Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
AutóHiFi
AutóHiFi
Köszönöm szépen, megldódott!!
Hogyan?
AutóHiFi
Például ez is megoldás, bár önmagában az előre épített szub sem garancia.
Ez sajnos így van. Ez a megoldás is csak egy lehetőség a sok közül.
Philips CD930, Mission dac5 mod, Cyrus III, Cyrus PSX-R, hiVOX Alces 6, DIY hangfal Morel,Siltech SPX-20
Siltech spo-18M, Siltech hp-9,Nirvana SL rca, Daruma.
Online
Például ez is megoldás, bár önmagában az előre épített szub sem garancia.
Na tessék...pont erről beszélek.Azért valljuk be,hogy szobában jóval könnyebb a hifista dolga.
A múlkori SQ versenyen is bebizonyosodott,hogy a milliós készülék sem garancia a jó hangra.
Mondom ezt úgy,hogy jómagam is nagy híve vagyok az autóhifinek.
Az ember fia fúr-farag...aztán vagy jó,vagy nem.Van aki megelégszik a kapott minőséggel és évekig,esetleg az autó eladásáig hallgatja ugyanazt a rendszert...
És van,aki azt a pár évet folyamatos "fejlesztéssel" tölti.Megállás nélkül cserélgetve a komponenseket,hogy aztán az első sikertelen megmérettetés után újrakezdje az egészet....
Szép játék ez így....
AutóHiFi
Például ez is megoldás, bár önmagában az előre épített szub sem garancia.
Na tessék...pont erről beszélek.Azért valljuk be,hogy szobában jóval könnyebb a hifista dolga.
A múlkori SQ versenyen is bebizonyosodott,hogy a milliós készülék sem garancia a jó hangra.
Mondom ezt úgy,hogy jómagam is nagy híve vagyok az autóhifinek.
Az ember fia fúr-farag...aztán vagy jó,vagy nem.Van aki megelégszik a kapott minőséggel és évekig,esetleg az autó eladásáig hallgatja ugyanazt a rendszert...
És van,aki azt a pár évet folyamatos "fejlesztéssel" tölti.Megállás nélkül cserélgetve a komponenseket,hogy aztán az első sikertelen megmérettetés után újrakezdje az egészet....
Szép játék ez így....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
Dehogynem, csak olyan kocsiba kell építeni, amiben alig tűnik fel, hogy éppen mész vele.
Tudod,nem futja mindenkinek hibrid Lexus-ra.....
Ezzel csak arra szeretnék rávilágítani,hogy általában az autóhoz készül(vesszük) a zene....és nem a zenéhez vesszük az autót...
AutóHiFi
Dehogynem, csak olyan kocsiba kell építeni, amiben alig tűnik fel, hogy éppen mész vele.
Tudod,nem futja mindenkinek hibrid Lexus-ra.....
Ezzel csak arra szeretnék rávilágítani,hogy általában az autóhoz készül(vesszük) a zene....és nem a zenéhez vesszük az autót...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
AutóHiFi
A kép lemaradt
Philips CD930, Mission dac5 mod, Cyrus III, Cyrus PSX-R, hiVOX Alces 6, DIY hangfal Morel,Siltech SPX-20
Siltech spo-18M, Siltech hp-9,Nirvana SL rca, Daruma.
AutóHiFi
Nem is kell. Vannak módszerek és eszközök, hogy a kényszerűséből máshová beépített szubot is onna halljuk szólni, mint az első szettet.
Aztán ezt is meg lehet próbálni. Tudom kell hozzá hely.
Philips CD930, Mission dac5 mod, Cyrus III, Cyrus PSX-R, hiVOX Alces 6, DIY hangfal Morel,Siltech SPX-20
Siltech spo-18M, Siltech hp-9,Nirvana SL rca, Daruma.
Online
....így helyes.Olyan autóhifi nincs,ami menet közben is piszok jól szól.
Aki meg álló helyzetben hallgatná....az menjen be a szobába. Megéri...
ps.:van egy lélektani,és pénztárca béli határ....ahonnan már inkább kidobott pénz mint fejlesztés.
AutóHiFi
....így helyes.Olyan autóhifi nincs,ami menet közben is piszok jól szól.
Aki meg álló helyzetben hallgatná....az menjen be a szobába. Megéri...
ps.:van egy lélektani,és pénztárca béli határ....ahonnan már inkább kidobott pénz mint fejlesztés.
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
AutóHiFi
Én valahogy nem tudnám megszokni, hogy hátulról is jöjjön hang, hiába a szubok nyalábolás mentessége, a közelről jövő hullámfront a tarkómat éri, oszt az zavar, kivéve, ha halkan szól, akkor meg minek szub...
Érdekes dilemma számomra, hogy ha nagyon jól szól a zene az autóban, akkor elvonja a figyelmemet, ha meg nagyon szarul, akkor 2 másodperce múlva kikapcsolom. Mivel elég sokat játszottam fiatalkoromban élő zenét, ezért nekem nem olyan fontos a basszus hiány az autóban, mert belül hozzátudom képzelni a hiányzó részeket. Otthoni zenehallgatáskor már jobban zavar, ha 60hz alatt leesik a hangnyomásszint, bár még mindig jobb, mintha 5-10dB-lel túltengene, amitől a kutyám is ideges lesz az udvaron. Szerintem a középsáv (150Hz-2kHz) egyenletes és minél kisebb torzítású átvitele a legfontosabb egy autóban, ha menetközbeni és nem álló zenehallgatásról van szó.
Nagyon igaz amit írtál. Én sem használok subot. Sokszor inkább ront mint hozzátesz.... Persze van kivétel is, de az nekem már nem túl megy határon amit autóba beleköltenék... Nem mondom hogy nálam hu, de mekkora jó zene van az autóba. Sajnos nem az szól ami a fejembe elképzeltem, de így is élvezem az autózást.
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
- fülelek
- V.I.P.
- Hozzászólások: 7181
- Csatlakozott: 2005.08.08., hétf. 20:44
- Értékelés: 5226
- Tartózkodási hely: Csobánka
AutóHiFi
Én valahogy nem tudnám megszokni, hogy hátulról is jöjjön hang, hiába a szubok nyalábolás mentessége, a közelről jövő hullámfront a tarkómat éri, oszt az zavar, kivéve, ha halkan szól, akkor meg minek szub...
Érdekes dilemma számomra, hogy ha nagyon jól szól a zene az autóban, akkor elvonja a figyelmemet, ha meg nagyon szarul, akkor 2 másodperce múlva kikapcsolom. Mivel elég sokat játszottam fiatalkoromban élő zenét, ezért nekem nem olyan fontos a basszus hiány az autóban, mert belül hozzátudom képzelni a hiányzó részeket. Otthoni zenehallgatáskor már jobban zavar, ha 60hz alatt leesik a hangnyomásszint, bár még mindig jobb, mintha 5-10dB-lel túltengene, amitől a kutyám is ideges lesz az udvaron. Szerintem a középsáv (150Hz-2kHz) egyenletes és minél kisebb torzítású átvitele a legfontosabb egy autóban, ha menetközbeni és nem álló zenehallgatásról van szó.
AutóHiFi
Amíg – szegényes és nem túl autóhifipiac konform – ismereteim szerint egy két roppant híres SQ autó installjában példul 15”-es AE open baffle (IB15) wooferek vannak szerelve kvázi a 'kalaptartóba', addig nem izgulok különösképpen, persze értékelem az iránymutatásod, és egyet is értek vele. Az átjárást azonban meg kell tapasztalnom. Einstein-től még véletlenül sem 'akarok' okosabbnak tűnni, ezért idézem: „A tudás tapasztalat nélkül semmi!”
Ami elképzelés (igazán) felkelti az érdeklődésem, és hercehurca nélkül meg is valósítható, azt (én) megcsinálom. De semmi esetre sem szeretnék például 600$-os darabonkénti hybrid audio techn. kvázi szélessávú hangszórókat kombinált egybe high + mid formában beépíteni, mert nem! Ennyit nem fizetek értük, van olcsóbb alternatíva is. Celestion, Beyma, stb. Ezen gondolkodom mostanában. Ugyanúgy a 3, 4 ill. több utas megoldásoktól is távolodom, a rendszer bonyolultság miatt, és igen, főleg autóban. Az én füleim már túl érzékenyek a hibákra, szinte semmi kompromisszumot nem acceptálok, a lehető legegyszerűbb de legjobb megoldást keresem.
Pláne minidisc-el. A napokban ki fogom próbálni egy olyan autóban, amibe DIN sínbe berakható. Majd csatolok képet. Kíváncsi vagyok, hogy egy középszintű (se) hangszóró garnitúrával és beszereléssel mennyire éles, bántó, és 'kompresszált' előadást nyújt maga a digitális hordozó és a fej. Az persze biztos, hogy minidsicre is tudni kell felvételt készíteni.
>
Szimpatikus az alap koncepciód Én is hasonló passzív kétutas rendszert hallgatok... De való igaz, egészen más a szobai hifi. A tapasztalat amit azon szereztél nagyon sokat segít a helyes beállítás megközelítésben. Legtöbb autóhifis előrébb helyezi a teret mint a valós hangszerhangokat vagy dinamikát. Pedig ha kettő megvan akkor lesz tér is:-)
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
AutóHiFi
Amíg – szegényes és nem túl autóhifipiac konform – ismereteim szerint egy két roppant híres SQ autó installjában példul 15”-es AE open baffle (IB15) wooferek vannak szerelve kvázi a 'kalaptartóba', addig nem izgulok különösképpen, persze értékelem az iránymutatásod, és egyet is értek vele. Az átjárást azonban meg kell tapasztalnom. Einstein-től még véletlenül sem 'akarok' okosabbnak tűnni, ezért idézem: „A tudás tapasztalat nélkül semmi!”
Ami elképzelés (igazán) felkelti az érdeklődésem, és hercehurca nélkül meg is valósítható, azt (én) megcsinálom. De semmi esetre sem szeretnék például 600$-os darabonkénti hybrid audio techn. kvázi szélessávú hangszórókat kombinált egybe high + mid formában beépíteni, mert nem! Ennyit nem fizetek értük, van olcsóbb alternatíva is. Celestion, Beyma, stb. Ezen gondolkodom mostanában. Ugyanúgy a 3, 4 ill. több utas megoldásoktól is távolodom, a rendszer bonyolultság miatt, és igen, főleg autóban. Az én füleim már túl érzékenyek a hibákra, szinte semmi kompromisszumot nem acceptálok, a lehető legegyszerűbb de legjobb megoldást keresem.
Pláne minidisc-el. A napokban ki fogom próbálni egy olyan autóban, amibe DIN sínbe berakható. Majd csatolok képet. Kíváncsi vagyok, hogy egy középszintű (se) hangszóró garnitúrával és beszereléssel mennyire éles, bántó, és 'kompresszált' előadást nyújt maga a digitális hordozó és a fej. Az persze biztos, hogy minidsicre is tudni kell felvételt készíteni.
>
Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
Online
Mielőtt nagyon belemerülsz (beleéled magad)....vedd figyelembe az autó teljesen eltérő akusztikáját,ill. azt hogy szobai/PA driverek NEM ilyen akusztikai körülmények közé termettek...
Rengeteg esetben bebizonyosodott már,hogy csekély az átjárás a két műfaj között...
AutóHiFi
Mielőtt nagyon belemerülsz (beleéled magad)....vedd figyelembe az autó teljesen eltérő akusztikáját,ill. azt hogy szobai/PA driverek NEM ilyen akusztikai körülmények közé termettek...
Rengeteg esetben bebizonyosodott már,hogy csekély az átjárás a két műfaj között...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
AutóHiFi
Még mielőtt nekiszaladnék (a falnak), nem biztos, hogy rossz irány lenne az, ha a tweeter és a közép kínlódós illesztgetése és elhelyezése helyett egy kompressziós motor lenne az A oszlopra szerelve, szokásosan hullámvédőben. Ekkor a tweeter és a közép elcsúszásával nem lenne baj, ám belépne a képbe az, hogy milyen mélyfrekvenciás motor lenne beszerelhető "akárhová", ami úgy 1700Hz-től lefelé az alsó oktávok környékéig jól is szólna?! ~20Hz-től 200Hz-ig sok woofer van ami jól szól, de 200Hz fölött IS jól szóló igen kevés. Ezek jórészt a ~10"-es és afölötti PA motorok között keresendőek (Eminence, AE, TAD, JBL), ... de egy ekkora hangsugárzót hova tegyek?? Jó hely lenne, ha lenne elég hely és lenne indíttatásom kasztnit vágni, a pedálok melletti oldalsó váz, ami kellően merev, és a szellőztetéses hangolás is könnyű lehetne. De oda max. egy 8"-es Tang Band férne be. Persze nem vágok ki semmit. Akkor az ajtóba, a gyári helyekre?? Szerintem oda ekkora sem férne el, pláne jóval nagyobb reformálás nélkül. Sakk, patt. De ez az irány még egyszerűbb, és még kisebb munkával járó install lehetne, ha lenne hozzá hely.
Tovább egyszerűsíti a dolgot, hogy sok erősítős aktív váltást nem akarok, és valószínű a Sony minidisc miatt nem is tudok. Nem néztem még át alaposan az MDX képességeit (alul és felül vágó szűrője ugyan van), de maradok annyiban, hogy nem is akarom az aktivitást. Egy jó 2-utas passzív váltó nekem sokkal szimpatikusabb is. Pláne nagy(obb) érzékenységű, alacsony termál kompressziójú PA specifikációjú motorokkal. És itt mi a slusszpoén? Az, hogy ezek alacsony hangerőn is kiváló dinamikával szólnak.
Na majd meglátom, addig, amíg nem kérem le a drivereket, és nem rendelem meg a váltót, lehet ötletelnem. Utána már csak a (követelt) képsorozat, ától cettig.
>
Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
- JENŐ
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 255
- Csatlakozott: 2007.10.16., kedd 11:24
- Értékelés: 2
- Tartózkodási hely: Eger
AutóHiFi
Köszönöm szépen, megldódott!!
Szervusztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az autó: Az autó Opel Corsa C 3ajtós. Egy öreg Blaupunkt Lugano-t szeretnék kicserélni.
Zene: Bartók rádió, Jazzy rádió, jazz, rock, instrumentális zenék.
Elvárás: jó hangminőség, nem a zúzás és dübörgés!
Úton van egy Kenwood KDC-3354UG rádió és tervezem lecsrélni a gyári első, ajtóban lévő hangszórókat is.
Első körben a rádiót szeretném lecserélni, majd a gyári hanszórókat is, most még nem szeretném a kábelezést lecserélni, de később erősítő beépítés, átkábelezés nem elképzelhetetlen.
Remélem a Kenwood KDC-3354UG nem rossz?!?!
Most csak az első hangszórók között nézelődök. Érdemes lenne előre a Focal IC 165, vagy a Focal PC165 hangszórókat betenni, vagy az ezekhez hasonló áru Monacor, vagy DLS, illetve más hangszórókat, vagy valamilyen olcsóbb hangszórót keressek?
Ha az válaszokat egy-két szóval megmagyarázzátok azt külön megköszönöm!!!
Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő
- JENŐ
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 255
- Csatlakozott: 2007.10.16., kedd 11:24
- Értékelés: 2
- Tartózkodási hely: Eger
AutóHiFi
Szervusztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az autó: Az autó Opel Corsa C 3ajtós. Egy öreg Blaupunkt Lugano-t szeretnék kicserélni.
Zene: Bartók rádió, Jazzy rádió, jazz, rock, instrumentális zenék.
Elvárás: jó hangminőség, nem a zúzás és dübörgés!
Úton van egy Kenwood KDC-3354UG rádió és tervezem lecsrélni a gyári első, ajtóban lévő hangszórókat is.
Első körben a rádiót szeretném lecserélni, majd a gyári hanszórókat is, most még nem szeretném a kábelezést lecserélni, de később erősítő beépítés, átkábelezés nem elképzelhetetlen.
Remélem a Kenwood KDC-3354UG nem rossz?!?!
Most csak az első hangszórók között nézelődök. Érdemes lenne előre a Focal IC 165, vagy a Focal PC165 hangszórókat betenni, vagy az ezekhez hasonló áru Monacor, vagy DLS, illetve más hangszórókat, vagy valamilyen olcsóbb hangszórót keressek?
Ha az válaszokat egy-két szóval megmagyarázzátok azt külön megköszönöm!!!
Válaszokat előre is köszönöm szépen, Jenő
AutóHiFi
Ja, hogy érted. Érted te az any... picsáját! Látom kipécéztél a játékodhoz, jól van.
(Azt mondjuk abszolút nem tudom, hogy nekem, ugyan minek kellene bármit is igazolnom, no de hadd szóljon. Én nem akartam rád szállni, és soha senkire, alapvetően békésen beszélgetek, nem adok és nem veszek semmit, de látom nem bírsz magaddal, csináljuk.)
>
Na, tudsz te "magyarul" is írni. :lol!:
AutóHiFi
Ja értem, tehát netről letöltött képeket fogsz feltenni. Jó, hát az is érdekes...
Ja, hogy érted. Érted te az any... picsáját! Látom kipécéztél a játékodhoz, ok.
(Azt mondjuk nem tudom, hogy nekem, ugyan minek kellene bármit is bárkinek igazolnom!? Ki vagy te, kik vagytok ti, és mire föl vonod kérdőre a szavam? Én nem akartam rád szállni, és senkire, alapvetően nyugisan beszélgetek, nem adok és nem veszek semmit, de látom nem bírsz magaddal, legyen.)
>
Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
AutóHiFi
Lesz? Akkor kérhetünk képeket az alkatrészekről meg a beépítésről?
Lesz? Nem lessz? Lehet, talán... tulajdonképp' kérdezed, feltételezed, faggatsz, vagy ellenőrzöl?? (Majd annyira igyekszek megfelelni neked és másoknak, amennyire, te, ti összetöritek magatokat.)
Persze ez nem válasz. Röviden, igen. Ha és amennyiben úgy látom, de pláne kérésre NEM pedig sommás követelődzésre, csatolok képeket a nyers autóról és a megérkező komponensekről, továbbá az elkészült munkáról. Ha gondolod a legjobb minőségű minidisc-ekből még outlet-et is nyitok!? De amiről nem fogok semmiféle anyagot publikálni, az az autó esetleges bontása, mert nem feltétlen szeretném a köz elé tárni az épp' értékcsökkentő manővereket. De ezt világosan leírtam már az elején, nem? Vagy igen? Mégegyszer: egy 'szinte' teljesen reverzibilis beavatkozást szeretnék végrehajtani, rosszabbb esetben végrehajTATni. Hogyne, még azon az áron is, hogy az általad 'sajnált' sony minidiscet esetleg (tényleg) ki kell vágnom egy nakamichi CD-ért cserébe.
De csak azért, mer' olyan szépen kérted!!
>
Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
AutóHiFi
Értem én, nem is erre írtam, hanem az NJ féle "projektre".
Érted, és nem lesz belőle semmi. Hoppá! Hát ez nagyszerű!
>
Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
AutóHiFi
Ugyan már, sose lesz ebből semmi.
Kedves Ear!
Nem az volt a cél, hogy bárkit is ajánljak. Egyszerűen csak jeleztem, hogy
készült olyan munka is ami tele van hibával. Ha gondolod küldök Neked képeket.
Semmiféle üzleti érdekem nem vezérel ,nem állok kapcsolatban egyetlen egy
műhellyel sem.
Philips CD930, Mission dac5 mod, Cyrus III, Cyrus PSX-R, hiVOX Alces 6, DIY hangfal Morel,Siltech SPX-20
Siltech spo-18M, Siltech hp-9,Nirvana SL rca, Daruma.
Online
Ugyan már, sose lesz ebből semmi.
Persze hogy nem...
Sajnos mostanában kevés a potenciális autóhifi-vásárló...mármint olyan,aki normálisan be is szeretné rakatni.Valószinűleg ezért is feszül valamiféle ellentét a különféle műhelyek közt.
A mai világban,már az is csoda ha egy műhely "pártatlan" tud maradni,és nem kényszerül valamely nagy márka égisze alá.
AutóHiFi
Ugyan már, sose lesz ebből semmi.
Persze hogy nem...
Sajnos mostanában kevés a potenciális autóhifi-vásárló...mármint olyan,aki normálisan be is szeretné rakatni.Valószinűleg ezért is feszül valamiféle ellentét a különféle műhelyek közt.
A mai világban,már az is csoda ha egy műhely "pártatlan" tud maradni,és nem kényszerül valamely nagy márka égisze alá.
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Online
A pillanatnyi végállomás, és (úgy néz ki) subwoofer(ek) nélkül;
- sony mdx m690 fej
- Uriah Dailey LSA (optocupler alkalmazású passzív attenuator)
- zapco z600c2-sl AB osztályú erősítő(k) (stereo avagy monoblokkok, még nem tudom)
- 2db LPG 25NFA 1” textil-dóm magas
- 2 db LPG 50FA 2” semi-hemispherical soft-dóm közép
- 4 db SEAS 6.5” midbass woofer
- Alan Yun által készített egyedi keresztváltó (a Silverline sonatina II hangsugárzója passzív váltója alapján): jellemzően 93dB/W/m, és stabil 8ohm-os impedancia. A váltási pontok 1000Hz, 1500Hz, és 3500Hz. A teljes hálózat elsőrendű, egy kivétellel a woofer és a közép között, ami másodrendű.
- 2db 100Ah Kinetik akku, plus izolátor
- 1 farad-os streetwires zeronoise1 kondenzátor
- magasabb amper kimenetű generátor (áramigény számítás szerint)
- tsunami 1.0GA magas áramú betápkábelek (1/ akku földelőkábel a vázhoz, 2/ kábel a váztól a motorblokkig, 3/ kábel a generátor (+)-tól az akku (+)-ig)
- analysis plus hangsugárzó, IC, és tápkábelek
>
Na ez így nem piskóta!
AutóHiFi
A pillanatnyi végállomás, és (úgy néz ki) subwoofer(ek) nélkül;
- sony mdx m690 fej
- Uriah Dailey LSA (optocupler alkalmazású passzív attenuator)
- zapco z600c2-sl AB osztályú erősítő(k) (stereo avagy monoblokkok, még nem tudom)
- 2db LPG 25NFA 1” textil-dóm magas
- 2 db LPG 50FA 2” semi-hemispherical soft-dóm közép
- 4 db SEAS 6.5” midbass woofer
- Alan Yun által készített egyedi keresztváltó (a Silverline sonatina II hangsugárzója passzív váltója alapján): jellemzően 93dB/W/m, és stabil 8ohm-os impedancia. A váltási pontok 1000Hz, 1500Hz, és 3500Hz. A teljes hálózat elsőrendű, egy kivétellel a woofer és a közép között, ami másodrendű.
- 2db 100Ah Kinetik akku, plus izolátor
- 1 farad-os streetwires zeronoise1 kondenzátor
- magasabb amper kimenetű generátor (áramigény számítás szerint)
- tsunami 1.0GA magas áramú betápkábelek (1/ akku földelőkábel a vázhoz, 2/ kábel a váztól a motorblokkig, 3/ kábel a generátor (+)-tól az akku (+)-ig)
- analysis plus hangsugárzó, IC, és tápkábelek
>
Na ez így nem piskóta!
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
AutóHiFi
A pillanatnyi végállomás, és (úgy néz ki) subwoofer(ek) nélkül;
- sony mdx m690 fej
- Uriah Dailey LSA (optocupler alkalmazású passzív attenuator)
- zapco z600c2-sl AB osztályú erősítő(k) (stereo avagy monoblokkok, még nem tudom)
- 2db LPG 25NFA 1” textil-dóm magas
- 2 db LPG 50FA 2” semi-hemispherical soft-dóm közép
- 4 db SEAS 6.5” midbass woofer
- Alan Yun által készített egyedi keresztváltó (a Silverline sonatina II hangsugárzója passzív váltója alapján): jellemzően 93dB/W/m, és stabil 8ohm-os impedancia. A váltási pontok 1000Hz, 1500Hz, és 3500Hz. A teljes hálózat elsőrendű, egy kivétellel a woofer és a közép között, ami másodrendű.
- 2db 100Ah Kinetik akku, plus izolátor
- 1 farad-os streetwires zeronoise1 kondenzátor
- magasabb amper kimenetű generátor (áramigény számítás szerint)
- tsunami 1.0GA magas áramú betápkábelek (1/ akku földelőkábel a vázhoz, 2/ kábel a váztól a motorblokkig, 3/ kábel a generátor (+)-tól az akku (+)-ig)
- analysis plus hangsugárzó, IC, és tápkábelek
>
Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
Online
Azt hogy ajánlj másik műhelyt, NJ miatt kérdeztem....mert ha a Zoli nem megfelelő,akkor talán kéne helyette valaki más...
A képet azért raktam be,mert azt mondtad hogy drága...máshol ennyiért, ilyet csinálnak.
Ki az a "mi"...? Mármint az a sok ember aki folyton isteníti...?
Egyébként,mivel elég sok időt töltök nála,sok mindent látok-hallok. Ha mindenki olyan szépen-jól dolgozna,akkor neki sem lenne annyi megrendelése...nem is beszélve a visszatérő kuncsaftokról...ők biztos mind bolondok....és vakok.
Nem kétlem,hogy vannak még rajta kívül is jó-ügyes szakemberek....
AutóHiFi
Azt hogy ajánlj másik műhelyt, NJ miatt kérdeztem....mert ha a Zoli nem megfelelő,akkor talán kéne helyette valaki más...
A képet azért raktam be,mert azt mondtad hogy drága...máshol ennyiért, ilyet csinálnak.
Ki az a "mi"...? Mármint az a sok ember aki folyton isteníti...?
Egyébként,mivel elég sok időt töltök nála,sok mindent látok-hallok. Ha mindenki olyan szépen-jól dolgozna,akkor neki sem lenne annyi megrendelése...nem is beszélve a visszatérő kuncsaftokról...ők biztos mind bolondok....és vakok.
Nem kétlem,hogy vannak még rajta kívül is jó-ügyes szakemberek....
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
AutóHiFi
Most vettem észre a hozzászólásod. Válaszolok a felvetéseidre:
Rendben....
Mondj nekem légyszives egy pár embert-műhelyt,ahol ilyen (pontosabban magasabb) szinten tudnak kivitelezni....?
Ha mondok, akkor a hibák eltűnnek? Nem értem az összefüggést.
Abban igazad van,hogy nem tartozik a leggyorsabbak közé....de miért is...?
Csak nem azért mert több hetes-hónapos várólistája van...
Meglehet, de miért kell igérgetni?
Nem állítom,hogy az általad említett hibák nem valósak...de ezt szerinted így kell kezelni..?
Vagy úgy,hogy...:figyelj haver,ez itt feljött...elszakadt...stb. Csináld meg légyszi...
Történtek rá kisérletek. Az ominózus börkibökős csavarra az volt a válasz : most mit csináljak vele?
Egyébként több "régi" munkáját is láttam azóta...hibátlanok.Ezért sem gondolom,hogy így kéne reagálni a felmerült dolgokra.
Ez nem olyan régi. A reagálás pideg a Ti állandó istenitésetekre volt válasz. pld "Számtalan esetben ő a végállomás,a többi önjelölt autó-hifi guru által elkövetett gyalázat helyreállításában..."
Addig is egy pár kép,egy másik "híres" műhely munkája....1,2 millióért..
Ettől sem múlnak el a hibák. Más műhely fikázása szerinted jó taktika?
Philips CD930, Mission dac5 mod, Cyrus III, Cyrus PSX-R, hiVOX Alces 6, DIY hangfal Morel,Siltech SPX-20
Siltech spo-18M, Siltech hp-9,Nirvana SL rca, Daruma.