A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Nagyon jó vas,eddig csak ámulok és bámulok, a nagyobb fényerő csodákra képes, nem szívesen adom majd vissza az egyszer már biztos..Sajnos a dominó 4-nél 1,2mft-al drágább,pedig az sem olcsó Ezt már gond nélkül tolnám 3m széles vászonnal ,sírni fogok amikor vissza kell adjam.. de 4misi ,és az már nagyon fájós történet,nálam legalább is az..de az egyszer biztos,hogy kompromisszum mentes a kép,sztem!!! ,a színek brutálisak,és a kép lehengerlő.. közepes dmd ide vagy oda ,ennél jobb kép nekem sosem kéne otthonra.. vagy ha fele enyiért lesz valamelyik gyártónak akkor egye -fene
Klassz kis nappali ez,jó nagy vászonnal,továbbra is tetszik,gatula!
Köszi, de a vászon nem túl nagy, tervben van a nagyobb, ez a vetitő ki is szolgálná bőven ,akár 3m-est is.. a jelenlegi vászon 113" ez átlagosnak számit max, nagynak semiképpen sem..
Ebben a szobában, mondom ezt úgy hogy nem voltam ott és nem hallgattam meg még, szerintem kihoztad a maximumot amit a szoba megengedett.
Szia!
ohh, hát lenne még mit tenni, sokat el lehetne locsolni rá még, pld. a gipszkartonos felületek, állmennyezet és a hátsó falat is simán újra lehetne építeni,és tele rakni csillapítással,no meg hogy ne rezegjen be..
padlószőnyeget pld, tervezek olyan igazi süppedőset ,full feketetét vagy sötét szürkét,alá jó vastag lépésállóval,,
pld lehetne a teljes falakat egységes panelekkel is telepíteni ,mint a dream-ben pld.. ... de hát sok sok lóvé ez, és iszonyat idő ígényes szétkapni a teljes szobát.. ezt nem tervezem a közeljövőben az biztos..
Gratulálok a nappali moziszobádhoz, nagyon igényes lett !
Tudom hogy milyen nehéz egy nappaliban mozit kialakítani, én speciel meg sem próbáltam, mert, habár a hely meglett volna, de az akusztika nálam nagyon rossz a két galéria miatt. A másik faktor a feleség elégedetsége és elfogadása a szobának, sokaknál, nálam is, számít. Ebben a szobában, mondom ezt úgy hogy nem voltam ott és nem hallgattam meg még, szerintem kihoztad a maximumot amit a szoba megengedett.
A C4 nagyobb mint a D4, csendesebb is, a fényerő nagyobb ,bár a d4 el sincs túl nagy gond e téren.. első benyomásra ennyi, kicsit majd még nyúzom és mesélek róla,ha valakit érdekel
Kicsit elkanyarodva ezzen a logika menten akkor a hangmernokoknek is sokkal jobban kellene figyelni a megfelelo keveresre, hogy otthon egy jol beallitott rendszert ne allitsunk at. De pl az utolso StarWars-k hogyan szoltak? Na ott se nem loudness se nem linealitas, eqzas stb sem segitett. Ha az elejen szar, akkor hivatkozhatunk arra, hogy annak az effeknek hogyan kellene szolnia. Vakamiert azok nagyon laposak. De ellenpelda a napokbol, higy pl az utolso Terminatoros film egeszen jol szolt. Itt is annyi a kulonbseg, higy melyik mernok hogyan gondolta. Lehet az elso peldanal is ugy szol ahigy az a szemely megalmodta, de koszonom az nem az en hangzasom
a csak a basszussal lenne ott gond, akkor még jó lenne, de az én hallásomnak halk, lapos, semmitmondó, nagyon lapos...
sajnos egy ilyen produkciónal a véleményem szerint minimum ilyen fonmtos lenne, hanem fontosabb a jó hang
a horror filmnél is a hang a lényeg, attól félünk igazán, nem a képtől
A neszek, a szajok azok keltik igazán a feszültséget
Ezek ráadásul drága filmek, nagy bevételle...
értem a profitot, de hosszú távon ez nagyobb veszteséget érhet el ennek tükrében, sokan elpártolhatnak emiatt
Kicsit elkanyarodva ezzen a logika menten akkor a hangmernokoknek is sokkal jobban kellene figyelni a megfelelo keveresre, hogy otthon egy jol beallitott rendszert ne allitsunk at. De pl az utolso StarWars-k hogyan szoltak? Na ott se nem loudness se nem linealitas, eqzas stb sem segitett. Ha az elejen szar, akkor hivatkozhatunk arra, hogy annak az effeknek hogyan kellene szolnia. Vakamiert azok nagyon laposak. De ellenpelda a napokbol, higy pl az utolso Terminatoros film egeszen jol szolt. Itt is annyi a kulonbseg, higy melyik mernok hogyan gondolta. Lehet az elso peldanal is ugy szol ahigy az a szemely megalmodta, de koszonom az nem az en hangzasom
Kicsit elkanyarodva ezzen a logika menten akkor a hangmernokoknek is sokkal jobban kellene figyelni a megfelelo keveresre, hogy otthon egy jol beallitott rendszert ne allitsunk at. De pl az utolso StarWars-k hogyan szoltak? Na ott se nem loudness se nem linealitas, eqzas stb sem segitett. Ha az elejen szar, akkor hivatkozhatunk arra, hogy annak az effeknek hogyan kellene szolnia. Vakamiert azok nagyon laposak. De ellenpelda a napokbol, higy pl az utolso Terminatoros film egeszen jol szolt. Itt is annyi a kulonbseg, higy melyik mernok hogyan gondolta. Lehet az elso peldanal is ugy szol ahigy az a szemely megalmodta, de koszonom az nem az en hangzasom
Kicsit elkanyarodva ezzen a logika menten akkor a hangmernokoknek is sokkal jobban kellene figyelni a megfelelo keveresre, hogy otthon egy jol beallitott rendszert ne allitsunk at. De pl az utolso StarWars-k hogyan szoltak? Na ott se nem loudness se nem linealitas, eqzas stb sem segitett. Ha az elejen szar, akkor hivatkozhatunk arra, hogy annak az effeknek hogyan kellene szolnia. Vakamiert azok nagyon laposak. De ellenpelda a napokbol, higy pl az utolso Terminatoros film egeszen jol szolt. Itt is annyi a kulonbseg, higy melyik mernok hogyan gondolta. Lehet az elso peldanal is ugy szol ahigy az a szemely megalmodta, de koszonom az nem az en hangzasom
Nincs igazad. Amiről te beszélsz az a művészi szabadság. Az egyik hangmérnök így kever, a másik úgy. Az egyik operatőr így fotóz, a másik úgy. Az egyik film így van fényelve, a másik meg úgy. Ez az ízlés. De ezt az ízlésbeli különbséget csak lineáris rendszeren tudod megtapasztalni. Hülye hasonlattal, ha zöldre kalibrálod a projektort, akkor nem fogod észrevenni, hogy a Matrix zöld.
Nem gondolom,hogy ez így lenne 100% ra ahogy írod.. de ha az a lineáris hang,hogy valami felrobban pld, egy fílmben és az kb egy pukkanásnak hallatszik csak azért mert lineárisan ez így jó, akkor köszi én nem kérek belőle.. felőlem bárki úgy állítgatja otthon a dolgait ,ahogy jól esik, de akkor ha lehet én is tehessem meg úgy, ahogy nekem tetszik.. illetve ,ha van egy eszköz amiről tudom,hogy tudja azt amit elvárok tőle, akkor azt használjuk is ki... lehet azt gondoljátok,hogy csak mélyek vannak most és más semmi, koránt sem, de ha valami nagyszabású történik a filmben az legyen élethű és adja vissza azt amit látok a képernyőn.. ha nem ezt kéne tennie az adott eszköznek ,akkor minek költünk rá sokat ,én szeretem kihasználni a tudásukat ,ezért veszem meg.. ha lapos hangokat akarnék hallgatni itthon, akkor tv-n néznék minden filmet meg, és nem költenék millókat ezekre az eszközökre..
Egy percig nem vitattam, hogy úgy állítod be a rendszered, ahogy szeretnéd. Csak arra világítottam rá, hogy mi előnye származik a linearitásnak. Ha egy filmben a robbanás pukkanásnak hallatszik, akkor azt úgy keverték. Egy másik filmben meg ugyanaz a rendszer a robbanáskor nem pukkan, hanem lebontja a házat. Ezért is jó a linearitás, mert a szélsőségeket is meg tudja mutatni.
Félreértés ne essék, egy jó lineáris rendszeren a Blade Runner 2049 nagyon mellbevágó, akárcsak az Everest. A lapos hang lapos keverést jelent. Ha egy lapos hangnál próbálsz jó hangot eq-zni, akkor a jó hangú filmek rossz hangúak lesznek.
Ha pedig ki akarod használni egy 1000 W-os mélysugárzó tudását, akkor ne a sub hangerőt tekerd fel, hanem a mastert.
A Harman kutatói nem értenek egyet veled. A szobakorrekciós rendszerek cél görbéi pedig szintén többé kevésbé az alábbin alapulnak:
Az sem véletlen,hogy az álltalam hallott legjobb összeállítás eddig a synthesis rendszere, nekem az a nagy betűs mozi... Ha az loudneses és nem lineáris,egye fene nagy durcizva ,de ellenék én avval otthon
Nincs igazad. Amiről te beszélsz az a művészi szabadság. Az egyik hangmérnök így kever, a másik úgy. Az egyik operatőr így fotóz, a másik úgy. Az egyik film így van fényelve, a másik meg úgy. Ez az ízlés. De ezt az ízlésbeli különbséget csak lineáris rendszeren tudod megtapasztalni. Hülye hasonlattal, ha zöldre kalibrálod a projektort, akkor nem fogod észrevenni, hogy a Matrix zöld.
Nem gondolom,hogy ez így lenne 100% ra ahogy írod.. de ha az a lineáris hang,hogy valami felrobban pld, egy fílmben és az kb egy pukkanásnak hallatszik csak azért mert lineárisan ez így jó, akkor köszi én nem kérek belőle.. felőlem bárki úgy állítgatja otthon a dolgait ,ahogy jól esik, de akkor ha lehet én is tehessem meg úgy, ahogy nekem tetszik.. illetve ,ha van egy eszköz amiről tudom,hogy tudja azt amit elvárok tőle, akkor azt használjuk is ki... lehet azt gondoljátok,hogy csak mélyek vannak most és más semmi, koránt sem, de ha valami nagyszabású történik a filmben az legyen élethű és adja vissza azt amit látok a képernyőn.. ha nem ezt kéne tennie az adott eszköznek ,akkor minek költünk rá sokat ,én szeretem kihasználni a tudásukat ,ezért veszem meg.. ha lapos hangokat akarnék hallgatni itthon, akkor tv-n néznék minden filmet meg, és nem költenék millókat ezekre az eszközökre..
Ha hiszünk benne, hogy a házimozi technikai sport,
pár gondolat.. ha törekednénk a magasztos lineáris hanghoz és kalibrált 709-es képhez, és szóba jött technikai sport is.. nem lennének versenyek,versenyautók, mert ugyi minek gyorsabb,hangosabb,tuningolt stb... ezt hivják dögunalomnak sztem.. a hang is az meg a kép is az..nézzük a fakó képet mert az a szakmai tökéletes, és halgassuk a lineáris lapos hangot mert valaki megírta ,hogy az a tuti.. persze értem én ,hogy valamerre menni kell ,de a formabontó dolgok léteznek, ha nem léteznének ,nem lenne divat,nem lenne több ezer zenei irányzat , és létezik más zenei izlés,akkor létezik más "mozihang" izlés is.. és mitől is lenne igazán jó egy mozi, ha nem lenne élménydús,frenetikus,és egyéni izléseket bemutató hangzású? képzeljétek,ha minden forumtársnál egyen rendszer lenne,mind mondjuk pontosan 28,5nm,ugyanazon akusztikai kivitelezéssel ,teljesen egyforma berendezésekkel,vetitővel bekalibrálva mind a kép és hang..mindenhol ugyanaz.. elég szomorú lenne a világ sztem ez a fórum sem létezne és nem vitatkoznánk semmin sem, hiszen mindekinél ugyanaz lenne,és ugyanolyan hang és kép.. borzalom és dögunalom no meg depresszió és öngyilkosság hegyek na jó befejeztem...
Nincs igazad. Amiről te beszélsz az a művészi szabadság. Az egyik hangmérnök így kever, a másik úgy. Az egyik operatőr így fotóz, a másik úgy. Az egyik film így van fényelve, a másik meg úgy. Ez az ízlés. De ezt az ízlésbeli különbséget csak lineáris rendszeren tudod megtapasztalni. Hülye hasonlattal, ha zöldre kalibrálod a projektort, akkor nem fogod észrevenni, hogy a Matrix zöld.
Ha hiszünk benne, hogy a házimozi technikai sport,
pár gondolat.. ha törekednénk a magasztos lineáris hanghoz és kalibrált 709-es képhez, és szóba jött technikai sport is.. nem lennének versenyek,versenyautók, mert ugyi minek gyorsabb,hangosabb,tuningolt stb... ezt hivják dögunalomnak sztem.. a hang is az meg a kép is az..nézzük a fakó képet mert az a szakmai tökéletes, és halgassuk a lineáris lapos hangot mert valaki megírta ,hogy az a tuti.. persze értem én ,hogy valamerre menni kell ,de a formabontó dolgok léteznek, ha nem léteznének ,nem lenne divat,nem lenne több ezer zenei irányzat , és létezik más zenei izlés,akkor létezik más "mozihang" izlés is.. és mitől is lenne igazán jó egy mozi, ha nem lenne élménydús,frenetikus,és egyéni izléseket bemutató hangzású? képzeljétek,ha minden forumtársnál egyen rendszer lenne,mind mondjuk pontosan 28,5nm,ugyanazon akusztikai kivitelezéssel ,teljesen egyforma berendezésekkel,vetitővel bekalibrálva mind a kép és hang..mindenhol ugyanaz.. elég szomorú lenne a világ sztem ez a fórum sem létezne és nem vitatkoznánk semmin sem, hiszen mindekinél ugyanaz lenne,és ugyanolyan hang és kép.. borzalom és dögunalom no meg depresszió és öngyilkosság hegyek na jó befejeztem...
Csak ez így messze van a lineálistól! Loudnes-es hangot kapunk.
ugyan már Peti, lineáris? loudnes? ne már.. ezek leginkább izlések kérdése,valaki szereti ha az a mély az űtős,valaki meg azt ,hogy éppen csak jelen van,de persze egy igazán odabaxos mély hanghoz,kell is eszköz,mert még a DD12 sem tudott ilyet,mint a rel..ki akarom élvezni amit tud,ez olyan nagy baj?