firestone, Semperit, stb) és inkább cseréld le 4 évenként.
Egyébként meg nincs all in téli gumi, mint ahogy nyári sem. A legtöbb 1-2 dologban jeleskedik, így azt kell választani, ami a Te igényeidhez a legjobban passzol.
Értsd: Ha a sportosság és a maximális tapadás a lényeg, akkor fogadd el, hogy kopni fog, hangos lesz és többet fog fogyasztani az autó. Ha a takarékosság a fő szempont, akkor nem fog annyira kopni, viszont nem is tapad olyan mértékben stb.
A másik dolog, hogy a fogyasztáskülönbség szinte elhanyagolható tényező. Annál a vezetési stílus és az időjárás, sőt még a benzin minősége is többet nyom a latba.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14466
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9607
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
en szeretek optimalizalni; talan munkabol adodo "betegseg".
nem vitatom, hogy 20 ev mulva valoszinü jelentektelen kerdes lesz. nalam ez a tema komolysaganak egyik fö meröje: hosszu idötavra van-e hatasa.
..megis szeretnek jo aron nem rossz gumit venni; azaz csak a "premium" markak jönnek szóba, ár fontos, de nem egyedül. ...vagy esetleg igy is igaz ? : premium markabol a legjobb arut megvenni es kesz. ...persze itt is felmerülhet: mi szamit premiumnak :-) biztos van, aki ezt is maskepp latna:
Michelin, GY, Continental, Bridgestone, Pirelli, Dunlop (?)
Értem én, de ne sértődj meg, aki 11 évig használ egy gumiabroncsot (főleg télit), az utána miért akar egy 14 ismeretlenes sokadfokú egyenletrendszer alapján abroncsot vásárolni? A leggagyibb kínai linglong is jobban teljesít nála, arra mérget vehetsz.
A téli abroncsoknál a kor az egyik legfontosabb tényező. A gagyibb gumik csak 1-2 télen teljesítenek megfelelően. A középmezőny már 3 akár 4. télen is. Tapasztalatom alapján a legjobb abroncsok is feladják a harcot az 5. tél után.
Szóval azt javaslom, inkább vegyél egy közepes téli gumit, vagy ami jó árban van (Kléber, Falken, Firestone, Semperit, stb) és inkább cseréld le 4 évenként.
Egyébként meg nincs all in téli gumi, mint ahogy nyári sem. A legtöbb 1-2 dologban jeleskedik, így azt kell választani, ami a Te igényeidhez a legjobban passzol.
Értsd: Ha a sportosság és a maximális tapadás a lényeg, akkor fogadd el, hogy kopni fog, hangos lesz és többet fog fogyasztani az autó. Ha a takarékosság a fő szempont, akkor nem fog annyira kopni, viszont nem is tapad olyan mértékben stb.
A másik dolog, hogy a fogyasztáskülönbség szinte elhanyagolható tényező. Annál a vezetési stílus és az időjárás, sőt még a benzin minősége is többet nyom a latba.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Gondolod van ebben a gumikérdésben ennyi? Én nem hinném.
en szeretek optimalizalni; talan munkabol adodo "betegseg".
nem vitatom, hogy 20 ev mulva valoszinü jelentektelen kerdes lesz. nalam ez a tema komolysaganak egyik fö meröje: hosszu idötavra van-e hatasa.
..megis szeretnek jo aron nem rossz gumit venni; azaz csak a "premium" markak jönnek szóba, ár fontos, de nem egyedül. ...vagy esetleg igy is igaz ? : premium markabol a legjobb arut megvenni es kesz. ...persze itt is felmerülhet: mi szamit premiumnak :-) biztos van, aki ezt is maskepp latna:
Michelin, GY, Continental, Bridgestone, Pirelli, Dunlop (?)
Autós topik autósoknak
No igen. Tapasztalatom nincs vele kapcsolatban.. Eddigi tapasztalatom alapján a 4 évszakos gumik fabatkát sem értek. Egyedül a Vredestein Quatrac 5-ös volt, ami már értékelhető teljesítményt nyújtott. Erre a Michelinre egyébként nagyon kíváncsi vagyok.
en is ugy latom: marketingdumaja tetszetös, akár jo is lehet, de puding probaja az eves. "allitolag" mas mint az eddigi 4evszakosak ...de ezt barki olvashatja rola
Online
es ha nem csak a tartossag, de azeret a korabban beirtak fontosak, azaz 175/65 R14, teligumik
tartossagi sorrend: 1) Michelin 2) ... 3) .... 4) ....
fogyasztasi sorrend:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
menetdinamikai tulajdonsagok*:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
*: hogy ezt igy egybe csoportositom (nem szaraz-nedves-havas-jeges, kanyar, fek, aquap....), az is mutatja, hogy nem ez a szuper fontos, ez is szamit
**: szerintem van korrelacio: nem tapad es nem is kopik vs. erösen tapad es erösen kopik között is; persze nem azt mondom, hogy teljesen szoros, es nincsenek hasonlo mertekben kopo, de azert tapadasban jelentösebben elterö tipusok, de a legjobban nem kopo nem a legjobban tapado lesz, es forditva is: ami legjobban tapad, az nem lesz legkevesbe kopo sem
Gondolod van ebben a gumikérdésben ennyi? Én nem hinném.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14466
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9607
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
es ha nem csak a tartossag, de azeret a korabban beirtak fontosak, azaz 175/65 R14, teligumik
tartossagi sorrend: 1) Michelin 2) ... 3) .... 4) ....
fogyasztasi sorrend:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
menetdinamikai tulajdonsagok*:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
*: hogy ezt igy egybe csoportositom (nem szaraz-nedves-havas-jeges, kanyar, fek, aquap....), az is mutatja, hogy nem ez a szuper fontos, ez is szamit
**: szerintem van korrelacio: nem tapad es nem is kopik vs. erösen tapad es erösen kopik között is; persze nem azt mondom, hogy teljesen szoros, es nincsenek hasonlo mertekben kopo, de azert tapadasban jelentösebben elterö tipusok, de a legjobban nem kopo nem a legjobban tapado lesz, es forditva is: ami legjobban tapad, az nem lesz legkevesbe kopo sem
Gondolod van ebben a gumikérdésben ennyi? Én nem hinném.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Michelin CrossClimate és elfelejted a téli-nyári cserét.
No igen. Tapasztalatom nincs vele kapcsolatban.. Eddigi tapasztalatom alapján a 4 évszakos gumik fabatkát sem értek. Egyedül a Vredestein Quatrac 5-ös volt, ami már értékelhető teljesítményt nyújtott. Erre a Michelinre egyébként nagyon kíváncsi vagyok.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14466
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9607
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Michelin CrossClimate és elfelejted a téli-nyári cserét.
No igen. Tapasztalatom nincs vele kapcsolatban.. Eddigi tapasztalatom alapján a 4 évszakos gumik fabatkát sem értek. Egyedül a Vredestein Quatrac 5-ös volt, ami már értékelhető teljesítményt nyújtott. Erre a Michelinre egyébként nagyon kíváncsi vagyok.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Ha tartósság, akkor Michelin. Ez nem lehet kérdés.
es ha nem csak a tartossag, de azeret a korabban beirtak fontosak, azaz 175/65 R14, teligumik
tartossagi sorrend: 1) Michelin 2) ... 3) .... 4) ....
fogyasztasi sorrend:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
menetdinamikai tulajdonsagok*:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
*: hogy ezt igy egybe csoportositom (nem szaraz-nedves-havas-jeges, kanyar, fek, aquap....), az is mutatja, hogy nem ez a szuper fontos, ez is szamit
**: szerintem van korrelacio: nem tapad es nem is kopik vs. erösen tapad es erösen kopik között is; persze nem azt mondom, hogy teljesen szoros, es nincsenek hasonlo mertekben kopo, de azert tapadasban jelentösebben elterö tipusok, de a legjobban nem kopo nem a legjobban tapado lesz, es forditva is: ami legjobban tapad, az nem lesz legkevesbe kopo sem
Autós topik autósoknak
Michelin CrossClimate és elfelejted a téli-nyári cserét.
en azert megvarnam vele a 3-4-5 eves tapasztalatokat.
Online
Honda jazz-re 175/65 R14-es teliguminak mit ajanlotok ?
legfontosabb a tartossag, fogyasztas, tapadas - ebben a sorrendben, komotos haladashoz, semmi "sportossag", semmi sielni menes, ha kell tudatos lemondas extrem utviszony eseten
..a 11 eve meglevö Michelin helyett gondolom, amin a mintamelyseg meg eleg is lenne (evi kb. 4-5e km telivel, 7-6e km nyarival), de nem mai darab, igaz nincs erdemben lathatoan berepedezve.
a nyarinal is ilyen szempontok alapjan vettem a gyari Yokohama utan GY Efficient Grip-et
Ha tartósság, akkor Michelin. Ez nem lehet kérdés.
- Vinkler
- Adminisztrátor

- Hozzászólások: 14466
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9607
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Honda jazz-re 175/65 R14-es teliguminak mit ajanlotok ?
legfontosabb a tartossag, fogyasztas, tapadas - ebben a sorrendben, komotos haladashoz, semmi "sportossag", semmi sielni menes, ha kell tudatos lemondas extrem utviszony eseten
..a 11 eve meglevö Michelin helyett gondolom, amin a mintamelyseg meg eleg is lenne (evi kb. 4-5e km telivel, 7-6e km nyarival), de nem mai darab, igaz nincs erdemben lathatoan berepedezve.
a nyarinal is ilyen szempontok alapjan vettem a gyari Yokohama utan GY Efficient Grip-et
Ha tartósság, akkor Michelin. Ez nem lehet kérdés.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Honda jazz-re 175/65 R14-es teliguminak mit ajanlotok ?
legfontosabb a tartossag, fogyasztas, tapadas - ebben a sorrendben, komotos haladashoz, semmi "sportossag", semmi sielni menes, ha kell tudatos lemondas extrem utviszony eseten
..a 11 eve meglevö Michelin helyett gondolom, amin a mintamelyseg meg eleg is lenne (evi kb. 4-5e km telivel, 7-6e km nyarival), de nem mai darab, igaz nincs erdemben lathatoan berepedezve.
a nyarinal is ilyen szempontok alapjan vettem a gyari Yokohama utan GY Efficient Grip-et
Autós topik autósoknak
Nem tudom, nekem az mondta aki beszerelte az enyémet, ezer métert mondott nyílt terepen. A gyári bömi táv meg 20 métert tud állítólag, az nem tudom mire elég.
De az a baj, hogy a nyílt terep sincs meg gyakran, van olyan ismerősnőm, akihez ha megyek az autót két tömblakással és egy utcával odébb tudom csak lerakni.
Na ott biztos nem fog működni sajnos ez a tapasztalatom....de úgyis visszajelez ha beindúl a kazán mondjuk nekem már jó rég megvan de még mindig csodálkoznak amikor - fokban leveszem a kabátot amikor beszámolók a kocsiba....-
"Az igazi barát szemből támad."
Autós topik autósoknak
Köszi!
Nálunk többször van vizes latyak, mint hó, arra pedig, ha lehet még hinni bármilyen tesztnek, talán a CONTI volt a legjobb.
Tapasztalatom persze nincs még. Nyári gumim is vizes útra a legjobb, Michelin. Segített már úton maradni. Igaz, az még 13"-os kommersz
autón van. A Yokohama is jónak tűnik. Michelin Alpine4? Az 5-ben nem látok jellemző vízelvezető sávokat.
NZS
Vinklernek nyugodtan adhatsz a a javaslatára. Nekem is jó tippet adott.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/

