Tehát, bármennyire is macerásabb és drágább, LP - lejátszóból több fogy mint CD - lejátszóból.


Tehát, bármennyire is macerásabb és drágább, LP - lejátszóból több fogy mint CD - lejátszóból.
Előtte milyen forrásról hallgattál zenét?
Ez csak letükrözi az új készülék értékesítések trendjeit. CD lejátszóból évente kb. 2-3 darabot adunk el, lemezjátszóból valamivel többet, de a forrásként zömében streamereket, DAC-okat vagy az allinone készülékeket keresik a vevők.
Nincs ezen mit csodálkozni.
ha már TD, írott lemez, sercegésdenesdr írta: ↑2025.02.26., szer. 12:28Nem elég, hogy hamisítvány a lemez, még az írás minősége is gáz, serceg, zajos, valószínűleg a magas jitter miatt. Eddig még nem találkoztam ilyennel, de úgy átszik ami késik... na mind1, öröm a köbön.![]()
Szerintem még reklamálni sem tudok, mert nem boltból vettem és bontatlan volt a lemez. Ez van.
Köszönöm a válaszokat!
ha nincs a zenei felén a lyuk felé eső 'szabad' felületben IFPI kód, akkor tuttira hamis
Ez orosz hamisítvány, rengeteg ilyen van Esoteric cimkével.
Valószínűleg hamisítvány.
https://www.lowbeats.de/erster-test-vol ... en-welten/denesdr írta: ↑2025.02.25., kedd 13:31Ha nem jár, akkor mi van? Valakinek az okoz örömet, hogy megveszi a legújabb, legdrágább modellt, na bumm.Rock60 írta: ↑2025.02.24., hétf. 19:47Ennek a hobbinak nyilvánvalóan szűkséges a technikai háttér, így kerek a történet.Alex_Aston írta: ↑2025.02.23., vas. 22:04
Miért, mi ennek a hobbinak akkor a lényege?
Ő esetleg.megtalalta magának az adott márkát, ami gondolom bevált neki. Maradt ennél az iránynál, úgy jó eséllyel csalódás sem éri.
Abban nem lehetünk teljesen biztosak, hogy a kategórián belül modellváltás mindig hangminőség javulással is jár.
A szóban forgó erősítőnél (Marantz Model 10) maradva, ha tényleg igaz, hogy 5 évig fejlesztették, akkor azért valószínűsíthető, hogy nem lett rosszabb hangú, mint az elődje. Bár ebbe a kérdésbe talán nem is érdemes annyira belemenni, mert biztos lesz akinek egy korábbi modell jobban tetszik.
Ha nem jár, akkor mi van? Valakinek az okoz örömet, hogy megveszi a legújabb, legdrágább modellt, na bumm.Rock60 írta: ↑2025.02.24., hétf. 19:47Ennek a hobbinak nyilvánvalóan szűkséges a technikai háttér, így kerek a történet.Alex_Aston írta: ↑2025.02.23., vas. 22:04
Miért, mi ennek a hobbinak akkor a lényege?
Ő esetleg.megtalalta magának az adott márkát, ami gondolom bevált neki. Maradt ennél az iránynál, úgy jó eséllyel csalódás sem éri.
Abban nem lehetünk teljesen biztosak, hogy a kategórián belül modellváltás mindig hangminőség javulással is jár.
Ennek a hobbinak nyilvánvalóan szűkséges a technikai háttér, így kerek a történet.Alex_Aston írta: ↑2025.02.23., vas. 22:04
Miért, mi ennek a hobbinak akkor a lényege?
Ő esetleg.megtalalta magának az adott márkát, ami gondolom bevált neki. Maradt ennél az iránynál, úgy jó eséllyel csalódás sem éri.
A hirdetésben ez igencsak off, átraktam ide a témát.sssggg írta: ↑2025.02.23., vas. 21:49madreselva írta: ↑2025.02.23., vas. 21:08madreselva írta: ↑2025.02.23., vas. 20:29Eladóvá vált a címben szereplő dual-mono, teljesen szimmetrikus felépítésű integrált erősítőm..... A Marantz korábbi csúcsmodellje, amit a most kijött legújabbra és mégdrágábbra cseréltem.....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szomorú, hogy neked ez a hobbi lényege!
A spektrum-on a REW "Spectrogram" fülét értettem, de lehet hogy rossz kifejezést használok rá. Amúgy nyilván a hangnyomásgörbe nekem is impresszív mikor szép egyenletes de van az a szint amikor már el kell engedni. :-)Luxor Audio írta: ↑2025.02.17., hétf. 13:31Mit értesz az alatt, hogy "spektrum tekintetében"?
Veled egyetértve a tengelyben mért hangnyomás önmagában szerintem sem túl beszédes paraméter, maximum néhány durva hibát képes kimutatni, mégis ezen rugózik majdnem mindenki. Talán emiatt, a komplex jelenségek végletes egyszerűsítése miatt is dúl a méréspárti és mérésellenes táborok közötti áldatlan vita.
Mit értesz az alatt, hogy "spektrum tekintetében"?Robici írta: ↑2025.02.17., hétf. 11:33Ha már mérés, akkor inkább a kész hangsugárzó-szoba rendszert mérném a hallgatási pozícióban és úgy törekednék az egyenletes átvitelre és nem csak a hangnyomásgörbe, hanem például a spektrum tekintetében (ami az én tapasztalatom szerint sokkal többet mond). Tehát fontos az egyenletes átvitel (legalábbis az én fülemnek biztosan) de abból hogy van egy egyenletes on-axis átvitelű doboz, sajnos nem következik hogy a végeredmény is jó lesz amikor a szobában hallgatom. Az alacsony torzítással egyetértek.
Google fordítóval:Snipi írta: ↑2025.02.17., hétf. 09:15Elnézést, ha rossz helyen teszem fel a kérdést, nem találtam jobbat neki.
A minap láttam egy webshop-ban egy LP-t. Az LP megvan nekem, de valószínű nem ez a változat. (Ugyanaz a kiadó, borító stb ..., csak ár nem, de most nem is ez a lényeg.)
Tegnap meghallgattam az én példányomat, tényleg nagyon szépen szól.
Amit most láttam annyiban különbözik az enyémtől, hogy "1 Step Vinyl" van ráírva.
Ez mit jelent? Nem találtam ennek a leírását, csak hogy ez meg az a lemez 1 Step és hogy az maga az isten ... Valaki tudja, hogy az 1 Step Vinyl miben különbözik a "mezitlábas" hanglemeztől?
A Mobile Fidelity Sound Lab UltraDisc One-Step (UD1S) technikája megkerüli a hagyományos háromlépcsős bevonatolási folyamatban rejlő generációs veszteségeket azáltal, hogy eltávolítja a két lépést: az alap- és anyalemezek előállítását, amelyeket úgy hoznak létre, hogy minden egyes levágott lakkból számos bélyegzőt kapjanak. Az UD1S bevonathoz a bélyegzőket (más néven „konvertálást”) közvetlenül a lakkokból készítik. Mivel minden lakk csak egy bélyegzőt eredményez, több lakkot kell levágni. A Mobile Fidelity Sound Lab UD1S eljárása a lehető legalacsonyabb zajszintű végső LP-t állít elő. A lemezezési folyamat két lépésének eltávolítása olyan zenei részleteket és dinamikát is feltár, amely egyébként elveszne a szokásos többlépcsős eljárás miatt. Az UD1S segítségével a bakelitgyártás minden aspektusa úgy van optimalizálva, hogy a ma elérhető legjobb hangzású bakelitalbumot készítsék.
Arra gondolok, hogy egyrészt attól, hogy egy süketszobában vagy Klippel NFS-sel mért egyenletes on-axis átvitelű dobozt beteszünk egy lakószobába, ott abból bármi lehet. Tudom, próbáltam. Az off-axis legalább ugyanilyen fontos és ha mindezt összekeverjük egy átlagos szobaakusztikával akkor eléggé sokváltozós lesz a végeredmény. Egyébként még Erin is arra jutott rengeteg doboz meghallgatása meg mérése után, hogy a végső eredmény szempontjából a mérés sajnos csak általános irányelveket mutathat. Meg hát nincs a világon két olyan doboztípus aminek egyforma lenne a mérése tehát mindig lesznek eltérések és innentől kezdve bejön a szubjektív vélemény. Ha már mérés, akkor inkább a kész hangsugárzó-szoba rendszert mérném a hallgatási pozícióban és úgy törekednék az egyenletes átvitelre és nem csak a hangnyomásgörbe, hanem például a spektrum tekintetében (ami az én tapasztalatom szerint sokkal többet mond). Tehát fontos az egyenletes átvitel (legalábbis az én fülemnek biztosan) de abból hogy van egy egyenletes on-axis átvitelű doboz, sajnos nem következik hogy a végeredmény is jó lesz amikor a szobában hallgatom. Az alacsony torzítással egyetértek.
Arra gondolsz, hogy a smooth on-axis és a low distortion nem elegendő a hangsugárzótól és/vagy esetenként nem is kívánatos?Robici írta: ↑2025.02.17., hétf. 09:45Én nagyrészt egyetértek azzal amit ír, de ez: "to deploy loudspeakers with smooth on axis response, low distortion" sajnos nem ennyire egyszerű.denesdr írta: ↑2025.02.03., hétf. 17:15Ezt csak úgy, "emlékeztető" gyanánt:
https://audiosciencereview.com/forum/in ... st-2216705
Én nagyrészt egyetértek azzal amit ír, de ez: "to deploy loudspeakers with smooth on axis response, and low distortion" sajnos nem ennyire egyszerű.denesdr írta: ↑2025.02.03., hétf. 17:15Ezt csak úgy, "emlékeztető" gyanánt:
https://audiosciencereview.com/forum/in ... st-2216705