Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Sikeres, boldog új évet kíván mindenkinek az AVX team!

Autós topik autósoknak

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »


Saját tapasztalat alapján szárazon egy jó nyári gumi, vizesen egy jó téli gumi szintjét hozza. Egyedül havon marad el a tesztek szerint, de én Pesten járok csak, itt évi egy-két napon vannak havas útviszonyok. Ha 5 évet elmegy a garnitúra, már a gumicserén-tároláson megkereste az árát.
 

Amit mondanak, azok alapján jó alternatíva. Most agyalok éppen Alpine 5 és e között...
Jó helyen vásárolva kb 5 e Ft-al drágább darabja. 
Vízre nagyon jó, szárazon is az, ha a leírtak igazak.
NZS

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
NZS
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 685
Csatlakozott: 2003.03.25., kedd 15:08
Értékelés: 14

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: NZS »



Megint gumik:
 
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
 
http://www.evo.co.uk/features/15600/mic ... ason-tyres

Amit mondanak, azok alapján jó alternatíva. Most agyalok éppen Alpine 5 és e között...
Jó helyen vásárolva kb 5 e Ft-al drágább darabja. 
Vízre nagyon jó, szárazon is az, ha a leírtak igazak.
NZS
Nagyapám az utcán szellentett, egyetértettem vele, de az én véleményem sokkal tömörebb volt...

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14466
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9607
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



szerintetek mennyi suly kell 4db 175/65-ös jol sikerült gumi centrirozasahoz ? 0-50 g ? esetleg 100 / 200g ?
 
...es egy gyengebben sikerült 4eshez ?

 
Függ a felnitől, függ a gumitól. Általában 0-30 az jó, 40-70 gramm még elmegy. E felett már soknak számít ebben a méretben. 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »


szerintetek mennyi suly kell 4db 175/65-ös jol sikerült gumi centrirozasahoz ? 0-50 g ? esetleg 100 / 200g ?
 
...es egy gyengebben sikerült 4eshez ?

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14466
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9607
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Ez is figyelemre méltó autó lesz.
 



Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14466
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9607
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



 
573 lóerős az új NSX2015. október 27. (kedd)

 
Az Egyesült Államokban megindult az új NSX forgalmazása, ezzel egy időben végre elárulták a japán szuperautó legfontosabb számait.
Még januárban megmutatta a Honda az NSX szuperautó második generációját, de a legfontosabb számokra egészen mostanáig várnunk kellett: 573 LE/644 Nm a rendszerteljesítmény – ezt pedig összesen négy hajtómotor állítja elő.

 
 


Jók a számok, nekem tatszik a bódé is! Gondolom persze ebbe sem férnék bele...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29295
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3310

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


573 lóerős az új NSX
2015. október 27. (kedd)





Az Egyesült Államokban megindult az új NSX forgalmazása, ezzel egy időben végre elárulták a japán szuperautó legfontosabb számait.



Még januárban megmutatta a Honda az NSX szuperautó második generációját, de a legfontosabb számokra egészen mostanáig várnunk kellett: 573 LE/644 Nm a rendszerteljesítmény – ezt pedig összesen négy hajtómotor állítja elő.














A belső égésű motor egy 3,5 literes V6-os biturbó 500 LE/550 Nm teljesítménnyel és 7500/perc leszabályozási fordulatszámmal, ezen kívül még egy 47 LE/135 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajt be a 9 fokozatú dupla kuplungos váltóba, ahonnan aztán a hátsó kerekekre jut el a nyomaték. Az első kerekeket egy-egy 36 LE/73 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajtja; az áramellátásról az ülések még a benzinmotor között elhelyezett lítium-ion telep gondoskodik. A benzinmotor teljesen új fejlesztés, a többi Honda/Acura típusban 60 fokos a hengerszög, az NSX-ben 75 fokos.






 

Egyébként a fejlesztés megindulásakor keresztben beépített szívómotorral képzelték el az autót, de 6 hónap után hosszában beépített turbómotorra váltottak – a változatlan bemutatási időpont miatt az erőforrásokat Japánban fejlesztették, míg a vázat az amerikai mérnökök alakították át – a megfelelő hűtés kialakítása különösen sok fejtörést okozott a csapatoknak, de végül sikerült úrrá lenni a dolgon. Alapvetően alumínium a karosszéria, de a tető- és a padlólemez karbon, az A oszlopok pedig nagyszilárdságú acélból készülnek.



 



 

Természetesen ennyi technikának megvan a tömege, a mérlegen 1725 kg-ot nyom az újdonság, a terhelhetőségről nincs adat – de várhatóan több lesz, mint az első generációs autó 150 kg-es értéke. Ha az akkumulátorban van elég energia, akkor 3 másodperc alatt képes 0-ról 96 km/órás tempóra gyorsulni az új Honda (vagy ahogy Észak-Amerikában nevezik, Acura) NSX, a csúcssebesség 307 km/h. Csak 2016 tavaszán kerül a kereskedésekbe az autó, most még csak a megrendeléseket lehet leadni úgy, hogy még a végleges vételár sem ismert – a tippek szerint 170 ezer dollárra számíthatunk.



 







Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »


Nekem nincs pótkerék, defektjavító van helyette. 
 
Általában nem ajánlják a defekttűrő gumikat. Olcsóbb venni egy mankókereket, én ezt tenném, ha városon kívül is járnék a kocsival.
 
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/070810c/
 
http://belsoseg.blog.hu/2014/02/24/a_de ... lenti_hogy
 

Van itt közöttünk, akinek pótkerék nélküli kocsija van? (MAZDA pld ilyen.) Érdemes a defekt tűrő gumit választani?
NZS

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
NZS
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 685
Csatlakozott: 2003.03.25., kedd 15:08
Értékelés: 14

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: NZS »


Van itt közöttünk, akinek pótkerék nélküli kocsija van? (MAZDA pld ilyen.) Érdemes a defekt tűrő gumit választani?
NZS
 
Nagyapám az utcán szellentett, egyetértettem vele, de az én véleményem sokkal tömörebb volt...

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »



Ez eddig jó hír. A végső értékeléssel várjuk meg az áprilist.
A 4 évszakos abroncsok általában télen, hóban gyengélkednek.

 
Update: rántópados tesztpályán vizes felületen volt szerencsém próbálgatni ma a gumikat. 7C volt a levegő hőmérséklete, és a mezőnyben a legjobb eredményeket produkálta (3 téli és 4 nyári gumis autó volt még kint a pályán). Kikapcsolt ESP-vel is simán össze lehetett szedni a rántópad után, szárazon és vizesen is a legrövidebb fékutat hozta. Eddig meggyőző
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14466
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9607
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14466
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9607
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Michelin CrossClimate van fent 205/55 R16 méretben. Nyáron remek volt, csendesebb, mint a Conti EcoConatct. 10 fokban szakadó esőben sem tudtam velem megcsúszni, pedig egy néptelen szakaszon megcibáltam rendesen a kormányt. A havas teljesítményről nem tudok még nyilatkozni, de nálunk max 1-2 napon van hó a városban. Nem bántam meg, hogy ezt vettem.
 
Üdv
 
Acme

Ez eddig jó hír. A végső értékeléssel várjuk meg az áprilist.
A 4 évszakos abroncsok általában télen, hóban gyengélkednek.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »


Michelin CrossClimate van fent 205/55 R16 méretben. Nyáron remek volt, csendesebb, mint a Conti EcoConatct. 10 fokban szakadó esőben sem tudtam velem megcsúszni, pedig egy néptelen szakaszon megcibáltam rendesen a kormányt. A havas teljesítményről nem tudok még nyilatkozni, de nálunk max 1-2 napon van hó a városban. Nem bántam meg, hogy ezt vettem.
 
Üdv
 
Acme
 
No igen. Tapasztalatom  nincs vele kapcsolatban.. Eddigi tapasztalatom alapján a 4 évszakos gumik fabatkát sem értek. Egyedül a Vredestein Quatrac 5-ös volt, ami már értékelhető teljesítményt nyújtott. Erre a Michelinre egyébként nagyon kíváncsi vagyok.
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14466
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9607
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



en szeretek optimalizalni; talan munkabol adodo "betegseg". 
nem vitatom, hogy 20 ev mulva valoszinü jelentektelen kerdes lesz.  nalam ez a tema komolysaganak egyik fö meröje: hosszu idötavra van-e hatasa.
 
..megis szeretnek jo aron nem rossz gumit venni; azaz csak a "premium" markak jönnek szóba, ár fontos, de nem egyedül.  ...vagy esetleg igy is igaz ? : premium markabol a legjobb arut megvenni es kesz.  ...persze itt is felmerülhet: mi szamit premiumnak :-)   biztos van, aki ezt is maskepp latna:
Michelin, GY, Continental, Bridgestone, Pirelli, Dunlop  (?)

Értem én, de ne sértődj meg, aki 11 évig használ egy gumiabroncsot (főleg télit), az utána miért akar egy 14 ismeretlenes sokadfokú egyenletrendszer alapján abroncsot vásárolni? A leggagyibb kínai linglong is jobban teljesít nála, arra mérget vehetsz.
A téli abroncsoknál a kor az egyik legfontosabb tényező. A gagyibb gumik csak 1-2 télen teljesítenek megfelelően. A középmezőny már 3 akár 4. télen is. Tapasztalatom alapján a legjobb abroncsok is feladják a harcot az 5. tél után. 
 
Szóval azt javaslom, inkább vegyél egy közepes téli gumit, vagy ami jó árban van (Kléber, Falken, Firestone, Semperit, stb) és inkább cseréld le 4 évenként.
 
Egyébként meg nincs all in téli gumi, mint ahogy nyári sem. A legtöbb 1-2 dologban jeleskedik, így azt kell választani, ami a Te igényeidhez a legjobban passzol.
Értsd: Ha a sportosság és a maximális tapadás a lényeg, akkor fogadd el, hogy kopni fog, hangos lesz és többet fog fogyasztani az autó. Ha a takarékosság a fő szempont, akkor nem fog annyira kopni, viszont nem is tapad olyan mértékben stb.
 
A másik dolog, hogy a fogyasztáskülönbség szinte elhanyagolható tényező. Annál a vezetési stílus és az időjárás, sőt még a benzin minősége is többet nyom a latba. 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »


Gondolod van ebben a gumikérdésben ennyi? Én nem hinném.
en szeretek optimalizalni; talan munkabol adodo "betegseg". 
nem vitatom, hogy 20 ev mulva valoszinü jelentektelen kerdes lesz.  nalam ez a tema komolysaganak egyik fö meröje: hosszu idötavra van-e hatasa.
 
..megis szeretnek jo aron nem rossz gumit venni; azaz csak a "premium" markak jönnek szóba, ár fontos, de nem egyedül.  ...vagy esetleg igy is igaz ? : premium markabol a legjobb arut megvenni es kesz.  ...persze itt is felmerülhet: mi szamit premiumnak :-)   biztos van, aki ezt is maskepp latna:
Michelin, GY, Continental, Bridgestone, Pirelli, Dunlop  (?)

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »


No igen. Tapasztalatom  nincs vele kapcsolatban.. Eddigi tapasztalatom alapján a 4 évszakos gumik fabatkát sem értek. Egyedül a Vredestein Quatrac 5-ös volt, ami már értékelhető teljesítményt nyújtott. Erre a Michelinre egyébként nagyon kíváncsi vagyok.
en is ugy latom: marketingdumaja tetszetös, akár jo is lehet, de puding probaja az eves.  "allitolag" mas mint az eddigi 4evszakosak ...de ezt barki olvashatja rola

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14466
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9607
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



es ha nem csak a tartossag, de azeret a korabban beirtak fontosak, azaz 175/65 R14, teligumik
 
tartossagi sorrend: 1) Michelin 2) ...    3) ....   4) ....
fogyasztasi sorrend:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
menetdinamikai tulajdonsagok*:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
 
*: hogy ezt igy egybe csoportositom (nem szaraz-nedves-havas-jeges, kanyar, fek, aquap....), az is mutatja, hogy nem ez a szuper fontos, ez is szamit
 
**: szerintem van korrelacio: nem tapad es nem is kopik vs. erösen tapad es erösen kopik között is; persze nem azt mondom, hogy teljesen szoros, es nincsenek hasonlo mertekben kopo, de azert tapadasban jelentösebben elterö tipusok, de a legjobban nem kopo nem a legjobban tapado lesz, es forditva is: ami legjobban tapad, az nem lesz legkevesbe kopo sem

Gondolod van ebben a gumikérdésben ennyi? Én nem hinném.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14466
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9607
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Michelin CrossClimate és elfelejted a téli-nyári cserét.
No igen. Tapasztalatom  nincs vele kapcsolatban.. Eddigi tapasztalatom alapján a 4 évszakos gumik fabatkát sem értek. Egyedül a Vredestein Quatrac 5-ös volt, ami már értékelhető teljesítményt nyújtott. Erre a Michelinre egyébként nagyon kíváncsi vagyok.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »


Ha tartósság, akkor Michelin. Ez nem lehet kérdés.
es ha nem csak a tartossag, de azeret a korabban beirtak fontosak, azaz 175/65 R14, teligumik
 
tartossagi sorrend: 1) Michelin 2) ...    3) ....   4) ....
fogyasztasi sorrend:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
menetdinamikai tulajdonsagok*:1) ... 2) ... 3) .... 4) ....
 
*: hogy ezt igy egybe csoportositom (nem szaraz-nedves-havas-jeges, kanyar, fek, aquap....), az is mutatja, hogy nem ez a szuper fontos, ez is szamit
 
**: szerintem van korrelacio: nem tapad es nem is kopik vs. erösen tapad es erösen kopik között is; persze nem azt mondom, hogy teljesen szoros, es nincsenek hasonlo mertekben kopo, de azert tapadasban jelentösebben elterö tipusok, de a legjobban nem kopo nem a legjobban tapado lesz, es forditva is: ami legjobban tapad, az nem lesz legkevesbe kopo sem

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »


Michelin CrossClimate és elfelejted a téli-nyári cserét.
en azert megvarnam vele a 3-4-5 eves tapasztalatokat.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14466
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9607
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Honda jazz-re 175/65 R14-es teliguminak mit ajanlotok ? 
legfontosabb a tartossag, fogyasztas, tapadas - ebben a sorrendben, komotos haladashoz, semmi "sportossag", semmi sielni menes, ha kell tudatos lemondas extrem utviszony eseten
 
..a 11 eve meglevö Michelin helyett gondolom, amin a mintamelyseg meg eleg is lenne (evi kb. 4-5e km telivel, 7-6e km nyarival), de nem mai darab, igaz nincs erdemben lathatoan berepedezve.
a nyarinal is ilyen szempontok alapjan vettem a gyari Yokohama utan GY Efficient Grip-et

Ha tartósság, akkor Michelin. Ez nem lehet kérdés.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »


Honda jazz-re 175/65 R14-es teliguminak mit ajanlotok ? 
legfontosabb a tartossag, fogyasztas, tapadas - ebben a sorrendben, komotos haladashoz, semmi "sportossag", semmi sielni menes, ha kell tudatos lemondas extrem utviszony eseten
 
..a 11 eve meglevö Michelin helyett gondolom, amin a mintamelyseg meg eleg is lenne (evi kb. 4-5e km telivel, 7-6e km nyarival), de nem mai darab, igaz nincs erdemben lathatoan berepedezve.
a nyarinal is ilyen szempontok alapjan vettem a gyari Yokohama utan GY Efficient Grip-et

Avatar
nemtomm
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3077
Csatlakozott: 2010.03.30., kedd 23:05
Értékelés: 960

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: nemtomm »



Nem tudom, nekem az mondta aki beszerelte az enyémet, ezer métert mondott nyílt terepen. A gyári bömi táv meg 20 métert tud állítólag, az nem tudom mire elég. 
De az a baj, hogy a nyílt terep sincs meg gyakran, van olyan ismerősnőm, akihez ha megyek az autót két tömblakással és egy utcával odébb tudom csak lerakni.
 

Na ott biztos nem fog működni sajnos ez a tapasztalatom....de úgyis visszajelez ha beindúl a kazán mondjuk nekem már jó rég megvan de még mindig csodálkoznak amikor - fokban leveszem a kabátot amikor beszámolók a kocsiba....-
"Az igazi barát szemből támad."

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29295
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3310

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »



Köszi!
Nálunk többször van vizes latyak, mint hó, arra pedig, ha lehet még hinni bármilyen tesztnek, talán a CONTI volt a legjobb. 
Tapasztalatom persze nincs még. Nyári gumim is vizes útra a legjobb, Michelin. Segített már úton maradni. Igaz, az még 13"-os kommersz
autón van. A Yokohama is jónak tűnik. Michelin Alpine4? Az 5-ben nem látok jellemző vízelvezető sávokat.
NZS

Vinklernek nyugodtan adhatsz a a javaslatára. Nekem is jó tippet adott.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”