Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
SERVICE TOPIK
SERVICE TOPIK
Ezekhez csak annyit tennék hozzá, hogy ahogy azt valaki korábban írta is, nagyon biztosító és biztosítás függő a dolog.
Ugyanis nekem van ugyan biztosításom villámcsapás másodlagos hatása okozta károkra, de az csak 300.000 Ft összeghatárig térít. Namármost egy 650.000 Ft-os projektoros tv-nél ez elég karcsú lenne.
Jól meg kell nézni azt a biztosítási kötvényt!
Mindenesetre nekem még nem volt ilyen kalandom, bízom benne, hogy nem is lesz.
TV: LG 32LE2R (muszáj volt cserélni, és összejött a lapos), DVD1: Yamaha DVD-S530 , DVD2: Yamada DVD 6500x Divx-es Erősítő: Yamaha RXV430 , Hangfalak: Yamaha szatelit rendszer + Yamaha mélynyomó , Kábelek: HAMA scart és digit koax, hangfalkábel: semmi extra, sodrott réz érpár, Video: Panasonic NV-FJ 612
Számítógép: Athlon XP 2500+, 1GB RAM
Notebook:Lenovo Thinkpad 3000 N100
----------------------------------------------------------------------
A barátok azok, akik jól ismernek téged, és mégis szeretnek!
SERVICE TOPIK
Nagyon köszönöm mindenki segítségét a témában jelenleg folyik a szervíz vizsgálat de valószínűleg a hét végén-jövő hét elején eldöl a TV sorsa mindenesetre megpróbálok a szervíztől egy "halotti bizonyítványt" kérni mivel én is laikusként gondoltam hogy egy villámcsapás után már nem ugyanaz lesz a készülék.
Mégegyszer thx mindenkinek aztán majd leírom hogy sikerült reméljük a legjobbakat
Ha nem javíható akkor a biztosító fizeti!
Feltéve hogy van (de azt irtad van) villámcsapás másodlagos hatására is biztosíásod..mert ha jólértettem itt nem bele csapott, hanem csak másodlagos hatás...de lehet rosszul értetem, mindenesetre ha azt monták,hogy fizetik, akkor baj nem lehet...csak ne javítsák.
Sokat tudok, de neeem eleget és ennek meeeg lesz az eredménye! :-))) amúgy meg:
::: TV: Thomson 29DC220S , DVD: Thomson DTH210, más nincs /emoticons/default_smile.png" alt=":)" data-emoticon="" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :::
SERVICE TOPIK
Nagyon köszönöm mindenki segítségét a témában jelenleg folyik a szervíz vizsgálat de valószínűleg a hét végén-jövő hét elején eldöl a TV sorsa mindenesetre megpróbálok a szervíztől egy "halotti bizonyítványt" kérni mivel én is laikusként gondoltam hogy egy villámcsapás után már nem ugyanaz lesz a készülék.
Mégegyszer thx mindenkinek aztán majd leírom hogy sikerült reméljük a legjobbakat
SERVICE TOPIK
Csatlakozom, ha kifizetik, akkor cseréld!Majd ha lezajlott, akkor ha leírnád, hogy hogyan zajlott az egész procedúra, azt megköszönném, de gondolom mást is érdekel, hogy ilyenkor mennyi problémára számíthat.
Ez teljesen biztosító függő. Az év elején a szüleimnél is villámcsapás miatt szállt el a TV, DVD, Video. Kértünk egy szakvéleményt egy ismerős - és a biztosító által elfogadott - szerelőtől, hogy a készülékek javíthatatlanok és mindennek kifizették az új árát minden vita nélkül.
SERVICE TOPIK
Csatlakozom, ha kifizetik, akkor cseréld!
Majd ha lezajlott, akkor ha leírnád, hogy hogyan zajlott az egész procedúra, azt megköszönném, de gondolom mást is érdekel, hogy ilyenkor mennyi problémára számíthat.
Mozi: Mitsubishi HC-3000 Yamaha RVX-340 Popcorn A100 Pioneer 575 Panasonic DMR ES10 Wharfedale Pacific Evo 10, Wharfedale Pacific Evo Center, Wharfedale Diamond 9.0 Grunidg sub
Hifi: Cambridge 640C Popcorn + Pocket Dac Heed Luna & Canopus MKIII Sonus Faber Concertino Domus
SERVICE TOPIK
Tehát lényegre térve ha lehet javítani érdemes e vagy inkább sztornó és a biztosító kifizeti a károm.
Ne javíttasd. Bármikor bármi ismét tönkremehet benne a villámcsapás utóhatásaként. Ehhez viszont általában szakértői véleméynt szoktak kérni a biztosítók, mert ugye ők se hülyék, szóval vagy egy általuk kijelölt emberke, vagy egy szakszerviznek azt kell mondani rá, hogy a TV javíthatatlan. Ha jó nekik a szervíz és megpróbálnám elintézni velük, hogy így nyilatkozzanak.
Hidd el, amin keresztül ment a villám, ha nem is pukkant el most, kemény megsínylette a dolgot. És semmit nem érsz vele, ha most meg is csinálják, garancia már nem lesz és félév múlva elszáll az egész.
SERVICE TOPIK
Vegetto, a biztosító fizetni fog, csak számla kell a készülékről, meg max egy szakvélemény, hogy tropára ment..
TV: LG 32CS460 BD Player: LG BD350V CD Player: Rotel RCD-865BX Receiver: Denon AVR-1604 System: Logitec Z906 HDMI Cable: Profigod PGV1001 Digital Coax Cable: Profigold PGD481 RCA Audio Cable: Profigold Oxypure PGA3000 Speaker Cable: Van den Hul Skyline
SERVICE TOPIK
Vegetto
Szerintem mielött döntenél, kérdezd meg a biztosítót, hogy mennyit fizet ki a TV árából. Elvileg egy ilyen korú Tv-nél nem számíthat amortizációt. De ez biztosító és biztosítás függő.
Ha mondjuk rendsen kártalanítanának, akkor ne kísérletezz a javíttatással, mert az olyan alkatrészek amik most nem sérültek, később elszállhatnak a túlfesz miatt.
SERVICE TOPIK
Üdv mindenkinek!
Újoncként rögtön egy szakmai kérdéssel fordulnék az itteni műszaki "gurukhoz"
Szóval van nekem (vagy csak volt ez még kérdéses) egy Sony KP-51PX3-as 130 cm-es CRT projektoros tv-m amibe kemény 6 hetes használat után belevágott a villám vagyis egy baromi nagy vihar volt a városban én mint óvatos ember kihúztam mindent a konnektorból (tv,videó,upc beltéri egyég,pc stb.) de a villám nem a konnektoron keresztül hanem a tetőn lévő földi antenna kábelén keresztül "érkezett meg" ráadásul a kábel a upc beltéri egységbe megy és onnan a tv-be de a upc cuccnak semmi baja nem lett viszont a tv azóta meg be se kapcsol ja a upc-be menő kábel vége feketére égett még a szőnyegpadlót is megfogva.
Irány szervíz ahol mondták megnézik aztán jelentkeznek az ügyben (garancia természetesen ugrott időjárás okozta kár miatt) namost kérdésem érdemes e ezt javítattni vagy hagyjam a francba (már beszéltem a biztosítóval és úgy néz ki hogy kifizetik mivel van teljeskörü épület és háztartási biztosításom) nehogy esetleg később más problémák is előjöjjenek ha egyáltalán "túlélte" mivel a szervíz nem töri össze magát és valamikor jövő hétre igérték hogy megmondják egyáltalán mi a probléma én meg egy kicsit ideges vagyok mer 650.000 Ft volt a TV ami nem kis összeg.
Tehát lényegre térve ha lehet javítani érdemes e vagy inkább sztornó és a biztosító kifizeti a károm.
Elnézést hogy ennyit írtam de egy kicsit ideges vagyok és már jártam ezen a fórumon párszor (mint passzív forumozó látva hogy itt sok tapasztalt,hozzáértő műszaki úriember található akik talán tudnak tanácsot adni.
Segítséget előre is nagyon köszönöm
SERVICE TOPIK
Szerintem akkor leszel "simán hülye" , ha lesz vmi fogalmad/tapasztalatod minőségbeli különbségekről. Ehhez a "hallgatózni" szó a legjobb út.Egyszer meg kéne számolni, hányszor lett már leírva a hallgatózni szó.
Hááát az a szint amit említesz már lehet, hogy több mnt a sima hülye...nagoyn a határon vagyunk! :DD
Sokat tudok, de neeem eleget és ennek meeeg lesz az eredménye! :-))) amúgy meg:
::: TV: Thomson 29DC220S , DVD: Thomson DTH210, más nincs /emoticons/default_smile.png" alt=":)" data-emoticon="" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :::
SERVICE TOPIK
1,5 éve van meg a DVD lejátszóm :vazeg:)
Azóta egyre csak okosodok okosodok és okosodok..az itteni sok sok okos embernek köszönhetően!
Szóval nem tommegmondani pontosan legalábbis
Akkor van remény. Nekem nincs még 1 hónapos a DVD lejátszó.
De hogy nehogy megint leszúrjanak a sok OFF-ért: a tv-m (lsd. aláírás) szervíz kódját nem tudja valaki? (Ígérem, nem állítok el semmit, csak kíváncsi vagyok. Ja, kilépni hogy kell belőle? Vagy az egyértelmű?)
Sohasem lenn�k egy olyan klubnak a tagja, amelyik elfogadna engem tagj�nak.
SERVICE TOPIK
Egyéb téren rendkívül okos vagyok! :DD
Akkor nekem valami nem stimmel: Miért Tudatlan a Nicked? :vazeg:
Ááááá hát nem kell Nektek mindent érteni! :DD
Amúgy azért mert amikor elkezdtem itt fórumozni (akkor volt amikor megvetetm a DVD lejátszóm) full hülye voltam mostmár nem vagyok full hülye hanem csak simán hülye!
Hiába na fejlődik az ember
hát kb ennyi
Na ezzel én is így vagyok/leszek. És mennyi idő míg full hülyéből síma hülye lettél? Komolyan érdekel.
Szerintem akkor leszel "simán hülye" , ha lesz vmi fogalmad/tapasztalatod minőségbeli különbségekről. Ehhez a "hallgatózni" szó a legjobb út.
Egyszer meg kéne számolni, hányszor lett már leírva a hallgatózni szó.
SERVICE TOPIK
Egyéb téren rendkívül okos vagyok! :DD
Akkor nekem valami nem stimmel: Miért Tudatlan a Nicked? :vazeg:
Ááááá hát nem kell Nektek mindent érteni! :DD
Amúgy azért mert amikor elkezdtem itt fórumozni (akkor volt amikor megvetetm a DVD lejátszóm) full hülye voltam mostmár nem vagyok full hülye hanem csak simán hülye!
Hiába na fejlődik az ember
hát kb ennyi
Na ezzel én is így vagyok/leszek. És mennyi idő míg full hülyéből síma hülye lettél? Komolyan érdekel.
1,5 éve van meg a DVD lejátszóm
)
Azóta egyre csak okosodok okosodok és okosodok..az itteni sok sok okos embernek köszönhetően!
Szóval nem tommegmondani pontosan legalábbis
Sokat tudok, de neeem eleget és ennek meeeg lesz az eredménye! :-))) amúgy meg:
::: TV: Thomson 29DC220S , DVD: Thomson DTH210, más nincs /emoticons/default_smile.png" alt=":)" data-emoticon="" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :::
SERVICE TOPIK
Egyéb téren rendkívül okos vagyok! :DD
Akkor nekem valami nem stimmel: Miért Tudatlan a Nicked? :vazeg:
Ááááá hát nem kell Nektek mindent érteni! :DD
Amúgy azért mert amikor elkezdtem itt fórumozni (akkor volt amikor megvetetm a DVD lejátszóm) full hülye voltam mostmár nem vagyok full hülye hanem csak simán hülye!
Hiába na fejlődik az ember
hát kb ennyi
Na ezzel én is így vagyok/leszek. És mennyi idő míg full hülyéből síma hülye lettél? Komolyan érdekel.
Sohasem lenn�k egy olyan klubnak a tagja, amelyik elfogadna engem tagj�nak.
SERVICE TOPIK
Egyéb téren rendkívül okos vagyok! :DD
Akkor nekem valami nem stimmel: Miért Tudatlan a Nicked? :vazeg:
Ááááá hát nem kell Nektek mindent érteni! :DD
Amúgy azért mert amikor elkezdtem itt fórumozni (akkor volt amikor megvetetm a DVD lejátszóm) full hülye voltam mostmár nem vagyok full hülye hanem csak simán hülye!
Hiába na fejlődik az ember
hát kb ennyi
Sokat tudok, de neeem eleget és ennek meeeg lesz az eredménye! :-))) amúgy meg:
::: TV: Thomson 29DC220S , DVD: Thomson DTH210, más nincs /emoticons/default_smile.png" alt=":)" data-emoticon="" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :::
SERVICE TOPIK
Egyéb téren rendkívül okos vagyok! :DD
Akkor nekem valami nem stimmel: Miért Tudatlan a Nicked? :vazeg:
SERVICE TOPIK
Szerintem mindenki írja le mihez ért, miben jártas, mi a munkája, hátha tudjuk egymást segíteni. Én már kötöttem pár barátságot oda-vissza szívességi alapon. Sajti műhelyébe szívesen beszabadulnék építkezni.
Nekem garos problémám még csak szám.tech cuccokkal volt.
Hi
Ez jó ötlet, mondjuk nekem a problémám,hogy semmihez semértek :vazeg:
Biztosítással foglakozok
Úgyhogy csak csendesen olvasgatok
Az nem olyan biztos!
Milyen biztosítónál dolgozol?
Semmihez sem értek=ezen a szervizelés téren Egyéb téren rendkívül okos vagyok! :DD
Alkusz cégnél
Sokat tudok, de neeem eleget és ennek meeeg lesz az eredménye! :-))) amúgy meg:
::: TV: Thomson 29DC220S , DVD: Thomson DTH210, más nincs /emoticons/default_smile.png" alt=":)" data-emoticon="" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :::
SERVICE TOPIK
Szerintem mindenki írja le mihez ért, miben jártas, mi a munkája, hátha tudjuk egymást segíteni. Én már kötöttem pár barátságot oda-vissza szívességi alapon. Sajti műhelyébe szívesen beszabadulnék építkezni.
Nekem garos problémám még csak szám.tech cuccokkal volt.
Hi
Ez jó ötlet, mondjuk nekem a problémám,hogy semmihez semértek
Biztosítással foglakozok :vazeg:
Úgyhogy csak csendesen olvasgatok
Az nem olyan biztos!
Milyen biztosítónál dolgozol?
SERVICE TOPIK
Szerintem mindenki írja le mihez ért, miben jártas, mi a munkája, hátha tudjuk egymást segíteni. Én már kötöttem pár barátságot oda-vissza szívességi alapon. Sajti műhelyébe szívesen beszabadulnék építkezni.
Nekem garos problémám még csak szám.tech cuccokkal volt.
Hi
Ez jó ötlet, mondjuk nekem a problémám,hogy semmihez semértek
Biztosítással foglakozok :vazeg:
Úgyhogy csak csendesen olvasgatok
Sokat tudok, de neeem eleget és ennek meeeg lesz az eredménye! :-))) amúgy meg:
::: TV: Thomson 29DC220S , DVD: Thomson DTH210, más nincs /emoticons/default_smile.png" alt=":)" data-emoticon="" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :::
SERVICE TOPIK
Szerintem mindenki írja le mihez ért, miben jártas, mi a munkája, hátha tudjuk egymást segíteni. Én már kötöttem pár barátságot oda-vissza szívességi alapon.
Sajti műhelyébe szívesen beszabadulnék építkezni.
Nekem garos problémám még csak szám.tech cuccokkal volt.
SERVICE TOPIK
Fiatalok !
Ne tudjátok meg mi van ezen a területen (szervíz). Én még pár éve beleláttam a dologkba külföldi kollégák segítségével (még a videós időkben) és rendesen ledöbbentem....
Hi
Hát én bbevallom tényleg nem tudom, hogy ki hol mér merre..na persze azért sejtésem van...egy a lényeg, megy a hazudozás, a csalás a lopás...mint manapság szinte minden területen. Na de azét az már túlzás és szerintem ezzel a föld összes lakója egyetért :vazeg:)) (kivéve akinek a zsebébe megy) hogy egy 180 ft os alkatrész ből 3-4 ezer forintos lesz csak hogy valaki megvegye az újabb autóját. Na neeem ez az amit nem hiszem,hogy el kell türjünk! De ha jól sejtem itt a neten mindenki pont azért van,hogy ne szivathassanak kedvükre a szervizekes, boltosok eladók minket! És ezért is szeretem az internetet
ÚGyhogy hajrá mindenki irjon meg mindent amit csak tud, senki se szívjon! Kivéve a boltosko szervizesek stb. ))
Ja jó termék..okés de honnan tudom,hog yjó az a termék!?
Üdv Tudatlan
Sokat tudok, de neeem eleget és ennek meeeg lesz az eredménye! :-))) amúgy meg:
::: TV: Thomson 29DC220S , DVD: Thomson DTH210, más nincs /emoticons/default_smile.png" alt=":)" data-emoticon="" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :::
SERVICE TOPIK
Fiatalok !
Ne tudjátok meg mi van ezen a területen (szervíz). Én még pár éve beleláttam a dologkba külföldi kollégák segítségével (még a videós időkben) és rendesen ledöbbentem.
Annó egy egyszerű szalagmeghajtókar (gumigyűrűvel a végén), ami gyári áron 180Ft volt, mire elért a szerecsétlen delikvenshez, garancia után már 3000Ft-ot kóstált, munkadíj nélkül. A rajta levő gumianyag meg persze 2 év után öregedettel el annyira, hogy cserélni kellett... a vicces az, hogy nem is a gyár nyer ezen, pedig mindenki azokat szidja, meg a szervízeseket (persze őket se kell sajnálni). A gumi anyaga javítva lett, hogy 10 évig bírja, de addig...
Az igazi oka a drágaságnak az, hogy a szervízelés nem tartozik a Brand-ek fő tevékenységéhez, ezért kiszervezik. Névleg még hozzájuk tartoznak (a rend meg az image kedvéért), de ez egy vállalat a vállalatban. Mivel ennek a külön cégnek saját, külön profitelő-irányzata van, és igazából nem is hatja meg a gyár problémája (söt neki annál jobb, minél rosszabb a gyárnak, hiszen az kötelezve van a garanciális javításra, ez meg növeli a bevételés a szervízelőnek), ezért igen vastagon fog a cerka, és rengeteg érdekelt van a gyár és a hibás készülék tulajdonosa között, és mindnek kell hogy csurranjon-csöppenjen valami.. .
Garanciaidőben a gyár fizet (végül is bele van kalkulálva a készülék árába, persze minél kevesebb a piaci hiba, annál több profit marad a gyártónak, ezért neki is érdeke a jó és megbízható készülék), viszont gariidő után ugyanezen összeg rendesen földhözvágja a delikvenst. Tévedés ne essék, ugyanazen összegeket a gyár is kifizeti a szervízeknek gariidő alatt, sőt mivel darabra mérik, még az alkatrészcserét nem igénylő dolgok (pl SW-frissítés) is ennyibe kerülnek.
De ami kellemetlen összeg egy gyárnak, az az ugyanilyen árképzés miatt elviselhetetlet egy magánszemélynek...
Ördögi kör. A megoldás? Jó készüléket kell venni !
Üdv: MMS
TV: Philips Ambilight LCD 32PF9731D
DVD+Erősítő+hangfal: Philips LX7100SA, Philips DVP5980
TV+VCR Kombi: Philips 25PV815ST;
HTPC: Shuttle SN95G5 XPC, AMD64 3000, 1GB, Radeon HD2600Pro AGP, 160GB Samsung (a legcsöndesebb...)
Digicam: KODAK V803 + 1GB SD
Verda: Skoda Fabia 1.4MPI (1.4GB :-) )
SERVICE TOPIK
Aboszlút egyetértek. Csak sajnos a környezetvédelem, meg az emberek nem érdeklik a multikat :vazeg:
Pedig ők is ugyanabban a szarban rohadnak el, csak több pénzzel a zsebükben... :smile19:
Ebben nagyon igazad van, és nagyon frappáns a megfogalmazás is!
Sohasem lenn�k egy olyan klubnak a tagja, amelyik elfogadna engem tagj�nak.
SERVICE TOPIK
Némileg off: Haveromnak egy Thomson 210-es dvd-je van. Egy év után meghallt a táp. 9és félezer forintért csinálták meg. Viszont így nem játsza le most csak a dvd-t. Visszavitte, és aszontajazürge, hogy javításkor adott 3 havi garancia, csak a kicserélt alkatrészre vonatkozik. Haver erősködött, mire mondták megnézik. Aztán mondták, hogy frissíteni kellett. OK rakjunk be egy audio cd-t. Nahát nem megy. Akkor egy másikat. Nicsak ez sem megy. Haver erölködik, hogy csinálják meg, max 5 rugóért, mert többet nem hajlandó már rá költeni. A végén elhozta úgy ahogy volt, mert kitalálták, hogy fejcsere, vagy mi. Ahoz meg guba kell maxisok.
Hi
Haverodat sajnos átbaszták! Bocs a kifejezésért...
Nekem is behalt a táp..és mivel itt a Thomson topicban már olvastram hát teljesen kész votlam...erre elvietem egy haverhoz aki elektrotechznikos...és megcsinálta nekem INGYEN! (még az alkatrészért sem kért pénzt) Innentől kezdve gondolhatjátok mennyibe került az alkatrész...ja mellesleg a thomsonokban egy biztosíték megy szét.....de nem hagyományos a Thomson topicban valaki leirta pontosan, hogy mi is az...én full hülye vagyok hozzá )) Viszont ebből a kis példából aszem jól látszik, hogy a szervizesek csalnak lopnak hazudnak (Természetesen TISZTELET a kivtélenek!!!!!)
SZóval éredemes tartani valami havert ) vagy elvégezni elektrotechnikusi sülit...is :vazeg:))
Sokat tudok, de neeem eleget és ennek meeeg lesz az eredménye! :-))) amúgy meg:
::: TV: Thomson 29DC220S , DVD: Thomson DTH210, más nincs /emoticons/default_smile.png" alt=":)" data-emoticon="" srcset="/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :::
SERVICE TOPIK
Aboszlút egyetértek. Csak sajnos a környezetvédelem, meg az emberek nem érdeklik a multikat
Pedig ők is ugyanabban a szarban rohadnak el, csak több pénzzel a zsebükben... :smile19: