Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Kerékpározás
Lefordítsam, mit jelent a bulky good? Vagy alatta a két csillag után írt szöveg?
Igen, lécci írd le, mit jelent, mert nem ÉRTEM. Nem lexikálisan nem értem, hanem szemantikailag nem értem.
Köszönöm.
Kerékpározás
Hungary mellett van eccer a 7.95Euro, meg a 20 Euro/bulky good. Emmeg miaz ördög? Minden megkezdett csomagra ennyi vagy rendelésenként még ennyi...?
Lefordítsam, mit jelent a bulky good? Vagy alatta a két csillag után írt szöveg?
Online
Az előző tárgytalan....
Más lett....egy Genesis Denver...
Kerékpározás
Az előző tárgytalan....
Más lett....egy Genesis Denver...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Kerékpározás
Bent jártam ma az alpinbikeban (bár biztosan máshol is lehet ilyet látni), fel van fűzve bemutatászati célzattal 25-30 féle gumiból kivágott ötcentis darab. Nagyon megéri megnézni, milyen különbségek vannak! Mennyire vékony tud lenni néhány típusnál az oldalfal, a bizonyos célra (dh, vagy épp defektgátlás) hol, s hogyan van megerősítve a szerkezet.
Amúgy gumit ne (azt se!) itthon vegyél, most tervezek én is a jövő szezonra beszerezni ezt-azt. Nézz szét, 8-10 euróért házhoz hozzák német webshopokból!
http://www.bike-discount.de/
http://www.bike-components.de/
Bocsi, hogy megint a hasfájásommal szórakoztatlak, de ezen a táblázaton nem igazodom el.
http://www.bike-discount.de/inhalt/liefer.html
Hungary mellett van eccer a 7.95Euro, meg a 20 Euro/bulky good. Emmeg miaz ördög? Minden megkezdett csomagra ennyi vagy rendelésenként még ennyi...?
Bocs, hogy értetlenkedem, de abszolút nem látom át. Oké, hogy olcsóbb, mint itthon, de ha még rájön 1 pár hajtogatott külsőre 28 Euro, hááát, akkor részben más a leányzó fekvése, meg akkor mindenképp többen kéne összeállni.
Kérem, aki érti, vagy rendelne bármit, segítsen! Előre is köszönöm, tudjátok, szőke vagyok...

Kerékpározás
Schwalbe Marathon Plus + Michelin rágógumi belső felpattintva egyelőre nem érzem aszfalton a gumi felépítése miatt, hogy más lenne mint a sima Schwalbe külsőm volt.
Naim Uniti Nova -> Chord Epic XL -> Spendor A7 (Sennheiser HD600)
Kerékpározás
Persze nem kizárt, de nekem még kicsit bizonytalan, hogy mikor rendelek. Azt gondoltam sürgős lesz a gumicsere, de a frissen lett kerékhez ajándékba kapott külsők még bírják, azt őszt mindenképp.
Ja, átálltam belsőnélkülire, nagyon királyság. Reggel mentem egy karikát a környéken, fini!
OK, nekem sem sürgős, lelket tudtam verni a Schwalbe Blizzardjaimba, még ezt a szezont valszeg kibírják.
Kerékpározás
Esetleg egy közös beszerzés, csak, hogy oszoljon a postaköltség? Nekem max 2 pár külső+belső kéne.
Persze nem kizárt, de nekem még kicsit bizonytalan, hogy mikor rendelek. Azt gondoltam sürgős lesz a gumicsere, de a frissen lett kerékhez ajándékba kapott külsők még bírják, azt őszt mindenképp.
Ja, átálltam belsőnélkülire, nagyon királyság. Reggel mentem egy karikát a környéken, fini!
Kerékpározás
Bent jártam ma az alpinbikeban (bár biztosan máshol is lehet ilyet látni), fel van fűzve bemutatászati célzattal 25-30 féle gumiból kivágott ötcentis darab. Nagyon megéri megnézni, milyen különbségek vannak! Mennyire vékony tud lenni néhány típusnál az oldalfal, a bizonyos célra (dh, vagy épp defektgátlás) hol, s hogyan van megerősítve a szerkezet.
Amúgy gumit ne (azt se!) itthon vegyél, most tervezek én is a jövő szezonra beszerezni ezt-azt. Nézz szét, 8-10 euróért házhoz hozzák német webshopokból!
http://www.bike-discount.de/
http://www.bike-components.de/
Hát óriásköszi a linkekért! Sokkal nagyobb a választék, mint bárhol itthon, és sokkal olcsóbbak is a dolgok. Elképesztő... Warum leb' ich nicht in Deutschland?
Esetleg egy közös beszerzés, csak, hogy oszoljon a postaköltség? Nekem max 2 pár külső+belső kéne.
Kerékpározás
Köszi a választ!
Igazából utcára kell, a súly se nagyon fontos, nem versenyezni szeretnék vele. A Specialized Armadillójával szemcsiztem eddig, de hipp-hopp eltűnt itthonról. Pedig, ha annyira bírja, mint a tatubőr, akkor ez kell a belvárosba.
Bent jártam ma az alpinbikeban (bár biztosan máshol is lehet ilyet látni), fel van fűzve bemutatászati célzattal 25-30 féle gumiból kivágott ötcentis darab. Nagyon megéri megnézni, milyen különbségek vannak! Mennyire vékony tud lenni néhány típusnál az oldalfal, a bizonyos célra (dh, vagy épp defektgátlás) hol, s hogyan van megerősítve a szerkezet.
Amúgy gumit ne (azt se!) itthon vegyél, most tervezek én is a jövő szezonra beszerezni ezt-azt. Nézz szét, 8-10 euróért házhoz hozzák német webshopokból!
http://www.bike-discount.de/
http://www.bike-components.de/
Kerékpározás
Picit könnyeb szerelni a kevlárost, illetve kisebb a súlya. Ráadásul olyan helyen kisebb a súlya, ahol pörögnie kell, tehát nem egyszerűen a bringa könnyebb 10 dekával, hanem a kerék kerületén kisebb a tömeg, épp ott amit sokszor kell felgyorsítanunk, lelassítanunk. De azt hiszem, a mi szintünkön zéró a különbség.
Én a kevláros gumikat is pontosan úgy kiterítve tárolom, mint a drótosakat, idegbajt kapok, mikor összehajtva látom őket.
Köszi a választ!
Igazából utcára kell, a súly se nagyon fontos, nem versenyezni szeretnék vele. A Specialized Armadillójával szemcsiztem eddig, de hipp-hopp eltűnt itthonról. Pedig, ha annyira bírja, mint a tatubőr, akkor ez kell a belvárosba.
Kerékpározás
Tök lámer vagyok a drótperemes/dobozos-hajtogatós univerzumban. Mi az egyik előnye a másikhoz képest? Csak a szállítás/felszerelés közben van különbség, vagy a menettulajdonságai is különböznek? Előre is köszi a választ!
Picit könnyeb szerelni a kevlárost, illetve kisebb a súlya. Ráadásul olyan helyen kisebb a súlya, ahol pörögnie kell, tehát nem egyszerűen a bringa könnyebb 10 dekával, hanem a kerék kerületén kisebb a tömeg, épp ott amit sokszor kell felgyorsítanunk, lelassítanunk. De azt hiszem, a mi szintünkön zéró a különbség.
Én a kevláros gumikat is pontosan úgy kiterítve tárolom, mint a drótosakat, idegbajt kapok, mikor összehajtva látom őket.
Kerékpározás
Jó lehet ez is, de mi inkább az 50km-es Bölcske Maraton gondolkodunk. Ezt ismered? https://picasaweb.go...148820964845086
Néhány 100Ft-ért (600?) meg lehet venni a képeket nagyon jó minőségben
Láttam a Bölcskét, de nem fogott meg.
H_Z szintén "ismerős", már vettem tőle képet, korrekt. Megéri várni, míg összegyűl pár, a darabszámmal járó kedvezmény akár több verseny képeit összefogva is érvényes!
Várom már, hogy menjek megint tekerni. Csütörtökön van elméletileg közös gurulás a szomszéd faluban lévő csapattal, jó lenne menni!
Kerékpározás
Igen, dettó, az olyanokat lehet szeretni!
Nem mondhatom, hogy ki lennék elégülve versenyileg, hónap végén lesz Gyöngyösfalun 10 órás, oda szeretnék elmenni valahogyan. Tudom, hogy teljesen értelmetlen szólóban, mert se erős nem vagyok hozzá, se edzett, de baromira érdekel, mit bírnék.
http://holdfenyliget...as-mtb-verseny/
Jó lehet ez is, de mi inkább az 50km-es Bölcske Maraton gondolkodunk.
Ezt ismered? https://picasaweb.go...148820964845086
Néhány 100Ft-ért (600?) meg lehet venni a képeket nagyon jó minőségben
Sajnos Te a fényképezési pontig most nem jutottál el
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Kerékpározás
A hajtogatós gumik felszerelése is könyebb, és a menettulajdonságai is rendszerint jobbak. Egy jobb hajtogatós gumi fele olyan súlyban van mint a drótperemes társai. Ebből adódóan a gördülési ellenállás is kisebb és sokkal jobban lehet gyorsulni a gumival. Versenyeken erőszeretettel használják a hajtogatós gumikat. Noha maga a gumi nem birja annyi ideig mint egy drótperemes, de több előnye van mint hátránya, főleg aki ezeket az előnyöket tudja kamatoztatni.Én már évek óta csak hajtogatós gumit használok.
Nekem az én kerékpározási szokásaimhoz a lehető legjobb megoldás a hajtogatósra való átállás volt. Ez utóbbi mondat kiemelten fontos, mert vannak helyzetek ahol a hajtogatós gumi sem jó.
Köszönöm!
Kerékpározás
Tök lámer vagyok a drótperemes/dobozos-hajtogatós univerzumban. Mi az egyik előnye a másikhoz képest? Csak a szállítás/felszerelés közben van különbség, vagy a menettulajdonságai is különböznek? Előre is köszi a választ!
A hajtogatós gumik felszerelése is könyebb, és a menettulajdonságai is rendszerint jobbak. Egy jobb hajtogatós gumi fele olyan súlyban van mint a drótperemes társai. Ebből adódóan a gördülési ellenállás is kisebb és sokkal jobban lehet gyorsulni a gumival. Versenyeken erőszeretettel használják a hajtogatós gumikat. Noha maga a gumi nem birja annyi ideig mint egy drótperemes, de több előnye van mint hátránya, főleg aki ezeket az előnyöket tudja kamatoztatni.Én már évek óta csak hajtogatós gumit használok.
Nekem az én kerékpározási szokásaimhoz a lehető legjobb megoldás a hajtogatósra való átállás volt. Ez utóbbi mondat kiemelten fontos, mert vannak helyzetek ahol a hajtogatós gumi sem jó.
Sztereó: Parasound végfok,Origen S16T zenei HTPC, iPad Air 5, Topping D30 Pro DAC, Transparent Audio Hangsugárzó kábelezés, Paradigm Monitor SE3000.
Mozi: Onkyo TX-NR809 erősítő, Synology NAS218 plus, Paradigm hangsugárzók, Jamo J110Sub, Optoma UHD35, Viablue SC2 kábelezés, Dune Pro Vision 4K Solo.
Mozi: Onkyo TX-NR809 erősítő, Synology NAS218 plus, Paradigm hangsugárzók, Jamo J110Sub, Optoma UHD35, Viablue SC2 kábelezés, Dune Pro Vision 4K Solo.
Kerékpározás
Ha valaki a városban akar használni rücskös gumit, akkor nem kell szenvedni vele, ha a megfelelőt válassza. Városba én is rücsköst használok, semmi defekt. De nem szabad drótperemest venni, hanem a könnyű hajtogatós gumikat kell használni és akkor nem szenvedtek vele. Könnyű, jól gyorsul, nem probléma a bütyök, főleg ha középen van neki egy egybefüggő futófelület. Időben nem lesz olyan tartós, de valamit valamiért. Lehet nem birja majd 5 évig csak 3, de ez csak hasraütés volt.
Csak egy példa: http://www.bikemarket.hu/index.php?page ... t&tid=6858
Tök lámer vagyok a drótperemes/dobozos-hajtogatós univerzumban. Mi az egyik előnye a másikhoz képest? Csak a szállítás/felszerelés közben van különbség, vagy a menettulajdonságai is különböznek? Előre is köszi a választ!
Kerékpározás
A legjobban az a szűk, "egysávos" lejtő tetszett olyan 45 km körül....
Egyébként mi lesz a következő verseny amin részt veszel?
Igen, dettó, az olyanokat lehet szeretni!
Nem mondhatom, hogy ki lennék elégülve versenyileg, hónap végén lesz Gyöngyösfalun 10 órás, oda szeretnék elmenni valahogyan. Tudom, hogy teljesen értelmetlen szólóban, mert se erős nem vagyok hozzá, se edzett, de baromira érdekel, mit bírnék.
http://holdfenyliget.hu/hu/szolgaltatas ... b-verseny/
Kerékpározás
Nahát ez nagyon vicces!!! Kékesről együtt (egy bolyban) jöttünk lefelé úgy, hogy nem is ismertük egymást!
A mögötted érkező zöldpólós srác volt, akit kiszúrtam magamnak, mikor a sípályáról az erdőbe érve megelőztetek, beakaszottam a húskampót, ahogy mondani szokás, s mentem utánatok. Baromi kemény volt az első villám, gondoltam kicsit engedek a csillapításon, de a csapattól lemaradni neeeeem! Így elengedtem jobbal a kormányt, már repültem is.
Kékesen viszont a fénykép sorszáma szerint (520 vs. 527) egy mákszemmel előttetek voltam!
Alakul azóta a lábam, már talán tudok egyedül, segítség nélkül is járni. :-|
Ez jó! Sőt - ahogy a képet nézem -úgy emlékszem, hogy az elején az aszfalton is mentünk néhány percet közvetlenül egymás mellett. Lefelé a sípályán (is) tényleg kamikaze tempó volt. A legjobban az a szűk, "egysávos" lejtő tetszett olyan 45 km körül.........Egyébként mi lesz a következő verseny amin részt veszel?
És jobbulást kívánok!
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Kerékpározás
Nem túl kicsi az a bringa Neked?
Nem tudom. 19-es a váz, 186 centi vagyok. Meg kellene néznem valami méretezős oldalt, mekkora lenne az ideális, tudom, hogy a puszta testmagasság egyedül kevés ezügyben.
Tekerni, mászni, lejtőzni amúgy kényelmes. "Olcsón" vettem, mert hasonló méretű haver eladta, szépen lassan építgetem. A vázat lecserélni egy nagyobbra nem lenne már nagy költség.
De most UST-t akarok, lesz.rom mekkora a vas! :bebebebebebe:
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15758
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11038
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kerékpározás
Alakul azóta a lábam, már talán tudok egyedül, segítség nélkül is járni. :-|
Nem túl kicsi az a bringa Neked?
Kerékpározás
Sajnálom, hogy így alakult! Jövőre biztosan jobb lesz.
Nahát ez nagyon vicces!!! Kékesről együtt (egy bolyban) jöttünk lefelé úgy, hogy nem is ismertük egymást!
A mögötted érkező zöldpólós srác volt, akit kiszúrtam magamnak, mikor a sípályáról az erdőbe érve megelőztetek, beakaszottam a húskampót, ahogy mondani szokás, s mentem utánatok. Baromi kemény volt az első villám, gondoltam kicsit engedek a csillapításon, de a csapattól lemaradni neeeeem! Így elengedtem jobbal a kormányt, már repültem is.
Kékesen viszont a fénykép sorszáma szerint (520 vs. 527) egy mákszemmel előttetek voltam!
Alakul azóta a lábam, már talán tudok egyedül, segítség nélkül is járni. :-|
Kerékpározás
Gratula a Mátra Marci teljesítőinek!
Kékes után jó öt kilométerrel dobtam egy előreszaltót egy ostoba hiba miatt, nem tudtam továbbmenni, visszagurultam a rajthoz...
Sajnálom, hogy így alakult! Jövőre biztosan jobb lesz.
Összességében így 1 nap után azt mondom, hogy nagyon jó volt! Mondjuk közben eszembe jutott, hogy ha nem jövök akkor valószínűleg aludnék a Forma1 alatt. Abban a pillanatban (14.30 körül) az alvás szimpatikusabb időtöltésnek tűnt :-) Azért jövőre is megyek :-) Defektet szerencsére nem kaptam, de rengetegen igen. A versenyt néhány kisebb drifttel megúsztam.....nem volt esés. A végén volt kicsike vádli görcs utána meg spagetti majdnem kihányás :-o, de azért szuper verseny volt.
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Kerékpározás
Ha valaki a városban akar használni rücskös gumit, akkor nem kell szenvedni vele, ha a megfelelőt válassza. Városba én is rücsköst használok, semmi defekt. De nem szabad drótperemest venni, hanem a könnyű hajtogatós gumikat kell használni és akkor nem szenvedtek vele. Könnyű, jól gyorsul, nem probléma a bütyök, főleg ha középen van neki egy egybefüggő futófelület. Időben nem lesz olyan tartós, de valamit valamiért. Lehet nem birja majd 5 évig csak 3, de ez csak hasraütés volt.
Csak egy példa: http://www.bikemarket.hu/index.php?page ... t&tid=6858
Sztereó: Parasound végfok,Origen S16T zenei HTPC, iPad Air 5, Topping D30 Pro DAC, Transparent Audio Hangsugárzó kábelezés, Paradigm Monitor SE3000.
Mozi: Onkyo TX-NR809 erősítő, Synology NAS218 plus, Paradigm hangsugárzók, Jamo J110Sub, Optoma UHD35, Viablue SC2 kábelezés, Dune Pro Vision 4K Solo.
Mozi: Onkyo TX-NR809 erősítő, Synology NAS218 plus, Paradigm hangsugárzók, Jamo J110Sub, Optoma UHD35, Viablue SC2 kábelezés, Dune Pro Vision 4K Solo.
- Doky
- ♥︎ R.I.P. ♥︎
- Hozzászólások: 6942
- Csatlakozott: 2007.05.19., szomb. 21:20
- Értékelés: 1029
- Tartózkodási hely: Dusnok (Bács-Kiskun)
Kerékpározás
Beszéltem ismerőssel... képben van a növényvilággal...
Azt mesélte hogy az idei évben megugrott bizonyos okok miatt a királydinnye elterjedése!
Olyan helyeken is előfordul az országba... ahol eddig nem igen volt elterjedt!
Nekem már saját gyártású összeesküvés elméletem is van!
Szerintem a kerékpár szervizesek és kereskedők szórják a magokat mindenhol szét... !
Kerékpárutakat meg nem igen használom én sem mert tele van mindennel... üvegszilánk, rajzszeg!
Dune HD Smart H1.,Yamaha WXAD-10., NAD C 326BEE., Evidence Audio Siren II., ZsoltAudio StandART Two Pro., Asus K50IJ. (WD 1.5 TB, WD Pasport 250 GB)., Zimonyi Attila Forte IC., Profigold., Gotham., Lapp., Viablue X60 táp, CA. és Profigold HDMI... Samsung UE46EH6030., HiVox Alces.
Kerékpározás
Helló,
Én a Balaton körüli túrámra készülve 1,25-ös slick-et használtam a montin, Bontragert. Évekig soha egy defekt sem.. elkopott... Gondoltam valami kicsit könnyebbet,s könnyebben szerelhetőt, így kevlár Maxxis Detonator 1,25 gumit tettem fel, a gyári pille belsővel... Idén már 6-szor lyukadt ki sima bicikli, és aszfaltútonúton.. Elegem lett. Nem akartam sokkal nehezebb gumit, rendelten Angliából Panaracer speckó kevlár szalagot, ami 40 gramm kerekenként kevlárból van, s állítólag nagyon tüskeálló, megjön a héten, majd írok a tapasztalatokról... a reklám videón jól állta a tűvel, késsel való szúrást, meglátjuk...
Üdv.
Imi
Lyngdorf - AP Avanti I.