Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Sony PS3
Sony PS3
Ez már nem lelkesedés, hanem baromság.....
Mozi: Mitsubishi HC-3000 Yamaha RVX-340 Popcorn A100 Pioneer 575 Panasonic DMR ES10 Wharfedale Pacific Evo 10, Wharfedale Pacific Evo Center, Wharfedale Diamond 9.0 Grunidg sub
Hifi: Cambridge 640C Popcorn + Pocket Dac Heed Luna & Canopus MKIII Sonus Faber Concertino Domus
Sony PS3
Addig jó, míg az ember tud ennyire lelkesedni dolgokért.
Sony PS3
Sose értettem azokat akik képesek az éjszaka közepén sorba állni ilyen baromságért vagy akár filmért....
Mozi: Mitsubishi HC-3000 Yamaha RVX-340 Popcorn A100 Pioneer 575 Panasonic DMR ES10 Wharfedale Pacific Evo 10, Wharfedale Pacific Evo Center, Wharfedale Diamond 9.0 Grunidg sub
Hifi: Cambridge 640C Popcorn + Pocket Dac Heed Luna & Canopus MKIII Sonus Faber Concertino Domus
Sony PS3
PlayStation 3 -ra előjegyzést felveszünk!
Nálunk már most előjegyezhető a 60 Gb-os PlayStation 3
164 990 Ft-os áron!
Hogy minél előbb élvezhesse a "Blu-ray", HD kép- és hangminőség nyújtotta élményt, már a hivatalos megjelenés éjszakáján (2007. március 23, 0:00 óra) átveheti készülékét!
www.sonyszalon.hu
Hátha valaki ráugrik a dologra
Az MM még kitüzőt is tesz mellé ha most megrendeled!
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Sony PS3
PlayStation 3 -ra előjegyzést felveszünk!
Nálunk már most előjegyezhető a 60 Gb-os PlayStation 3
164 990 Ft-os áron!
Hogy minél előbb élvezhesse a "Blu-ray", HD kép- és hangminőség nyújtotta élményt, már a hivatalos megjelenés éjszakáján (2007. március 23, 0:00 óra) átveheti készülékét!
www.sonyszalon.hu
Hátha valaki ráugrik a dologra
Sony PS3
Kábelkérdésben nem foglalok állást. Az árnyékolás és a ferritgyűrű a zavarszűrés miatt lehet előnyösebb, az aranyozás a jobb kontaktus miatt jó.
Ki kell próbálni, hogy mennyit érdemes költeni illetve mire van szükség. Nekem egy 8 méteres mezei dupla árnyékolású kábelem van és hibátlanul megy.
aha, köszi
Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle
Sony PS3
Kábelkérdésben nem foglalok állást. Az árnyékolás és a ferritgyűrű a zavarszűrés miatt lehet előnyösebb, az aranyozás a jobb kontaktus miatt jó.
Ki kell próbálni, hogy mennyit érdemes költeni illetve mire van szükség. Nekem egy 8 méteres mezei dupla árnyékolású kábelem van és hibátlanul megy.
Sony PS3
Simon Templar !
(lehet hülyeséget kérdezek)
A héten akarok venni HDMI kábelt a lehendő PS3hoz, nézegettem a kábeleket, és volt közöttük aranyozott, van annak egyáltalán jelentősége ha aranyozottat veszek, vagy nincs???
illetve annak mennyire van jelentősége, hogy: Dupla/Tripla árnyékolású, Ferrite szűrős
és Árnyékolt dugóval ellátott!?
Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle
Sony PS3
Simon Templar !
(lehet hülyeséget kérdezek)
A héten akarok venni HDMI kábelt a lehendő PS3hoz, nézegettem a kábeleket, és volt közöttük aranyozott, van annak egyáltalán jelentősége ha aranyozottat veszek, vagy nincs???
Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle
Sony PS3
Xpress.hu PS3
5000 FT kedvezmény! - igaz a gép ára amúgy szabottan 170, szal 35 e ft-ot is oda írhattak volna
Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle
Sony PS3
De ne sértegessünk pl. egy ISI-t, Papyrus-t, SimBin-t azzal, hogy egy lapon emlegetjük a fenti programokkal.
Ki említette őket egy lapon?
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Az normális, hogy már a negyedik résznél járunk, de még mindig nem képes a grafikus és fizikai motor 6 autónál többet kezelni?
Igen, ez normális. A PS2 hardvere ugyanis nem képes ennél nagyobb mennyiségű autót mozgatni anélkül, hogy azok grafikai megjelenítését lebutítaná közel PS1-es szintre (mint ahogy az történt Race Driver játékok PS2-es változatában). A sorozat mindig is híres volt a kiemelkedő grafikájáról, így nyílván van egy szint, ami alá nem kívánnak lemenni az alkotók (és ezt biza jól teszik). Ezen kívül a GT beton stabil 60 fps-sel fut, ami megint csak nem mondható el a Race Driverről.
Egyébként ezen a téren is lesz fejlődés hamarosan, az új generációs változat PS3-on már asszem 20 autót mozgat.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Az normális, hogy az autó dodgem módjára pattan le a másik autóról / falról? Az normális, hogy nincs két különböző verseny, annyira determinisztikus viselkedésű az AI?
Nem, ezek bizony valóban komoly problémái a sorozatnak. Ezért írtam, hogy inkább "driving" game, mint "racing".
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Miért lehet padlófék mellett kormányozni egy mind a négy kerekén csúszó autót?
Biztos, hogy játszottál a Gran Turismo-val?
Azért, mert a GT-ben nem lehet blokkolni a kerekeket, kvázi ABS-es az összes autó.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Szerinted a kézifék hatása a valóságban egyezik azzal, amit a játék prezentál?
Igen, amennyiben egy már alig működő, gyengén fogó kéziféket veszünk alapul
(Ez egyébként egyike azon hibáknak, amit az új generációs GT-ben már kijavítanak )
No nem mintha a Rally-n kívül bárhol szükség lenne a kézifék ráncigálására
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Szerinted úgy fékez egy Toyota GT 1, ahogy azt a játék közvetíti? Szerinted úgy veszi a kanyart az általad említett RUF, ahogy azt a játék közvetíti?
Szerintem egyikünk sem tudja, hogy miképpen viselkedik egy Toyota GT1, ezért ezen kár lenne vitatkozni. Az általam említett Ruf viselkedése ellenben kísértetiesen hasonlít ahhoz, amit olvasni lehet a valós viselkedéséről KOMOLY szaklapokban (EVO, régebbi Top Gear). Baromi nehéz vezetni, ha gondolod, szívesen részletezem.
A GT-ben vannak viszont olyan "népautók" is, mint például Opel Corsa 1.4, VW Lupo, Peugeot 307, Audi TT, Alfa Romeo 147 stb, amikkel jó eséllyel akár te is kapcsolatba kerülhetsz. Ezekről már érdemes beszélni. Én többek között ezek alapján mondom azt, hogy jól felépített a GT fizikai modellje.
Este folytathatjuk, most mennem kell.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Race Driver (...) inkább szólnak magáról az autózásról, mint a lassan inkább RPG-nek számító Gran Turismo.
Tévedés. Sokkal inkább szól a VERSENYZÉSRŐL, mint a VEZETÉSRŐL. Éppen a GT az, ahol ez fordítva van, ezért nevezi a gyártó "driving simulator"-nak, nem pedig "racing simulator"-nak!
Egyébként sok mindenben igazad van, mint azt én is írtam korábban, a GT nem hibátlan. Pl. a verseny része valóban szar. A baj csak az, hogy egy lényegi dologban tévedsz, azaz az egyik legnagyobb erényét vonod kétségbe, alaptalanul. Ha este lesz egy kis időm, akkor leírom, hogy nekem milyen bajaim vannak a GT-vel (hidd el, van bőven), és hogy ennek ellenére miért a legjobb KONZOLOS autós game a számomra.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Vezettél már teljesítmény- és tapadáshatáron bármilyen autót, négy- vagy kétkerekű járművet?
Persze, méghozzá viszonylag rendszeresen. 14 éve vezetek, ebből az utóbbi 7 évben évente átlagosan 40-50 ezer kilométert. Nagyon szeretek vezetni, és ezt általában elég vehemensen teszem. Sokakkal ellentétben ez nálam nem merül ki annyiban, hogy egyenesen szakaszokon kitolom az autó szemét (ez csak egy része a mókának ), én leginkább a kanyarokat szeretem támadni. Elég jól ismerem a veztetés fizikájának az elméletét, és a gyakorlatát is.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Te játszottál már a kettővel lentebbi bekezdésben említett játékok bármelyikével?
PC-s szimulátorok közül a Nascar 2003-mal játszottam, illetve a Rally Trophy-val, ami szintén kiváló, és nagyon élethű. Egyértelmű, hogy ezekkel nem veheti fel a versenyt a GT, mint szimulátor. De ha figyelmesen elolvasod, ezt én is leírtam korábban. A GT ÁLTALÁNOS (erre majd később részletesen kitérek) fizikája csak a konzol világban számít kiemelkedőnek, ott viszont tényleg az. Sokkal természetesebb annál, mint amivel az általad említett Codemasters játékokban lehet találkozni.
PC-s kormányok között egyébként van már olyan, ami ütközéstől-ütközésik 2,5 fordulatot tesz meg?
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Kicsit övön alulinak érzem, de legyen: 23 éves vagyok, van bennem 50e kilométer autózás.
Nem szándékoztam "övön aluli" kérdést feltenni, csak sokszor volt már az az érzésem hasonló vita kapcsán, hogy a másik oldalon egy 16 éves "gamer" ül, aki gyakorlati tapasztalatok teljes hiányában nyilatkozik. Örülök, hogy őszintén válaszoltál (legalább is remélem).
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Kicsit övön alulinak érzem, de legyen: 23 éves vagyok, van bennem 50e kilométer autózás. Tudom, hogy mit várhatok egy valamilyen kerék valamilyen talajon történő viselkedésétől, valamilyen felfüggesztés mellett. Nem feltétlen kell autóra gondolni. És Te? Te játszottál már a kettővel lentebbi bekezdésben említett játékok bármelyikével? Használtál már normálisan beállított FFB kormányt? Vezettél már teljesítmény- és tapadáshatáron bármilyen autót, négy- vagy kétkerekű járművet?
SOHA nem állítottam, hogy a Codemasters Colin McRae rallyja, vagy a Race Driver szimulátor lenne. Azt állítottam, hogy ezek a játékok inkább képesek vezetési élményt közvetíteni, mint a GT, pont azért, mert megfelelően disztingválnak különböző autók, gumik, beállítások és talajviszonyok között, valamint inkább szólnak magáról az autózásról, mint a lassan inkább RPG-nek számító Gran Turismo.
Az én értelmezésemben pl. ezeket már szimulátornak lehet nevezni:
rFactor és a ráépülő játékok (ismertebbek pl. GTR-ek, WTCC, F1 mod, vagy az ős változat F1 Challenge), Richard Burns Rally, GPL, Nascar 2003, Live for Speed és még néhány. Ezek közül többet le tudsz tölteni TELJESEN INGYENESEN, így megkérlek, hogy mielőtt bármit reagálnál mindezekre, vedd a fáradtságot, és próbáld ki valamelyiket. Az LFS pl. egy 4-5 éves hardware-en is gond nélkül elkocog. Cserébe én is megígérem, hogy szerzek egy PS2-t és bedurrantom a GT4-et újból, immár a G25-tel, hátha bennem a hiba.
GT. Igen-igen, én is olvastam a marketing szöveget. A 700 autót, a valós pályákat, a 800 paramétert, a 8000 poligont, meg a "real life vs. GT" teszteket. De minden hiába, ha leülök elé, és köze nincs a valósághoz. Szerinted úgy fékez egy Toyota GT 1, ahogy azt a játék közvetíti? Szerinted úgy veszi a kanyart az általad említett RUF, ahogy azt a játék közvetíti? Szerinted a kézifék hatása a valóságban egyezik azzal, amit a játék prezentál? Egy Toyota GT 1-nél miért nem érezni a leszorító erőt és méginkább annak változását különböző sebességeknél? Miért nem érezni, hogy az autó nem műanyag, hanem gumiabroncsokon gurul? Miért nem lehet érezni a tapadás határait? Miért lehet padlófék mellett kormányozni egy mind a négy kerekén csúszó autót? Más jellegű kérdések. Az normális, hogy az autó dodgem módjára pattan le a másik autóról / falról? Az normális, hogy nincs két különböző verseny, annyira determinisztikus viselkedésű az AI? Az normális, hogy már a negyedik résznél járunk, de még mindig nem képes a grafikus és fizikai motor 6 autónál többet kezelni? Folytassam?
Ismétlem, nincs bajom azzal, hogy a GT-ben olyan a fizika, amilyen. Egyebek mellett azért ilyen, hogy két analóg stickkel, egy 14 éves átlagos kisember is jókat tudjon vele játszani és ne pörögje szét magát az első kanyarban, majd dobja csalódottan a kontrollert a sarokba. De ne sértegessünk pl. egy ISI-t, Papyrus-t, SimBin-t azzal, hogy egy lapon emlegetjük a fenti programokkal.
Azt hiszem meddő a vita. A GT4 egy jó, de koncepció szintjén ősöreg autós játék, amit a PD részéről nagyképűség szimulátornak nevezni. Persze szívetek joga élvezni, hinni benne, stb. de ne én legyek szűk látókörű és tudatlan, amikor hangot merek adni kételyeimnek.
Sony PS3
Vagy játssz továbbra is überfasza PS kontrollerrel überfasza GT-t,
fogok is
Sony KDL-40X2000 FullHD; Sony 32S2510
AsusPW201; CoolerMaster830; Tagan 580W; E6700; ABIT IX38 QuadGT s775; Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2; 150GB RAPTOR 10000rpm; Asus GF8800GTX; Cooler CNPS9500; Logitech Z5500 5.1; Hitachi 1000 GB; Bill: Razer Lycosa eger: Lachesis egerpad: Razer Bundle
Sony PS3
Ne értsetek félre. Én nem fikázom a GT sorozatot.
Hát, pedig nagyon úgy tünik
Félreértések elkerülése végett: a GT nem tökéletes, számtalan hibája van, oldalakon keresztül tudnám sorolni. De az általános vezetési fizikai modellje a legjobb, amit valaha konzolon kiadtak (állítólag egyedül talán a Richard Burns Rally jobb ezen a téren, de nálam az kimaradt). Persze PC-n vannak sokkal jobbak (GP Legends, FIA GT, Papyrus-féle Nascar széria).
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Sony PS3
Az emlegetett Codemasters játékok annyival tudnak többet, hogy valóban az autóversenyzésre és nem az autógyűjtögetésre vannak kihegyezve, valamint azokban is elég arcade a kocsik viselkedése, de legalább képesek azt az illúziót kelteni, hogy valóban te kezeled az autót, szemben a GT4 jégen maszatolós, mindig mindenütt ugyanúgy viselkedős, vacak fizikájával.
Nagy összegben mernék fogadni, hogy 5 próbálkozásból egyszer nem tudnál végigmenni pl. egy Ruf CTR "Yelow Bird" -del a Nürburgringen kicsúszás nélkül Road gumikkal, verseny tempóban
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"