Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kedvenc zenei felvételeim
Kedvenc zenei felvételeim
Roger Waters The Wall in Berlin
Helló! Ez az album is sacd??? Ha igen, milyen? Ha itt rákerestetek, csak a Dark Side-ot találja a Floyd-tól...
Most nézem, Roger Waters-tól megtalálta! Ez ugye koncert? Milyen a minőség?
Egészen jó. Nagyon szépen kijavították a hibákat, amik az élő koncert alatt sikeredtek.
sajti
Meg fogom szerezni! Inkább pihentetem egy kicsit Diana Krall-t. Abból három megvan, már csak a negyedik kellene... Majd a fal után!
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL TLX-8, center: JBL TLX-2, rear: JBL TLX-2, sub: JBL DIGITAL 10 subwoofer, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kedvenc zenei felvételeim
Roger Waters The Wall in Berlin
Helló! Ez az album is sacd??? Ha igen, milyen? Ha itt rákerestetek, csak a Dark Side-ot találja a Floyd-tól...
Most nézem, Roger Waters-tól megtalálta! Ez ugye koncert? Milyen a minőség?
Egészen jó. Nagyon szépen kijavították a hibákat, amik az élő koncert alatt sikeredtek.
sajti
Kedvenc zenei felvételeim
Dark side dvd: köszönet Fufukának, én lemaradtam róla.
Pompeii: a világ egyik legjobb (koncert?) filmje
system
Kedvenc zenei felvételeim
Roger Waters The Wall in Berlin
Helló! Ez az album is sacd??? Ha igen, milyen? Ha itt rákerestetek, csak a Dark Side-ot találja a Floyd-tól...
Most nézem, Roger Waters-tól megtalálta! Ez ugye koncert? Milyen a minőség?
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL TLX-8, center: JBL TLX-2, rear: JBL TLX-2, sub: JBL DIGITAL 10 subwoofer, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kedvenc zenei felvételeim
és ennél van drámaibb hírem is! a pink floyd valamikor 69-70 körül kiadta a dark side of the moon címü lemezét, amit alapban 4 csatornában vettek fel.... és 4 csatornában ( quadrofon) adtak is ki!!! amúgy ez a lemezük bír a világ első sokcsatornás lemeze díjjal!!!
Hmmmmm..... Igazi PF fanatikushoz illően megvettem a Dark side készítéséről megjelent DVD-t Minden elvakultnak ajánlani tudom. Nagyon sok korabeli felvétellel, érdekességgel és a bandatagok visszaemlékezéseivel. A lemezt egyébként 1972 június és 1973 január között rögzítették Londonban az Abbey road-on lévő stúdióban (a ma divatos előadók lemezei tizedennyi idő alatt készülnek). A hangmérnök Alan Parsons volt (aki nagyon érdekes dolgokat művel ugyanott egy újabb keverőpulttal, a DVD-n ) És akkor még egy kis diszkográfia: Ez minden idők legsikeresebb albuma az USA-ban. Közel 14évig (724 hétig) volt fent az albumok TOP200-as listáján.
sajti
megvan az említett anyag
----mindkettő sőt.....
szerintem ami dvd-én kijött floyd az mind megvan ( szerintem)
tv:LG flatron 100hz digit 72cm, erölködő: Pioneer vsx-ax3, hangfalak: Quadral qlx 210 front, qlx 160 srr, Acent base center, Klipsch rb25 háttér, mély: Klipsch Rw 10. Dvd: Pioneer DVR-530H, kábelek neotech.
Kedvenc zenei felvételeim
A Live At Pompei-t ismered?
Szerinted?
sajti
Kedvenc zenei felvételeim
és ennél van drámaibb hírem is! a pink floyd valamikor 69-70 körül kiadta a dark side of the moon címü lemezét, amit alapban 4 csatornában vettek fel.... és 4 csatornában ( quadrofon) adtak is ki!!! amúgy ez a lemezük bír a világ első sokcsatornás lemeze díjjal!!!
Hmmmmm..... Igazi PF fanatikushoz illően megvettem a Dark side készítéséről megjelent DVD-t Minden elvakultnak ajánlani tudom. Nagyon sok korabeli felvétellel, érdekességgel és a bandatagok visszaemlékezéseivel. A lemezt egyébként 1972 június és 1973 január között rögzítették Londonban az Abbey road-on lévő stúdióban (a ma divatos előadók lemezei tizedennyi idő alatt készülnek). A hangmérnök Alan Parsons volt (aki nagyon érdekes dolgokat művel ugyanott egy újabb keverőpulttal, a DVD-n ) És akkor még egy kis diszkográfia: Ez minden idők legsikeresebb albuma az USA-ban. Közel 14évig (724 hétig) volt fent az albumok TOP200-as listáján.
sajti
A Live At Pompei-t ismered?
Kedvenc zenei felvételeim
és ennél van drámaibb hírem is! a pink floyd valamikor 69-70 körül kiadta a dark side of the moon címü lemezét, amit alapban 4 csatornában vettek fel.... és 4 csatornában ( quadrofon) adtak is ki!!! amúgy ez a lemezük bír a világ első sokcsatornás lemeze díjjal!!!
Hmmmmm..... Igazi PF fanatikushoz illően megvettem a Dark side készítéséről megjelent DVD-t Minden elvakultnak ajánlani tudom. Nagyon sok korabeli felvétellel, érdekességgel és a bandatagok visszaemlékezéseivel. A lemezt egyébként 1972 június és 1973 január között rögzítették Londonban az Abbey road-on lévő stúdióban (a ma divatos előadók lemezei tizedennyi idő alatt készülnek). A hangmérnök Alan Parsons volt (aki nagyon érdekes dolgokat művel ugyanott egy újabb keverőpulttal, a DVD-n ) És akkor még egy kis diszkográfia: Ez minden idők legsikeresebb albuma az USA-ban. Közel 14évig (724 hétig) volt fent az albumok TOP200-as listáján.
sajti
Kedvenc zenei felvételeim
mai csemegém
tv:LG flatron 100hz digit 72cm, erölködő: Pioneer vsx-ax3, hangfalak: Quadral qlx 210 front, qlx 160 srr, Acent base center, Klipsch rb25 háttér, mély: Klipsch Rw 10. Dvd: Pioneer DVR-530H, kábelek neotech.
Kedvenc zenei felvételeim
Egyszer, ha lesz rá módod, halgasd meg Oldfieldnek a "Tubular Bells" c. SACD-jét. Van rajta normál PCM(CD-réteg), valamint két ch. Super Audió-réteg, és Multich. SA-réteg. Ez utóbbi 4.0-ás(qadró), és garantáltan nincs szükség centerre, és subra.
Csak ugy érdekesség képpen ehhez tartozik az az infó, hogy mike Oldfield annó 1972-ben a Tubular Bells-t eleve 4 csatornásra azaz az akkori kornak megfelelően quadro módban is rögzítette, de csak sztereoban lett kiadva, érthető okokból. De akkor is eleve 4 csatornásra is lett rögzítve.
Amúgy az az album sokmindenben uttörő volt...
és ennél van drámaibb hírem is! a pink floyd valamikor 69-70 körül kiadta a dark side of the moon címü lemezét, amit alapban 4 csatornában vettek fel.... és 4 csatornában ( quadrofon) adtak is ki!!! amúgy ez a lemezük bír a világ első sokcsatornás lemeze díjjal!!!
tv:LG flatron 100hz digit 72cm, erölködő: Pioneer vsx-ax3, hangfalak: Quadral qlx 210 front, qlx 160 srr, Acent base center, Klipsch rb25 háttér, mély: Klipsch Rw 10. Dvd: Pioneer DVR-530H, kábelek neotech.
Kedvenc zenei felvételeim
nekem is szimpatikusabb a SACD, de nem feltétlenül a technikai adottságai miatt.DVD-Audiom régebb óta van és 4-4 lemezem van a két formátumból. A SACD lemezeim a mostani láncon jobban tetszenek, de hozzá kell tennem, hogy a Pio 575 tapasztalataim szerint nem bajnok DVD-Audiokkal (legalábbis emlékeimben az S75 jobbat produkált, igaz az akkori láncon kevésbé jöttek elő a hibák is).
A SACD azért is szimpatikus, mert minden lemezen van nagyfelbontású sztereó sáv is, míg a DVD-Audio esetén ez koránt sem általános.
Az a 2db DVD Audiom van de egyiken sincs nagyfelbontású sztereó, csak töbcsatornás formátum. Ezt a lejátszó elvileg le tudja keverni sztereóra, de az nem az igazi
sajti
Kedvenc zenei felvételeim
SACD-ből 10db figyel a polcon
sajti
Milyenek?
Ezek amiket fejből öszehoztam:
Pink Floyd Dark side
Roger Waters The Wall in Berlin
BB King Reflections
Miles Davies Kind of blue
Toto Toto IV
Sting Sacred love
A többire egyszerűen nem emlékszem Ha külföldön vagyok, általában 10-15 lemezt veszek egyszerre. Rendszerezni meg nincs kedvem (kb. 200db van)
sajti
Kedvenc zenei felvételeim
nekem is szimpatikusabb a SACD, de nem feltétlenül a technikai adottságai miatt.
DVD-Audiom régebb óta van és 4-4 lemezem van a két formátumból. A SACD lemezeim a mostani láncon jobban tetszenek, de hozzá kell tennem, hogy a Pio 575 tapasztalataim szerint nem bajnok DVD-Audiokkal (legalábbis emlékeimben az S75 jobbat produkált, igaz az akkori láncon kevésbé jöttek elő a hibák is).
A SACD azért is szimpatikus, mert minden lemezen van nagyfelbontású sztereó sáv is, míg a DVD-Audio esetén ez koránt sem általános.
gordon314.fw.hu
Kedvenc zenei felvételeim
SACD-ből 10db figyel a polcon
sajti
Milyenek?
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL TLX-8, center: JBL TLX-2, rear: JBL TLX-2, sub: JBL DIGITAL 10 subwoofer, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kedvenc zenei felvételeim
A 120 dB és a 144 dB között hatalmas a különbség és hát van olyan hangrendszer, ami képes leadni, sőt olyan hangfelvétel is létezik, ahol ez jelentkezni is.
Úgy "tudom", hogy sokkal több lemezcég tette le a voksát az SACD mellett, mert ez közelíti meg leginkább az "élőt", persze az LP mellett . Én ezt szűrtem le a kb.öt éve, a témával foglalkozó írásokból. Sok hangmester, és zenész is jobbra teszi, mint a DVD-a-t. vagy ez csak ködösítés?
Én is az SACD-re szavazok. leginkább azért, mert a Nyugati végeken folytatott kalandozásaim során ebből jóval többet láttam a boltokban, mint a DVDA-ból. Utóbbiból nincs is csak egyetlen darabom, míg SACD-ből 10db figyel a polcon
sajti
Kedvenc zenei felvételeim
Elég kevés olyan kiadás van, ami közös műsoralapból kerül SACD és DVD-A lemezre.
Azért van ilyen. Pl.a házimozishow-n találkoztam olyan lemezzel, ami mind a két formátumon megvan. Csak az a baj, hogy teljesen más láncon szólt...
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL TLX-8, center: JBL TLX-2, rear: JBL TLX-2, sub: JBL DIGITAL 10 subwoofer, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kedvenc zenei felvételeim
A 120 dB és a 144 dB között hatalmas a különbség és hát van olyan hangrendszer, ami képes leadni, sőt olyan hangfelvétel is létezik, ahol ez jelentkezni is.
Úgy "tudom", hogy sokkal több lemezcég tette le a voksát az SACD mellett, mert ez közelíti meg leginkább az "élőt", persze az LP mellett . Én ezt szűrtem le a kb.öt éve, a témával foglalkozó írásokból. Sok hangmester, és zenész is jobbra teszi, mint a DVD-a-t. vagy ez csak ködösítés?
Elég kevés olyan kiadás van, ami közös műsoralapból kerül SACD és DVD-A lemezre. És amíg ilyen nincs elérhető, addig a két formátum reális összevetése sem nagyon lehetséges. Mert ugye a csoki is finom, meg a libasült is, csak éppen nem egymáshoz hasonlíthatóak.
Kedvenc zenei felvételeim
A 120 dB és a 144 dB között hatalmas a különbség és hát van olyan hangrendszer, ami képes leadni, sőt olyan hangfelvétel is létezik, ahol ez jelentkezni is.
Úgy "tudom", hogy sokkal több lemezcég tette le a voksát az SACD mellett, mert ez közelíti meg leginkább az "élőt", persze az LP mellett . Én ezt szűrtem le a kb.öt éve, a témával foglalkozó írásokból. Sok hangmester, és zenész is jobbra teszi, mint a DVD-a-t. vagy ez csak ködösítés?
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL TLX-8, center: JBL TLX-2, rear: JBL TLX-2, sub: JBL DIGITAL 10 subwoofer, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kedvenc zenei felvételeim
A DVD specifikációban leírt 10Mb/s max. kép adatáram is csak elméleti, mivel csak nagyritkán éri el, akkor is csak pillanatokra.
Az "allulmaradásra" talán nem a 120dB-t érted, a DVD-A 144dB-ével szemben? Nincs olyan hangrendszer, ami azt leadná... A több csatornás(Multich.) DVD-A meg eleve csak fél gőzön fut, a kéz csatornáshoz képest.
Lemez ügyileg meg több mint 2500 SACD van már forgalomban, a DVD-A 4-500 lemezével szemben.
a kép adatáramot nem értem, hogy jön ide? (sem a SACD, sem a DVD-Audio nem a DVD-Video szabvány része csak hordozóként alkalmazzák a dvd lemezt)
A 120 dB és a 144 dB között hatalmas a különbség és hát van olyan hangrendszer, ami képes leadni, sőt olyan hangfelvétel is létezik, ahol ez jelentkezni is.
Nem feltétlenül fut félgőzön. A kérdés az, hogy mekkora mintavétellel készítették a kétcsatornás felvételt. Én sajnos még nem futottam össze olyan DVD-Audio lemezzel, amin meglett volna a 192 kHz-es maximális mintavételezés.
gordon314.fw.hu
Kedvenc zenei felvételeim
ez csak kicsit butaság, ugyanis nincs ilyen nagy mintavétel a DSD esetén. (amúgy vannak dolgok, amiben a SACD allulmarad a DVD-Audioval szemben)
A DVD specifikációban leírt 10Mb/s max. kép adatáram is csak elméleti, mivel csak nagyritkán éri el, akkor is csak pillanatokra.
Az "allulmaradásra" talán nem a 120dB-t érted, a DVD-A 144dB-ével szemben? Nincs olyan hangrendszer, ami azt leadná... A több csatornás(Multich.) DVD-A meg eleve csak fél gőzön fut, a kéz csatornáshoz képest.
Lemez ügyileg meg több mint 2500 SACD van már forgalomban, a DVD-A 4-500 lemezével szemben.
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL TLX-8, center: JBL TLX-2, rear: JBL TLX-2, sub: JBL DIGITAL 10 subwoofer, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kedvenc zenei felvételeim
ez butaság és logikátlan is (használhattak volna többlejátszó kart is és akkor már 4 oldala van 2 külön barázdának.
Ezt kb. úgy öt éve olvastam az egyik híres-neves hifi szaklap még nevesebb hifi(guru) újságírójának a tollából. Itt még arra tért ki, hogy kezdettől voltak kisérletek a három csatornás hangvisszaadásra. (A sztereó "háromszög"-ből történő kimozdulás esetén is középröl szól az énekes.)
AV-SYSTEM: SONY KD-65ZD9 4K HDR/3D tv, SONY UBP-X800M2 4K HDR/3D/BD/SACD-player, SONY TA-AN1000 Dolby Atmos/DTS-X amplifier, DUNE HD PRO VISION 4K media-player, front: JBL TLX-8, center: JBL TLX-2, rear: JBL TLX-2, sub: JBL DIGITAL 10 subwoofer, TAGA HARMONY PF-1000 V.2, TAGA HARMONY DC-100.
Kedvenc zenei felvételeim
Zenehallgatás közben ritkán nézek TV-t
sajti
Azt ugye tudod, hogy anno annak idején kényszerűségből lett a zene csak sztereó? (a barázdák két oldala miatt)
ez butaság és logikátlan is (használhattak volna többlejátszó kart is és akkor már 4 oldala van 2 külön barázdának.
Na azért a kétkaros megoldásnak vannak praktikus problémái. Ha egyszerű lett volna, akkor elterjed...
sajti
Kedvenc zenei felvételeim
Az SACD-ken Direct Stream Digital (DSD) formátuman van, függetlenül a csatornák számától. Itt a lényeg a következő: nagyon sokszor--2,88milliószor vesznek mintát az 1bit-es jelekből egy sec. alatt, ezáltal sokkal "életszerübb" lesz a hang. A maximális adatáram a 14,1Mb/s-ot(!) is elérheti. Hát ez tényleg "tömörítetlen"...
ez csak kicsit butaság, ugyanis nincs ilyen nagy mintavétel a DSD esetén. A DSD-nél nem beszélhetünk valódi mintavételről olyan értelemben, mint a PCM illetve a DVD-Audio lemezeknél használt továbbfejlesztett (akár veszteségmentes tömörítést is használó) PCM esetén. 2,88-as szám egy elméleti maximális mintavételezést jelent, ha egy maximális bonyolultságú DSD felvételt szeretnének PCM-be áttenni "adatvesztés" nélkül. (amúgy vannak dolgok, amiben a SACD allulmarad a DVD-Audioval szemben)
gordon314.fw.hu
Kedvenc zenei felvételeim
Zenehallgatás közben ritkán nézek TV-t
sajti
Azt ugye tudod, hogy anno annak idején kényszerűségből lett a zene csak sztereó? (a barázdák két oldala miatt)
ez butaság és logikátlan is (használhattak volna többlejátszó kart is és akkor már 4 oldala van 2 külön barázdának.
gordon314.fw.hu
Kedvenc zenei felvételeim
Egyszer, ha lesz rá módod, halgasd meg Oldfieldnek a "Tubular Bells" c. SACD-jét. Van rajta normál PCM(CD-réteg), valamint két ch. Super Audió-réteg, és Multich. SA-réteg. Ez utóbbi 4.0-ás(qadró), és garantáltan nincs szükség centerre, és subra.
Csak ugy érdekesség képpen ehhez tartozik az az infó, hogy mike Oldfield annó 1972-ben a Tubular Bells-t eleve 4 csatornásra azaz az akkori kornak megfelelően quadro módban is rögzítette, de csak sztereoban lett kiadva, érthető okokból. De akkor is eleve 4 csatornásra is lett rögzítve.
Amúgy az az album sokmindenben uttörő volt...