a hívőknek feltétlenül

Ehhez még tedd hozzá, hogy a 6 cm vastag hangfal kábelen átfolyó áram a hangszórók 0,2-0,3 mm átmérőjű tekercsén is átfolyik.lacy írta: ↑2025.02.02., vas. 22:07Ha már kábel ugye
nemrég járt nálam egy barátom, hozott egy xxx szóval nagyon márkás és drága erősítőt, egy pici hibája volt, hátha meg tudom javítani, hogy ne kelljen "idegenhez" vinnie. Ez egy drága és elég nívós erősítő, jónevű gyártó terméke.
Csak úgy érdekességképpen ha már szét kellett szedni picit, megnéztem a felépítését úgy általában mit mire miért...
szóval innen üzenem a 6cm vastag meg milliós meg mindenféle drága vagy/és spéci hangfalkábel használók/istenítők/hívők részére.. a végfoktól a hangfalkimenet A-B, A+B módot kapcsoló kapcsolókig, meg onnan a hátfali hangfalkimenetekhez hát úgy kb 0,5 mm-es sima műanyag szigetelésű drót lett beépítve.. sajnos én zőőd elfelejtettem lefotózni![]()
persze tudom, ez csak kb 20-30 cm de hát van aki a hangfal bi átkötő cserének a hangját is meghallja, van aki az elő és végfok közötti U áthidaló drótra cserélésének javító hatását is meghallja.. nem frusztráló akkor egy ilyen?
komolyan kérdezem és nem cukkolás a célom.
Agy a logikája meg lehet, az addigi "elrontott" hangot sokkal jobban rombolja a vacak mint a jobb. Tehát még annyi sem jön ki a hangfalig.lacy írta: ↑2025.02.02., vas. 22:07Ha már kábel ugye
nemrég járt nálam egy barátom, hozott egy xxx szóval nagyon márkás és drága erősítőt, egy pici hibája volt, hátha meg tudom javítani, hogy ne kelljen "idegenhez" vinnie. Ez egy drága és elég nívós erősítő, jónevű gyártó terméke.
Csak úgy érdekességképpen ha már szét kellett szedni picit, megnéztem a felépítését úgy általában mit mire miért...
szóval innen üzenem a 6cm vastag meg milliós meg mindenféle drága vagy/és spéci hangfalkábel használók/istenítők/hívők részére.. a végfoktól a hangfalkimenet A-B, A+B módot kapcsoló kapcsolókig, meg onnan a hátfali hangfalkimenetekhez hát úgy kb 0,5 mm-es sima műanyag szigetelésű drót lett beépítve.. sajnos én zőőd elfelejtettem lefotózni![]()
persze tudom, ez csak kb 20-30 cm de hát van aki a hangfal bi átkötő cserének a hangját is meghallja, van aki az elő és végfok közötti U áthidaló drótra cserélésének javító hatását is meghallja.. nem frusztráló akkor egy ilyen?
komolyan kérdezem és nem cukkolás a célom.
Itt azt szokták mondani a nagytapasztalatúak, hogy a készülékek így /ezzel vannak megtervezve, mert ők tudják! Szóval őket kizárt hogy frusztrálná. Engem meg nem is érdekel. :)lacy írta: ↑2025.02.02., vas. 22:07Ha már kábel ugye
nemrég járt nálam egy barátom, hozott egy xxx szóval nagyon márkás és drága erősítőt, egy pici hibája volt, hátha meg tudom javítani, hogy ne kelljen "idegenhez" vinnie. Ez egy drága és elég nívós erősítő, jónevű gyártó terméke.
Csak úgy érdekességképpen ha már szét kellett szedni picit, megnéztem a felépítését úgy általában mit mire miért...
szóval innen üzenem a 6cm vastag meg milliós meg mindenféle drága vagy/és spéci hangfalkábel használók/istenítők/hívők részére.. a végfoktól a hangfalkimenet A-B, A+B módot kapcsoló kapcsolókig, meg onnan a hátfali hangfalkimenetekhez hát úgy kb 0,5 mm-es sima műanyag szigetelésű drót lett beépítve.. sajnos én zőőd elfelejtettem lefotózni![]()
persze tudom, ez csak kb 20-30 cm de hát van aki a hangfal bi átkötő cserének a hangját is meghallja, van aki az elő és végfok közötti U áthidaló drótra cserélésének javító hatását is meghallja.. nem frusztráló akkor egy ilyen?
komolyan kérdezem és nem cukkolás a célom.
Na, megvan a válasz kb.Shimano írta: ↑2025.02.02., vas. 19:50
"Imádom" mikor a partvonalról jön egy komment,válasz,és ebben Elex az élen jár.Miért nem lehet itt válaszolni,ha már egyszer itt kérdeznek?
![]()
Mondhatnál példákat is az űber jókra ami a 0.01%-nak jut,a jókra,kevésbé jókra is,árakkal.Azt már remélni sem merem hogy a saját rendszeredet megosztod velünk,vagy legalább az árát,de a remény hal meg utoljára,és talán erre is fény derül.![]()
Miért olyan fontos tudnod, hogy mennyibe kerülnek ezek a rendszerek ?Shimano írta: ↑2025.02.02., vas. 19:50
"Imádom" mikor a partvonalról jön egy komment,válasz,és ebben Elex az élen jár. Miért nem lehet itt válaszolni,ha már egyszer itt kérdeznek? Azt már remélni sem merem hogy a saját rendszeredet megosztod velünk,vagy legalább az árát...
Revox is leírhatná,hogy tokkal vonóval mennyibe fáj a rendszere ha már annyi mindent sz@rnak tart,csak hogy lássuk már hogy mi a jó,egyesek szerint legalábbis.A drótok ára nem érdekel,csak a vasaké,plusz a hs dobozoké.
A 30 darabos tojástartó tálcából vágtam ki anno 9 fészket, azt tettem a polcon lévő kis Celestion alá... Ja, a Pio erősítő alá is. Meglepően jó...
Maradjunk annyiban, hogy van az a szint, ami nem publikus. Aki személyesen ismer, járt nálam, az tudja, ismeri, a többieknek semmi közük hozzá.Shimano írta: ↑2025.02.02., vas. 19:50"Imádom" mikor a partvonalról jön egy komment,válasz,és ebben Elex az élen jár.Miért nem lehet itt válaszolni,ha már egyszer itt kérdeznek?
......Azt már remélni sem merem hogy a saját rendszeredet megosztod velünk,vagy legalább az árát,de a remény hal meg utoljára,és talán erre is fény derül.....
Feltételezésem szerint ez a lógatva rázó gép a villamos vezetőkben a gyártás közi megmunkálás okozta mechanikus feszültség relaxálása lehet. Csökkenti a szokásos villamos bejáratási időt is.kaef2 írta: ↑2025.02.02., vas. 19:34Igy találták jónak és nem hiszem, hogy ettől valamiféle gyártási hibák megjelenését várták volna. A DIN kábelt is ugyanígy járatták. Nem mondták el a tudományos magyarázatát.
revox semmit nem tart xarnak, de mindent a helyén kell kezelni. De, ha lehetek őszinte. a Heed árak kissé elszaladtak, de ez nem nekem fáj.Shimano írta: ↑2025.02.02., vas. 19:50"Imádom" mikor a partvonalról jön egy komment,válasz,és ebben Elex az élen jár.Alex_Aston írta: ↑2025.02.02., vas. 19:17És mi a jó?
Csak az, ami 10 millió fölötti áron van? Vagy mi ez a fogalom?
Az emberek kb. 99%-a akkor sz@rt hallgat.
Ez is egy nézőpont.
Így nézve te is csupa sz@r kocsival jártál eddig, és most is, mert egyik sem volt Aston Martin, vagy Rolls.
Szerintem meg az a jó, ami a maga árkategóriában jó. Legyen az erősítő, kábel, vagy bármi.Miért nem lehet itt válaszolni,ha már egyszer itt kérdeznek?
![]()
Mondhatnál példákat is az űber jókra ami a 0.01%-nak jut,a jókra,kevésbé jókra is,árakkal.Azt már remélni sem merem hogy a saját rendszeredet megosztod velünk,vagy legalább az árát,de a remény hal meg utoljára,és talán erre is fény derül.![]()
Revox is leírhatná,hogy tokkal vonóval mennyibe fáj a rendszere ha már annyi mindent sz@rnak tart,csak hogy lássuk már hogy mi a jó,egyesek szerint legalábbis.A drótok ára nem érdekel,csak a vasaké,plusz a hs dobozoké.
Igen, azt mondtam !cables írta: ↑2025.02.02., vas. 17:17Gyuri!Rock60 írta: ↑2025.02.02., vas. 16:31
Ha Nálad a 60 ezres kábel jobban tetszik - de tényleg jobban tetszik ! - mint a 400 ezres, akkor baromira örülj neki és használd azt.
Szerinted - különös tekintettel Rudibával való ismeretségemre - nem eladnám boldogan a Vz - t, ha kiválthatnám egy hatodába kerülő kábellel ?
Azért én emlékszek arra mit mondtál nekem, amikor visszahoztad a Z hálózatimat.
Szó szerint: Miből van ez a kábel, mert nagyon jól szerepelt nálam!
400 eFt nagyon sok embernek elképzelhetetlen ár egy kábelért!
De ez most miért is érdekel téged, ha úgyis meg vagy elégedve a sajátoddal, még drága/jó kábelek nélkül is? Kábelekről már csináltál "felméréset" tudjuk milyen eredménnyel. Kb ugyanaz várható ezen a vonalon is.... :)Shimano írta: ↑2025.02.02., vas. 19:50"Imádom" mikor a partvonalról jön egy komment,válasz,és ebben Elex az élen jár.Alex_Aston írta: ↑2025.02.02., vas. 19:17És mi a jó?
Csak az, ami 10 millió fölötti áron van? Vagy mi ez a fogalom?
Az emberek kb. 99%-a akkor sz@rt hallgat.
Ez is egy nézőpont.
Így nézve te is csupa sz@r kocsival jártál eddig, és most is, mert egyik sem volt Aston Martin, vagy Rolls.
Szerintem meg az a jó, ami a maga árkategóriában jó. Legyen az erősítő, kábel, vagy bármi.Miért nem lehet itt válaszolni,ha már egyszer itt kérdeznek?
![]()
Mondhatnál példákat is az űber jókra ami a 0.01%-nak jut,a jókra,kevésbé jókra is,árakkal.Azt már remélni sem merem hogy a saját rendszeredet megosztod velünk,vagy legalább az árát,de a remény hal meg utoljára,és talán erre is fény derül.![]()
Revox is leírhatná,hogy tokkal vonóval mennyibe fáj a rendszere ha már annyi mindent sz@rnak tart,csak hogy lássuk már hogy mi a jó,egyesek szerint legalábbis.A drótok ára nem érdekel,csak a vasaké,plusz a hs dobozoké.
"Imádom" mikor a partvonalról jön egy komment,válasz,és ebben Elex az élen jár.Alex_Aston írta: ↑2025.02.02., vas. 19:17És mi a jó?
Csak az, ami 10 millió fölötti áron van? Vagy mi ez a fogalom?
Az emberek kb. 99%-a akkor sz@rt hallgat.
Ez is egy nézőpont.
Így nézve te is csupa sz@r kocsival jártál eddig, és most is, mert egyik sem volt Aston Martin, vagy Rolls.
Szerintem meg az a jó, ami a maga árkategóriában jó. Legyen az erősítő, kábel, vagy bármi.
Igy találták jónak és nem hiszem, hogy ettől valamiféle gyártási hibák megjelenését várták volna. A DIN kábelt is ugyanígy járatták. Nem mondták el a tudományos magyarázatát.
És mi a jó?
Azt nem egészen értem, hogy egy öntött csatlakozós kábelt miért kéne mechanikailag bejáratni? Nem azért rázták, hogy az esetleges gyártási hibák előjöjjenek?
tunerman írta: ↑2025.02.02., vas. 16:20ELEX írta: ↑2025.02.02., vas. 13:25Nézd, vannak gyártók, akik erősen közepes termékeket kínáltak (Naim, Linn, Heed..), akik kreáltak egy ideológiát, hogy miért nem kell foglalkozni a kábelezéssel. A logikájuk teljességgel érthető. Egyikből se lenne egy Krell, Mark Levinson, Jadis..., akármit is dugsz beléjük (csak a koruk csúcs gyártóit említtettem, nem a maiakat). Ők úgy jók a saját kábeleikkel. De sosem lesznek a felsoroltak egyike sem, akármit is dugsz beléjük.Shimano írta: ↑2025.02.02., vas. 08:36De említve lett a naim mint egy minimalista drótozással ajánlott,és használt rendszer,ezek szerint ők más vonaton utaznak.Az ok hogy már ott is más szelek fújnak,és beálltak a kábeles sodorba ők is,de ez inkább marketing,és nem tervezői,mérnöki megvilágosodás okozhatta,ez valószínűsíthető.
Tehát ha nem akarunk több millát drótokba tenni,akkor vegyünk naim rendszert,ez ok,na de miért jó oda az ami,és miért kell akkor máshová a méreg drága.Ez a hét kérdése is lehetne ha feltenném,de nem teszem,ez csak úgy beugrott,mert
Viszont a világ nem csak belőlük áll. Aki nem őket birtokolja, szüksége van olyan kábelekre, ami engedi érvényesülni a képességeiket és nem korlátozni azokat.
Sajnálom, ha a Naim, Linn, Heed tulajok most megbántva érzik magukat, de tisztában kell lenni a valósággal. Korrekt, hallgatható termékek, de semmi több. Nem rosszak, de a jó nagyon messze van tőlük.
Csak Nagy Magyar Alföld szagértőknek![]()
Itt egy Naim NAP250 belső fotó - milyen minőségű alkatrészek és vezetékek vannak gondosan beleválogatva?
(Igazából ez egy költői kérdés)
TJ.
De legalább szépen össze van kötegelve:))tunerman írta: ↑2025.02.02., vas. 16:20ELEX írta: ↑2025.02.02., vas. 13:25Nézd, vannak gyártók, akik erősen közepes termékeket kínáltak (Naim, Linn, Heed..), akik kreáltak egy ideológiát, hogy miért nem kell foglalkozni a kábelezéssel. A logikájuk teljességgel érthető. Egyikből se lenne egy Krell, Mark Levinson, Jadis..., akármit is dugsz beléjük (csak a koruk csúcs gyártóit említtettem, nem a maiakat). Ők úgy jók a saját kábeleikkel. De sosem lesznek a felsoroltak egyike sem, akármit is dugsz beléjük.Shimano írta: ↑2025.02.02., vas. 08:36De említve lett a naim mint egy minimalista drótozással ajánlott,és használt rendszer,ezek szerint ők más vonaton utaznak.Az ok hogy már ott is más szelek fújnak,és beálltak a kábeles sodorba ők is,de ez inkább marketing,és nem tervezői,mérnöki megvilágosodás okozhatta,ez valószínűsíthető.
Tehát ha nem akarunk több millát drótokba tenni,akkor vegyünk naim rendszert,ez ok,na de miért jó oda az ami,és miért kell akkor máshová a méreg drága.Ez a hét kérdése is lehetne ha feltenném,de nem teszem,ez csak úgy beugrott,mert
Viszont a világ nem csak belőlük áll. Aki nem őket birtokolja, szüksége van olyan kábelekre, ami engedi érvényesülni a képességeiket és nem korlátozni azokat.
Sajnálom, ha a Naim, Linn, Heed tulajok most megbántva érzik magukat, de tisztában kell lenni a valósággal. Korrekt, hallgatható termékek, de semmi több. Nem rosszak, de a jó nagyon messze van tőlük.
Csak Nagy Magyar Alföld szagértőknek![]()
Itt egy Naim NAP250 belső fotó - milyen minőségű alkatrészek és vezetékek vannak gondosan beleválogatva?
(Igazából ez egy költői kérdés)
TJ.
Mégis visszavitte.cables írta: ↑2025.02.02., vas. 17:17Gyuri!Rock60 írta: ↑2025.02.02., vas. 16:31
Ha Nálad a 60 ezres kábel jobban tetszik - de tényleg jobban tetszik ! - mint a 400 ezres, akkor baromira örülj neki és használd azt.
Csak, azt ne találd már ki, hogy akinek AN Vz, Lp , vagy WW Platinum kábele van, hasonló attitűdök vezérlik, mint aki a pontatlan Rolex - ért rajong, mert az baromi nagy butaság lenne.
Szerinted - különös tekintettel Rudibával való ismeretségemre - nem eladnám boldogan a Vz - t, ha kiválthatnám egy hatodába kerülő kábellel ?
Azért én emlékszek arra mit mondtál nekem, amikor visszahoztad a Z hálózatimat.
Szó szerint: Miből van ez a kábel, mert nagyon jól szerepelt nálam!
400 eFt nagyon sok embernek elképzelhetetlen ár egy kábelért!
Gyuri!Rock60 írta: ↑2025.02.02., vas. 16:31
Ha Nálad a 60 ezres kábel jobban tetszik - de tényleg jobban tetszik ! - mint a 400 ezres, akkor baromira örülj neki és használd azt.
Csak, azt ne találd már ki, hogy akinek AN Vz, Lp , vagy WW Platinum kábele van, hasonló attitűdök vezérlik, mint aki a pontatlan Rolex - ért rajong, mert az baromi nagy butaság lenne.
Szerinted - különös tekintettel Rudibával való ismeretségemre - nem eladnám boldogan a Vz - t, ha kiválthatnám egy hatodába kerülő kábellel ?
Mivel hallgatod a zenét ?chord_ írta: ↑2025.02.02., vas. 12:09
Az autóknál vannak paraméterek, amelyek igenis mérhetők.
De valóban, vannak, amelyek nem.
A kábeleknél viszont semmi sem mérhető, ami eldönthetné azt, hogy a vz jobb, vagy a Radnai kábel.
Szerencsésebb inkább más analógia.
pl. a luxusórák.
Itt senki sem az alapfunkciót nézi. Mert akármelyik kínai kvarcóra kb. 200-szor pontosabb, mint egy mechanikus Rolex.